Partyflock

Forumonderwerp · 1045973
16 volgers · 1083150x bekeken

Waarschuw beheerder
+27-9
Volle vrouwen zijn gewoon het mooist om naar te kijken, dit schijnt toch wel bij meer mannen zo te zijn

ook als je kijkt naar vroeger was dit juist het schoonheidsideaal.

Post hier foto's die jij bent tegen gekomen van wat jij een mooie volle vrouw vind

:bier:
Waarschuw beheerder
[img width=315 height=450 cacheid=001238e9002fd616613596da1a02cf149a]http://wondervol.nl/wp-content/photos/LAYLAKUHNEN2.jpg[/img]

[img width=315 height=450 cacheid=001238ea002fd6172695ec0a1a02cf149a]http://wondervol.nl/wp-content/photos/LAYLAKUHNEN1.jpg[/img]

Dit is wel een bijzondere foto
[img width=300 height=382 cacheid=001238eb002fd6182c6976591a02cf149a]http://wondervol.nl/wp-content/photos/mooi_groot_100.jpg[/img]

[img width=300 height=450 cacheid=001238ec002fd619f03f5d241a02cf149a]http://wondervol.nl/wp-content/photos/mireillecatwalk.jpg[/img]

[img width=187 height=450 cacheid=001238ed002fd61aab67d35b1a02cf149a]http://wondervol.nl/wp-content/photos/mireille5.jpg[/img]

[img width=300 height=450 cacheid=001238ee002fd61b9607faeb1a02cf149a]http://wondervol.nl/wp-content/photos/mireille4.jpg[/img]

[img width=450 height=300 cacheid=001238ef002fd61c8bac58a11a02cf149a]http://wondervol.nl/wp-content/photos/377374_317474721617255_317468931617834_1068675_1371622158_n_1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Goffer..die Christa weet wel wat lekker is(inclusief dat ze het zelf ook is, maar dat tussen neus en lip)

Waarschuw beheerder
:roflol:
Waarschuw beheerder
Goed topic! Buiten dat er soms afgedwaald wordt... Maar dat terzijde. Geen mooie volle vrouwen hier die van zichzelf mooie foto's hebben? Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Ik heb dankzij jullie echt een liefde ontwikkelt voor de wat vollere vrouw :lol:

ik betrap me er steeds vaker op :honger: haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BeukerT op dinsdag 28 februari 2012 om 23:24:
Ik heb dankzij jullie echt een liefde ontwikkelt voor de wat vollere vrouw

Dan zit je nog niet op het niveau van de echte volle vrouwen liefhebber ;-)
Voor ons is deze liefde namelijk meer een obsessie geworden
In het dagelijks leven hebben sommige van ons daarom moeite om normaal te functioneren
anderen weten het iets beter verborgen te houden
:bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op woensdag 29 februari 2012 om 19:43:
an zit je nog niet op het niveau van de echte volle vrouwen liefhebber ;-)
Voor ons is deze liefde namelijk meer een obsessie geworden
In het dagelijks leven hebben sommige van ons daarom moeite om normaal te functioneren
anderen weten het iets beter verborgen te houden

je kan veel zeggen!

maar een goede obsessie!
Waarschuw beheerder
gelukkkig niet... ik hoef dan ook geen pot te worden hoor :')

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op dinsdag 28 februari 2012 om 23:24:
Ik heb dankzij jullie echt een liefde ontwikkelt voor de wat vollere vrouw

ik betrap me er steeds vaker op

waar gaat dat heen ..... :lol:

Maar altijd leuk zoiets te horen..
Self-awareness of anderen... maakt allemaal geen hol uit.
Gewoon gaan met die :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BeukerT op woensdag 29 februari 2012 om 23:32:
gelukkkig niet... ik hoef dan ook geen pot te worden hoor

Integendeel liever zien we jou als een liefhebber van de volle vrouwen liefhebbende man

Voor de mensen die willen afvallen nog een tip... neem een beugel
Heb er zelf 1x sinds vandaag, wat een drama
Deed een half uur over 2 sneetjes brood.
De ene helft slik je door, de andere helft blijft tussen de beugel hangen :/
Heb gelijk 5 kg muesli en 5 kg rijst in huis gehaald
voor mij voorlopig geen brood meer
Ik slik wel door gekookte rijst of in water geweekte muesli de komende anderhalf jaar zodat ik niet hoef te kauwen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
trust me, dat gaat vanzelf beter (Y)

ben zelf ook beugelbekkie geweest...
Waarschuw beheerder
Waarom heb je een beugel dan :lol: is me niks opgevallen aan je..

