Partyflock

Forumonderwerp · 1044121
4 volgers · 138196x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 13 juni 2009 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Bij deze het officiële Defqon.1 Festival 2009 topic.

Zoek of verkoop je kaartjes? Het markt forum is de juiste plek (F)
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Q-dance geeft maandag duidelijkheid wat er met die kaarten gebeurd..

het zou kunnen dat ze geannuleerd worden, dus maar even afwachten dus :)
Waarschuw beheerder
Wou zeggen

hun zeide dat het iligaal was wat we aan het doen zijn jaaaa hooooor kut wijf ze weten zelf neit eens wat er aan de hand is.

Rofl! Wat is daar illegaal aan. Het is de fout van DJGuide de link nu al vrij te geven! Naar alle waarschijnlijkheid is dit de link die volgende week pas gepubliceerd hoort te worden en DJGuide heeft de fout gemaakt het nu al te publiceren! Ik weet wel zeker dat als de kaartjes die wij hebben ontvangen of nog gaan ontvangen niet geldig worden verklaard ik m'n geld terug krijg! Desnoods met z'n alle rechtzaak aanspannen maar ik neem aan dat het zo ver niet hoeft te komen haha!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van |[ Rave 2 The Maximum ]| op zaterdag 18 april 2009 om 16:00:
Rofl! Wat is daar illegaal aan. Het is de fout van DJGuide de link nu al vrij te geven! Naar alle waarschijnlijkheid is dit de link die volgende week pas gepubliceerd hoort te worden en DJGuide heeft de fout gemaakt het nu al te publiceren! Ik weet wel zeker dat als de kaartjes die wij hebben ontvangen of nog gaan ontvangen niet geldig worden verklaard ik m'n geld terug krijg! Desnoods met z'n alle rechtzaak aanspannen maar ik neem aan dat het zo ver niet hoeft te komen haha!

Ja klopt, of annuleren en geld terug of geldig .
Artiest {SHOWLIST artist 21745, 54957}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op zaterdag 18 april 2009 om 15:52:
Ticketonline haalt zich een hoop werk op de schouders als ze al dat geld terug moeten storten...

ze moeten hun systeem maar eens een keer op orde brengen.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu de 4 e-tickets binnen, allemaal andere barcodes dus dat zit wel goed.
Waarschuw beheerder
Heb nu de 4 e-tickets binnen, allemaal andere barcodes dus dat zit wel goed.

Me 2! Owee als we genaaid worden!
Waarschuw beheerder
Ghehe.. net 4 kaarten besteld via de link met IDEAL.. maar geen kaarten ontvangen.

Ik probeer het via de Creditcard, ontvang ik gelijk 2x 4 kaarten.. dus ik zit nu met 8 kaarten op zak!!

Ben benieuwd wat de nasleep hiervan wordt. Als het allemaal zo blijft kan ik een hoop mensen blij maken.. Kaartjes gaan dan gewoon voor de normale prijs er uit;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ze nog nie binnen, mja ik heb wel betaald! :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PETERPAULV op zaterdag 18 april 2009 om 16:09:
Ik probeer het via de Creditcard, ontvang ik gelijk 2x 4 kaarten.. dus ik zit nu met 8 kaarten op zak!!

Ben benieuwd wat de nasleep hiervan wordt. Als het allemaal zo blijft kan ik een hoop mensen blij maken.. Kaartjes gaan dan gewoon voor de normale prijs er uit;)

Zoals normaal worden dubbele boekingen geannuleerd, neem aan in dit geval ook wel ;)
Waarschuw beheerder
Wat moeten we hier nou mee wel bestellen of niet?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PETERPAULV op zaterdag 18 april 2009 om 16:09:
Ben benieuwd wat de nasleep hiervan wordt

volgens de FAQ van ticketonline:

Hoeveel tickets kan ik boeken voor Defqon?
Per persoon, creditcard of rekeningnummer mogen maximaal vier tickets worden geboekt. Teveel geboekte tickets worden zonder nader bericht geannuleerd.

zie ook
http://webshop.ticketonline.nl/content/faq.aspx#faq101
Waarschuw beheerder
Heeft iemand al iets gehoord over een fout met de bestelde kaarten?? ik krijg maar geen reactie van defqon@ticketonline.nl
Waarschuw beheerder
ach dit is gewoon een zeer grote fout van dj guide.....en tja Ticketonline had de link al lang offline kunnen gooien toch? dus ze zijn gewoon eik allemaal schuldig hieraan :P....Q-dance ook vanwege die belachelijke code regeling!
Waarschuw beheerder
Hehe.. normaal wel ja.. maar dit kan je toch niet echt "normaal" noemen.. Afwachten(H)

En ik ga lekker in de zon zitten met de DVD van vorig jaar op.. Luna & Deepack :lief:
Waarschuw beheerder
nou wel of niet bestellen heb het schermpje van ideal er nog voor staan om te betalen
Waarschuw beheerder
Ik zou gewoon bestellen, ze zullen je toch wel het geld terug moeten geven, of anders vorder je het terug via de bank.

