Partyflock

Forumonderwerp · 1046042
37 volgers · 195395x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+13-9
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!

Waarschuw beheerder
-3
in arnhem zit de pep de laatste paar maanden op 73% getest ben er blij mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 10 november 2016 om 18:58:
in arnhem zit de pep de laatste paar maanden op 73% getest ben er blij mee

Klinkt sterk!

:p

Moet wel nagewassen zijn met aceton of iets dergelijks. Ruikt dan zeker ook niet naar de bekende speed?
Waarschuw beheerder
Hier in Brabant gewoon tussen de 60 en de 70 procent

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In Amsterdam de laaste op 61% getest.minder dan de vorige van 70% maar toch tevreden!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 november 2016 om 09:55:
In Amsterdam de laaste op 61% getest.minder dan de vorige van 70% maar toch tevreden!

60% is voor speed eigenlijk best prima. Veel hoger dan kan het zomaar iets te veel van het goede zijn, imo ;)
Waarschuw beheerder
Ja ik trek persoonlijk altijd de grens bij 60%. alles daaronder is vaak mee geknoeit en komt vaak niet zo uit de productie.

Alles daarboven (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Q-kele-Q op zondag 13 november 2016 om 13:20:
Alles daarboven

Alles daarboven is van heeeej Q-Kele-Q, jij ook hier (om nachtenlang door te freaken, freubelen en ratatatatataaadam)

[img width=500 height=366]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/2f/cf/67/2fcf67a5758921ce9defa00f8074a827.gif[/img]
Waarschuw beheerder
+1
Had ik maar een voorraad 70+% heb namelijk het idee dat niks meer werkt. Wordt er alleen vaag van ipv snaarstrak

Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van rich@ardcore op donderdag 17 november 2016 om 15:28:
Had ik maar een voorraad 70+% heb namelijk het idee dat niks meer werkt. Wordt er alleen vaag van ipv snaarstrak

Wil het feest niet verpesten, maar dat is ook een beetje wat speed op de langere termijn doet- juist als 'ie heel goed is. Hoop dat je goed overweg kan met engels:
----------------------------------------------------------------------------------------------

Stage 1 of Amphetamine Use - During this stage, amphetamine will be at its hedonic peak; the pleasure of taking amphetamine will not get any higher from this point on. The most notable feelings are a "lovey" feeling, powerful euphoria, increased motivation, deep philosophical thinking, strong feelings of "lust", etc.

Length of phase: 1-3 days with binge usage; 5-10 days with daily usage; About 5-15 uses total if used sparingly with atleast several days inbetween doses.

Characteristic Effects of this Stage:
- Powerful euphoria
- Empathy and socialability
- Overwhelming amount of increased motivation

Stage 2 of Amphetamine Use - During this stage, the "lovey" and empathetic feelings of amphetamine quickly fade, although the "pleasurable" feelings of euphoria and increased motivation are still present. The decrease in empathetic feelings is likely responsible from a depletion of serotonergic vesicles. Most users note that it is impossible to transition back to "Stage 1" at this point, no matter how long of a break a person takes from amphetamine. This suggests that a permanent tolerance develops for the empathetic effects of the drug - whether this occurs from a psychological acclimation to the effects, or from physiological reasons, I don't know. This is the stage which doctors aim for when prescribing amphetamine for medicinal use with ADD and ADHD. This stage can be prolonged for quite some time (and if the dose is low enough, some medical professionals say that this phase can be prolonged indefinitely) this is assuming of course that the user continuously maintains an adequate amount of high quality sleep (7+ hours a night), proper nutrition, and a non-sedentary lifestyle.

Length of Stage: 1-7 days with binge usage (note that binge usage is defined by immediately taking another dose once the effects of one dose wear off or begin to wear off, interrupting sleep in the process). 2 Weeks to 6+ Months if used daily (and maintaining a healthy lifestyle). Indefinitely if used sparingly (with 3-5+ days inbetween uses).

- Increased Motivation
- Slight Euphoria

Stage 3 of Amphetamine Use, the "Tool" phase - At this point, most if not all empathetic effects of usage have diminished. This point is characterized by the fact that amphetamine becomes the sole motivator for tasks, hence the nickname "The Tool Phase" because amphetamine is now used as a Tool for accomplishment. The negative physiological effects (the "body load") become more prominent.

Length of Stage: At this point, it is hard to define the length it will take to transition from one stage to the next. Some users will find that if they take breaks from their usage or just lower their dose, they can go backwards to earlier stages. Some binge users may even rapidly progress through the stages, possibly even skipping to the final ones or developing psychosis.