haha nou ik hou het wel bij mn dieetje hoor :D ben nu totaal 21 kilo kwijt and still going strong, krijg dagelijks complimenten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op donderdag 1 maart 2012 om 19:50:
21 kilo kwijt

Wow, gaat lekker dan:D...
Waarschuw beheerder
krijg dagelijks complimenten

btw het is vandaag ook complimenten dag.

ben nu totaal 21 kilo kwijt

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
goed bezig hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heb je een beugel dan is me niks opgevallen aan je..

Heb het sinds vandaag
Over 1 jaar volgt een chirurgische kaakcorrectie (osteotomie)

ben nu totaal 21 kilo kwijt and still going strong

Gaat lekker zo , en met de Lente in aantoch moet het wel te doen zijn om niet aan te komen denk ik ?

Praten en breien tegelijk mensen... we blijven op zoek naar materiaal om te posten :-P

[img width=500 height=750]http://galleries2.adult-empire.com/90/9030//245/pics/p1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 1 maart 2012 om 20:11:
Over 1 jaar volgt een chirurgische kaakcorrectie (osteotomie)

Ouch! Sterkte vast!

Uitspraak van sportfriek op donderdag 1 maart 2012 om 20:11:
Gaat lekker zo , en met de Lente in aantoch moet het wel te doen zijn om niet aan te komen denk ik

Ja dat sowieso.. maar ik sport nu gewoon elke dag thuis. Dagen om de beurt 30 en 60 minuten trainen. En dan hebben we natuurlijk nog de feestjes vol gas beuken :lol: en ook nog paardrijden. Dat moet vol te houden zijn, heb de smaak te pakken :D en ben geïnspireerd dus dat scheelt! En dan een dagje niet trainen is niet zo heel erg. Ben gelukkig wel streng voor mezelf :[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2012 om 20:03:
Wow, gaat lekker dan

Hoe gaat het bij jou? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BeukerT op donderdag 1 maart 2012 om 22:48:
maar ik sport nu gewoon elke dag thuis.

Voor de mensen die thuis sporten heb ik extra respect :respect:
Doe het zelf al jaren en zou niet anders willen
Met bijna de zelfde overtuigingsdrang waarmee ik mijn smaak voor de volle vrouwen bij andere mannen probeer over te brengen ben ik ook bezig geweest om op verschillende fitnessfora het thuistrainen te promoten ivm de grote voordelen die dit heeft
Ik heb helaas nauwelijks iemand over de streep kunnen trekken
Bij veel mensen overheerst een verkeerde indruk en ze denken dat trainen in de sportschool makkelijker, goedkoper en leuker is dan thuis trainen.
Die mening klopt niet
Maar het is moeilijk om mensen met een vastgeroeste mening er anders tegen aan te laten kijken.

Waarschuw beheerder
Wat doe je dan als je thuis traint? Achter de Wii?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 2 maart 2012 om 18:04:
Doe het zelf al jaren en zou niet anders willen

ik ben in november `09 ook daar mee begonnen met thuis trainen, uitgeschreven bij sport school en een halterbank aangeschaft. zou ook niets anders mee willen.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2012 om 18:15:
Wat doe je dan als je thuis traint? Achter de Wii?

Met gewichten en een bankje kom je al heel ver thuis hoor!
Ik doe buiten mijn voetbal en hardlopen om ook nog 2x per week thuis training met gewichten, opdrukken/optrekken etc
Waarschuw beheerder
donateur
Als je voor 900 euro 3x stuks 2de handse semi-professionele machines koopt waarmee je de essentiele oefeningen kan doen dan ben je klaar
als je 5 jaar later deze 3 machines verkoop dan kan je er vaak nog wel 900 euro voor terug krijgen
Kosten 0 euro
Ik heb het dan wel over een beetje kwaliteit a la technogym (20 jaar oud...geen probleem)
Niet over een Kettler of Weider achtige Whekamp rommel (al is het een maand oud en nog nooit gebruikt... niet kopen!)
Dat stort al vanzelf in als je het niet eens gebruikt.
Dus let op de lasnaden, liefst zo min mogelijk met moeren en bouten...gewoon een machine uit 1x stuk ijzer
Dat is wel moeilijker vervoeren maar als hij 1x maal op zijn plek staat dan staat hij stevig en stabiel

