Partyflock

Forumonderwerp · 1046042
38 volgers · 197474x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+13-9
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!
Waarschuw beheerder
Hier is het zuiden ook getest op 68%
Waarschuw beheerder
Vandaag gebeld voor een uitslag! 69% amfetamine! (L)
Waarschuw beheerder
+1
Zaterdag 2 kleine sleuteltjes 62% gehad om 12uur. Al met al miss 60 70mg. Tot maandag klaar wakker geweest. Volgens mij doe ik het te weinig whaha. Vindt t toch wel irritant dat wakker ligfenm en ja ik weet dat dat de consequenties zijn. Begin sos steeds meer te waarderen, gewoon normaal slapen en de volgende dag stuk minder brak
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van zeropulse op woensdag 23 oktober 2013 om 14:34:
Zaterdag 2 kleine sleuteltjes 62% gehad om 12uur. Al met al miss 60 70mg. Tot maandag klaar wakker geweest. Volgens mij doe ik het te weinig whaha. Vindt t toch wel irritant dat wakker ligfenm en ja ik weet dat dat de consequenties zijn. Begin sos steeds meer te waarderen, gewoon normaal slapen en de volgende dag stuk minder brak

60 à 70mg 62%, is opzich, vooral als je geen tolerantie hebt, wel een aardig hoeveelheid. Voor speed trek ik bijna altijd sowieso een weekend uit:P.
Dat spul is gewoon niet gemaakt om op te kunnen slapen:P;). Je moet er trouwens ook niet bij gaan liggen en dan probéren te slapen, het is gewoon veel leuker om met iemand een compleet levensverhaal bij elkaar te lullen:P!
Waarschuw beheerder
Kan ook minder zijn geweest. Zal eens keer wegen hoeveel een goed puntje is. Ja ooe ka na een feest moet ik van mezelf op bed. Ben niet een after party gamger zeg maar. Vindt drugs prima maar het feest en daarna is t klaar. Is t natuurlijk niet helemaal maar goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op woensdag 23 oktober 2013 om 16:59:
Vindt drugs prima maar het feest en daarna is t klaar.

waarom jezelf kwellen door in bed te gaan liggen als je toch niet kan slapen, terwijl je geniaal kan spacen? :P
Waarschuw beheerder
Thuis niet de gelegenheid voor haha
Waarschuw beheerder
+1
Als ik hier zo t topic doorlees is er genoeg van hoog kwaliteit
Waarschuw beheerder
Wat vind jij hoog dan? Hier is het crisis hoor qua kwaliteit.
Waarschuw beheerder
Heb de afgelopen keren alles boven de 60% gehad. Ook bekende aan de andere kant van NL .hebben 60%. En nee komt niet allemaal bij 1 iemand weg. Zijn verschillende. Licht roze, creme wit. Spier wit, bijna geel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Testuitslag van 65% terug gehad.lekker weekendje wakker blijven!
Waarschuw beheerder
-1
Pervitin 79%
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op donderdag 24 oktober 2013 om 20:28:
Pervitin 79%

Pervitine: Methylamfetamine.
Al ervaringen met dit goedje?
Waarschuw beheerder
Methamfetamine toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op donderdag 24 oktober 2013 om 23:21:
Methamfetamine toch?

Yes!
meth in het woordje methamfetamine is een afkorting voor methyl;):).

Methylamfetamine kent vele benamingen:
Methamfetamine, ook bekend als meth, crystal meth, methylamfetamine, N-methylamfetamine, pervertine of desoxyefedrine.

Ben erg benieuwd naar gebruikerservaringen van dit goedje.
Ik heb weleens speed gehad, dat totaal anders aanvoelde dan ''gewone'' d,l-amfetamine.
Maar toen jammer genoeg nooit laten testen. Ben benieuwd of dat spul methylamfetamine was of amfetamine met een toevoeging.

Misschien iemand hier die d,l-amfetamine kan vergelijken met methylamfetamine?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Helaas in Urecht alleen hele slechte te krijgen voor veel teveel geld :(
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met misselijkheid tijdens de come down? Je bent moe kan niet slapen, erg misselijk gevoel. Pep schoon.
Te weinig eten?
Waarschuw beheerder
+1
Vandaag mooie uitslag van een sample uit Amsterdam .....69% :)
Waarschuw beheerder
Net uitslag gehad van 26%, niet echt geweldig dus. Nou zei dat vrouwtje nog dat er als bijproduct meta-amfetamine in zat wat kon komen door slechte zuivering na het produceren. Wat is dit en kan dit nog extra kwaad of niet?
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van MaikelvB op vrijdag 1 november 2013 om 14:11:
meta-amfetamine