Characteristic Effects of this stage:
- Period of 'positive effects' and period of 'negative effects' from taking a dose begin to merge. (usually, if negative effects are present they only follow after the positive effects wear off)
- The user needs amphetamine to stay at/above a baseline level of motivation, and when amphetamine is not in effect the user is below a baseline level of motivation.
-In order for a task to be done effeciently, the user finds that they need to be on amphetamine.
- The level of euphoria decreases to a point where it is no more significant than the level of euphoria which most people get from daily life without amphetamine.

Stage 4 of Amphetamine Use, "The Decline" - The efficiency of amphetamine as a "Tool" begins to drop significantly, and this stage is characterized by the "comedown" (the period of negative effects after the drug begins to wear off) becoming much stronger. The "comedown" may even begin to merge in with the period of positive effects. At this point, the body load may begin to become painful.

- Painful body load (Muscle Pain, High Blood Pressure, Inadequate Circulation, Dehydration, Malnutrition, deterioration of the skin and other tissues, etc).
- Depression
- Severe Anxiety

Stage 5 of Amphetamine Use, The Procrastination - This Stage may or may not be experienced by amphetamine users. In this stage, the positive effects of amphetamine are almost absent if not completely gone, and the "coming up" of a dose of amphetamine is subsequently followed by an immediate barrage of negative effects (both physiological and psychological). The reason this phase is called "The Procrastination" is because the user forgets how unbearable the negative sensations are (due to amphetamine compromising the brain's ability to efficiently make memories, especially goal-orientated memories); by the next day, even though the user may have told himself to not take amphetamine, he takes amphetamine again anyways (due to the brain not being able to make a goal-orientated memory, the brain was unable to produce counter-motivation to stop the user from taking more amphetamine the next day). This might possibly be the most psychologically painful and strenuous phase for the amphetamine user, since he is unable to figure out why he keeps taking amphetamine even though he clearly knows it only causes him pain.

Characteristic Effects:
- Repeatedly taking amphetamine despite knowledge that it no longer gives the desired effects, and only causes negative effects.

Stage 6 of Amphetamine Use, Irritability and Pessimism - This phase is characterized by extreme irritability. The user begins forgetting the drug is responsible for his negative feelings, and begins to blame things in the environment around them instead. The user begins to think that other people are responsible for how poorly he/she feels. The user might show hostility, or social withdrawal. The user also begins to develop an extremely pessimistic attitude towards life.

- Acute Depression
- Severe Anxiety
- Irritability, even when the drug is out of the user's system
- Psychosis
- Inability to Sleep
- Severe Restlessness
- lack of willpower
- Inability to find "the right choice of words"
- Obsessive Thinking

Stage 7 of Amphetamine use, Nihilism and Dissociation - During this phase, incidences of psychosis begin to emerge (if they haven't already) even if the drug user has been maintaining an adequate amount of sleep. The user usually becomes nihilistic, thinking that nothing in life matters or has meaning. Some users may even become solipsistic, which means they think that they are the only things which are real in the world. Solipsism is often accompanied by paranoia, or thinking that others only have the intention of harming the solipsistic individual. If the user had obtained any philosophical or metacognitive methods of thinking during the earlier stages of amphetamine use, those same metacognitive methods begin to eat away at the person's psyche. They feel as if they are helpless to do anything besides sit back and watch their mind become unravelled. Even if the user realizes that his irritable attitude towards other people isn't how he truly feels, he is unable to manage his irritability (most likely due to a complete diminishment of serotonin, as well as the brain's ability to make memories being compromised). The individual's ego may begin to deconstruct itself, and the user may have a feeling that they completely lack any willpower to do anything. This stage is also accompanied by a large amount of confusion.

Characteristic Effects of this stage:
- Confusion
- Paranoia
- Unbearable Depression and Anxiety
- Delusions
- Increased Incidences of Psychosis
- Increasingly Painful Body Load
- Lack of willpower
- Cognition become confusing and incoherent. Users often claim things like their mind is "too loud", "jumping to false conclusions", or "doesn't make sense" and the user feels helpless to control this.
- Panic Attacks become very prominent
- Feelings of Deja Vu
- If weight loss was experienced in beginning stages, it may come to a hault or even reverse into weight gain
- Inability to experience pleasure
- Akathisia
- Feelings that an individual no longer has "free will"
- Difficult to form coherent sentences and speak properly. Similar to "Clanging" or "Word Salad" experienced in schizophrenics.

