Partyflock

Forumonderwerp · 1046042
37 volgers · 195401x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+13-9
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
alles is goed te regelen op moment markt is weer helemaal aan het aantrekken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Hier geen Pep tevinden
alleen maar puure sos getest op 93%

Waarschuw beheerder
-1
appeltjes speed
Waarschuw beheerder
-1
omgeving polder nog iets te vinden wat een beetje op pep lijkt? vorige keer vet ontevreden over shit die k kreeg. x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 december 2009 om 20:36:
appeltjes speed

Appeltjes pep=nep

Uitspraak van AliceGlassx3 op woensdag 2 december 2009 om 13:15:
omgeving polder nog iets te vinden wat een beetje op pep lijkt? vorige keer vet ontevreden over shit die k kreeg. x

Zeker ook in overijssel ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 december 2009 om 19:46:

:LOL: denk t niet :[
Zkr extra puur met dubbel U
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 december 2009 om 19:46:

Het maximale wat er in colombia gemaakt wordt is maar 95% puur, dus 93% Vergeet het maar.
Zie: http://www.youtube.com/watch?v=U_bZZt1zs60 daar wordt het gezegt.
Waarschuw beheerder
alle goeie pep is al op
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 september 2009 om 20:03:
limburg licht dicht tegen de grens, dus alle bmk komt via limburg ons land binnen,
mensen die dus pep maken halen de bmk uit limburg zo niet dan haalt de dealer waar ze bmk halen deze zelf uit limburg

Ja want anders gaat iemand de BMK lopen "versnijden" zeker, nog ff hoor :lol: :roflol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 december 2009 om 16:58:
Zie: http://www.youtube.com/watch?v=U_bZZt1zs60 daar wordt het gezegt.

Ik zie het toch niet langs komen or? :O

Niet dat ik 't verder geloof of dat het anderzins uberhaupt boeiend is :)
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op dinsdag 28 april 2009 om 11:46:
Voor die prijzen wel :LOL:

Mja, in 2008 bevatte meer dan de helft van de bij testcentra ingeleverde speed meer caff dan speed iig.

Maar wat doe ik hier eigenlijk? :/ :Bloos:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
hiero beste pep te vinden :lijn:

:bounce: :D DEX
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het begrip appeltjes pep is een mythe die maar voor een klein deel op feiten is gebaseerd. net als gele en roze .
Zowel bij geel als bij roze is de 'bereidingstijd" niet juist.
de een te lang en de ander te kort .
dat zegt nog niks over de kwaliteit van de pep op zich.
ik heb toch liever een beetje minder gefrabriceerde blue label whiskey dan red label.
Verder bepaalt de kwaliteit bmk olie de kwaliteit pep en welke hulpstoffen men gebruikt.indien men a olie gebruikt kan men die pep fabriceren ,waar men ook "van de kaart van is ".Bovendien heeft slaapgebrek op zichzelf natuurlijk zon uitwerking.
Bij juiste fabricage ruik je niks meer en tja als iedereen appeltjes pep wil dan zorgt men toch dat het erna ruikt,niet zo moeilijk.Geld ook voor geel en roze men neemt niet eens de moeite om de fabricage aan te passen ,wel eens van een viltstif gehoord .Verder klopt het wel dat je minder brak bent de volgende dag.Wat het versnijden met caff betreft heb je vele soorten waarvan chinese het 'best"is.Met caff versneden pep is makkelijk te ontdekken .gooi een kleine hoeveelheid in gekookt water en de caf blijft vanzelf op de bodem drijven.Amf lost namelijk op in water caf in eerste instantie niet vandaar dat men vaak alcohol gebruikt voor pasta.

nu zullen er wel zat artikelen te vinden zijn door allerlei mensen die dit allemaal tegen spreken ,maar ja ken geen enkele wetenschap waar theorie gelijk is aan de praktijk.

