Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
2,50 per gram bij afname van een ons.
20euro per gram
20euro per gram
Dat is echt ver boven gemiddeld. Dan moet het wel hele goede kwaliteit(70%+) kurkdroge speed zijn.
dat was het na drogen idd100euro voor 10gr, waar na drogen 5gr van overblijft
getest op 64%
Heb het zelf geprobeerd met die van 68% en dat was eigenlijk niet veel verschil denk eerder placebo en het vermogen waarop je de magnetron instelt.
beter droog je het tussen 2 a4-tjes (onbedrukt )of 8 als her erg nat is ,
in een donkere ruimte , kleurt ie weer mooi
Okay ja weet het niet, magnetron is ook niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit van het eten volgens mij, dus dacht misschien is da met pep net zo.
Vond ook dat er wat een apart geurtje aan zat, maar dat ken wel an mij liggen
Beter smeer je het gewoon uit op een glasplaat, ga ff je ding doen en kijk een uur later dan is het zowiso kurkdroog, niks geen gekut met velletjes papier
Dit is zeker waar!! ...maar ff iets, wat is nou beter(sterker) droog of nat..
Ik koop zelf nooit droge pep, want jaa weet jij veel wat voor poeder et is...
wat je weer wel kunt doen, is je spiegel of bordje zo erg verhitten, dat wanneer je pep er daarna opleg het ook al voor groot deel droogt...
Voor de rest ist gwoon : neerleggen, half uurtje laten liggen, 5min. hakken en dan ist nakken