37 volgers · 202322x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
is zwaar overschot aan coke namelijk in de rest van de wereld behalve in europa.
Bron: www.Crimesite.nl
das pas een top site, kon van de wk live meekijken bij opgravingen , ouwe clubhuis m.c
11 honden 2 katten en 3 valkkanaries hadden ze gevonden.
daar staat dan een heel forensisch team te werken , en ik maar belasting betalen.
beter gaan ze iets nuttigs doen. goeie pep testen ofzo, beetje verkeer regelen,
wegrijden als ze beschoten worden , ander dienstwapen aanschaffen , want echte boeven schrikken niet van plafferpistolen, whahahha
Bron: www.Crimesite.nl
das pas een top site, kon van de wk live meekijken bij opgravingen , ouwe clubhuis m.c
11 honden 2 katten en 3 valkkanaries hadden ze gevonden.
daar staat dan een heel forensisch team te werken , en ik maar belasting betalen.
beter gaan ze iets nuttigs doen. goeie pep testen ofzo, beetje verkeer regelen,
wegrijden als ze beschoten worden , ander dienstwapen aanschaffen , want echte boeven schrikken niet van plafferpistolen, whahahha
donateur
das idd om te huilen mensuh versnij dat spul nou toch niet zoveel tis toch niet zo heel duur en mensen komen alleen maar terug als je goeie hebt
MAar met PMMA hoe maf is dat
Als je 30%+ kan krijgen in deze tijd mag je blij zijn. Zelf 3 weken terug een uitslag van 13% en 55% caff wat 65% zou moeten zijn...
Het valt me ook al een half jaar op, dat de meeste speed niet meer van die knal pep van vroeger is. Het is nu meer dexedrine heb ik het idee. Pep zonder de adrenaline rush
. Het heeft dan wel een paar voordelen t.o.v. benzedrine, Het scheelt een paar dagen naar de tering zijn en de moeite met eten en slapen is ook een stuk minder. Toch vind ik dat dex een hele dimensie mist...
(permanent verbannen)
Bijna overal zooi!
Ik heb liever zooi versneden dan die shit die maximaal puur is, die shit is namelijk NIET te doseren..
Van die troep snuif je zo een gram weg en slaap je na een paar uur weer
laatste aanpassing
donateur
Ik heb liever zooi versneden dan die shit die maximaal puur is, die shit is namelijk NIET te doseren..
Dan kan je beter bij de wapwinkel een ons caffeine kopen voor een paar cent
Dan kan je beter bij de wapwinkel een ons caffeine kopen voor een paar cent
Ik vraag me af af dat een leuk effect geeft.
Als ik op een luie zondag te veel koffie drink en niks eet ga ik niet lekker /: zweten, para en trillerig. Dat bereik je normaal alleen met andere dingen.
Das onzin, gewoon sleutelpuntjes snatsen...
Dan snuif je echt geen gram weg.
Of je bent gewoon heeeel erg gretig
Het schijnt dat PMMA en PMA nog best veel lijken op speed qua werking, zit je alleen nog met het probleem dat het niet erg veilig spul is.
Klopt helemaal...Tijdje geleden had ik een sample weggebracht naar het T.C. en daar bleek dus ook PMA én PMMA in te zitten.
Percentage hebben ze alleen niet opgegeven, maar dat het erin zat was duidelijk
Stiekem had ik er wel een héél klein beetje (ik schat 40-50mg) van genomen (ook voordat ik de uitslag al had, ja dom....) maar toch, ik moet zeggen, het gevoel was eigenlijk toch wel heel erg lekker en het leek verdomd veel op goede amfetamine van laten we zeggen +60%
Maar stel je gaat zo lekker en neemt en een paar lijntjes van zonder te weten wat er dus inzit, hmmm zou niet helemaal goed kunnen aflopen dus.
De rest maar door de plee gedaan
Dexamfetamine
Jeeej Dex 55% getest
Hoe weten jullie dat het dexamfetamine is dan?
23% amf & 75% caff
Mag je tegenwoordig je handjes voor dichtknijpen boven de 20%.
Volgens mij is een testuitslag van 23% amf + 75% caff onmogelijk.
Naast 23% amf is ook een gedeelte sulfaat om het snuifbaar te maken, dus kom je boven de 100% uit. Maargoed, misschien een typefoutje. On topic; hopen op betere tijden..
