36 volgers · 202037x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik zoek nog goede pep, omgeving hilversum pb of email fatsoen@hotmail.com
Die droge rotzooi is altijd verneukt
Harde brokken zijn het beste,
Nee hoor, gewoon in het vriesvak kijken!!! 
Voor goede dex ben je hier max. 1400 per k. kwijt
Hier in omgeving drechtsteden is het uitgestorven, net of het nooit bestaan heeft
laatste aanpassing
appeltjespep
ey die pipolorussen daar die beweren dat hij pasta moet zijn..GueSS NOT
believe me....zo n 8 a 10 j terug was elke snatzz droog afkomstig v n harde klomp!!!
Toen werd er zo niet gemengd en was er geen sprake van pasta Écht, toen was het altij serieus goeie die je kreeg EnNeh als je weet dat zuivere "fi°amine (mt n kolf geprépareerd) gwn gelijk schilfers zijn...Moet je toch ok vatten dat past opgemengd is!!!
Kennis en ervaring... voor veeeele een droom
believe me....zo n 8 a 10 j terug was elke snatzz droog afkomstig v n harde klomp!!!
Toen werd er zo niet gemengd en was er geen sprake van pasta Écht, toen was het altij serieus goeie die je kreeg EnNeh als je weet dat zuivere "fi°amine (mt n kolf geprépareerd) gwn gelijk schilfers zijn...Moet je toch ok vatten dat past opgemengd is!!!
Kennis en ervaring... voor veeeele een droom
https://partyflock.nl/topic/1052338:Derksen_voetbalde_op_pep hij weet het vast
EnNeh als je weet dat zuivere "fi°amine (mt n kolf geprépareerd) gwn gelijk schilfers zijn...Moet je toch ok vatten dat past opgemengd is!!!
wat is het precies met die schilvers??? ik vat hem ff niet
die pep die ik heb is best wel schilverachtig als je hem bekijkt...
kvind hem overigens niet slecht
Hier in Tilburg kost een onsje verse pasta je 175.. een k-tje heb je al voor 1200 
Dex wat ik regel heb ik 2 keer laten testen in 3 maanden tijd... 1x 58% en 1x 61%.
Dat lijkt me wel redelijk.
Dat is wel netjes ja.
En met hoeveel cafaeine versneden ?
Whahaha.. gewoon zorgen dat je dicht op de bron zit!