16 volgers · 1084529x bekeken
Is hij alleen om die uitspraak verbannen?
Vind het wel snel voor een loze kreet.
Ik zeg WoW!
die is zeker WOW!!
(permanent verbannen)
Ik zeg WoW! I like! I like!
London Andrews... :i
Geweldig idd,
Het is op de 1 of andere manier wel een beetje jammer dat ze ook in t "echte werk" qua films te vinden is
haalt toch weer wat van haar aparte imago weg en maakt haar alweer de zoveelste actrice in zo'n lompe shoot
na het zien van al deze foto's van London Andrews wordt ze voor mij een beetje gewoontjes.
misschien worden we teveel verwend maar bij mij is de kriebel weg
zonder mascara heeft ze nauwelijks wimpers
en zonder de lippestift heeft ze weinig bovenlip
(sorry ben in een kritische bui
)
Verhullen of accentueren benadrukken van dingen hoort misschien een beetje bij het vrouw zijn
Een man heeft het eigenlijk maar makkelijk, hoe minder hij aan of op heeft hoe meer man je overhoud.
zonder mascara heeft ze nauwelijks wimpers
en zonder de lippestift heeft ze weinig bovenlip
(sorry ben in een kritische bui
Verhullen of accentueren benadrukken van dingen hoort misschien een beetje bij het vrouw zijn
Een man heeft het eigenlijk maar makkelijk, hoe minder hij aan of op heeft hoe meer man je overhoud.
laatste aanpassing
na het zien van al deze foto's van London Andrews wordt ze voor mij een beetje gewoontjes.
Dacht dat het aan mij lag
zat vroeger bij een streng religieuze groepering
toen had ik een date met een amerikaans meisje die later ook bij mij op visite kwam in NL (met haar opa en oma als chaperonne)
toen we gingen zwemmen had ze een oude laag uigesneden badpak dat zag er echt niet uit, maar die was blijkbaar goedgekeurt door haar moeder.
Leek net of ze korte benen en geen billen had (wat eigenlijk bijna onmogelijk is met een Jamaicaanse vader en afro amerikaanse moeder)
maar de volgende dag kocht ik gelijk een sexy badpak voor haar en zag ze er perfect uit. (opa en oma gingen niet mee)
en in het zwembad en in de verkleedhokjes hebben we ons goed misdragen.
toen had ik een date met een amerikaans meisje die later ook bij mij op visite kwam in NL (met haar opa en oma als chaperonne)
toen we gingen zwemmen had ze een oude laag uigesneden badpak dat zag er echt niet uit, maar die was blijkbaar goedgekeurt door haar moeder.
Leek net of ze korte benen en geen billen had (wat eigenlijk bijna onmogelijk is met een Jamaicaanse vader en afro amerikaanse moeder)
maar de volgende dag kocht ik gelijk een sexy badpak voor haar en zag ze er perfect uit. (opa en oma gingen niet mee)
en in dat andere badpak kon je dat niet?
en in dat andere badpak kon je dat niet?
eerste keer dat we gingen zwemmen waren we nog een beetje schuchter en verlegen.
Geloof drukt vrij zwaar op je geweten
de volgende dag waren we allebei zeker van wat er ging komen
dat nieuwe badpak was een verademing en daardoor was het hek van de dam.
niet te stoppen
Met andere woorden, kleding maakt wel degelijk de vrouw
Als mannen zeggen schatje, jij bent zelfs mooi al zou je een vuilniszak dragen is dus one big lie
jij zegt het, ik dacht het
Maar de meeste mannen zien echt wel wat er achter de kleding zit, maar ik snap hem wel
(permanent verbannen)
Volgens mij ben je gewoon een homo

![[albumelement=32354566]](https://album.partyflock.nl/32354566_1657361626.jpg)

![[NL]:rot:~~Jimmy a.k.a Skippy~~:rot:](/images/user/422181_3634539.png)