Partyflock

Forumonderwerp · 1045973
16 volgers · 1082918x bekeken

Waarschuw beheerder
+27-9
Volle vrouwen zijn gewoon het mooist om naar te kijken, dit schijnt toch wel bij meer mannen zo te zijn

ook als je kijkt naar vroeger was dit juist het schoonheidsideaal.

Post hier foto's die jij bent tegen gekomen van wat jij een mooie volle vrouw vind

:bier:

Waarschuw beheerder
Die onderste is bah maar die in dat paarse dingetje: :kwijl:

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=333 cacheid=00125ad5002ffb05d38dd5e41a02d1c5bc]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4brxnlukz1qezovfo1_500.jpg[/img]

[img width=500 height=667 cacheid=00144d07002ffb06993089ff1a02d1c5bc]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4ggb2l5nT1rpcijeo1_500.jpg[/img]

[img width=476 height=626 cacheid=00125ad6002ffb0756e71a951a02d1c5bc]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4hn2xqhDU1rpf5cfo1_500.jpg[/img]

[img width=467 height=700 cacheid=001216e1002ffb08882ad8c71a02d1c5bc]http://25.media.tumblr.com/tumblr_ltzrmglAkx1qfebaro1_500.jpg[/img]

[img width=500 height=373 cacheid=00125ad7002ffb096c18f3171a02d1c5bc]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4lvsjUWh91qiszjko1_500.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Dude, t was nondeju 5 uur smorges voordat ik met zatte schup op pinkpop kom
--> dus cut me some slak!

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=604 cacheid=00125be0002ffc36c67a2ddb1a02d1dc63]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m0sm16dHgr1rqqcb7o1_500.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
up

Waarschuw beheerder
Die tjik van sisa met die krulletjes is wel mooi!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juni 2012 om 15:57:
Die tjik van sisa met die krulletjes is wel mooi!

Die foto blijft maar voorbij komen :lol:

:hi:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2012 om 18:56:
[img width=467 height=700 cacheid=001216e1002ffb08882ad8c71a02d1ff76]http://25.media.tumblr.com/tumblr_ltzrmglAkx1qfebaro1_500.jpg[/img]

die stamt nog uit de oertijd zo te zien ?

Waarschuw beheerder
+1
Jip! Dat noemen ze een vrouw.... ook toen al!;)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 20:37:
Jip! Dat noemen ze een vrouw.... ook toen al!!

een van de geilste foto's ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op maandag 4 juni 2012 om 20:01:
Die foto blijft maar voorbij komen

you are looking goooood ! Hoeveel ben je al kwijt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 21:57:
you are looking goooood ! Hoeveel ben je al kwijt?

Thanks! Nu 25,5 kilo. Van broekmaat 46 naar 42 gegaan. En nog altijd cupje F :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heeeel erg veeeel respect !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op maandag 4 juni 2012 om 22:04:

Super knap!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2012 om 00:04:

Super knap!!!

Was toevallig naar je foto's aan het kijken, en je ziet er super uit! You go girl! ;)!
Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon dat volle vrouwen geleegd moeten worden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van point blank op dinsdag 5 juni 2012 om 12:58:
Ik vind gewoon dat volle vrouwen geleegd moeten worden

Ik denk dat dat ook wel af en toe gebeurt hoor!
ze zullen net als iedereen gewoon naar de WC gaan af en toe :aai:
Waarschuw beheerder
Thanks allemaal, zit nu ongeveer op een punt dat ik mezelf acceptabel vind, alleen ben er nog langggg niet :D

We gaan vrolijk verder :9
Waarschuw beheerder
Ja dat uiterlijk is wel belangrijk he....vooral de: https://www.youtube.com/watch?v=6bYqPF10GTM ;)
Waarschuw beheerder
Thanks! Nu 25,5 kilo. Van broekmaat 46 naar 42 gegaan.

Knap hoor , wil zelf ongeveer 10 kilo afvallen , zodat ik maatje 36 weer in kan en wil mijn buikje weg hebben , maarja het lukt me nietzo met afvallen , ben best wel een jojo :( hou teveel van lekker eten haha. Hoe ben jij zoveel afgevallen ?