Volgens mij zijn de 4 basis oefeningen: Bankdrukken, squatten, deadliften, chinnen (chinnen kan ook smal of breed of handpalm naar binnen of naar buiten voor de variatie)
Als je deze 4 doet dan train je al bijna je hele lichaam
voor 2 van de 4 heb je niet eens een machine nodig
Voor chinnen heb je alleen een stang nodig waarop je je zelf kan optrekken
Maar voor de volle vrouwen hier is het waarschijnlijk niet te doen om je eigen lichaams gewicht om hoog te trekken
In dat geval raad ik de volgende machines aan:
Bankdruk apparaat (met 2 staanders die verhoogd kunnen worden tot schouder hoogte zodat je kan squatten)
Lat pulley machine
Stang met 100 kg gewicht
dumbels met schroefsluiting zodat je snel en veilig schijfje erbij of eraf kan doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En voor de vrouwen die denken die rommel hoef ik niet... ik wil vet verbanden, niet gespierd worden want dan lijk ik nog dikker
Met deze machines kan je ook vet verbanden.
Gewoon iets meer herhalingen doen
Daarvoor hoef je niet perse op een fiets of een loopband te zitten
Bovendien mag je ook best wat meer spiermassa kweken want dit heeft 2 grote voordelen:

Mooiere rondingen ( een ronde bil is een bil met een goed ontwikkelde bilspier, kijk maar bij turners en 100x m sprinters )
Het wordt nog makkelijker om vet te verbranden als je meer spieren hebt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 2 maart 2012 om 18:55:
Maar voor de volle vrouwen hier is het waarschijnlijk niet te doen om je eigen lichaams gewicht om hoog te trekken

Nee idd, best lastig... op de sportschool waar ik kom is er zo eentje waarbij de plaat je eigenlijk een beetje mee duwt omhoog! Handig apparaat heel goeie oefening btw
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2012 om 19:37:
Nee idd, best lastig... op de sportschool waar ik kom is er zo eentje waarbij de plaat je eigenlijk een beetje mee duwt omhoog! Handig apparaat heel goeie oefening btw

Ja die ken ik wel, op zich een ideaal apparaat voor de mensen die het liefst met hun eigen lichaams gewicht willen trainen maar net dat extra hulpje nodig hebben
Maar om speciaal dat apparaat te kopen wordt denk ik wel een beetje prijzig
dan kan je beter de latpuley machine kopen en daarmee een gewicht omhoog trekken ipv je zelf
Dat is een algemeen veel voorkomend apparaat (dus 2de hands makkelijker te vinden)
En je kan er ook meer oefeningen mee doen
(bijvoorbeeld bicep, triceps en met sommige kan je zelfs ook roei oefeningen doen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het vaak over billen maar de borsten verdienen uiteraard ook aandacht
Naar mijn mening is een betere manier om de borst spier aan te pakken ( en dus stevigere borsten te kweken) dippen
Bankdrukken is bekender dan dippen
Maar met dippen kan je diep doorzakken en voel je de borstspier harder aan het werk.
Bij Bankdrukken gaan (vooral nederlandse mensen die vaak weinig aanleg hebben voor de borst) stiekem of express meer vanuit hun schouders drukken.
Zo komt de belasting niet goed terecht bij de borstpier
Ik zeg liever dippen dus voor ronde tietjes ;-)
En hier heb je eigenlijk bijna niks voor nodig.
kan je gewoon tussen 2 tafels doen (of liever iets hogers anders raken je knieen de grond)
zo pak je ook je schouders en je triceps mee
Mocht de belasting te licht worden dan kan je ook makkelijk een dumbel tussen je benen houden voor wat extra belasting