Als laatste zijn er legio mensen die beter geen echt goede pep kunnen consumeren ,vooral in combinatie met een goede pil is doseren een kunst en laat dat nou net voor de meestten een probleem zijn met pep .Meer bagger pep voelt toch echt niet beter . Maar goed hierover zullen de meningen wel sterk uit een lopen .Iedereen moet maar nemen waar men zich goed bij voelt maar hoe voelt echt goed.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 augustus 2009 om 08:56:
Ik heb zelf L-Amphetamine de pep waar je wakker van blijft
en ook goed vd kaart van wort
ook wel appeltjes pep genoemd deze ruikt lekker zoet

'Appeltjespep' is geen levo-amfetamine ;). (de L-isomeer is overigens ook een stuk minder potent dan de D-isomeer van amfetamine)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 augustus 2009 om 08:56:
die met de beste kwaliteit BMK gemaakt is :p

BMK=BMK
Een jerrycan met bijvoorbeeld 2,5 liter BMK en 2,5 liter water is geen slechte kwaliteit BMK, maar een jerrycan met 2,5 liter water en 2,5 liter BMK.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 16:58:
Geld ook voor geel en roze men neemt niet eens de moeite om de fabricage aan te passen ,wel eens van een viltstif gehoord .

De roze/gele kleur is bijvoorbeeld zwavel of stoffen uit efedrine die zijn achtergebleven(elke kleur is overigens 'vervuiling', amfetamine-sulfaat is wit). Eigenlijk gewoon een imperfectie in het productieproces. Al kan je het inderdaad ook zelf kleuren. ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 16:58:
Met caff versneden pep is makkelijk te ontdekken .gooi een kleine hoeveelheid in gekookt water en de caf blijft vanzelf op de bodem drijven.Amf lost namelijk op in water caf in eerste instantie niet vandaar dat men vaak alcohol gebruikt voor pasta.

De cafeïne is er ook als volgt (grotendeels) uit te filteren:
-Zorg voor watervrije aceton(droge aceton, 100% aceton).
-Gooi 2 gram van je pep in een glas, voeg ongeveer 150ml aceton toe. (je kan natuurlijk spelen met de hoeveelheden)
-Goed roeren tot alles is opgelost in de aceton
-Giet dit glas leeg in een koffiefilter dat je op een ander glas hebt gezet
-Blijf een beetje roeren in het filter
-Amfetamine lost niet op in aceton, stoffen waarmee de amfetamine is versneden, zoals cafeïne lossen wel op in de aceton (niet alle stoffen lossen op in aceton)
-Het amfetamine-sulfaat blijft achter in het filter, de aceton met hierin de opgeloste versnijdingsmiddelen lopen door het filter weg
-Laat de amfetamine in het filter voor gebruik goed drogen, aceton is ongezond
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uit deemtah ja tok

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op zaterdag 5 december 2009 om 23:22:
aceton is ongezond

dit in tegenstelling tot de beste pep van Nederland ;-)

Waarschuw beheerder
De roze/gele kleur is bijvoorbeeld zwavel of stoffen uit efedrine die zijn achtergebleven(elke kleur is overigens 'vervuiling', amfetamine-sulfaat is wit). Eigenlijk gewoon een imperfectie in het productieproces. Al kan je het inderdaad ook zelf kleuren.

dat bedoel ik ,wilde alleen aangeven dat roze en geel echt niet beter zijn en dat er zat mensen dat wel denken en die kleur willen dan gebeurt het nu eenmaal vaak dat men er dan zelf maar een kleurtje aan toevoegt .ik vind gele maar kut het brand echt als de tering in je neus .ja ik weet dat doet het altijd maar ik weet door de jaren heen echt wat 'normaal is en wat niet .
De cafeïne is er ook als volgt (grotendeels) uit te filteren:
-Zorg voor watervrije aceton(droge aceton, 100% aceton).
-Gooi 2 gram van je pep in een glas, voeg ongeveer 150ml aceton toe. (je kan natuurlijk spelen met de hoeveelheden)
-Goed roeren tot alles is opgelost in de aceton
-Giet dit glas leeg in een koffiefilter dat je op een ander glas hebt gezet
-Blijf een beetje roeren in het filter
-Amfetamine lost niet op in aceton, stoffen waarmee de amfetamine is versneden, zoals cafeïne lossen wel op in de aceton (niet alle stoffen lossen op in aceton)
-Het amfetamine-sulfaat blijft achter in het filter, de aceton met hierin de opgeloste versnijdingsmiddelen lopen door het filter weg
-Laat de amfetamine in het filter voor gebruik goed drogen, aceton is ongezond

kijk ook ik leer nog elke dag
als je echter gewoon even snel wil zien wat voor kwaliteit je hebt als je geen kenner bent is het in water gooien gewoon gemakkelijk.verder leuke info natuurlijk.

