Net in het fitness forum dit berrichtje geplakt
maar kan het hier ook delen aangezien volle vrouwen net effe aantrekkelijker zijn als ze gezond en bewust bezig zijn

:
Bij mij zij vorige week 2 verstands kiezen getrokken
heb 2 weken vloeibaar eten gegeten
vond ik op zich niet erg want het is een stuk makkelijker eten en ik ben sneller klaar en mijn tanden blijven schoner.
Ik had een bakje dat bedoeld was als 1x maaltijd verdund met water en in de mixer gegooit
op deze manier at ik 2x maaltijden wat eigenlijk bedoeld was voor 1 maaltijd en ik had geen last van honger.
zat helemaal tjsok vol
vloeibaar eten voelt niet het zelfde aan als een glas water voor of na het eten eten, kan je niet met elkaar vergelijken
wat ik wil zeggen is dat je op deze manier heel makkelijk boven of onder je onderhoud kan zitten door iets meer of minder water toe te voegen in de mixer.
Ook is in principe alles makkelijk door te slikken.
Echt lekker of vies bestaat niet meer.
Je kan alle kanten op je hebt alle vrijheid zonder dat je het gevoel hebt eigenlijk meer of minder te willen.
ook kan je ipv water uiteraard andere vloeistoffen bij gooien die meer calorien hebben als je echt meer op een dag wil eten.
Het is byzonder makkelijk om aan je eet schema te houden op deze manier.
Of je nu 4000 of 1500 kcal per dag wil eten het is makkelijk te doceren
je zit de mixer wel elke dag suf te schrobben, dat wel. maar dat went.
meteen na het eten 2x omspoelen met warm water zodat het later weer kan gebruiken.