[img width=350 height=467 cacheid=00123bec002fd953b4ed18521a02cf3d14]http://www.eigenkracht.nl/media/files/dippen-e.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet hoe serieus ik genomen wordt
waarschijnlijk gaat het bij de meeste mensen ene oor in andere oor uit
no problem
maar voor de fanatiekelingen... niet overdrijven he.
kies per spiergroep 2 oefeningen uit en doe daar 4 series van.
meer is niet altijd beter.
vooral niet als je voeding niet optimaal is want dan zou het resultaat wel eens precies het tegenovergestelde kunnen zijn van wat je probeert te bereiken
Na de training moet er gegeten worden, dat zoiezo....ook als je vet wilt verbranden. Wijk daar niet van af!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Scheelt dat ik gratis op m'n werk kan sporten!

maar moet toegeven dat fitnessen niet m'n hobby is.. Vind groepslessen op muziek leuker!

maar goed momenteel met wat minder gewicht soort cardio training aant doen (wat Sportfriek net uitlegd)
en zwemmen!
laat t afvallen maar opschieten 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is goed geregeld Biker
Heb bij ons op het werk deze week gehoord dat de O.R. definitief bedrijfsfitness wat ik heb voorgesteld heeft afgewezen
De kosten waren hun te hoog en ze wilden de beperkte financiele middelen liever gebruiken voor andere dingen (kerstbuffet, bedrijfsfeestje, etc :-( )
Ik had dit al 6 weken geleden aangevraagd maar hoorde iedere keer niks
Toen iemand mij in de cantine vroeg hoe ver de O.R. was met mijn verzoek voor bedrijfs fitness riep ik tegen haar dat ik nog geen reactie had gehad van de O.R. en dat ze zo traag waren als dikke strond.
In mijn ooghoek zag ik toevallig iemand van de O.R. aanlopen dus die heeft meegeluisterd
En de zelfde week kreeg ik dus antwoord, alleen was het slecht nieuws

Maar heb wel de indruk dat er hier een aantal dames best redelijk fanatiek sporten.
In ieder geval jij, Sisa, BeukerT en die Rugby mevrouw kan even niet op haar naam komen
Gaat lekker zo :bounce:

Luie volgevreten dames die niet vooruit te branden zijn: niet aantrekkelijk :no:
actieve iets vollere dames die genieten van wat ze doen en nergens te beroerd voor zijn: zijn rekker :-P

Ook al herken je het verschil niet meteen na een paar minuten is het toch wel snel duidelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja als je wilt afvallen moet je wat meer bewegen en letten op je voeding enz!!
Tis alleen zo jammer dat het niet zo snel wil als ik het wil (6)

Waarschuw beheerder
Thuis sporten is ideaal man! Lekker op de crosstrainer hoppa. Train mijn buikspieren met de ab king pro ofzo..damn die werkt goed!
Buiten hardlopen is soms ook wel nice :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2012 om 20:17:
Thuis sporten is ideaal man! Lekker op de crosstrainer hoppa. Train mijn buikspieren met de ab king pro ofzo..damn die werkt goed!
Buiten hardlopen is soms ook wel nice

wil niet zeuren hoor maar wil toch 1 dingetje kwijt :flower:
voor een strak buikje hoef je niet perse buikspieren te trainen.
Een strak buikje krijg je door zoveel mogelijk vet kwijt te raken.
zoveel mogelijk vet verbrand je het snelst door de zo groot mogelijke spiergroep in je lichaam aan het werk te zetten (benen + billen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2012 om 20:17:
Thuis sporten is ideaal man!

S'ochtends gelijk uit bed zo op de hometrainer, ontbijten, doushen.
Scheelt een hoop kledingwas ook op een dag dat thuis trainen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je misschien niet heel vroeg hoeft te beginnen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 2 maart 2012 om 20:09:
Maar heb wel de indruk dat er hier een aantal dames best redelijk fanatiek sporten.
In ieder geval jij, Sisa, BeukerT en die Rugby mevrouw kan even niet op haar naam komen
Gaat lekker zo :bounce:

Luie volgevreten dames die niet vooruit te branden zijn: niet aantrekkelijk :no:
actieve iets vollere dames die genieten van wat ze doen en nergens te beroerd voor zijn: zijn rekker :-P

Dat is volgens mij ook een groot vooroordeel die de maatschappij heeft, dik dus lui.
Maar in mijn geval is dat absoluut niet zo, ik ben druk... sport tussendoor! Graag doe ik ook yoga om te ontspannen...