Stage 7b "Letting Go / Giving Up" - This stage is not always experienced, but in some instances after the user has experienced an excruciating and unbearable amount of anxiety and mental stress, he may experience a period of "Letting Go" in which the brain gives up on constructing/maintaining its deluded psychological structures. The negative effects of the drug temporarily fade, and the user has a "moment of peace". This temporary phase usually only lasts several hours (if not less) before the user returns to phase 7. Since the brain during this phase has completely abandoned any attempts to make goal orientated behaviour, the user may find it difficult (or simply not want to) to take care of themselves. However, during this phase, the user will find that they will actually be able to get to sleep, and they should take advantage of this temporary somnia to get sleep. I do not know what neurological mechanisms are responsible for this phase; it is almost as if it is the brain's last resort - to enter a careless and stressless stupor. Perhaps the brain releases endorphins in response to the unbearable anxiety?

Characteristic Effects:
- Stupor
- Irresponsiveness
- Carelessness
- Ironically, if effects of "word salad" or "clanging" were experienced in stage 7, they are no longer as present in stage 7b.

Stage 8, "The Stupor", Brain Damage - In this stage, amphetamine no longer gives effects, and the brain's desire for taking amphetamine (even if taking it has become a habit) begins to drop. As long as amphetamine use continues, the user makes no progress towards recovery of any sort. The individual is unresponsive and disconnected. Amphetamine has a tendency to make the user put too much effort into anything/everything, and this gives the brain not a single moment of psychological "rest" (where the individual doesn't think deeply). However, during this phase, it is quite the opposite - the individual's mind is in a prolonged state of resting and won't even follow through with the very act of thinking if the thought takes too much effort to think. During this phase, the user may have a steep decline in intelligence.

Characteristic Effects:
- Prolonged episodes of stupor and carelessness
- Lethargy
- Diminished Intelligence and mental efficiency
- Irreversible Psychological Damage
- Possible brain damage
- The individual may develop a "permanent stuttering" which persists even after amphetamine has long since been ceased.
- In a similar way that the stuttering develops, an individual may develop a possible permanent difficulty talking, using correct grammar and sentence structure, or expressing thoughts to others. In severe cases, this may even resemble a schizophrenic's clanging or word salad.
- Essentially, the mind at this point is irreversibly compromised. The user's personality might have changed permanently. The individual may be much more easily irritated for the rest of his/her life. Cognitive functioning will never work the same as it used to. Although the user may make improvements and greatly recover, it will almost always seem like something "isn't right" in the mind, or that something is "missing". Individuals will still be able to lead fulfilling lives, and some may make amazing recoveries where they feel normal again like they did before they ever began using. Unfortunately, in severe cases, the individual may never be the same again.
Waarschuw beheerder
Bedankt kerel het was me al duidelijk na meerdere jaren constant gebruik
Waarschuw beheerder
wat als speed wel puur is, maar blijft te vet/waxxy om te kunnen snuivben... wat kan je er dan mee doen om et niet de kliko in te gooien...

Graag alleen ervaringsdeskundig antwoord en geen "MISSCHIEN is het..."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KARMA op zaterdag 19 november 2016 om 18:45:
wat als speed wel puur is, maar blijft te vet/waxxy om te kunnen snuivben... wat kan je er dan mee doen om et niet de kliko in te gooien...

Probeer t eens te wassen met aceton
Waarschuw beheerder

bel de woute
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van rich@ardcore op zaterdag 19 november 2016 om 20:32:
Vouw ereen bom van

ja dit heb ik gedaan en het effect is uitermate goed... maarja ben een echte snuifzot en ik heb geen zin in urenlang bommen vouwen
Waarschuw beheerder
dank U voor de bijdrage n8wacht. Heel interessant. Zelf hou ik het gebruik toch al enkele jaren vol (neem het in lage dosis voor ADD) en het werkt prima. Goeie straatspeed werkt trouwens net zo goed als dexedrine...

Waarschuw beheerder
donateur

Los het op in heet water. Net van de kook af, theezakje er in en drink het gewoon op..
Zal je misschien nog verbazen hoe wappie je dan al kan geraken met pas de helft van je bakkie achter de kiezen ;)
Waarschuw beheerder
+2-2
amsterdam 72% Spierwit zonder caff
Waarschuw beheerder
+1
Het lijkt weer wat beter te gaan, heb gisteren een mooie witte te pakken gekregen, na drogen bleef 40% over en garantie op minimaal 68% puur. Het lijkt als of het in Amsterdam het weer aantrekt:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag het net n reclame voor www.noxtcdip.com
Iemand ervaring mee?
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van GEUX op woensdag 30 november 2016 om 16:15:
Ik zag het net n reclame voor www.noxtcdip.com
Iemand ervaring mee?