En nog altijd cupje F

Hebje geluk bij :p een vriendin van me is 15 kilo afgevallen en die is van een volle C naar een klein B'tje gegaan , ben bang dat dat bij mij ook zou gebeuren :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Doreenntj (6) op maandag 11 juni 2012 om 23:37:
hou teveel van lekker eten haha

Je zegt het zelf al :D

Bewegen en op je voeding letten (y) Het klinkt cliché maar het is de waarheid. Zoals Sonja zegt zonder strijd geen kilo's kwijt :rot: Je moet er echt wat voor doen!

Ik begin nu steeds anders te eten, smaak veranderd. Alles wat ik vroeger niet lekker vond, vind ik nu heerlijk. Ik heb als tussendoortje nu bijvoorbeeld gewoon een zak ijsbergsla waar ik uit snoep, net als rauwe groentes. Tuurlijk mag je wel es wat lekkers, maar ik beperk dat echt zoveel mogelijk. Dingen als magere kwark zonder suiker vond ik ook niet lekker, nu vind ik het heerlijk en met wat muesli en rozijnen is dat echt een gebakje voor me. Kwestie van tijd en wennen ;) In de ochtend eten als een koning, in de middag als een prins en in de avond als een bedelaar. Veel dieeten bieden het omgekeerde aan. Ik eet eiwitrijk en probeer de koolhydraten wat te beperken: eet maar een enkele keer per week wat rijst of aardappels; brood probeer ik ook te beperken. Bedenk als ik iets ga eten of het wel verzadigend genoeg gaat zijn; een appel stilt je trek veel meer dan een boterham bijvoorbeeld. Wel is me aangeraden 1 keer per week vet te eten.. dit bevorderd de vetverbranding. Zo ziet mijn dieet er dus momenteel uit. Eerdaags ga ik de sportschool in 4-5 dagen per week als mn ingescheurde enkelband over is, hoop dan echte resultaten te gaan boeken :D

Uitspraak van Doreenntj (6) op maandag 11 juni 2012 om 23:37:
Hebje geluk bij

de juiste genen :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heet dat zo tegenwoordig? :lol:

Waarschuw beheerder
Ik heb ook niet de motivatie om 4/5 keer naar de sportschool te gaan in mn eentje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op dinsdag 12 juni 2012 om 00:30:
Ik begin nu steeds anders te eten, smaak veranderd. Alles wat ik vroeger niet lekker vond, vind ik nu heerlijk. Ik heb als tussendoortje nu bijvoorbeeld gewoon een zak ijsbergsla waar ik uit snoep, net als rauwe groentes. Tuurlijk mag je wel es wat lekkers, maar ik beperk dat echt zoveel mogelijk. Dingen als magere kwark zonder suiker vond ik ook niet lekker, nu vind ik het heerlijk en met wat muesli en rozijnen is dat echt een gebakje voor me. Kwestie van tijd en wennen In de ochtend eten als een koning, in de middag als een prins en in de avond als een bedelaar. Veel dieeten bieden het omgekeerde aan. Ik eet eiwitrijk en probeer de koolhydraten wat te beperken: eet maar een enkele keer per week wat rijst of aardappels; brood probeer ik ook te beperken. Bedenk als ik iets ga eten of het wel verzadigend genoeg gaat zijn; een appel stilt je trek veel meer dan een boterham bijvoorbeeld. Wel is me aangeraden 1 keer per week vet te eten.. dit bevorderd de vetverbranding. Zo ziet mijn dieet er dus momenteel uit. Eerdaags ga ik de sportschool in 4-5 dagen per week als mn ingescheurde enkelband over is, hoop dan echte resultaten te gaan boeken