En als ze vandaag goedgekeurd worden, baal je dat je ze niet hebt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op zaterdag 18 april 2009 om 16:00:
Q-dance geeft maandag duidelijkheid wat er met die kaarten gebeurd..

het zou kunnen dat ze geannuleerd worden, dus maar even afwachten dus

Bron?

Waarschuw beheerder
donateur
wel betalen heb ik ook gedaan
Waarschuw beheerder
donateur
vip is al bijna uitverkocht hahah :D
Waarschuw beheerder
pff ik ben het flink zat... ga maar eens goed klagen over ticketonline denk ik :P
Waarschuw beheerder
vind 240 euro wel boel geld om zomaar over te maken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Happy-Generation.nl op zaterdag 18 april 2009 om 16:24:
ach dit is gewoon een zeer grote fout van dj guide.....en tja Ticketonline had de link al lang offline kunnen gooien toch? dus ze zijn gewoon eik allemaal schuldig hieraan ....Q-dance ook vanwege die belachelijke code regeling!

Uitspraak van |[ Rave 2 The Maximum ]| op zaterdag 18 april 2009 om 16:00:
Het is de fout van DJGuide de link nu al vrij te geven! Naar alle waarschijnlijkheid is dit de link die volgende week pas gepubliceerd hoort te worden en DJGuide heeft de fout gemaakt het nu al te publiceren!

Het is geen fout van djguide of q-dance, maar van ticketonline :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mollen30 op zaterdag 18 april 2009 om 16:42:
vind 240 euro wel boel geld om zomaar over te maken

geld krijg je anders echt wel terug hoor..wat menen ze wel niet daaro bij ticketonline en Q-Dance....kom es op...dit is onze fout niet!
Waarschuw beheerder
Het is geen fout van djguide of q-dance, maar van ticketonline

Wel waar, DJGuide heeft deze link toch gepubliceerd! Als DJGuide dit niet had gedaan hadden we nu niet zo'n poppenkast gehad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 16:00:
Ik heb ze ook binnen via de link! Thanx Babs!! Met creditcard direct in je mailbox

En via de de link ben je verzekerd van een kaartje ofniet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van L-uuk op zaterdag 18 april 2009 om 16:48:
En via de de link word niets geanuleerd?

uiteindelijk wel hoor! ik zou het niet doen als ik jou was:no:

iedereen die via de link kaartjes heeft besteld die pist utieindelijk mooi naast de pot!! :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Happy-Generation.nl op zaterdag 18 april 2009 om 16:48:
Wel waar, DJGuide heeft deze link toch gepubliceerd!

Dat je uberhaupt kaarten kunt bestellen via die link is toch in de eerste plaats een fout van ticketonline??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 18 april 2009 om 16:51:
Dat je uberhaupt kaarten kunt bestellen via die link is toch in de eerste plaats een fout van ticketonline??

jep klopt, maar als Dj Guide die link niet had gebruikt had je de link nooit geweten :D
Waarschuw beheerder

Op de 1ste plaats wel Babs, maar op de 2e plaats dus ook de fout van DJGuide deze link al te publiceren! Waarschijnlijk is de link al aangemaakt voor volgende week als de kaartverkoop "officieel" van start gaat maar deze heeft Ticketonline dus al vrijgegeven aan o.a. DJGuide.. Beide partijen zijn fout dus. Die link had nog nooit mogen werken maar ten 2e had diezelfde link ook nog nooit gepubliceerd mogen worden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe lang duurde het voor dat je de kaarten had heb gewoon via bank betaald
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op zaterdag 18 april 2009 om 15:52:
Ticketonline haalt zich een hoop werk op de schouders als ze al dat geld terug moeten storten...

Alsof ze dat niet gaan doen.. De meeste kaarten zijn nu al verkocht VOORDAT de fucking verkoop is begonnen :lol:.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha Clown op zaterdag 18 april 2009 om 15:19:
Kaartjes binnen (gewoon met m'n code) :bounce: :woop: B) .. dus
Uitspraak van Tommy.. op zaterdag 18 april 2009 om 13:16:
gelukkig geen gestress volgende week :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:lol: Mensen tuimen er gewoon keer op keer in ghehe 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uhmz :Rot:
Mijn vriend wilde net via de Rabobank kaartje bestellen.
en tot 2 keer toe. een Communicatie foutmelding gehad.
Wel alle 2 de transacties voltooid binnen gekregen in de mail maar alle 2 niet betaald.

Net Ticketonline gemaild.