Oprichters hebben duidelijk geen verstand van waar ze het over hebben. Ik raad je af die buisjes van ze in te nemen en ik verwacht dat ze vrij snel in de clinch zullen raken met de NVWA, waarna ze zullen sluiten.
Edit: hier een stukje van unity over dit onderwerp:
http://www.unity.nl/pillen-tegen-de-dinsdagdip-63/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 30 november 2016 om 16:38:
Oprichters hebben duidelijk geen verstand van waar ze het over hebben.

Nouja, ze brengen het geloofwaardig (voor iedereen die zich er niet in verdiept heeft)
Ik was niet van plan iets bij ze te bestellen. Zu zullen waarschijnlijk wel verboden worden ja.
Maar iemand ervaring met het product?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op donderdag 1 december 2016 om 11:24:
Nouja, ze brengen het geloofwaardig (voor iedereen die zich er niet in verdiept heeft)
Ik was niet van plan iets bij ze te bestellen. Zu zullen waarschijnlijk wel verboden worden ja.

Als het maar verkoopt.Daar gaat het om eigenlijk.Of het werkt of niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GEUX op donderdag 1 december 2016 om 11:24:

Dat is het al..
Maargoed, het product dat ze verkopen zal niet of slecht werken.

http://www.unity.nl/pillen-tegen-de-dinsdagdip-63/
In dit stukje staat er meer over, ik raad je aan het ff te lezen..
Gewoon l-tryptofaan capsules werken dus beter en zijn bovendien veel goedkoper.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chemical-love op donderdag 1 december 2016 om 12:08:
Als het maar verkoopt.Daar gaat het om eigenlijk.Of het werkt of niet

Ja precies, maar ik neem aan dat de gemiddelde gebruiker niet in hun reclame trapt. Behalve jeugd misschien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 1 december 2016 om 13:05:
In dit stukje staat er meer over, ik raad je aan het ff te lezen..

Ja ik was begonnen, maar het is lang :LOL: (iets met spanningsboog enzo)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op donderdag 1 december 2016 om 14:26:
Ja precies, maar ik neem aan dat de gemiddelde gebruiker niet in hun reclame trapt. Behalve jeugd misschien

Ik heb rose is klestnat en ik kan er zeker en vast op slapen.En ook je mag doet er raar van en je krijgt er honger van :D
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van chemical-love op vrijdag 2 december 2016 om 19:51:
Ik heb rose is klestnat en ik kan er zeker en vast op slapen.En ook je mag doet er raar van en je krijgt er honger van :D

Kinkt als alles behalve speed:(

Hier knalwitte speed getest op 67% amfetamine!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Q-kele-Q op zaterdag 3 december 2016 om 12:24:
Kinkt als alles behalve speed:(

Hier knalwitte speed getest op 67% amfetamine!

Ja ik weet dat ze bijna nooit goeie hebben.Maar ik had mij weer eens laten overhalen.Jajaja is zeker goeie.Tot ik er van neem.Wat je ook hebt aan die pep.Je laat die wat drogen een beetje word die zo steenhard je er niet eens van je tafel afkrijgt. :D Zal er vanavond eens foto op zetten. Is gewoon klote als je met die feestdagen een paar dagen of 2,3,wilt doorgaan je het niet eens gaat
halen met deze pep.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is de prijs bij jullie in de buurt alweer aan het zakken?
Waarschuw beheerder
[img width=483 height=425 cacheid=00164318003263d8cd3e68d91a02e9ed6d]http://i.imgur.com/TNnk35W.jpg[/img] Hier is het.Is licht rose maar ik ga er gewoon op slapen.Is hevig nat en leg ik die buiten met dit vries weer.Anders heb je verlies als die ergens droog ligt.Maar men vrienden zeggen het
zelf wat is dit voor iets.En ook als je die wilt drogen die word steenhard dat je het er zelf niet meer los krijgt. :D Normaal ga ik in leuven bij iemand hier in belgie en die was supergoed rose,witte..Daar ging je zeker niet van slapen.Was het plafondienst in je bed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chemical-love op zondag 4 december 2016 om 10:06:
Is hevig nat en leg ik die buiten met dit vries weer.Anders heb je verlies als die ergens droog ligt.Maar men vrienden zeggen het
zelf wat is dit voor iets.En ook als je die wilt drogen die word steenhard dat je het er zelf niet meer los krijgt.

