| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 23 mei 2009 om 22:00 |
thunderome was thunderdome is thunderdome blijft GEWOON NIET UIT TE ROEIEN WAAR WANEER HOE VAAK HET ER IS heey we blijven dr heen gaan zo niet geen echte hardcore liefhebber ene elk feest heeft zn slechte jaar gange ook thunderdome maar dat geeft niet zijn mensen die het regelen draaien en doen maar THUNDERDOME gaat voor alles waar het is waneer het is als het er maar is denkje hardcore denk je ook THUNDERDOME wie beweert dat het niet zo is is og geen echte hardcore liefhebber of is gewoon een nepper wil dr bij hooren maar weet nie waar die over praat schrijft of leest tijden veranderen dingen vergaan dingen ontstaan mar THUNDERDOME BLIJFT BESTAAN THUNDERDOME is gewoon voor de gabber en harde kern wat voor de moeslims mekka is maar dan beeter geen rondes loopen om een steen nee gewoon zuipen drugs voor wie dat wil gebruiken en heeft en los gaan ene btw drugs honde mwhahahaha heb ik bij loopt dat beest zowat tegen me op ruikt dat beest nog niks ene lang leve het rook hok op je gemak snuifen en sliken een geen bevijliging of wie dan ook kwa personeel op THUNDERDOME die het ziet mooi he klante wel naar bine personeel niet alleen op die feesten een goeie wet dat het niet mag geen stiekum gedoe in de zaal geen plaats in de wachtrij om het op de pot te nee gewoon open en bloot in het rook hok maar wel lastig die gasten heey maak je peuk ff uit hier ga ma daar heen zo en zo kom je dr daa mag je rooken nog niet uitgemaakt raare man weg en alweer opgestooken en geen centiemeeter verplaats in die zaal waar je hem gewoon oprookt ene wat ist met je joihtje dan eerst mog dat wel waarom nu nie meer ?? is tog legaal die bende of gedoogd dan ach jha THUNDERDOME LEEFT WAS IS EN BLIJFT OF JE HET NOU WIL OF NIET wen dr maar aan jha ken nie spellen jha sta strak op de maandag morge maarjha wie kan het scheele mij niks in ieder geval
Nou volgens mij is dat al wel vaker geweest hoor!
thunderome was thunderdome is thunderdome blijft GEWOON NIET UIT TE ROEIEN WAAR WANEER HOE VAAK HET ER IS heey we blijven dr heen gaan zo niet geen echte hardcore liefhebber ene elk feest heeft zn slechte jaar gange ook thunderdome maar dat geeft niet zijn mensen die het regelen draaien en doen maar THUNDERDOME gaat voor alles waar het is waneer het is als het er maar is denkje hardcore denk je ook THUNDERDOME wie beweert dat het niet zo is is og geen echte hardcore liefhebber of is gewoon een nepper wil dr bij hooren maar weet nie waar die over praat schrijft of leest tijden veranderen dingen vergaan dingen ontstaan mar THUNDERDOME BLIJFT BESTAAN THUNDERDOME is gewoon voor de gabber en harde kern wat voor de moeslims mekka is maar dan beeter geen rondes loopen om een steen nee gewoon zuipen drugs voor wie dat wil gebruiken en heeft en los gaan ene btw drugs honde mwhahahaha heb ik bij loopt dat beest zowat tegen me op ruikt dat beest nog niks ene lang leve het rook hok op je gemak snuifen en sliken een geen bevijliging of wie dan ook kwa personeel op THUNDERDOME die het ziet mooi he klante wel naar bine personeel niet alleen op die feesten een goeie wet dat het niet mag geen stiekum gedoe in de zaal geen plaats in de wachtrij om het op de pot te nee gewoon open en bloot in het rook hok maar wel lastig die gasten heey maak je peuk ff uit hier ga ma daar heen zo en zo kom je dr daa mag je rooken nog niet uitgemaakt raare man weg en alweer opgestooken en geen centiemeeter verplaats in die zaal waar je hem gewoon oprookt ene wat ist met je joihtje dan eerst mog dat wel waarom nu nie meer ?? is tog legaal die bende of gedoogd dan ach jha THUNDERDOME LEEFT WAS IS EN BLIJFT OF JE HET NOU WIL OF NIET wen dr maar aan jha ken nie spellen jha sta strak op de maandag morge maarjha wie kan het scheele mij niks in ieder geval
Wees blij, een hardcore feest in de HMH Of ze nou geld willen zien of niet, dit is goed nieuws.
