Uitspraak van verwijderd op zondag 20 december 2009 om 23:01:
zou het erg jammer vinden als ik van een meisje zou weten dat ze ooit in zo'n sleazy film heeft gespeeld...
stel je niet aan!
wat zou zo'n meisje uberhaupt krijgen qua €
Zal echt niet veel wezen hoor..
Denk dat het over het algemeen wel studentjes zijn die zo hun studie bij elkaar willen neuken oid
, zo low budget ziet het er wel uit iig 
Ik denk ook niet heel erg veel.
Viel mij ook wel op hoe makkelijk je (vooral in de 4 zuidelijke staten: alabama,georgia,mississippi,tennessee je een chick kan versieren
soms niet eens een chick maar gewoon een nette huismoeder die eigenlijk alleen even boodschappen wilde doen en toevallig naast jou in de supermarkt een pak melk uit de schap haalt.
(wat in mijn ogen een nog weer geilere ervaring is)
De mensen daar in het zuiden zijn toch een stuk rustiger, meegaander, en doordat er voor de rest daar in die hitte niet veel te doen is zijn ze vaak wel in voor een avontuurtje.
aleen in Cuba vond ik het nog een stapje erger
Daar kan je echt elke vrouw daten
Ik weet nog dat ik naar de bios wilde gaan in Havanna
wilde niet alleen naar binnen gaan maar durfde zo snel ook niet een date te regelen.
komt er een jongen naar mij toe en vraagt wat ik aan het doen ben
ik zeg ik wil hier naar de bios naar binnen maar niet in mijn eentje
steekt ie zijn hand op... fluit even naar een meisje dat toevallig langs loopt en zegt: hee jij daar, kom effe hier, je moet even met hem naar de film.
En ze was mee

Moet zeggen was wel een mooie meisje (niet alleen naar mijn maatstaven...ook naar die van jullie

)
Paar dagen later stond ik in het straatje waar ik logeerde (buitenwijk van Havana) met de buurvrouw te praten.
mooie volle vrouwtje. Wilde wel een date met haar.
Op de achtergrond zag ik 2 kleine kinderen spelen en er liep een kerel langs.
Ze zegt, maak je geen zorgen, dat is mijn waardeloze man, die was ik toch al van plan de deur uit te schoppen

Uiteindelijk toch maar niet gedaan want wilde geen huisvredebreuk om mijn geweten hebben
Het is daar letterlijk moeilijker om een pak eieren te kopen dan om binnen diezelfde tijd een date te hebben
Het gezin waar ik verbleef kreeg alle levensbehoefte op de bon. (net als bij ons in de 2de wereldoorlog)
Ik zei tegen het vrouwtje dat de booschappen deed... koop maar wat je wil ik betaal alles.
maar ze zei:dat is het probleem niet, we mogen niet meer krijgen dan een van te voren vastgestelde hoeveelheid (brood,eieren,suiker etc)