Naast 23% amf is ook een gedeelte sulfaat om het snuifbaar te maken, dus kom je boven de 100% uit. Maargoed, misschien een typefoutje. On topic; hopen op betere tijden..
of tis 23% amfetaminesulfaat 75% caff en 2% zooi (niet gereageerde precursors ofzo)
ps door de crisis zit ik zwaar te overwegen om op meth over te schaken, makkelijk zelf te maken in kleine gebruikershoeveelheden.
de crisis vertaalt zich hier trouwens nooit in slechte zwaarversneden pep. nog altijd top kwaliteit, je komt er gewoon niet aan. die die nog voorraad hebben hamsteren die, om zelf toe te komen, en doen maar metmondjes maat alles weg en dan pas als de volgende levering van ook weer hoegenaamd niks al gearriveerd is. en zei die die zonder zitten moeten het echt met een grammetje hier en een lijntje daar stellen.
ps door de crisis zit ik zwaar te overwegen om op meth over te schaken, makkelijk zelf te maken in kleine gebruikershoeveelheden.
de crisis vertaalt zich hier trouwens nooit in slechte zwaarversneden pep. nog altijd top kwaliteit, je komt er gewoon niet aan. die die nog voorraad hebben hamsteren die, om zelf toe te komen, en doen maar metmondjes maat alles weg en dan pas als de volgende levering van ook weer hoegenaamd niks al gearriveerd is. en zei die die zonder zitten moeten het echt met een grammetje hier en een lijntje daar stellen.
laatste aanpassing
donateur
Zo dacht ik ook al
Ja want er zijn nog genoeg die hebben goede maar daar betaal je onwijs voor...
Of je krijgt de eerste keer goede en daarnaa zooi
Meth is echt een van de grootste rotzooi wat er is! volg discovery maar eens! Daar integen is ghb nog veel makkelijker te maken.
35 jaar geleden betaalde je 30 euro voor 1 grammetje pep! en dat was kwaliteit.. met 1 grammetje deed je mis wel 2 dagen..
Tegenwoordig is de samenstelling anders geworden omdat iedreen maar geld wilt binnen halen kosten wat het kost..
En echte pure raad k jullie af om te snuiven geloof me! als je je neus heel wilt laten dan zorg dat die een beetje versneden is...
post normaal eigenlijk niet echt, miss zelfs me eerste post nu ik eraan denk haha, maar denk dat dit misschien toch wel handig om te posten gezien er veel geklaag is over de pep die versneden word met oa caffeine.
het is namelijk mogelijk om je pep met gewone en makkelijk te verkrijgen spullen te wassen. met direct resultaat ook! lees even de eerste post door en kijk het filmpje, erg simpel en hoewel je natuurlijk minder pep in gewicht over gaat houden, houd je wel puurder spul over.
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=14&t=2098
als dit al ergens gepost is of algemene kennis is hier, sorry! maar lees het forum niet zo veel.
het is namelijk mogelijk om je pep met gewone en makkelijk te verkrijgen spullen te wassen. met direct resultaat ook! lees even de eerste post door en kijk het filmpje, erg simpel en hoewel je natuurlijk minder pep in gewicht over gaat houden, houd je wel puurder spul over.
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=14&t=2098
als dit al ergens gepost is of algemene kennis is hier, sorry! maar lees het forum niet zo veel.
laatste aanpassing
donateur
Meth is echt een van de grootste rotzooi wat er is! volg discovery maar eens! Daar integen is ghb nog veel makkelijker te maken.
Is wel grotere rotzooi like Krokodil enz...
35 jaar geleden betaalde je 30 euro voor 1 grammetje pep! en dat was kwaliteit.. met 1 grammetje deed je mis wel 2 dagen..
Toen leefde je nog niet eens gezien je leeftijd en profiel
Tegenwoordig is de samenstelling anders geworden omdat iedreen maar geld wilt binnen halen kosten wat het kost..
Pep is pep maar of het versneden is ten 2e en de werkzame stof die is zoals het altijd was gewoon amfetamine....en dan niet gesproken over dex of levo of rasmisch
Ja kan hem wassen met Aceton inderdaad en nog op een paar manieren maar als je maar 5% hebt bijvoorbeeld is het nog steeds zonde van je geld
volgens mij is bij jou tegenwoordig alles een andere samenstelling.
En echte pure raad k jullie af om te snuiven geloof me! als je je neus heel wilt laten dan zorg dat die een beetje versneden is...
Heerlijk 73% dex of levo lijntje van 3cm en je kan de hele nacht ertegenaan. Zonder iets bij te pakken
kijk het filmpje
Dit flimpje komt me heel bekend voor hahahaha
laatste aanpassing
donateur
kan iemand me uitleggen wat dex/levo/rasmisch inhoudt?
Rasmisch is een mix tussen 50:50 Dex:Levo.
Dex is veel sterker volgens de mensen dan levo leg ik het goed uit
donateur!
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op woensdag 28 maart 2012 om 23:37:
kan iemand me uitleggen wat dex/levo/rasmisch inhoudt?
Rasmisch is een mix tussen 50:50 Dex:Levo.
Dex is veel sterker volgens de mensen dan levo leg ik het goed uit?
ok bedankt.
maar dan wil ik nog steeds graag weten wat het verschil tussen de twee is

![[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]](/images/user/82927_692998.jpg)

![[B.O.T] NLrobiin](/images/user/968819_1360812.jpg)