Ik heb gelukkig nooit te klagen al jaren gewoon de bestte soort zonder vervuilingen en echt arm word ik er niet van .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SnelleMike op maandag 13 juli 2009 om 14:14:
Idd krijg t zelf ook helaas als pasta, maar jij weet tenminste waar je over lult
Vloeistoffen zijn altijd later toegvoegd want amfetamine is als t net gesynthetiseerd is poedervorm heel fijn wit kristallijn poeder en word daarna als blok geperst, maar nu word er als je geluk hebt gewoon water toegevoegd om t pasta te maken en dat is eigenlijk voor vervoersmogelijkheden, want wat kan je makkelijker in een vorm drukken als iets wat vloeibaar/kneedbaar is!
Gelukkig heb ik mn zooitje laten testen en kwam terug met 67% amf en verder niks psychoactiefs. Maar ja daar moet je nou eenmaal voor betalen!

ja alleen doen ze t denk ik niet om makkelijk te kunnen vervoeren of in een vorm te drukken maar voor t gewicht
Waarschuw beheerder
heb er van oudverwetste kwaliteit :cheer: (tenminste dat vind ik en menig ander die hem heeft gebruikt hier :P)

nog een kleurtip.
ga na hobby winkel ofzo en zoek een leuke kleur crepepapier uit...
leg thuis je pep op het creppapier en de kleur van het creppapier trekt in de pep.
leuk op verjaardagen ofzo, laat je familie verstelt staan :roflol:
of inderdaad met stiften..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeSchim op dinsdag 8 december 2009 om 04:55:
leuk op verjaardagen ofzo, laat je familie verstelt staan

Met je familie pep snuiveng :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PonyPack op dinsdag 8 december 2009 om 02:23:
ullie doen alsof er een PepCrisis heerst hier in Nederland er is nog genoeg te krijgen...

Pep crisis?
Waar, niet in mijn vriezer in ieder geval.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 december 2009 om 17:54:
Pep crisis?
Waar, niet in mijn vriezer in ieder geval.

Wat is je adres?
Waarschuw beheerder
appeltjes pep in mn viepdries

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op woensdag 9 december 2009 om 19:52:
Wat is je adres?

Haha, tja...

Dit is nog maar 110gram, dringend maar weer eens nieuwe halen..
[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/74083639.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou hier is die maar 1600 de k en heb nog nergens beeter gezien

echt weer met de geur die die moet hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga vanavond ff me speed weg brengen, heb deze nooit getest omdat ik erg tevreden ben over de kwaliteit en andere mensen ook.
Maar nu wil ik toch wel weten wat de precieze samenstelling is.

En betreffende de geur:
Ingevroren valt het wel mee, maar als je het ff een half uur uit de vriezer legt wordt je er gewoon misselijk van!
Jezus wat een sterke geur, me hele huis ruikt er naar.
Zelfs ingepakt in dubbel plastic, wordt je er nog onpasselijk van..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 september 2009 om 17:10:
best pep komt gewoon hier uit tilburg bergen met pep dex perfetine

Waarschuw beheerder
Uitspraak van martinii op donderdag 10 december 2009 om 09:49:
echt weer met de geur die die moet hebben

Geur zegt geen reet DUH :[
Teste = the answer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op donderdag 10 december 2009 om 14:11:
Teste = the answer ;)

ben benieuwd, vanaaf ff weg brengen, maar vermoed toch eigenlijk wel een goede kwaliteit.
Zo niet heb ik wat te bespreken met me leverancier.

Tis trouwens L amfetamine, je wordt er niet space van ofzo.
Ook geen behoefte aan de D variant, ben op de avonden dat ik het gebruik al space genoeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kapitein K. op donderdag 10 december 2009 om 10:18:
pep dex perfetine

Pervitin is methamfetamine. Leuk om te zien wat ze mensen allemaal wijsmaken :roflol: Hebben ze je er ook bij verteld dat Pervitin gebruikt werd in de tweede wereldoorlog? Maakt het natuurlijk wel weer n stukkie vetter he (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 09:36:
Haha, tja...

Ik bedoelde meer dat het niet erg verstandig is op een openbaar forum aan te geven dat je grote hoeveelheden amfetamine in je vriezer hebt liggen..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 14:27:
Tis trouwens L amfetamine, je wordt er niet space van ofzo.
Ook geen behoefte aan de D variant, ben op de avonden dat ik het gebruik al space genoeg.