Wanneer je wat laat drogen voor gebruik, probeer dan het verschil qua temperatuur niet te groot te maken tijdens dit proces. Van -4 buiten naar binnen +20 ... Ten eerste verdampt er dan niet alleen eventuele rotzooi, maar ook potentieel krachtige koek van je eind product. Vanzelfsprekend dat het ook knoert hard kan worden dan, maar op zich sla je dat zo plat met een kruidtvat klantenkaart inclusief handig spiegeltje (steeds verassend... altijd...;))
Waarschuw beheerder
Ik doe het altijd met een kaart :D Zelf word die nog steenhard.Ik duw die zelf nat in mijn neus :p om te zien of ik er eens hard van ga gaan.Maar jammer geen reacties van het lichaam op dit spul.Als het mijn vrienden het ook zeggen het is maar zwak.Ligt het niet aan mij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2016 om 19:25:
Wanneer je wat laat drogen voor gebruik, probeer dan het verschil qua temperatuur niet te groot te maken tijdens dit proces. Van -4 buiten naar binnen +20 ... Ten eerste verdampt er dan niet alleen eventuele rotzooi, maar ook potentieel krachtige koek van je eind product. Vanzelfsprekend dat het ook knoert hard kan worden dan

Wat n bak onzin zeg..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 4 december 2016 om 20:49:
Wat n bak onzin zeg..

Doe er mee wat je wil..

Misschien kan je het onderbouwen waarom het zogezegd onzin is volgens jou?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2016 om 21:11:
Doe er mee wat je wil..

Misschien kan je het onderbouwen waarom het zogezegd onzin is volgens jou?

Probeer jij eerst eens te onderbouwen waarom het wel zo zou zijn..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 4 december 2016 om 21:14:
Probeer jij eerst eens te onderbouwen waarom het wel zo zou zijn..

Nou dat zal ik straks dan nog een keer opzoeken. Heb het al eerder gedaan in een ''hoe kun je pep beste bewaren'' draadje o.i.d.

Had alleen wat meer tegengas verwacht van je alvast, valt een beetje tegen vandaag.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=1024 height=211]http://image.prntscr.com/image/cafe87c27f2642458c00fa3562546957.png[/img]

Ik weet het weer.
Door het eerst te koelen loop je het risico dat er extra vocht aan je pasta gaat hechten ... mits luchtdicht verpakt! In dit specifieke geval kunnen we er denk ik vanuit gaan dat het geen gesealde verpakking betrof. Vervolgens is een geleidelijke overgang in temperatuur bij ontdooien belangrijk om het proces niet te snel in gang te zetten. Speed is niet de meest stabiele chemical en gevoelig voor bepaalde externe factoren (smeltpunt waarde word veel genoemd in de synthethiseringprocessen).

Andere morgelijkheid:
Speed waarbij een kleine hoeveelheid cafeïne is toegevoegd zal bij snelle schommeling in temperatuur ook de caffeine werking grotendeels verliezen- waardoor het kan lijken dat de amfetamine minder sterk is.

En per batch treden ook gewoon verschillen op. De ene pep is de andere niet. Het waarom kan ik ook niet altijd verklaren, althans niet op high-science chemisch niveau. Jammer genoeg.

Uitspraak van chemical-love op zondag 4 december 2016 om 19:49:
Als het mijn vrienden het ook zeggen het is maar zwak.Ligt het niet aan mij :D

Of het is ook gewoon waardeloze pep weer die je heb :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2016 om 21:51:
Door het eerst te koelen loop je het risico dat er extra vocht aan je pasta gaat hechten

Klopt, maar dat kun je weer laten verdampen/indampen.

Speed is niet de meest stabiele chemical en gevoelig voor bepaalde externe factoren (smeltpunt waarde word veel genoemd in de synthethiseringprocessen).

De vrije base is misschien niet zo heel stabiel nee, maar daar hebben we niet mee te maken hier. Het sulfaat zout is wel behoorlijk stabiel, dat gaat in ieder geval niks doen door de overgang van -4 naar 20 graden Celsius. Het smeltpunt van amfetamine sulfaat ligt boven de 260 graden Celsius (http://www.chemblink.com/MSDS/MSDSFiles/51-63-8_Spectrum.pdf).

Speed waarbij een kleine hoeveelheid cafeïne is toegevoegd zal bij snelle schommeling in temperatuur ook de caffeine werking grotendeels verliezen- waardoor het kan lijken dat de amfetamine minder sterk is.