Bedankt voor je e-mail. Om in de voorinschrijving te kunnen reserveren voor Defqon, ontvang je een unieke code.
Hiermee kun je een reservering maken.
We vinden het erg vervelend indien het je niet gelukt is om hiermee te reserveren.De code is slechts eenmaal geldig.
Wanneer je deze eenmaal hebt ingevoerd, is het niet mogelijk om hier later alsnog mee te reserveren.
Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een e-mail met code toe te sturen. We begrijpen je teleurstelling, en zullen dit daarom aan Q-dance voorleggen.
Mocht Q-dance besluiten om alsnog een nieuwe code te verstrekken ontvang je automatisch bericht.
Met vriendelijke groet, Customer Services Ticketonline

:O

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mollen30 op zaterdag 18 april 2009 om 16:55:
hoe lang duurde het voor dat je de kaarten had heb gewoon via bank betaald

anderhalf uur ongeveer..
Waarschuw beheerder
ach, via deze manier krijgen in ieder geval wel de 'echte' fans een kaartje...zo kan Q-Dance het ook weer bekijken eigenlijk :D
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
jawel want de link geeft een pagina die je ook tegenkomt als je een code gehad heb, dus iedereen die een code gehad heeft, had die paginalink op pf kunnen zetten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zaterdag 18 april 2009 om 16:57:
Bedankt voor je e-mail. Om in de voorinschrijving te kunnen reserveren voor Defqon, ontvang je een unieke code.
Hiermee kun je een reservering maken.
We vinden het erg vervelend indien het je niet gelukt is om hiermee te reserveren.De code is slechts eenmaal geldig.
Wanneer je deze eenmaal hebt ingevoerd, is het niet mogelijk om hier later alsnog mee te reserveren.
Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een e-mail met code toe te sturen. We begrijpen je teleurstelling, en zullen dit daarom aan Q-dance voorleggen.
Mocht Q-dance besluiten om alsnog een nieuwe code te verstrekken ontvang je automatisch bericht.
Met vriendelijke groet, Customer Services Ticketonline

standaard mailtje..heb het precies hetzelfde gehad:jaja:

kaartje via die link kunnen krijgen maar word ons ook weer door onze neus geboord denk k:rot:
wat n stelletje klunsen bij ticketonline zeg echt niet te geloven:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 18 april 2009 om 16:50:
iedereen die via de link kaartjes heeft besteld die pist utieindelijk mooi naast de pot!!

zal best maarruh had n code, wil n kaartje betalen, doet ideal het niet:[
nee en dan ben je niet flink genaaid?? :/ je kunt die code maar 1x gebruiken en als je dr over mailt krijg je n standaard klote mailtje terug:[
wat n gemekker met die hoeresite :S
Mooi, dat jullie allemaal een standaard mailtje krijgen, want ik krijg niets. Dus zijn ze er wel mee bezig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 16:58:
standaard mailtje..heb het precies hetzelfde gehad

kaartje via die link kunnen krijgen maar word ons ook weer door onze neus geboord denk k
wat n stelletje klunsen bij ticketonline zeg echt niet te geloven

Ik mag het hopen dat we alsnog een code krijgt.
Want er zijn er dus meerdere heb ik onderhand via PM te horen gekregen die hier problemen mee hebben gehad met de Rabobank.

Heb zelf via ING besteld en niks aan de hand (op de zelfde computer).

Ik zou het wel ronduit belagelijk vinden als de mensen die hier problemen hebben gehad geen code ofzo zouden krijgen, dus uiteindelijk toch weer op de normale manier kaarten moeten gaan bestellen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gielusz || Musicincontrol.nl || op zaterdag 18 april 2009 om 17:02:
Mooi, dat jullie allemaal een standaard mailtje krijgen, want ik krijg niets. Dus zijn ze er wel mee bezig

Ik denk dat er wel redelijke paniek is uitgebroken ja :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Happy-Generation.nl op zaterdag 18 april 2009 om 16:54:
Op de 1ste plaats wel Babs, maar op de 2e plaats dus ook de fout van DJGuide deze link al te publiceren! Waarschijnlijk is de link al aangemaakt voor volgende week als de kaartverkoop "officieel" van start gaat maar deze heeft Ticketonline dus al vrijgegeven aan o.a. DJGuide.. Beide partijen zijn fout dus. Die link had nog nooit mogen werken maar ten 2e had diezelfde link ook nog nooit gepubliceerd mogen worden

Weet niet of dat de link is die voor volgende week bedoeld is...maar het is idd niet handig geweest van djguide om die link te plaatsen.

Maar toch denk ik dat ticketonline degene is die hier voor op gaat draaien, zij hadden moeten voorkomen dat mensen via die link al kaarten konden bestellen. :P
Uitspraak van actief op zaterdag 18 april 2009 om 17:03:
Ik denk dat er wel redelijke paniek is uitgebroken ja

Haha, dat weet ik wel zeker.. Maar ik heb ondertussen al wel betaald, dus wil mijn zekerheid dat ik aanwezig kan zijn!
Artiest {SHOWLIST artist 78798, 42805}
Waarschuw beheerder
systeem klopt voor geen ruk

vriend van me heb qlimax 2006 en 2007 en defqon 2007 besteld via ticketonline en geen code gehad

van mij hadde ze gewoon lekker het oude systeem mogen hebben