Oke knap hoor! ik begin altijd heel fanatiek met dieeten en na een paar weken heb ik vaak een terugval :( dan heb ik ook weleens van die vreetbuien enzo dat ik alleen maar zin heb in zoet en vet eten :S en heb ook suikerziekte dus ook daarom wil ik wat gezonder gaan eten :P maar het is best moeilijk , werk in een bakkerij en alsje de hele dag met lekkere dingen bezig bent krijgje daar zelf ook zin in haha. Gefeliciteerd trouwens nog zag datje gewonnen had met die DefQon taart op facebook! Je hebt het verdient , haha ik wou dat ik zo'n taart kon maken haha, alleen dan niet zelf opeten haha :P nja klein stukje moet kunnen aventoe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 22:44:
Ik heb ook niet de motivatie om 4/5 keer naar de sportschool te gaan in mn eentje...

Ben verslaafd aan sporten tegenwoordig :$ zit mezelf ook op te vreten dat ik niets kan doen nu, nou ja weinig.

Uitspraak van Doreenntj (6) op dinsdag 12 juni 2012 om 23:04:
Oke knap hoor! ik begin altijd heel fanatiek met dieeten en na een paar weken heb ik vaak een terugval dan heb ik ook weleens van die vreetbuien enzo dat ik alleen maar zin heb in zoet en vet eten en heb ook suikerziekte dus ook daarom wil ik wat gezonder gaan eten maar het is best moeilijk , werk in een bakkerij en alsje de hele dag met lekkere dingen bezig bent krijgje daar zelf ook zin in haha.

Gewoon met kleine dingetjes beginnen.. geen suiker in koffie/thee.. tussendoortjes veranderen, komt het vanzelf goed als het in je systeem gaat zitten en kun je kleine stapjes verder zetten. Je leefstijl moet veranderen en dat gaat niet van de een op de andere dag. En vergeet niet te genieten van eten :D Maar ja meid, vergeet niet, volle vrouwen zijn ook sexy! Volle vrouwen die lekker in hun vel zitten nog meer :D Maar ja als het voor de gezondheid nodig is zou ik er wel voor gaan :D

Uitspraak van Doreenntj (6) op dinsdag 12 juni 2012 om 23:04:
Gefeliciteerd trouwens nog zag datje gewonnen had met die DefQon taart op facebook! Je hebt het verdient , haha ik wou dat ik zo'n taart kon maken haha, alleen dan niet zelf opeten haha nja klein stukje moet kunnen aventoe

Hihi thanks! Was heel erg verrast. Ga allemaal nieuwe kleding kopen ervan op Defqon, kan ik goed gebruiken! Ik eet mn eigen taarten niet hoor :9 weet hoe ze gemaakt zijn :rot: haha nee grapje, word er altijd kotsmisselijk van.
Waarschuw beheerder
Volle vrouwen met zelfvetrouwen zijn mooi! (y) maar die had ik niet.. dus ben ik 30 kilo afgevallen ! :D
Waarschuw beheerder
En waarom kiest dan iedereen voor afvallen? ??????

grrrr *annoyed* ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wel is me aangeraden 1 keer per week vet te eten..

1x per week is nog veel te weinig.
Vetten moet je dagelijks tot je nemen!
Ik begrijp dat 1x gram vet 9 calorien is en dat je daar graag op wilt bezuinigen
Maar onverzadigde vetzuren heb je echt wel nodig, ook als je aan het dieten bent.
Er moet plek zitten in je dieet om elke dag 1 of 2 theelepels meervoudige onverzadigde vetzuren in de vorm van bijvoorbeeld lijnzaadolie of visolie (omega 3) tot je te nemen
Sommige vitaminen zijn alleen in vet oplosbaar dus als je dan geen vet in je voeding hebt dan worden de in vet oplosbare vitaminen niet of nauwelijks opgenomen
Niet op bezuinigen dus ;-)

Op hoeveel calorien zit je nu per dag?
Wat is het percentage eiwitten, koolhydraten en vetten ?
minstens 20% van je calorien inname moet uit vetten komen

Hier vind je nog een paar voordelen van vetten op een rijtje:

Gezonde vetten doen je goed

Gezonde vetten zijn noodzakelijk om de vetoplosbare vitaminen te kunnen opnemen zoals vitaminen A, D, E en K. Zo wordt bijvoorbeeld vitamine K in broccoli, spruitjes, kool en luzerne nauwelijks opgenomen zonder een beetje vet of olie. En zonder voldoende vitamine K wordt calcium niet opgeslagen in de botten en tanden en liggen tandbederf en osteoporose op de loer.

