Het is maar net hoe de media het brengt. Nu leven we in de tijd dat je pas "slank" bent als je de beruchte size zero hebt, wat de grootste onzin is. Ik vind size zero onder de categorie graatmager, gratenpakhuis, ondergewichten, enzv vallen. Neem meiden als Lieke van Lexmond, Do, Nicolette van Dam, etc die noem ik mooi slank en niet de Victoria Beckhammetjes en Wendy van Dijkjes onders ons. Die vind ik vies mager.
Een beetje "spek" kan geen kwaad. Afgetraint kan ook heel mooi zijn (neem de huidige Britney), maar dan weer niet zoals die athletiekloopsters das weer TE. Maar vrouwen die krom lopen omdat ze gewoon echt te mager zijn, zijn afschuwelijk om te zien.
Aan de andere kant heb je natuurlijk ook vet. Dat is ook weer niet mooi. Blubberarmer, enkels met de omvang van een bovenbeen, 5 rollen op de rug, etc. Dat vind ik ook weer niet om aan te zien.
Maar goed, ieder zijn eigen smaak!
wat je zegt ben je zelf
Vrouwen die slank zijn en dan zeggen ik ben zo dik
....dank u
.....en ze stompen lekker hard terug
.....en ze stompen lekker hard terug
als ik maat 40 of groter zou hebben zou ik dik zijn
wel langzaam dus makkelijk ontwijken
Volle vrouwen zijn gewoon het mooist om naar te kijken, dit schijnt toch wel bij meer mannen zo te zijn
ook als je kijkt naar vroeger was dit juist het schoonheidsideaal.
Post hier foto's die jij bent tegen gekomen van wat jij een mooie volle vrouw vind
moet jij die grafsmoel niet dicht doen sjapie
Van een bepaalde maat valt niet uit te gaan of iemand "slank" is of niet. Dat ligt ook aan de bouw, de genen, de lengte, de borstomvang, etc. Iemand die een A cup heeft, heeft al snel een kleiner maat bovenstuk nodig dan iemand die een C of D cup heeft.
Daarnaast heb je ook meiden die boven de taille heel smal zijn, maar onder de taille weer heel breed (de arme peertjes onder ons ) en andersom natuurlijk ook weer. Meiden met een grote borstomvang, maar met een minikontje hebben boven misschien L of XL nodig en in de broek maar 36 of 38.
Het is maar net hoe de media het brengt. Nu leven we in de tijd dat je pas "slank" bent als je de beruchte size zero hebt, wat de grootste onzin is. Ik vind size zero onder de categorie graatmager, gratenpakhuis, ondergewichten, enzv vallen. Neem meiden als Lieke van Lexmond, Do, Nicolette van Dam, etc die noem ik mooi slank en niet de Victoria Beckhammetjes en Wendy van Dijkjes onders ons. Die vind ik vies mager.
Een beetje "spek" kan geen kwaad. Afgetraint kan ook heel mooi zijn (neem de huidige Britney), maar dan weer niet zoals die athletiekloopsters das weer TE. Maar vrouwen die krom lopen omdat ze gewoon echt te mager zijn, zijn afschuwelijk om te zien.
Aan de andere kant heb je natuurlijk ook vet. Dat is ook weer niet mooi. Blubberarmer, enkels met de omvang van een bovenbeen, 5 rollen op de rug, etc. Dat vind ik ook weer niet om aan te zien.
Maar goed, ieder zijn eigen smaak!
Wat wel fakking irritant is is als een vrouw zichzelf te dik vind en zitten zeiken over zichzelf, maar er zelf niks aan willen doen.
behalve op de bank zitten en snoepen en snaaien en bier drinken
Als alles in verhouding is, kan elke lichaamsbouw mooi zijn
Als alles in verhouding is, kan elke lichaamsbouw mooi zijn.
& daarbij wat voor de één mooi is, is voor de ander lelijk.