Partyflock

Forumonderwerp · 1046042
37 volgers · 202325x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+13-9
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2012 om 13:35:
Het grote probleem is dat de meeste mensen gewoonweg geen goede pep kunnen krijgen, en niet de kwestie van zo goedkoop mogelijk uit zijn.

en dat ook idd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vrijdag 3 uitslagen van pep,hopen dat er 1 goeie tussen zit!week erop al te feesten!meestal is het troep tegenwoordig.

Waarschuw beheerder
+2-2
binnenkort pep 250 per ons, moet wel goed zijn naar eerdere resultaten. laat t zeker testen.

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2012 om 23:38:
binnenkort pep 250 per ons, moet wel goed zijn naar eerdere resultaten. laat t zeker testen.

:lol:

Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 mei 2012 om 23:48:

:lol:

we'll see ;)

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Rimar op vrijdag 4 mei 2012 om 21:13:
.volgende week donderdag of vrijdag (was erg druk bij August met Amf sample's) uitslag.

:(

Nog geen uitslag gehad???

Waarschuw beheerder
Eindelijk grammetje 67% in de vriezer. Ga ik heel zuinig op zijn.
Sowieso, als ik al bij wil nemen, neem ik liever wat slechtere kwaliteit bij want slapen is heilig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Grammetje? Dat wordt zeker zuinig zijn dan! :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2012 om 12:04:
Nog geen uitslag gehad???

Zeker wel, maar kwam een vreemde reactie op (inmiddels verwijderd door mod(y))

Was iig :( 4%amf 38% caff
Waarschuw beheerder
jap zoals altijd nog altijd goeie (buite 2 uitzonderingetjes fzo). maar in erbarmelijke hoeveelheden.

snap niet dat mensen durven pep te versnijden ... zo laag en zo cokejunk achtig.
vraag dan gewoon 100 euro voor 10 gr, ipv 50 met de helft zooi bij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2012 om 15:33:
Eindelijk grammetje 67% in de vriezer

En halve gram als je t droog hebt vermoed ik ? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Weak op zaterdag 19 mei 2012 om 09:49:
100 euro voor 10 gr,

Gister daadwerkelijk voor betaald :lol: August de Loor mag zeggen of het veel te duur is geweest of niet:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op zaterdag 19 mei 2012 om 16:57:
Gister daadwerkelijk voor betaald August de Loor mag zeggen of het veel te duur is geweest of niet

hehe ik stiekem ook hehe , maar tis wel goeie dus :)
Waarschuw beheerder
Laatste uitslag is eigenlijk het vermelden ook niet waard, 18%. Schiet niet op joh.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2012 om 23:01:
Grammetje? Dat wordt zeker zuinig zijn dan!

Valt vreselijk mee, af en toe een puntje. Vorige grammetje heb ik een half jaar mee gedaan. o:)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2012 om 14:25:
En halve gram als je t droog hebt vermoed ik ?

Nope, dit is gedroogd, scheelt ook als je bron een goede vriend is. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2012 om 23:32:
Valt vreselijk mee, af en toe een puntje. Vorige grammetje heb ik een half jaar mee gedaan.

Als het spul is waar je haartjes van overeind gaan staan hoef je ook niet veel nee... (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy250 op zondag 18 januari 2009 om 15:36:
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!

