van pizza tot dure biefstukken
ben verslaafd geweest aan de lahmacums weet niet of je het zo typt, maar dat zijn Turkse pizza's . Voor nog geen 2 euro kun je er al een scoren
Beneden bij de haven heb ik echt de allerlekkerste tournedos met pepersaus ever gegeten meesterlijke biefstuk Restaurant heet La Luna geloof ik en is gevestigd in dat stukje naast Janus. Zitten een paar restaurants op een rij. En Bistro Floyd is natuurlijk ook altijd wel lekker voor een kipsateetje.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 juni 2009 om 19:26:Dus jij dacht ik ga om 10 voor half 3 's nachts nog even flocken ?
(In jouw geval 10 voor half 4.)
het is nooit te laat om te flocken
Uitspraak van ~*little_twinkle_star*~ op vrijdag 5 juni 2009 om 18:17:wat is er irritant aan die russen?
alles
tis asociaal tering volk
denken dat de hele hut van hun is
is het al zo warm
Ja maar wel goed uit te houden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 juni 2009 om 19:26:Dus jij dacht ik ga om 10 voor half 3 's nachts nog even flocken ?
(In jouw geval 10 voor half 4.)
Je moet toch wat he
tis asociaal tering volk
Jep geen Hollanders hier tot nu toe
Uitspraak van ~*little_twinkle_star*~ op vrijdag 5 juni 2009 om 18:17:wat is er irritant aan die russen?
en was het een leuke tent de robin hood?
Russische vrouwen zijn meestal hoertjes en hun Pimp loopt ergens in de buurt....
Robin Hood vind ikzelf bagger. voornamelijk R&B muziek die hier in Nederland 2 jaar geleden in was... + als het er niet druk is zetten ze gewoon muziek van mtv aan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 11:05:Eftalia Aytur Hotel
Grootschalig hotel, veel nederlanders..
Maar wel ver van het centrum.
Wilden ze ons aanbieden toen ons ander hotel niet doorging..
Maarja wij hebben liever iets dichterbij .
Verder zover ik weet goed hotel.
welk hotel/resort zit je??
Saray
vind ook dat je overal genaaid word met drankprijzen
Afdingen
Plus ik sta in de krant beste mensen
Heb vorige week een Turkse man uit het water gered. Vandaag met zijn boot meegeweest. Puik daggie niksdoen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 19:03:Zozo toe maar.
Wat was er dan verdronk tie ofzo?
Ja hij verdronk. Was toevallig in de buurt dus dan aat ik hem niet verdrinken.
die wil ik zien
Moet ik even zoeken. Hij heeft die krant namelijk
Uitspraak van Mr. Cosovic op vrijdag 12 juni 2009 om 14:30:Alanya here we come
Neem je je teddybeer mee pauperjong?
het was een topvakantie jeffrey...je zal je er echt flink vermaken...wij zaten vooral in de latino boven bij robin hood en bij club havana...daar loopt ook veel moois rond
verder is die dim sjai of zoiets echt lekker relaxed...zwembad in de bergen en boattrips zijn zeker ook aan te raden...weer wat anders dan strandbakken en kost de helft meer als bijv bij het strand bedjes en parasol te huren
al met al...TOPVAKANTIE
verder is die dim sjai of zoiets echt lekker relaxed...zwembad in de bergen en boattrips zijn zeker ook aan te raden...weer wat anders dan strandbakken en kost de helft meer als bijv bij het strand bedjes en parasol te huren
al met al...TOPVAKANTIE
Uitspraak van actief op maandag 15 juni 2009 om 16:38:je zal je er echt flink vermaken.
ga voor de 3e keer, ik ken het een beetje daar
Uitspraak van actief op maandag 15 juni 2009 om 16:38:dim sjai
wat is dat dan?
en kan je dat zwembad in die bergen gewoon bij je reisleiding boeken?