Waarom denk je dat?

En per batch treden ook gewoon verschillen op. De ene pep is de andere niet. Het waarom kan ik ook niet altijd verklaren, althans niet op high-science chemisch niveau. Jammer genoeg.

Er wordt vaak gezegd dat dit het resultaat is van restanten bijproducten. Of dit inderdaad zo is weet ik niet, maar het klinkt niet onlogisch.
Waarschuw beheerder
Echt goeie stevige pep daar kan je meedoen wat je wilt.Bewaar je hem in de vriezer of binnen droog die moet blijven werken.Als die maar goed afgesloten is in de verpakking.En dan nog ik heb al gehad de restjes bleven plakken ergens en kurkdroog is.En je er van proefde en je het nog voelde.Vecht het zelf uit :D Wilt zeggen dat ik op een andere plaats moet gaan zien :p :v De ene pep is de andere niet. Das waar je kan op 20 verschillende plaatsen kopen en op 20 verschillende plaatsen is die anders :D n8wachT high-science chemisch niveau! :D Moest ik het kunnen maken,top level!alle concurrentie meteen uitgeschakeld :D

Een paar maand ervoor was er goeie.Geef ik toe.Waar je zeker van een lijn niet meer naar je bed hoefde te gaan.En wat je ook had je er knal heet van stond.Dat je vriendin zo hard buikte je er niet eens van kon stoppen :v :v :v dat is pep
Waarschuw beheerder
+1
Iedere synthese geeft zijn eigen bijproducten. Men kan aan de bijproducten namelijk herleiden welke synthese route is gebruikt. Aangezien de verschillende bijproducten ook allerlei andere amfetamine afgeleiden zijn denk aan (butylamine, a-methylbenzenepropanamine, methylamfetamine afgeleiden enz.) Ongetwijfeld dat deze stoffen elke speed een ander effect geven. Een chemist moet het toch met de stoffen doen die verkrijgbaar voor hem zijn en ik heb weleens gelezen dat er superveel synthese routes zijn elk vaak met hun eigen bijproducten.

voor de mensen ff een stukje leesvoer van erowid:
https://erowid.org/archive/rhodium/chemistry/amphetamine-cocaine.impurities.html

super interessant hoe het chemisch profiel van de amfetamine al veranderd als het proces veranderd om de grondstof te maken!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 4 december 2016 om 23:55:
Waarom denk je dat?

Sorry, antwoord liet even op zich wachten. Maar ik heb dit al een paar keer voorbij zien komen in boeken/publicaties en (ik denk al paar jaar) eerder gaf iemand er op Bluelight een best heldere kijk op. Heb nog een halve nacht zitten zoeken naar het betreffende stuk, maar helaas nog niet voor je kunnen vinden.

Uitspraak van mdmazing84 op zondag 4 december 2016 om 23:55:
Er wordt vaak gezegd dat dit het resultaat is van restanten bijproducten. Of dit inderdaad zo is weet ik niet, maar het klinkt niet onlogisch.

Ik weet ook nog steeds niet waar soms de specifieke verschillen zitten. Persoonlijk vermoed ik nog steeds dat het o.a. uitmaakt langs welke synthese je gaat werken en welke precursor daarbij word gebruikt. Er zijn wel eens mensen naar me gaan schreeuwen dat dit onzin is, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat het helemaal niets uit zou maken. Het tweede is denk ik liefde. Is het een chemicus die puur voor het geld met net genoeg kennis maar wat aanrommelt tot een eindproduct..? Of hebben we te maken met de Alexander Shulgin van amfetamine productie? Dan is het volgens mij niet anders dan het koken van een uitgebreide maaltijd. Hoe meer liefde je er in stopt, hoe meer zorg en hoe meer oog voor detail: en dat proef je ;')

Uitspraak van Q-kele-Q op maandag 5 december 2016 om 17:37:
super interessant hoe het chemisch profiel van de amfetamine al veranderd als het proces veranderd om de grondstof te maken!

Wellicht vind ge het ook interessant om 'The Journey of Amphetamines' terug te lezen. Erg mooi artikel dat dit jaar verscheen op Deepdotweb. Voor de liefhebbers, ik heb nog heul veul meer insider informatie over dit onderwerp. Stuur me een PM als je wil weten waar je daar meer over te weten kan komen (niet alles is geschikt om zo hier op het fora te dumpen).

https://www.deepdotweb.com/2016/06/08/the-journey-of-amphetamines/

[img width=454 height=600]https://www.deepdotweb.com/wp-content/uploads/2016/06/amph8.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Montana op zondag 11 december 2016 om 21:51:
Speed is voor kinderen wat op de basisschool zitten

Het is 'die.'