Heb je niet goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij je locale dealer al helaas vele malen versneden met caffeine.
Bah bah

Heb nu eindelijk berg kraakverse gevonden whoehoe

Waarschuw beheerder
Wat heet kraakvers?

Ik mag volgende week al blij zijn als er minimaal 30% zuiver uit de test komt.
Volgens testbureau komen zuiverheid boven de 50 bijna niet meer voor.
meeste liggen zo tussen de 30 en 40%, allowel er ook een hoop mindere voorkomen.
Waarschuw beheerder
Ik zal het zsm laten testen, ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Hihi, 15 jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op woensdag 9 december 2009 om 19:56:
appeltjes pep in mn viepdries

Appeltjes pep = nep !!

Het bestaat niet meer

Uitspraak van alexspace op donderdag 10 december 2009 om 23:47:
Heb nu eindelijk berg kraakverse gevonden whoehoe

Kraakvers betekend nog niet dat het ZUIVER is, dus zonder enige vorm van versnijdingsmiddelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heerlijk dex pep perfetine pep alles boven de 65 procent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 december 2009 om 11:24:
heerlijk dex pep perfetine pep alles boven de 65 procent

Je haalt werkelijk alles door elkaar : dex is geen pep en het is ook geen pervitine, dat is nl meth.

Amfetamine

Wat is het?

Stofnaam
Amfetamine. Merknamen: Benzedrine, Biphentamine, Dexedrine en Dexamyl (dextroamfetamine)
Methylamfetamine. Merknaam: Pervitine
Bron :/www.drugsweb.nl

Er zij 2 veelvoorkomende soorten amfetamine, met verschillend effect op de gemoedstoestand:

De 'praktische' variant is dextro-amfetamine, wat je als volwassene met AD(H)D als alternatief voor Ritalin mag gebruiken (aanrader voor velen! minder 'coke-achtig'-effect +meer dopamine afgifte ipv terugopname-blokkering). De eetlust wordt minder onderdrukt, en sterker nog : ik kan er mee in slaap vallen (ondanks dat mijn hartritme dan nog steeds veel te hoog ligt en ik regelmatig wakker wordt). Het werkt wel net zo concentratie-verhogend, maar niet op de 'prettige' manier.
Deze speed is meestal spierwit, en blijft ook zo na opdroging. Korrelige structuur, ook niet-versneden. Brandt bij hoge puurheid nog harder dan de 'happy' variant. Geur nagenoeg hetzelfde.

De 'happy' variant (straat-amfetamine) is het Racemisch mengsel dextro/levo-amfetamine(-sulfaat) en geeft het gevoel alsof de zon altijd schijnt bovenin je hoofd. Je raakt helemaal in je element en voelt je 'on top of the world'. De lucht ziet er mooier uit, en mijn sociale behendigheden worden zwaar versterkt, gewoon simpelweg omdat ik me helemaal in mijn element voel. Voor mijn gevoel stijgt mijn hartslag hier ook minder door.

Wanneer deze amf (in redelijk pure vorm) opdroogt, wordt het meestal een wit-gelig-gekleurd hard steen-achtig geheel, met een redelijke hardheid (als bij was of kaarsenvet in vaste vorm, iets harder..). Kan met een mesje afgeschraapt worden. Brandt iets minder hard in de neus.
Bron :De Hollandse Psychonaut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van knettertje op zaterdag 12 december 2009 om 13:35:
Je haalt werkelijk alles door elkaar : dex is geen pep en het is ook geen pervitine, dat is nl meth.

Jep.
En dan heb je ook nog de mensen die bij hoog en laag beweren dat pasta beter is omdat het dan niet is versneden :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar je de beste krijgt? in moeders washok lekker snuiveng jwt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In rotterdam genoeg te krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [LE]:smoke: lemmer de gekste[LE] op dinsdag 1 december 2009 om 22:08:
haha appeltjes pep is dr echt niet meer

hier in den haag wel, maar wel troep
Uitspraak van janlul op donderdag 10 december 2009 om 16:10:
Pervitin is methamfetamine. Leuk om te zien wat ze mensen allemaal wijsmaken Hebben ze je er ook bij verteld dat Pervitin gebruikt werd in de tweede wereldoorlog? Maakt het natuurlijk wel weer n stukkie vetter he

aan de afa verkopen, en ze volgende dag vertellen wie in wo2 het snoof (hint niet de geallieerden)