Als daar geen percentage bij genoemd is kun je je beter afvragen of het wat betreft de overigeca 50% de moeite waard is deze speed te gebruiken. De methamfetamine zal in slechts een zeer kleine hoeveelheid aanwezig zijn als daar geen percentage bij is genoemd. Zou me dan meer druk maken over het feit dat het überhaupt maar 26% amfetamine bevat...en dus meer van iets anders niet nader gedetermineerds.
Om die reden zou ik het niet gebruiken, niet vanwege de melding van een beetje methamfetamine.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 november 2013 om 14:15:
Als daar geen percentage bij genoemd is kun je je beter afvragen of het wat betreft de overigeca 50% de moeite waard is deze speed te gebruiken. De methamfetamine zal in slechts een zeer kleine hoeveelheid aanwezig zijn als daar geen percentage bij is genoemd. Zou me dan meer druk maken over het feit dat het überhaupt maar 26% amfetamine bevat...en dus meer van iets anders niet nader gedetermineerds.
Om die reden zou ik het niet gebruiken, niet vanwege de melding van een beetje methamfetamine.

Oké naja probleem is dat ik niet zo 1, 2, 3 aan nieuwe kan komen en heb t voor morgen nodig. En als er schadelijke stoffen in zouden zitten zouden ze het wel vermelden toch? Is de eerste keer dat ik speed ga gebruiken dus verwacht ook niet dat ik veel nodig zou hebben.
donateur
Uitspraak van MaikelvB op vrijdag 1 november 2013 om 14:30:
en heb t voor morgen nodig

Je bedoelt dat je het dan wilt hebben ;)

En als er schadelijke stoffen in zouden zitten zouden ze het wel vermelden toch?

Dat wel, als het bekende schadelijke stoffen zijn tenminste.. want iets wat ze niet kennen..kunnen ze ook niet melden ;)

Is de eerste keer dat ik speed ga gebruiken dus

Dus dan...heb je het misschien eigenlijk ook niet echt nodig ;)

verwacht ook niet dat ik veel nodig zou hebben.

Nee maar ja, er zit meer van iets anders bij, dan van hetgeen wat het moet zijn. Maar zelf weten hoor, jouw lichaam (Y)
Zou iig niet genoegen nemen met zo'n uitslag, en als het toch de eerste keer gaat zijn...met dit spul in handen...dan zou ik m'n eerste keer maar uitstellen. Die andere keren heb je het tenslotte ook zonder kunnen stellen dus zo 'nodig' is het ook niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 november 2013 om 15:01:

Nodig was misschien beetje verkeerd geformuleerd ^^. Maar die andere keren gebruikte ik vaak xtc, waar ik voorlopig ff pauze van hou. 4fa zou morgen ook nog kunnen maar daar trek ik niet een hele nacht op door. Dan heb ik liever wat mindere kwaliteit maar dat ik het feestje iig volhoud. Een vriend van mij had dezelfde speed vorige week al uitgeprobeerd en die heeft iig geen andere effecten waargenomen dan wat speed zou moeten doen, dat weegt ook wel mee dat ik t toch maar ga uitproberen.
donateur
Uitspraak van MaikelvB op vrijdag 1 november 2013 om 15:18:
Nodig was misschien beetje verkeerd geformuleerd ^^.

(Y)

Maar die andere keren gebruikte ik vaak xtc, waar ik voorlopig ff pauze van hou.

Niet onverstandig :)

Een vriend van mij had dezelfde speed vorige week al uitgeprobeerd en die heeft iig geen andere effecten waargenomen dan wat speed zou moeten doen, dat weegt ook wel mee dat ik t toch maar ga uitproberen.

Ok dat is nog wel een argument om mee te wegen ja.

Toch benieuwd wat de rest van het poeder is. Iets gangbaars als caffeïne is het niet..anders werd daar nl. ook melding van gemaakt.
Allicht een "onschuldig" (dwz niet (psycho-)actief) ) versnijdingsmiddel dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op zondag 27 oktober 2013 om 13:29:
Iemand ervaring met misselijkheid tijdens de come down? Je bent moe kan niet slapen, erg misselijk gevoel. Pep schoon.
Te weinig eten?

idd weinig eten en gewoon het feit dat amfetamine je maag aardig hard fucked, zelfs als je snuift zal er wat 'doorvallen' en in je maag belanden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *NG* op vrijdag 1 november 2013 om 20:42:
Uitspraak van Blaaskaak op zondag 27 oktober 2013 om 13:29:Iemand ervaring met misselijkheid tijdens de come down? Je bent moe kan niet slapen, erg misselijk gevoel. Pep schoon.
Te weinig eten?

