Nou, ik denk dat ie daar nog aardig mee wegkomt.
Ik denk altijd; wat heb je te verbergen... niks spannends aan...
Same here Maar dat weet ie
ik denk dat iedereen zijn recht heeft om datgene van zich bloot te geven wat hij of zij zelf wenst, toch
Ik denk dat als je geen foto van jezelf op een profielensite durft te zetten en heel tof gaat lopen doen tegen de ladies dat je wat te verbergen hebt ja
tuurlijk heb je dat recht, maar dan hebben wij toch ook dat recht om te denken dat je wat te verbergen hebt?
Ik denk het ook nml...
Je loopt wel heel popie jopie te doen overal, en een beetje te slijmen bij de ladies.
Maar geen foto op je profiel, geen foto in je album, geen info over wie je echt bent...
Als je niets te verbergen hebt laat je jezelf zien, klaar...
alles wat we krijgen te zien, zijn smoesjs
Ja, en hij heeft een schattig kuikentje als avatar, maar ik denk dat dat allemaal misleiding is.
dan kun je wel zeggen van: Jaa maaar het is mijn recht bla bla bla.
Iedereen hier laat gewoon zijn gezicht zien, ik vind het namelijk gewoon nogal onbeleefd en onbeschoft om een beetje anoniem te lopen posten hier...
hier laat gewoon zijn gezicht zien, ik vind het namelijk gewoon nogal onbeleefd en onbeschoft om een beetje anoniem te lopen posten hier...
ik vind het namelijk gewoon nogal onbeleefd en onbeschoft om een beetje anoniem te lopen posten hier...
je maakt me verlegen Rony, dacht dat het ons geheimpje bleef!
En waar blijven die volle vrouwen? ik zie alleen mannen als wijven zeiken en skinny bitches
ik vind het namelijk gewoon nogal onbeleefd en onbeschoft om een beetje anoniem te lopen posten hier.
zegt er een met een keeper op z'n foto.
Ooh, en voordat er één slim denkt te zijn zo van"en jij dan met je auto..."
IK kaats enkel de bal terug!