Labs versnijden hetzelf al tot eeen 10%, ze zouden wel stom zijn als ze het niet doen in dezse tijd van weinig concurentie door hard optreden van politie en justitie. En het heeft meer voordelen.
Ze hoeven minder te produceren dus minder risico.
Ze zijn gelijk van restafval af want dat mengt lekker weg met de caf. Dus dat scheelt dumpen. Minder risico.
Als justitie lab wil opsporen wordt het ze knap lastig gemaakt want hoge % zijn er niet dus het spoor loopt op dat punt al dood. Dus minder risico.
Of ze het voor het geld doen vraag ik mij af. Verdienen doe je ze toch wel denk ik als je een lab hebt.
En nu die Chinezen onder druk worden gezet door de U.S.A is het een stuk lastiger aan grondstoffen te komen. Vandaar weinig BMK.
En de 1 zijn dood is de ander zijn brood want die colombianen vervullen nu de leegtes die waren onstaan want laatste tijd is de coke gewoon echt goed hier.
Zelfs ik zit aan de coke terwijl ik dat echt altijd afgezworen heb. Lekkah Lekkah. :lol:
Waarschuw beheerder
Das wel mooi wat je zegt ja..
Opgepakt voor caffeine word je eigenlijk want ik zou het verplicht laten testen als er eens gecontroleerd word.
Met die uitslagen van tegenwoordig komt je straf lager uit mocht je een verkeerd balletje in handen hebben...

Oi.. degene met 67% mag zichzelf prijzen,..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van limburgweert op woensdag 23 mei 2012 om 00:02:
Met die uitslagen van tegenwoordig komt je straf lager uit mocht je een verkeerd balletje in handen hebben...

Of je 1% amfetamine heb of 72% amfetamine daar wordt geen onderscheid in gemaakt als ze je berechten.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Leootje op woensdag 23 mei 2012 om 00:06:
Of je 1% amfetamine heb of 72% amfetamine daar wordt geen onderscheid in gemaakt als ze je berechten.

haha hopen dat er op de knauf fabriek geen snuiver werkt want ...

hallo meneer wij zijn van de pollitie en onze hond blaft aan uw werkbusje
[img width=354 height=266]http://www.olivier.be/catalogus/datamanager/afbeeldingen_producten/groot/perlfix.jpg[/img]
nauw dat lijkt mij meer dan de gebruikshoeveelheid u gaat enkele jaartjes brommen vrees ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2012 om 23:28:
Als het spul is waar je haartjes van overeind gaan staan

Dat dus. :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3 uitslagen binnen!30% amf zonder toevoegingen. 28% amf met 46% caf en 23% amf met 54% caf.
Waarschuw beheerder
Ik heb nu van dat spul waarvan je eigenlijk direct last van je neus krijgt, beetje gevoel (voorhoofdsholte)ontsteking. Daarna ben ik ook nog eens 2-3 dagen flink snotterig en pijn in m'n hoofd. Nu heb ik niet het idee dat dit slechter spul is dan wat ik de vorige keer had, het werkt opzich wel aardig (het ruikt wel wat minder paardenpis-achtig), maar er zit toch iets doorheen waar ik niet echt goed tegen kan. Iemand enig idee wat voor stofje dit zou kunnen zijn? Ik test het spul trouwens nooit, misschien toch wel eens een idee om te doen....

Waarschuw beheerder
donateur
Pep waar je van gaat huilen :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2012 om 13:35:
Het grote probleem is dat de meeste mensen gewoonweg geen goede pep kunnen krijgen, en niet de kwestie van zo goedkoop mogelijk uit zijn

Klopt, vaak genoeg erbij vermeld dat als de kwaliteit goed is, dat we er met de prijs wel uitkomen.
Hoeft echt niet voor een duppie op de eerste rang, maar € 800 / ons is natuurlijk absurd.
Maar zelfs de dealertjes kunnen niet beter krijgen.
Laatst nog sample laten testen : 9% amf, 65% caff. en sporen van 4mtfa of zoiets, waarbij al doden zijn gevallen in België.
Waarschuw beheerder
In brabant hiero weer getest op 10% en 40% caffeine :S

Waarschuw beheerder
hiero 61% , wel wat duurder maar lang geen 800 of zo.

