16 volgers · 1093672x bekeken
word tijd dat jij ook eens een nieuwe neemt!
eens
wat is er nou weer mis met mn foto?
kan ik mij overigens wel voorstellen.
met kleinere borsten is het toch makkelijker sporten / in conditie blijven
GA JE MOND SPOELENG!
Bij mooi vol hoort ook dat vol rond
Ik bedoel ik kan begrijpen dat een vrouw voor een borstverkleining kiest.
laatste aanpassing
Ik bedoel ik kan begrijpen dat een vrouw voor een borstverkleining kiest
Billengman
GA JE MOND SPOELENG!
Borstengman
laatste aanpassing
billen en borsten..
verhoudingen moeten gewoon kloppen ja
billen en borsten..
Check en Check....
Dat is een aardige collectie zeg, pffff
Zekers, die heeft zich aardig wat keren om moeten kleden
Ik vind haar mooiste foto's de foto's waar ze er ietsje slanker bij zit dan dat ze in werkelijkheid is
Voor mij zou ze ietsje slanker dus mooier zijn
vooral bij haar kut mag voor het mooie iets minder, het ziet er nu wat te blokkig uit.
deze foto's hieronder vind ik mooi omdat ze haar een beetje een zandloperfiguurtje geven
Klein beetje gezichts bedrog maar toch wel rekker
een zijwaartse pose is daarom slim uitgekozen.
Dat deed Arnold Schwarzenegger in zijn bb tijd ook vaak om zijn V-shape er beter uit te laten komen
terwijl zijn taille eigenlijk iets te breed was.
laatste aanpassing
kan ik mij overigens wel voorstellen.
met kleinere borsten is het toch makkelijker sporten / in conditie blijven
wat dacht je van pijn aan de rug en nek waardoor iemand besluit om borstverkleining te laten doen, dat heeft mij in ieder geval het besluit doen nemen, heeft niet zo heel veel daar mee te maken, er zijn genoeg sport beha's die dat ook bij elkaar kunnen houden
laatste aanpassing
wat dacht je van pijn aan de rug en nek waardoor iemand besluit om borstverkleining te laten doen, dat heeft mij in ieder geval het besluit doen nemen, heeft niet zo heel veel daar mee te maken, er zijn genoeg sport beha's die dat ook bij elkaar kunnen houden
Ik heb ook last van mijn rug en nek, maar ik vind de stap naar een verkleining echt te groot. Heb je niet heel erg onnatuurlijke borsten eraan overgehouden? Met littekens? Ik zou dat echt zonde vinden..
Met littekens?
Litteken zul je sowieso hebben, ze snijden immers vel en vet weg. Ze moeten altijd vel weghalen, dus dan kan het niet zonder...
Maar als je er echt veel last van hebt moet je dat gewoon laten doen vind ik. Beter een klein litteken dan met pijn
Het veranderd je wel compleet trouwens. Vriendin heeft het ook gedaan (E naar D cup), maar haar complete aanblik is veranderd
Heb je niet heel erg onnatuurlijke borsten eraan overgehouden?
nee integendeel zelfs, ze zijn super natuurlijk en mooier dan voorheen

![[img width=400 height=600]http://24.media.tumblr.com/tumblr_lri6giXaWS1r2qoa3o1_400.jpg[/img]](http://24.media.tumblr.com/tumblr_lri6giXaWS1r2qoa3o1_400.jpg)