ik slaap altijd naakt.
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 14:38:ik slaap altijd naakt.
Weer of geen weer
laatste aanpassing
Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 7 januari 2009 om 18:05:Ik slaap nooit naakt.
Dan kan ik dus echt niet slapen, moet altijd wel iets aan hebben.
Uitspraak van senna da silva op woensdag 7 januari 2009 om 18:13:Ik slaap altijd naakt
Lekker onder mn dubbele donzen dekbedje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 22:11:Nu het zo koud is trek ik wel een hempje aan...
Zomers ook wel naakt
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 januari 2009 om 14:35:ik sliep in de zomer naakt maar nu niet meer omdat het te koud is en jullie ?
wat dacht je van een mooie pyjama zo'n groot slaapshirt met trainings broek
Charming......
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 januari 2009 om 14:35:ik sliep in de zomer naakt maar nu niet meer omdat het te koud is en jullie ?
Erg boeiend ook om hier een topic over te openen
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 januari 2009 om 09:03:Erg boeiend ook om hier een topic over te openen
Je kan er maar nieuwsgierig naar zijn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 08:39:Pyjama is voor oudjes.
Slaap naakt handig als je trek krijgt om te sexxen.
Dan ken je gelijk erop kruipen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 09:06:Je kan er maar nieuwsgierig naar zijn
nou ik weet niet hoe de andere flockers denken hoor, maar ik ben nou niet echt bezig met hoe iedereen slaapt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 januari 2009 om 19:49:slaap altijd naakt en met raam open. -10 of niet..
Uitspraak van LeonietjuhNu het weer winter is, en er niemand naast me ligt trek ik lekker een shirt aan, en 2 dekens!!!op vrijdag 9 januari 2009 om 16:38:
dus waar is dat shirt goed voor?
Uitspraak van Bloodrayne op vrijdag 9 januari 2009 om 16:41:dus waar is dat shirt goed voor?
Ik heb het aaaaltijd koud!