Afgelopen HMH-editie was uitverkocht zonder noemingswaardige promotie.
Er was dus blijkbaar vraag.
Ik zal de Rai doen als ik hun was
TD in de HMH wordt gewoon een vaste prik
Opmerking van niks
moet je hem horen, meneer die een heel topic vol spammed met zijn RAI fetisch
maar ja denk dat er maar weinig mensen zijn die jou nog voor vol aanzien, helemaal omdat je het geluid in de JB slecht vind maar in de RAI geweldig
en toch blijven zeggen dat dat sfeerloze hok met waardeloos geluid beter is....
Deze editie was gewoon top, 100X beter dan die in de Rai,
thunderome was thunderdome is thunderdome blijft GEWOON NIET UIT TE ROEIEN WAAR WANEER HOE VAAK HET ER IS heey we blijven dr heen gaan zo niet geen echte hardcore liefhebber ene elk feest heeft zn slechte jaar gange ook thunderdome maar dat geeft niet zijn mensen die het regelen draaien en doen maar THUNDERDOME gaat voor alles waar het is waneer het is als het er maar is denkje hardcore denk je ook THUNDERDOME wie beweert dat het niet zo is is og geen echte hardcore liefhebber of is gewoon een nepper wil dr bij hooren maar weet nie waar die over praat schrijft of leest tijden veranderen dingen vergaan dingen ontstaan mar THUNDERDOME BLIJFT BESTAAN THUNDERDOME is gewoon voor de gabber en harde kern wat voor de moeslims mekka is maar dan beeter geen rondes loopen om een steen nee gewoon zuipen drugs voor wie dat wil gebruiken en heeft en los gaan ene btw drugs honde mwhahahaha heb ik bij loopt dat beest zowat tegen me op ruikt dat beest nog niks ene lang leve het rook hokop je gemak snuifen en sliken een geen bevijliging of wie dan ook kwa personeel op THUNDERDOME die het ziet mooi he klante wel naar bine personeel niet alleen op die feesten een goeie wet dat het niet mag geen stiekum gedoe in de zaal geen plaats in de wachtrij om het op de pot te nee gewoon open en bloot in het rook hok
maar wel lastig die gasten heey maak je peuk ff uit hier ga ma daar heen zo en zo kom je dr daa mag je rooken nog niet uitgemaakt raare man weg en alweer opgestooken en geen centiemeeter verplaats in die zaal waar je hem gewoon oprookt ene wat ist met je joihtje dan eerst mog dat wel waarom nu nie meer ?? is tog legaal die bende of gedoogd dan
ach jha THUNDERDOME LEEFT WAS IS EN BLIJFT OF JE HET NOU WIL OF NIET
wen dr maar aan jha ken nie spellen jha sta strak op de maandag morge
maarjha wie kan het scheele mij niks in ieder geval
Deze editie was gewoon top, 100X beter dan die in de Rai, en toch blijven zeggen dat dat sfeerloze hok met waardeloos geluid beter is....
Thunderdome was hét hardcorefeest van het jaar waar men maanden naar uitkeek, met de tijd van nu heb je ieder weekend een groot feest en doet zo'n feest als Thunderdome echt niet meer als een gemiddelde MoH enz.
Thunderdome was hét hardcorefeest van het jaar waar men maanden naar uitkeek, met de tijd van nu heb je ieder weekend een groot feest en doet zo'n feest als Thunderdome echt niet meer als een gemiddelde MoH enz.
Ben ik thunderdome 2005, 2006 en 2007 en begin 2008
Ik moet zeggen dat hij op 3 bij mij staat
Komt omdat je 2 uurtjes binnen bent geweest
Tja, moet hier nou echt nog op geantwoord worden?
Dit heet ONZIN.
Inderdaad.. wat een onzin.
Maar MOH vergelijken met Thunderdome is net zoiets als augurken vergelijken met een suikerspin
Uitspraak van Darkside Connection aka De Anti-Kerstman op woensdag 24 december 2008 om 11:49:
Deze editie was gewoon top, 100X beter dan die in de Rai, en toch blijven zeggen dat dat sfeerloze hok met waardeloos geluid beter is....
En dat alleen maar omdat het in Amsterdam ligt .
Gast, ooit van interpunctie en correct gebruik van hoofdletters gehoord? Laat staan correcte spelling? Tering... Is echt geen touw aan vast te knopen.
Ga jij eerst nog maar weer even naar school voor je verder feest