Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 21:37:Derb - derb vond ik altijd strak
haha classic record!
Maar was toch 1 van de wat meer cheezy platen uit die tijd voorzover ik weet, en ik doe bijna niks anders dan platen uit die tijd draaien
Dus sorry maar mss heeft ie een punt...
bij vette hardstyle uit die tijd denk ik vooral aan Scot Project, RussenMafia en Reeloop, en das nu niet bepaald cheezy spul zoals Derb, want hoe vet die plaat ook is, hij is en blijft wel redelijk kazig en inmiddels behoorlijk uitgekauwd
bij industrial hardstyle moet ik trouwens aan Brain Ovulation - Kicks & Bass denken en aan Yn Fainagh - Auriga... van die hele lompe shit met alleen kicks afgewisseld
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 januari 2009 om 07:03:Brain Ovulation - Kicks & Bass
Das trouwens ook wel een goeie ja, gaat idd de industrieele kant op...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 15:26:Het is niet een genre maar een bijvoeglijk naamwoord
Dat heb je mooi verwoord!
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 januari 2009 om 07:03:Brain Ovulation - Kicks & Bass
Inderdaad ja, die was ik vergeten. Wat een vette plaat vindt ik dat toch.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 januari 2009 om 11:23:Das trouwens ook wel een goeie ja, gaat idd de industrieele kant op...
meer in die stijl:
Hatshepshut - Far Away From Gizeh
Uitspraak van dj-kinetic op maandag 26 januari 2009 om 01:14:hexadrome, en andere shit op fatefull bass label
Industrial hardstyle is niet echt een term denkik, maar ik kom er vaak dicht in de buurt, simpelweg omdat ik van aparte sounds houd,
Ultraform - Snap my fingers is btw TechTrance, en harder dan hardstyle imo
Ultraform - Snap my fingers is btw TechTrance, en harder dan hardstyle imo
Uitspraak van Jaap Vlitsveter op dinsdag 27 januari 2009 om 15:08:Industrial minimal,, lijkt me ook wel wat,,
yeah