Ochoch daar hebben we meneer 'ik heb weleen's een boek gelezen' ook weer met zijn neppe goeie gedrag.
Uitleg: meisjes van onder de 25 geloven nog in mooie praatjes. Vrouwen boven die leeftijd en zeker boven de 30 hoef je geen nonsens te verkopen die waarderen eerlijk meer dan gladde praatjes.
Doe er je voordeel mee misschien dat je dan ook een keer van bil kan
misschien tijd om de andere helft op te drinkend dan?
en dan piepen? Dat noemt zich vent.....
heb er ook een kroon op gekregen
Ik val op gevoelige mannen en niet op iemand die vol is van zichzelf.
Geef mij maar een man die respect heeft en geeft!
dubbele nekhernia? hoe kom je daaraan?
Yeah right...
Jij hebt het liefst een man die met je gaat winkelen, sjaaltjes draagt, zijn borst scheert en met je kan meejanken als je film kijkt.
Die de liefde bedrijft ipv neukt, nog een half uur blijft naknuffelen na de sex en die gaat zitten met plassen.
Maar ondertussen wel fantaseren over uit elkaar getrokken worden door 'echte' mannen
https://partyflock.nl/albumelement/78791469:Lekkeur
Er zijn mannen die lief zijn maar wel man, die zoek ik maar helaas zijn ze schaars!
Jij hebt het liefst een man die met je gaat winkelen, sjaaltjes draagt, zijn borst scheert en met je kan meejanken als je film kijkt.
Die de liefde bedrijft ipv neukt, nog een half uur blijft naknuffelen na de sex en die gaat zitten met plassen.
waar maak jij uit op dat hun 2 vol van zichzelf zijn?
ik kom nog weg met WOOOF! roepen
Vind ik dat je wel vol ben van jezelf ja en wijf roepen vind ik respectloos!
Ik haat het namelijk als iemand mij wijf noemt in wat voor zin dan ook. Of als je in een relatie bent en je vriend praat over je en zegt 'mijn wijf' verschrikkelijk echt waar!
maar kan wel koken
Ik ben inderdaad best soms vol van mezelf...
Daarom moet het ook regelmatig geleegd worden...
Nog lekkere wijven in de aanbieding?
Als iemand mij een vent noemt vind ik dat ook niet flatterend, maar een lekkere vent is absoluut geen beledigiong
Yeah right...
Maar ondertussen wel fantaseren over uit elkaar getrokken worden door 'echte' mannen
Yeah right...
Ik kan ze gelukkig prima naast elkaar leven...
FB heeft niet eens een forum en bovendien kan je hele familie meelezen wat je allemaal neerzet