Partyflock

Forumonderwerp · 1046042
37 volgers · 202322x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+13-9
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je nagaat wat tegenwoordig de liter PMK/BMK kost kan je de prijzen wel verklaren en de manier waarop gierige dealerds versnijden;)
Waarschuw beheerder
is zwaar overschot aan coke namelijk in de rest van de wereld behalve in europa.
Bron: www.Crimesite.nl

das pas een top site, kon van de wk live meekijken bij opgravingen , ouwe clubhuis m.c
11 honden 2 katten en 3 valkkanaries hadden ze gevonden.
daar staat dan een heel forensisch team te werken , en ik maar belasting betalen.
beter gaan ze iets nuttigs doen. goeie pep testen ofzo, beetje verkeer regelen,
wegrijden als ze beschoten worden , ander dienstwapen aanschaffen , want echte boeven schrikken niet van plafferpistolen, whahahha

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Om te huilen uitslag pep 22% Amf en PMMA morgen bellen voor de hoeveelheid PMMA:facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2012 om 18:51:
22% Amf

das idd om te huilen mensuh versnij dat spul nou toch niet zoveel tis toch niet zo heel duur en mensen komen alleen maar terug als je goeie hebt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [LE]:smoke: lemmer de gekste[LE] op donderdag 15 maart 2012 om 21:39:
das idd om te huilen mensuh versnij dat spul nou toch niet zoveel tis toch niet zo heel duur en mensen komen alleen maar terug als je goeie hebt

MAar met PMMA hoe maf is dat :facepalm:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2012 om 19:56:
Ik heb nooit last van de 'Crisis'

Om te huilen uitslag pep 22% Amf en PMMA morgen bellen voor de hoeveelheid PMMA

?????????????
Waarschuw beheerder
Om te huilen uitslag pep 22% Amf

Mwha, gister uitslag August de Loor (nr 25461) 8% amf 1% caf en dat voor 10 euro per gr :facepalm:

Waarschuw beheerder
Gisteren 9% en 49% gehad, wat een ellende. Ligt het nou aan mij of wordt het alleen maar slechter de laatste maanden?
Waarschuw beheerder
+1
Als je 30%+ kan krijgen in deze tijd mag je blij zijn. Zelf 3 weken terug een uitslag van 13% en 55% caff wat 65% zou moeten zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2012 om 21:44:
MAar met PMMA hoe maf is dat

Het schijnt dat PMMA en PMA nog best veel lijken op speed qua werking, zit je alleen nog met het probleem dat het niet erg veilig spul is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Met hard klappen in de handen 52% jippie

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Bijna overal zooi!
Waarschuw beheerder
-1
Het valt me ook al een half jaar op, dat de meeste speed niet meer van die knal pep van vroeger is. Het is nu meer dexedrine heb ik het idee. Pep zonder de adrenaline rush:(. Het heeft dan wel een paar voordelen t.o.v. benzedrine, Het scheelt een paar dagen naar de tering zijn en de moeite met eten en slapen is ook een stuk minder. Toch vind ik dat dex een hele dimensie mist...

Waarschuw beheerder
Uitslag deze week binnen gehad 65% :D Dexamfetamine maar heb maar beetje op de kop kunnen tikken :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 maart 2012 om 21:40:
Bijna overal zooi!

Ik heb liever zooi versneden dan die shit die maximaal puur is, die shit is namelijk NIET te doseren..
Van die troep snuif je zo een gram weg en slaap je na een paar uur weer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 maart 2012 om 20:17:
Ik heb liever zooi versneden dan die shit die maximaal puur is, die shit is namelijk NIET te doseren..

Dan kan je beter bij de wapwinkel een ons caffeine kopen voor een paar cent :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb niet eens zin om het te proberen met deze beroerde uitslagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2012 om 22:10:
Dan kan je beter bij de wapwinkel een ons caffeine kopen voor een paar cent

Ik vraag me af af dat een leuk effect geeft.
Als ik op een luie zondag te veel koffie drink en niks eet ga ik niet lekker /: zweten, para en trillerig. Dat bereik je normaal alleen met andere dingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 maart 2012 om 20:17:

Das onzin, gewoon sleutelpuntjes snatsen...
Dan snuif je echt geen gram weg.
Of je bent gewoon heeeel erg gretig ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 16 maart 2012 om 07:48:
Het schijnt dat PMMA en PMA nog best veel lijken op speed qua werking, zit je alleen nog met het probleem dat het niet erg veilig spul is.