Gezonde vetten zijn essentieel voor de functie van hormonen en enzymen. Zo worden bijvoorbeeld minder enzymen aangemaakt, indien je vetarm of vetvrij eet. Dit kan problemen geven met de spijsvertering. Zonder voldoende vetten zijn er bijvoorbeeld ook geen sexhormonen.

Gezonde vetten zijn nodig om voedingsstoffen te emulgeren (op te lossen in een waterig milieu). Ze dienen als basis van de galzuren om vethoudend voedsel te kunnen verteren.

Gezonde vetten bevatten lecithine, een stof die goed is voor het geheugen en de overdracht van prikkels tussen cellen. Lecithine zorgt er ook voor dat polaire met niet polaire substanties van de cellen met elkaar kunnen communiceren en is belangrijk voor het vervoer van vetten in het bloed. Ze is essentieel voor het groeihormoon en helpt bij het vervoer, het verwerken en de afbraak van vetten en cholesterol.

Gezonde vetten zorgen voor de aanvoer van meer dan 600 voedingsstoffen zoals verschillende carotenoïden (alfa-caroteen, beta-caroteen, luteïne, lycopeen, zeaxanthine etc...), carnitine, coënzyme Q10, inositol en alfa-liponzuur. Zo worden bijvoorbeeld lycopeen en carotenen in tomaten nauwelijks opgenomen als er geen beetje vet aan te pas komt. Lycopeen is belangrijk om de prostaat te beschermen tegen kanker.

Gezonde vetten zorgen voor een natuurlijk verzadigingsgevoel tijdens de maaltijden. De tijd dat we dachten dat 'light'-producten de wereld zouden doen vermageren blijkt een grote fabel te zijn. Met een onverzadigd gevoel heb je te snel weer trek en psychologisch denk je dat je van light meer mag eten. "Light" is zand-in-de-ogenstrooierij. Gezonde vetten worden hierbij vervangen door geraffineerde suikers en vulmiddelen.

Gezonde vetten verminderen ups en downs in de bloedsuikerspiegel. Ze vertragen de opname van suikers in de voeding, waardoor geen hoge bloedsuikerpieken optreden, gevolgd door diepe dalen. Ze zorgen voor een langdurig verzadigd gevoel door een meer constante bloedsuikerspiegel.

Gezonde vetten vormen een beschermend 'jasje' omheen onze organen. Zo dient een gezond hart te rusten in een omhulsel van verzadigd vet.

Gezonde vetten vormen de meest geconcentreerde opslagvorm van energie. Uit elke gram opgeslagen vet kan je tweemaal zoveel energie halen als uit elke gram opgeslagen eiwitten of suikers.
Een isolerend laagje vet onder de huid beschermt ons ook tegen de koude. Daarom hebben we ook meer behoefte aan vet naarmate de dagen korter en kouder worden.
Dr. R. Russel schreef in 1944 de succesformule tegen tuberculose: bedrust, matige beweging en een vetrijk dieet.

Gezonde vetten geven maaltijden meer smaak.
Als we gezonde vetten gaan schrappen in de voeding dan daalt bij vrouwen het oestrogeen- en bij mannen het testosteronniveau. Met andere woorden ons libido daalt. (118)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op woensdag 13 juni 2012 om 19:04:
Op hoeveel calorien zit je nu per dag?
Wat is het percentage eiwitten, koolhydraten en vetten ?
minstens 20% van je calorien inname moet uit vetten komen

Ik tel geen calorietjes :nee: Ik weet geen percentages, daar hou ik me allemaal niet mee bezig. Wel andere dingen aan mn hoofd :D Ik merk aan mn eigen lichaam wat wel en niet werkt.

