Partyflock

Forumonderwerp · 1042686
7169x bekeken
Betreft: evenement: Emporium, zaterdag 30 mei 2009 om 12:00

Waarschuw beheerder
Datum is bekend!! zaterdag 30 mei
Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yeah tot straks!

PS: kan iemand wat zonnebrand voor me meenemen ???
Waarschuw beheerder
Nou ik vond het een geslaagd feestje. Beetje jammer dat er weer flink gevochten werd aan het eind, maar ik heb me prima vermaakt. Vooral het laatste uur in de HC-tent was super.

Waarschuw beheerder
Nou niemand heeft antwoord gegeven op mijn vraag dus ik ben lekker verbrand :P

Was echt een zwaar relaxt feestje!!! Volgend jaar weer zo een.
Waarschuw beheerder
relaxt feestje(Y) alleen helemaal verbrand!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Conekop op zondag 31 mei 2009 om 02:32:
Beetje jammer dat er weer flink gevochten werd aan het eind

Heb een 'vechtpartijtje' gezien en dat was nadat er iemand een bril probeerde te jatten :roflol:

Waarschuw beheerder
Ik had n factor 50 gesmeerd voor ik naar het feest ging.. heb echt de slechtst mogelijke huid die enorm snel verbrand maar kheb helemaal nergens last van :P. Spul heeft ben ik bang ook nix doorgelaten dus n kleurtje zit er ook niet in, maar ach :D.

Het was een BRUUT feest. Heerlijk rondgestuiterd in de hardcore zaal en bij de hardstyle stage (H)
Waarschuw beheerder

Oh oh oh wat een lekker weer en wat een wreed eerste outdoor festival voor mij dit jaar. Heerlijk afgesloten met dat laatste kwartiertje beuken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest (L)
Geluid bij de hardstyle was goed te doen (niet zo goed als bijv een Decibel maar ik heb me er nu, in tegenstelling tot vorig jaar, niet aan geergerd) :)
Wc's ook goed geregeld (alleen jammer dat de bezoekers er dan een teringbende van maken, door bijvoorbeeld bekertjes in die pisbakken te leggen) :S
Bij de barren had er best nog 1 iemand bij gemogen. Maar opzich goed geregeld, heb niet langer dan 10 min staan wachten voor mn drankje (Y)

Die chaos bij de uitgang hadden wij al voorspeld. We hebben nog 15 tot 20 min gewacht voordat we naar ons kluisje gingen, toen was het niet zo druk meer en konden we zo de sleutel inleveren. (Y) En bij het wegrijden van de parkeerplaats hebben we gewoon nog bij de auto gechilld. Toen de file opgelost was (rond 02.15 uur) konden we op ons gemak wegrijden :D :D

Helden van de dag: 2-Sidez (tering, vol gas rammennnnnn :respect: ) en de afsluiting Noisecontrollers vs Zany :O :respect: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! Bloody Sunday !! op zondag 31 mei 2009 om 15:26:
En wat zijn de fotosites allemaal???

www.liquid-motion.nl
www.stampgasten.nl
www.matrixx.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
superrrrrrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
was weer helemaal geweldig wat een feest en wat een super lekker weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op zondag 31 mei 2009 om 16:53:
www.liquid-motion.nl
www.stampgasten.nl
www.matrixx.nl

djguide.nl ook volgens mij? ben dat kaartje kwijtgeraakt..

Waarschuw beheerder
tja op het eind werd ook een jong door wel een man of 15 gepakt omdat hij donker was (hoe triest)
en dan een paar van die mennekes maar roepen NEC NEC:S
dacht dat die tegen racisten waren:S
Waarschuw beheerder
donateur
Josh & Wesz (Like Thiz) @ Emporium 30-05-09:

2-Sidez (Magic Spell) @ Emporium 30-05-09:

Noisecontrollers Vs. DJ Zany (Wilde Gullie Bass) @ Emporium 30-05-09:
Waarschuw beheerder
:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 10:35:
tja op het eind werd ook een jong door wel een man of 15 gepakt omdat hij donker was (hoe triest)
en dan een paar van die mennekes maar roepen NEC NEC
dacht dat die tegen racisten waren

wat klets je nou met omdat die donker was The poet??? heb jij met die gene gesproken die lastig gevallen werd dan?? met de hele tijd in de kont te knijpen en vast pakken daar wordt je als vriend niet vrolijk van en toen kreeg die vlinken klappen ja!!!tuurlijk dat zegt hij omdat die donker was...en toen zagen wij ZWART voor de ogen!!!!!
en hoe weet jij nou dat dat holigans van NEC waren???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:'( Ik wil terug.