Klopt helemaal...Tijdje geleden had ik een sample weggebracht naar het T.C. en daar bleek dus ook PMA én PMMA in te zitten.
Percentage hebben ze alleen niet opgegeven, maar dat het erin zat was duidelijk :-(
Stiekem had ik er wel een héél klein beetje (ik schat 40-50mg) van genomen (ook voordat ik de uitslag al had, ja dom....) maar toch, ik moet zeggen, het gevoel was eigenlijk toch wel heel erg lekker en het leek verdomd veel op goede amfetamine van laten we zeggen +60% :p
Maar stel je gaat zo lekker en neemt en een paar lijntjes van zonder te weten wat er dus inzit, hmmm zou niet helemaal goed kunnen aflopen dus.
De rest maar door de plee gedaan :-)
Waarschuw beheerder
-2
Volgens mij zit de beste pep in Eindhoven op dit moment;)

Waarschuw beheerder
+2
(permanent verbannen)
de beste pep van nederland zit volgens mij ondergedoken!!alleen maar troep!!!crisis!haha..
Waarschuw beheerder
Ja daar hebben veel mensen last van op dit moment.
Ik gebruik zelf niet maar een goede bekende van me heeft 73% zuiver op dit moment;)
Waarschuw beheerder
Om te huilen hier!

23% amf & 75% caff

Waarschuw beheerder
donateur
Jeeej Dex 55% getest :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 13:00:
Dexamfetamine

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2012 om 00:00:
Jeeej Dex 55% getest :cheer:

Hoe weten jullie dat het dexamfetamine is dan?

Uitspraak van Martinozzz op vrijdag 23 maart 2012 om 18:45:
23% amf & 75% caff

Mag je tegenwoordig je handjes voor dichtknijpen boven de 20%.
Waarschuw beheerder
Volgens mij is een testuitslag van 23% amf + 75% caff onmogelijk.

Naast 23% amf is ook een gedeelte sulfaat om het snuifbaar te maken, dus kom je boven de 100% uit. Maargoed, misschien een typefoutje. On topic; hopen op betere tijden..
Waarschuw beheerder
of tis 23% amfetaminesulfaat 75% caff en 2% zooi (niet gereageerde precursors ofzo)

ps door de crisis zit ik zwaar te overwegen om op meth over te schaken, makkelijk zelf te maken in kleine gebruikershoeveelheden.

de crisis vertaalt zich hier trouwens nooit in slechte zwaarversneden pep. nog altijd top kwaliteit, je komt er gewoon niet aan. die die nog voorraad hebben hamsteren die, om zelf toe te komen, en doen maar metmondjes maat alles weg en dan pas als de volgende levering van ook weer hoegenaamd niks al gearriveerd is. en zei die die zonder zitten moeten het echt met een grammetje hier en een lijntje daar stellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco45 op maandag 26 maart 2012 om 01:52:
Volgens mij is een testuitslag van 23% amf + 75% caff onmogelijk.

Dit is de uitslag zoals ik deze van het TC te horen heb gekregen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marco45 op maandag 26 maart 2012 om 01:52:
Naast 23% amf is ook een gedeelte sulfaat om het snuifbaar te maken, dus kom je boven de 100% uit. Maargoed, misschien een typefoutje. On topic; hopen op betere tijden..

Zo dacht ik ook al :lol:

Uitspraak van 2Weak op maandag 26 maart 2012 om 03:13:
de crisis vertaalt zich hier trouwens nooit in slechte zwaarversneden pep. nog altijd top kwaliteit, je komt er gewoon niet aan. die die nog voorraad hebben hamsteren die, om zelf toe te komen, en doen maar metmondjes maat alles weg en dan pas als de volgende levering van ook weer hoegenaamd niks al gearriveerd is. en zei die die zonder zitten moeten het echt met een grammetje hier en een lijntje daar stellen.

Ja want er zijn nog genoeg die hebben goede maar daar betaal je onwijs voor...:nocheer:
Of je krijgt de eerste keer goede en daarnaa zooi:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Weak op maandag 26 maart 2012 om 03:13:
ps door de crisis zit ik zwaar te overwegen om op meth over te schaken, makkelijk zelf te maken in kleine gebruikershoeveelheden.