'die op de basisschool zitten.'
Waarschuw beheerder
Vraag slaat nergens op, als je de wiki erbij pakt weet je wat de meest pure vorm van d/l amphetmine is.
Die is the synthetiseren en ook "te koop"

Probleem is dat het vaak pasta is en niet goed gesynthetiseerd, maar boeiend, want voor het lichaam werkt het net als (bijv.) alcohol; je neemt een bepaalde substantie totdat je dat "voelt" wat je wilt bereiken.

Dus als je dronken wilt worden en je kiest 10 shots wodka(pure amphetamine) of 20 bier...

Per eenheid minder puur, maar het effect is hetzelfde.
Stel je hebt maximale puurheid amf, versus 75% puur, dan neem je simpelweg 33% meer en dan heb je exact hetzelfde effect. Is de moeite voor een chemist niet om het zo te perfectioneren(verdient niets).

Wil je meer "effect" van een stimulant zoals d/l amfetamine, dan pak je methamfetamibe en waarom?
Je lichaam kan dat nog moeilijker afbreken dus blijven de "snelllll" gevoelens langer in je dopamine(grotendeels) receptoren rondhangen.

Dat was extreem in jip en janneke taal, voor de rest pb je/jullie me maar even
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Ben zondag morgen begonnen met een klein nakje en heb tot maandag morgen doorgezet een uur of 8.

Deze speed is knalwit en voelt ook loepzuiver, maar dan kun je toch wel merken dat het weer via een andere weg is gesynthetiseerd. Kreeg namelijk allerlei hallucinaties vergelijkbaar met die je krijgt als je aan de mdma hebt gezeten, alleen nu dan met het gevoel van speed i.p.v. mdma.
Dacht op gegeven moment dak ook weleens psychotisch aan het worden zou kunnen zijn, maar mijn vriendin ervaarde exact dezelfde dingen. De hallucinaties traden op precies dezelfde manier op als met xtc, over als ik uit t raam zag, zag ik mensen of het leek dat er ineens portiekflatten stonden i.p.v. vrijstaande woningen. Ook keek ik uit het raam en zag de buurman staan in het raam, verstandelijk was ik erover uit dat dit zeer waarschijnlijk een hallucinatie was. Hoe goed ik ook keek ik kon het beeld niet andere interpreteren, haha heb toen maar gauw het gordijntje dicht gedaan, haha zometeen is 't geen hallucinatie.

Toen ik over de tafel heen zag, zag ik de kop van me hondje over de rand kijken. Ik schrok een beetje omdat zijn ene oogje vreemd stond. Toen ik hoorde ik ineens gesnurk uit de keuken, lag meneer daar en was het dus weer een hallucinatie.

Verder veel van die schaduwen in de ooghoeken dingen gehad en toen ik om een uur of 8 op bed kroop (begon te denken dak beter de rust in kon, het is ook al maandag:$) in het donker zag ik hele mooie paarse mist in een soort van patroontjes voorbij zweven. Een soort griemels zeg maar. Ook zag ik toen in het pikkedonkereplafon ineens van bovenaf op een man die met iets bezig leek als straten.

Haha heb weleens eerder gehallucineerd met speed. Maar nog nooit in deze proporties. Ik vond het wel zeer biezonder, de speed is getest op 67% amfetamine en is knalwit, je zou zeggen zuiver want geen bijproducten, maar toch met mda-achtige eigenschappen.

Edit:
Wat mogelijk ook nog interessant is dat ik op bed met de ogen dicht ook auditieve hallucinaties had, alleen dan in de vorm dak muziek hoorde als op een feest alsof ik er bij was.

Aangezien ik aardig raar was ook zeer onstuimig geslapen waar ik af en toe wakker en heel af en toe even +- een uurtje weg was. Als ik erachtetaf over nadenk hebk ook heel weird gedroomt tussendoor.

Heel apart heb het toevallig een jaartje of 3 of 4 geleden met dezelde vriendin ook al eens meegemaakt op de speed. Heb dat toen laten testen en was toen 64% amfetamine zonder bijproducten of iets dergelijks. Toch moeten die hallucinaties komen van de speed aangezien dat het enige middel is wat we op dat moment gebruikt hebben. De hallucinaties doen me heel sterk denken aan hallucinaties die je ook met mdma hebt, alleen dit treedt slechts op bij wat hogere doseringen. Bij die speed hebben we het tot nu met beide keren bij vrij lage dosis gehad (+-100mg) en is het ook in de loop van de eerste nacht, dus niet dat je kunt roepen slaapgebrek dit of dat. Wat ook erg bijzonder is, is dat 2 mensen tegelijkertijd er van beginnen te hallucineren. Het grappige is dat de persoon die bij me was in detail kon uitleggen wat ze zag en dit was een exacte beschrijving van mijn hallucinatie.

