De afbeeldingen zijn zeker over de 30% vetpercentage. Dus niet volslank maar gewoon vet! Dus Obese.
Sportfriek valt gewoon op vette vrouwen. En kan me dat ook wel voorstellen als jezelf zo'n laag vetpercentage hebt dan lig je lekker zacht boven de 30%.
Wat een gezeur zegt steeds over dat vetpercentage volgensmij is het veel belangrijker dat wij vrouwen lekker in ons vel zitten...
erg vermoeiend
maar wel of niet vol (voller) willen zijn moeten ze zelf beslissen.
en er zijn er meer die er goed mee kunnen leven als dat wij weten.
Steeds die noodzaak om het vanaf scientific oogpunt te bekijken is zoals ik al aangaf:
als je vanuit elke oogpunt of invalshoek je smaak kan onderbouwen dan versterkt dat nog meer je voorkeur.
alsof je aan je zelf vraagt waarom houd je van je vrouw/vriendin ... het zou toch goed wezen als je een aantal dingen kunt opnoemen waar je ook werkelijk achter staat
dat hoef je uiteraard niet hardop te zeggen maar als het toevallig een punt van disucussie wordt dan mag je ze overdenken.
zo kan je alles wel beredeneren
waarom houd je van je ouders, god, natuur etc.
Jezelf die vraag stellen en er over nadenken en beredeneren versterkt je gevoel.
das mijn idee maar ieder zijn ding.
De afbeeldingen zijn zeker over de 30% vetpercentage. Dus niet volslank maar gewoon vet! Dus Obese.
Het word pas ongezond als je haar met opzet dikker laat worden of verbied om af te vallen.
Voor de rest zijn er zat mensen met 40% vet die 100 worden
en ook zat die met 10% vet 25 worden.
Conclusie?
Meer foto's plaatsen en minder tekst.
als je vanuit elke oogpunt of invalshoek je smaak kan onderbouwen dan versterkt dat nog meer je voorkeur.
alsof je aan je zelf vraagt waarom houd je van je vrouw/vriendin ... het zou toch goed wezen als je een aantal dingen kunt opnoemen waar je ook werkelijk achter staat
dat hoef je uiteraard niet hardop te zeggen maar als het toevallig een punt van disucussie wordt dan mag je ze overdenken.
zo kan je alles wel beredeneren
waarom houd je van je ouders, god, natuur etc.
Jezelf die vraag stellen en er over nadenken en beredeneren versterkt je gevoel.
das mijn idee maar ieder zijn ding.
of een vrouw met 33% vet die je wel mooi vind, wat kies je dan?
Het word pas ongezond als je haar met opzet dikker laat worden of verbied om af te vallen.