Mijn dik zijn heeft meer te maken, met onregelmatig eten dan met veel eten!

Onwetendheid van de mensheid noem ik het maar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2012 om 22:20:
Onwetendheid van de mensheid noem ik het maar!

is ook zo!!

en mensen zeggen vaak.. ja dan eet je wat minder + sport je wat meer.. dan val je wel af..

naja als t zo simpel was allemaal ...

Helaas werkt mijn lijf daar niet standaard aan mee, ma de eerst 12 eraf = een feit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 2 maart 2012 om 20:21:
wil niet zeuren hoor maar wil toch 1 dingetje kwijt
voor een strak buikje hoef je niet perse buikspieren te trainen.
Een strak buikje krijg je door zoveel mogelijk vet kwijt te raken.

Klopt. Maar die spieren krijg je niet door vet kwijt te raken vandaar de oefeningen ;) Al word mijn buik dus echt wel platter..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2012 om 22:20:
Dat is volgens mij ook een groot vooroordeel die de maatschappij heeft, dik dus lui.

Vooroordelen hebben ze altijd wel. Tis wat je er zelf mee doet.

Bikermise je bent goed bezig! De rest komt vanzelf wel, gewoon volhouden!

Waarschuw beheerder
Tsja in mijn studenten kamertje gaan die apparaten niet passen, wat ik thuis veel doe is just dance op de Wii iedere dag owieso een uur, omdat ik verslaafd ben en ik fiets iedere dag anderhalf uur naar school, werk en stage! Maar om nou te zeggen dat ik heel veel verandering merk sinds ik nu zoveel fiets, eigenlijk niet
Waarschuw beheerder
afvallen door vloeibaar te eten gaat ook heeeeeel goed!!!
al was het niet de boedoeling,kreeg een betonnen bloembak recht op mijn gezicht nadat deze van een laadklep van een vrachtwagen viel.
resultaat 4 tanden eruit gebroken neus,gescheurde gehemelte.
na een week of wat een maagzweer eroverheen door de ibubrufen.
in 3 weken tijd ruim 20 kilo er af.....ben blij dat het er weer aanzit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van danielle.d op zaterdag 3 maart 2012 om 10:48:
ben blij dat het er weer aanzit

Uit je hele verhaal.. dat kan ik me goed voorstellen dat dat pijn doet en alles ja.. beterschap

maar de quote is toch de belangrijkste :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2012 om 00:27:
eigenlijk niet

je krijgt daar ook meer conditie van... maar dat is dan ook beetje ut.

Waarschuw beheerder
:honger:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2012 om 22:46:
lopt. Maar die spieren krijg je niet door vet kwijt te raken vandaar de oefeningen ;) Al word mijn buik dus echt wel platter..

Och, zolang je maar een beetje houvast heb! je mot geen gratenkut worden!
Uitspraak van danielle.d op zaterdag 3 maart 2012 om 10:48:
afvallen door vloeibaar te eten gaat ook heeeeeel goed!!!

:pvolgens mij lijkt dat wel eens vies:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2012 om 13:10:
Och, zolang je maar een beetje houvast heb! je mot geen gratenkut worden!

Ooh dat zal ik zoiezo nooit worden hoor :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2012 om 14:30:
Ooh dat zal ik zoiezo nooit worden hoor

och! idd.. Je bent perfect zoals je bent. Je kan wel knap zijn, maar als de inhoud niks is...tsjah.. kan je net zo goed je lul in een glazen fles stoppen.
als het aan mij lag, had ik je allang uit elkaar gescheurd:yes:

[img width=469 height=700 cacheid=0001d42100043c537222ef591a02cf487c]http://inezlewis.files.wordpress.com/2008/10/monica-144rs.jpg[/img]

[img width=186 height=271 cacheid=00123cc9002fda04aaaaa9f01a02cf487c]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTF2PCJYNvP_xHOfxro0OkP9jlg6EYKqRaBi0UQUUwG19pQ2ZzAQj6v84OT[/img]
[img width=350 height=463 cacheid=00123cca002fda05dd276a921a02cf487c]http://farm2.static.flickr.com/1274/4602807493_e80dfae05c.jpg[/img]

offtopic: als ik volle vrouwen intyp bij google:p word ik iedere keer naar dit topic verwezen :lol:
laatste aanpassing