Zal dan toch echt iets met je perceptie en het vertalen ervan in de hersenen te maken hebben, met xtc hebk weleens als ik hallucineerde dat je denkt van joh dat kan helemaal net en als je dan goed kijkt is het ineens weg. Maar met amfetamine ben je veel helderder en komen de hallucinaties ook als scherper binnen.

Wat wel goed was is dat ik in mijn leven getript heb op allerlei stofjes als 2cb, mdma(mda), lsd, n,n-dmt, paddo's, ketamine.
Hierdoor sta ik geestelijk dan ook sterk in me schoenen en ben me ten allen tijden bewust dat ik een middel heb genomen waardoor dit komt. Ik zou me kunnen voorstellen dat dit voor sommige mensen als beangstigend kan worden ervaren met amfetamine, aangezien je niet van wanen kunt spreken maar full blown hallucinaties.

Veel mensen zullen denk dat het door psychotishe verschijnselen komt of door slaap gebrek, maar van beide van deze dingen is dan geen sprake.

De enige factor is wel dat het allebeide keren is opgetreden na een periode geen speed te hebben gebruikt. Mogelijk dat +-100mg een beste dosis is van deze speed. Ik heb een pauze genomen van een weekje of 6 want heb in de zomer een ietwat ruigere periode gehad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Q-kele-Q op maandag 12 december 2016 om 17:58:
Toch moeten die hallucinaties komen van de speed aangezien dat het enige middel is wat we op dat moment gebruikt hebben

Ik herken de dingen wel die je beschrijf. Goeie amfetamine kan heel makkelijk dit soort effecten te weeg brengen- de ernst daarvan hangt een beetje af van de persoon in kwestie. Misschien ken je ook wel vrienden in je omgeving die er absoluut niet tegen kunnen. Mensen die echt super paranoide ervan worden.

Speed kan je echt meeslepen in een wereld waarin van alles flitst, beweegt of aan de rand van je ooghoeken als schaduwen razendsnel opduikt en weer verdwijnt. Vervolgens is het een beetje afhankelijk hoe je daar op reageer of zelf in mee kan gaan. Het moment waarop je zelf even overtuigd lijkt te zijn van datgene wat je ziet .. echt is... dan trigger je het juist verder. Het is echt een mind-game wat dat betreft die je even door moet hebben. Ik herinner me nog wel van heel lang geleden (eerste paar keer dat ik speed gebruikt had)- toen ging ik echt zwaar mee op die wereld van hallucinaties. Zowel visueel als auditief (in de supermarkt steeds denken dat je mensen je naam hoort uitspreken). Meest bekende verschijnsel is zoals je zelf ook al beschreef de schaduwen. Zodra het gaat schemeren of een beetje donkerder begint te worden kunnen bepaalde vormen buiten (bomen, struiken, paaltjes..) heel snel lijken op een gedaante van een mens. En de seconde dat je dan beter probeer te kijken of dat wel klopt dan komt het ook een beetje tot leven. Hoe scherper je focus hoe meer leven...

Uitspraak van Q-kele-Q op maandag 12 december 2016 om 17:58:
Veel mensen zullen denk dat het door psychotishe verschijnselen komt of door slaap gebrek, maar van beide van deze dingen is dan geen sprake.

Zo klinkt het ook nog niet in je verhaal. Maar ergens is dat wel wat er uiteindelijk kan gebeuren wanneer je nog langer doorga dan dat ene nachtje. Ik ga zelf vaak veel verder. En dan merk je ook wel dat gebrek aan slaap de boel nog eens versterkt. In het uiterste geval- voor wie daar gevoelig voor is- kan het zich dan eventueel manifesteren tot een amfetamine psychose.

Alles bij elkaar toch een mooi verhaal, volgens mij heb je het wel naar je zin gehad ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2016 om 08:13:
Alles bij elkaar toch een mooi verhaal, volgens mij heb je het wel naar je zin gehad ;)

Ja uitstekend vermaakt!

Ik zal nu weer even een mooie pauze inlassen tussen gebruik, ten eerste is het effect dan leuker en ten tweede functioneer k veel beter!