Meth is echt een van de grootste rotzooi wat er is! volg discovery maar eens! Daar integen is ghb nog veel makkelijker te maken.

35 jaar geleden betaalde je 30 euro voor 1 grammetje pep! en dat was kwaliteit.. met 1 grammetje deed je mis wel 2 dagen..
Tegenwoordig is de samenstelling anders geworden omdat iedreen maar geld wilt binnen halen kosten wat het kost..
En echte pure raad k jullie af om te snuiven geloof me! als je je neus heel wilt laten dan zorg dat die een beetje versneden is...

Artiest Noizerazor
Waarschuw beheerder
halve gram nu 60 euro!! tis ni veel beter als pep! je blijft alleen langer wakker en veel sneller para!! speed hiero 70 procent toppie hoor!!:D
Waarschuw beheerder
post normaal eigenlijk niet echt, miss zelfs me eerste post nu ik eraan denk haha, maar denk dat dit misschien toch wel handig om te posten gezien er veel geklaag is over de pep die versneden word met oa caffeine.

het is namelijk mogelijk om je pep met gewone en makkelijk te verkrijgen spullen te wassen. met direct resultaat ook! lees even de eerste post door en kijk het filmpje, erg simpel en hoewel je natuurlijk minder pep in gewicht over gaat houden, houd je wel puurder spul over.

http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=14&t=2098

als dit al ergens gepost is of algemene kennis is hier, sorry! maar lees het forum niet zo veel. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van {RaMgAd} op woensdag 28 maart 2012 om 00:51:
Meth is echt een van de grootste rotzooi wat er is! volg discovery maar eens! Daar integen is ghb nog veel makkelijker te maken.

Is wel grotere rotzooi like Krokodil enz...;)
35 jaar geleden betaalde je 30 euro voor 1 grammetje pep! en dat was kwaliteit.. met 1 grammetje deed je mis wel 2 dagen..

Toen leefde je nog niet eens gezien je leeftijd en profiel;)

Tegenwoordig is de samenstelling anders geworden omdat iedreen maar geld wilt binnen halen kosten wat het kost..

Pep is pep maar of het versneden is ten 2e en de werkzame stof die is zoals het altijd was gewoon amfetamine....en dan niet gesproken over dex of levo of rasmisch;)

Uitspraak van RuudK op woensdag 28 maart 2012 om 18:12:
het is namelijk mogelijk om je pep met gewone en makkelijk te verkrijgen spullen te wassen. met direct resultaat ook! lees even de eerste post door en kijk het filmpje, erg simpel en hoewel je natuurlijk minder pep in gewicht over gaat houden, houd je wel puurder spul over.

Ja kan hem wassen met Aceton inderdaad en nog op een paar manieren maar als je maar 5% hebt bijvoorbeeld is het nog steeds zonde van je geld;p

Waarschuw beheerder
+1

volgens mij is bij jou tegenwoordig alles een andere samenstelling.

En echte pure raad k jullie af om te snuiven geloof me! als je je neus heel wilt laten dan zorg dat die een beetje versneden is...

Heerlijk 73% dex of levo lijntje van 3cm en je kan de hele nacht ertegenaan. Zonder iets bij te pakken
Uitspraak van RuudK op woensdag 28 maart 2012 om 18:12:
kijk het filmpje

Dit flimpje komt me heel bekend voor hahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+6
35 jaar geleden betaalde je 30 euro voor 1 grammetje pep!

Het is ook wel knap dat jij al met de euro betaalde 35 jaar geleden :)
Waarschuw beheerder
kan iemand me uitleggen wat dex/levo/rasmisch inhoudt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op woensdag 28 maart 2012 om 23:37:

Rasmisch is een mix tussen 50:50 Dex:Levo.
Dex is veel sterker volgens de mensen dan levo leg ik het goed uit;d?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2012 om 23:40:
donateur!
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op woensdag 28 maart 2012 om 23:37:

Rasmisch is een mix tussen 50:50 Dex:Levo.
Dex is veel sterker volgens de mensen dan levo leg ik het goed uit?

ok bedankt.
maar dan wil ik nog steeds graag weten wat het verschil tussen de twee is:)