Altijd blijven drinken en eten!
Na langdurig gebruik raken je reserves ook op in je lichaam,
Aquarius, aa, Of dextro (suikers) helpen meestal om dat onderbuik gevoel weg te krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op vrijdag 1 november 2013 om 00:33:

Mooie Uitslag :-)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van chemical-love op zondag 10 november 2013 om 04:59:
je bent een topper
:-) groetjes belgie

Wat ben jij een klaasvaag eerste klas
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Rimar op vrijdag 1 november 2013 om 00:33:

Uiteindelijke levering van een aantal grammen, nogmaals laten testen......73 % !! dacht dat dat niet kon....maar volgens TC kan zelfs 75 % als tie nog niet helemaal droog is. Nja, zal wel :) tis iig top !!

Waar is de beste pep in Nederland......iig zeker in A,dam !! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog meer mensen met goeie uitslagen?? Volgens mij zit r verbetering in de pep van nederland
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobob op maandag 18 november 2013 om 19:47:
Nog meer mensen met goeie uitslagen?? Volgens mij zit r verbetering in de pep van nederland

Ik ga regelmatig naar testcenter en ik kom de laatste 7 maanden eigenlijk altijd wel rond de 70% uit. Als het slecht is komt dat puur door tussenpersonen die ermee kutten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op vrijdag 15 november 2013 om 00:26:
volgens TC kan zelfs 75 % als tie nog niet helemaal droog is.

Gast. Dat is onzin. Sowieso mogen ze geen niet natte speed aannemen. En als ze het doen heet dat natte geen amfetamine, maar krijg je als uitslag terug dat er sporen van fenylaceton in zit.
75% kan overigens wel, maar dan heb je geen sulfaat.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van sKater op dinsdag 19 november 2013 om 10:39:
Gast. Dat is onzin

75% kan overigens wel,

En ze namen van mij een nog redelijk natte sample in.....dus verwarrend is het allemaal wel :)
Waarschuw beheerder
mogen ze geen niet natte speed

juist niet natte speed nemen ze aan gast
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier nemen ze ook geen nat aan
Waarschuw beheerder
hier in zuidlaren zit het op 69%
Waarschuw beheerder
hier in zuidlaren zit het op 69% :)
Waarschuw beheerder
+1-1
Toch vreemd dat hier op partyflock het gemiddelde percentage uitkomt op 74.7 % (het gemiddelde na 17 resultaten)
Het Trimbos verteld heel iets anders:
In het kort:
Prijs: gemiddeld € 7/gram
Zuiverheid: 27%
Versnijdingsmiddelen: cafeïne
(uitslag van 2012)
Wat schiet je er mee op om er over te liegen? iig dat het testen van drugs binnenkort afgelopen is als het zo doorgaat
"het online plaatsen van testuitslagen en daarbij ook nog verwijzen naar de specifieke locatie waar is getest, kan het bestaan van het Drugs Informatie en Monitoring Systeem (DIMS) en haar testlocaties ernstig bedreigen, en zelfs tot beëindiging van het testen van illegale drugs leiden. Testuitslagen mogen nooit worden gepubliceerd, online of offline! Dit is een basisvoorwaarde om gebruik te mogen maken van de testlocatie wordt ook tijdens het testen doorgegeven."
Zelf heb ik ook regelmatig van verschillende handelaren en kom ook niet verder dan 20%
Waarschuw beheerder
Uitspraak van knettertje op donderdag 21 november 2013 om 13:53:
Zelf heb ik ook regelmatig van verschillende handelaren en kom ook niet verder dan 20%

JA dat was van 2012 terwijl we nu al ver in 2013 zitten, niet echt up to date dus..

En dat jij alleen maar aan meuk kan komen wil niet zeggen dat de rest van nl niet beter kan krijgen.
Waarschuw beheerder
Eindhoven 45%, wel redelijk maar had meer verwacht.
Waarschuw beheerder
Mijn laatste resultaat zit op: 69% amfetamine + sporen fenylaceton. Volgens testcentrum gaat het slechts om sporen die geen verhoogd risico met zich mee brengen. Die gast bij het testcentrum zei dat hij de laatste tijd amper zulke hoge percentages ziet.

Het spul stinkt wel als vanouds, een heerlijk fruitig bijna appelachtige geur zit eraan. (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobob op donderdag 21 november 2013 om 14:58:
JA dat was van 2012 terwijl we nu al ver in 2013 zitten, niet echt up to date dus..

En dat jij alleen maar aan meuk kan komen wil niet zeggen dat de rest van nl niet beter kan krijgen.

Droom maar lekker verder, denk je nu echt dat in 2013 alles ineens boven de 70% ligt :roflol:
Dat ik alleen maar aan meuk kan komen komt omdat ik er niet over lieg, alle dealers beweren 70% te hebben.
Je kan het al zien aan de getallen achter de komma, er word niet getest achter de komma :)