ik weet wat ik moet doen om af te vallen, maar als ik 10KG ben afgevallen, wat dan?
daarna kan je de grootste druk van de ketel halen
af en toe een balansdag nemen
niet te lui om een stukje te verbranden
teveel suiker vermijden
niet te laat eten
je eigen eten koken ipv fast food of kant en klaar
niet op je werk of ergens anders naar een snoep automaat of blikjes automaat lopen.
gewoon een appel meenemen van huis die je rond een uur of 4 eet als je op je werk begint in te dutten
dan ga je samen met de mensen die naar buiten gaan om een sigaretje te roken je appeltje oppeuzellen.
dat soort dingetjes dan zou het moeten werken
geen extreme discipline vereist gewoon gezond verstand en eerlijk zijn voor je zelf
Veel mensen (dus niet alleen de wat dikkere onder ons) moeten zich eens afvragen wanneer ze eens iets gedaan hebben met een hoge intensiteit.
wanneer ze gewoon eens een keertje tot het uiterste zijn gegaan
dat gebeurd veel te weinig.
als ik naar het zoontje van mijn vriendin kijk
het is rondhangen, chillen ouwehoeren en volvreten.
doen eens iets dat je helemaal bekaf thuis komt.
de grenzen van je lichaam opzoeken geeft een lekkerder gevoel dan een deftige maaltijd eten.
of het voor mij nu een partijtje sparren is met een veel groter en zwaardere tegenstander
of een terror setje bijhouden op een feestje
of tijdens het zwemmen niet toestaan dat je wordt ingehaald door andere zwemmers
of bij een voetbal wedstrijd achter elke bal en elke tegenstander aan gaan ( ik kan niet goed voetballen maar ze noemden mij Gatusso vanwege de druk die ik zet op de tegenstander )
of als ik na een feestje vanaf amsterdam centraal om 4:00 uur in de ochtend naar huis jog (12 km naar amsterdam bijlmer) (duurt bijna net zolang als wachten op de nacht bus en bespaart bovendien 4 euro)
Ik vond het allemaal een uitdaging en 1 van de mooiere momenten in het leven.