Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 23:44:grote piemol
ja is toch veel leuker dan een brommer
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 23:44:ik van een grote piemol
ja dat ook maar dat vond ik zo offtopic
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 23:48:nou vooruit dan
maar bijdeze ik hou ook van grote piemels
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 23:48:dacht ik ook ja.. die brommer hebk nix aan
ze maken nog lawaaien ook
Uitspraak van Landlopert op zondag 4 januari 2009 om 23:49:ik heb ze alle 2
ja het is ook dat je een vriendin hebt want anders besprong ik je
Najaaa, wel vervoer..
beter die AMG van landlopert toch
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 00:17:Zelfs ik als brabo weet wat t is
maar dan is het juist niet moeilijk
Het gezegde brommers kieken is in het Nedersaksische taalgebied oorspronkelijk een smoes van geliefden om zich terug te trekken om te zoenen.
Brommers kieken is daar ontstaan als smoes om een meisje mee naar de (brom)fietsenstalling te lokken in de hoop dat er iets gaat gebeuren
bron: wikipediaBrommers kieken is daar ontstaan als smoes om een meisje mee naar de (brom)fietsenstalling te lokken in de hoop dat er iets gaat gebeuren
dat was snel gevonden
maar wat daar zo leuk aan is?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 23:39:Nee ik ook niet...
Wel van motoren...en auto's...
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 00:17:Zelfs ik als brabo weet wat t is
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 januari 2009 om 23:42:ik wordt geil van brommers kieken
ik van jou
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 23:44:Ja, da ook...
ikke gelukkig niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 23:44:ik wordt geil van een grote piemol
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 januari 2009 om 23:46:ja is toch veel leuker dan een brommer
sorry heb het allebij niet
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 januari 2009 om 23:56:ze maken nog lawaaien ook
Uitspraak van Landlopert op zondag 4 januari 2009 om 23:49:ik heb ze alle 2
ik maar 1 van de 2
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 00:00:ja het is ook dat je een vriendin hebt want anders besprong ik je
hun wel ja, heb ok altijd pech
Uitspraak van G.U.Z. jpbtuning op maandag 5 januari 2009 om 00:26:ben heel stil als het moet
ben jij een brommer dan ?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 januari 2009 om 00:28:ben jij een brommer dan ?
als jij dat wil wel hoor, vroemmm broemmm broooooooommmmmm
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 00:23:Tis toch meer Achterhoeks?
ja ok in brabant zouden ze plat gezegd 'kaiken' zeggen
Uitspraak van G.U.Z. jpbtuning op maandag 5 januari 2009 om 00:26:hun wel ja, heb ok altijd pech
hun? Ja ik bedoel gewoon landlopert eigenlijk.. die is ubersxy
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 00:36:a ik bedoel gewoon landlopert eigenlijk.. die is ubersxy
jewait lieverd
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 00:36:ja ok in brabant zouden ze plat gezegd 'kaiken' zeggen
Of kèkuh
Zo zouden ze t hier in de buurt iig zeggen
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 00:36:hun? Ja ik bedoel gewoon landlopert eigenlijk.. die is ubersxy
Uitspraak van G.U.Z. jpbtuning op maandag 5 januari 2009 om 00:44:
sorry mann.. landlopert doet het goed bij de vrouwtjes.. je hebt het of je hebt het niet
hij heeft amg en kan vette rhymes spitten en nog hottie ook dus miss moet je ook ff amg kopen en btje gaan freestylen enzo
succes
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2009 om 00:53:sorry mann.. landlopert doet het goed bij de vrouwtjes.. je hebt het of je hebt het niet
hij heeft amg en kan vette rhymes spitten en nog hottie ook dus miss moet je ook ff amg kopen en btje gaan freestylen enzo
succes
fan van jou zijn ook goed, of moet ik nou perse concurentie worden?
dames
jullie maken me verlegen jwt
Uitspraak van G.U.Z. jpbtuning op maandag 5 januari 2009 om 00:58:fan van jou zijn ook goed
hej hej zo goedkoop ben ik niet
Uitspraak van Landlopert op maandag 5 januari 2009 om 01:00:verlegen
dat is juist nog sexier
anders maak je ff een harem aan
laatste aanpassing