OT: op jacht naar 70+....:)
Waarschuw beheerder
+1-4
ik heb hier ook speed liggen , genaamd pasta , maar is het normaal als je het in de vriezer legt dat het ook hard wordt of hoort het nog zacht te zijn >?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Handelaar op donderdag 31 mei 2012 om 20:15:
ik heb hier ook speed liggen , genaamd pasta

Echt?
Ik zou het weggooien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op zaterdag 19 mei 2012 om 16:57:
Gister daadwerkelijk voor betaald :lol: August de Loor mag zeggen of het veel te duur is geweest of niet:)

Eindelijk tijd gehad om weg te brengen...volgende week donderdag uitslag
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 mei 2012 om 20:07:
70+....:)

Bestaat dat echt????? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op vrijdag 1 juni 2012 om 01:00:
Bestaat dat echt????? :lol:

er is maar 1 August om daar achter te komen :lol:
Waarschuw beheerder
Minister Zalm foei foei

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2012 om 23:38:
moet wel goed zijn naar eerdere resultaten. laat t zeker testen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2012 om 00:18:
we'll see ;)

:honger: :honger:
Waarschuw beheerder
http://www.gva.be/regio-kempen/geel/parket-wil-motorclubleden-jaren-achter-tralies-wegens-drugshandel.aspx
:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2012 om 12:10:
er is maar 1 August om daar achter te komen :lol:

Yep, exacte wetenschap... hoewel de gast die de boel daar regelt weinig 'wetenschap' uitstraalt(daarentegen wel 'ervaringsdeskundige':lol:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2012 om 22:02:
laat t zeker testen.

we'll see ;)

:honger:

:jaja:

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=47312189]{element is niet toegankelijk}Uitspraak van AkAtheJunkie op woensdag 16 mei 2012 om 23:38:
moet wel goed zijn naar eerdere resultaten. laat t zeker testen.

Uitspraak van AkAtheJunkie op donderdag 17 mei 2012 om 00:18:
we'll see ;)

:honger: :honger:[/quote]

Hoop binnenkort t op te kunnen halen... al het goede moet van ver komen he... ;)

edit, wat citeerfoutjes...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:harry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2012 om 08:20:
72% voor e7.50

:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2012 om 08:20:
silk road, ff tor browser downloaden, 72% voor e7.50

Zeggen ze ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2012 om 12:44:
Uitspraak van Trashed IsochroniC IndividuaL op zondag 3 juni 2012 om 08:20:
silk road, ff tor browser downloaden, 72% voor e7.50

Zeggen ze ja...

idd en vervolgens is die bitcoin koers zo onstabiel als wat.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 2Weak op zondag 3 juni 2012 om 12:59:
idd en vervolgens is die bitcoin koers zo onstabiel als wat.

Gek he, laatst is die zooi gehackt en hebben ze even €70k aan bitcoins beet gemaakt.
Dan is het niet zo gek dat de koers ineens daalt omdat iedereen van z'n coins af wil :9
Waarschuw beheerder
als snelle sterk naar amoniak ruikt is niet goed toch??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onder koffer :-) op zondag 3 juni 2012 om 13:58:
als snelle sterk naar amoniak ruikt is niet goed toch??

vroeger was er veel pep met ammoniak geur en goeie dus , is een goeie vervanger voor aceton op dat gebied... (lost veel in op behalve de amphetamine). alleen kan je bij droge aceton nog iet of wat in de buurt komen met je neus, bij 100% amoniak (speed lost wel op in water dus dat mag er zeker niet bij) , ben je de kamer uit zodra je de stop van de fles draait.

alleen spijtig dat als je er wat van in je zak zitten hebt dat iedereen zich begint af te vragen of je in je broek gezeken hebt :) dus als hij er echt sterk naar ruikt even laten uitwaaien hehe :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2012 om 13:00:
Gek he, laatst is die zooi gehackt en hebben ze even €70k aan bitcoins beet gemaakt.
Dan is het niet zo gek dat de koers ineens daalt omdat iedereen van z'n coins af wil

kan die munten toch zelf uitrekenen ... :) duurt alleen nogal lang, maar met een botnet of een folding @ unif moet dat te doen zijn denk ik :p