En ik eet gewoon genoeg gezonde vetten hoor elke dag ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan heb ik niks gezegd ;-)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 13 juni 2012 om 17:00:
En waarom kiest dan iedereen voor afvallen? ??????

grrrr *annoyed* ;)

omdat je er zelf mee tevreden moet zijn.
en het moet wel gezond zijn natuurlijk ;)
Uitspraak van BeukerT op woensdag 13 juni 2012 om 00:04:
Ben verslaafd aan sporten tegenwoordig zit mezelf ook op te vreten dat ik niets kan doen nu, nou ja weinig.

Sporten is heerlijk! Ik moet er ook aan denken dat ik er niet te er in door sla! Kan elke dag wel! Maar hou het op 3 4 keer in de week! ;-)

Waarschuw beheerder
Volle vrouwen zijn oke! teminste een beetje hou vast hahaha
Waarschuw beheerder
Feit!

Tis weekend :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 20:35:
Uitspraak van SisA op zaterdag 26 mei 2012 om 18:56:
[img width=467 height=700 cacheid=001216e1002ffb08882ad8c71a02d28712]http://25.media.tumblr.com/tumblr_ltzrmglAkx1qfebaro1_500.jpg[/img]

Toch eigelijk best wel geil zeg hahaha.

Waarschuw beheerder
Zal ook wel komen door der bruine tintje, Outfit, witte tanden, blik die ze uitstraalt.

Denkt dat de gemiddelde volle vrouw toch wat witter en zich minder sexy durft te kleden waardoor het in zijn geheel sneller achteruit gaat :P
Waarschuw beheerder
donateur
In de ochtend eten als een koning, in de middag als een prins en in de avond als een bedelaar

Dit is zeker een belangrijke tip :-)

Ik begin deze week zo langzaam het verschil te merken
Hiervoor was ik al 3 weken iets serieuzer bezig om wat strakker worden.
Ik fietste vaker naar het werk en ik at wat minder, maar er gebeurde niet zo veel
Nu eet ik in de ochtend meer (soms warm) en s avonds eet ik minder (eigenlijk alleen 1x bakje kwark van 500 gram zonder suiker)
Tip: Albert Heijn ,500 gram kwark Zaanse hoeve. 9 Gram eiwit per 100 gram. 69 cent ( ik haal er elke week een stuk of 10 )
Waarschijnlijk is deze kwark wel bekend bij de mensen die in het fitness en supplementen forum zitten
goede bron van veel eiwitten voor weinig geld.

Deze week heb ik het gevoel dat ik meer kwijt ben
Niet dat ik echt dik was (als ik dik ben weeg ik 73 kg. gemiddeld gewicht 70 kg. strakke buik bij 68 kg.
Maar het wordt nu wat strakker, sixpack komt weer in de buurt net als vroeger , das toch netjes voor iemand die van nature mollig is en al aardig richting 40 gaat.
Kracht en conditie is allemaal geen probleem en heb ik in overvloed, maar vet percentage onder de 10% houden was altijd de uitdaging voor mij ;-)

Nu ik zo goed als gestopt ben met feesten verbrand ik ook wat minder in het weekend
met een goed schema, haalbare doelen beetje discipline en wat gezond verstand kom je een heel eind.
Doordat ik s avonds nauwelijks eet kan ik s avonds ook niet sporten. (na het sporten dient er goed gegeten te worden ivm herstel )
Omdat ik s ochends de grootste maaltijd eet, sport ik ook in de ochtend voor ik naar mijn werk ga
Ik ga wat vroeger naar bed, er moeten wat dingen omgezet worden en het is wat drukker in de ochtend maar alles is onder controle
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vol in proportie is mooi.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2012 om 12:31:
Toch eigelijk best wel geil zeg hahaha.

geilste foto in dit topic :yes:

Uitspraak van Pinkie Pie op vrijdag 22 juni 2012 om 21:01:
Vol in proportie is mooi.

absoluut ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)