Partyflock

Forumonderwerp · 1042177

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vriendin van DJ Tiësto verlaat Tijs vlak voor kerst :cry:

Eenzame kerst voor DJ Tiësto?

AMSTERDAM - DJ Tiësto zou de kerstdagen alleen doorbrengen. Zijn vriendin Stacey Blokzijl zou hem hebben verlaten.
Reden van de break-up zou zijn dat de DJ, die in het dagelijkse leven Tijs Verwest heet, geen datum kan prikken voor hun huwelijk, dat al een keer vanwege zijn drukke agenda werd uitgesteld. Stacey zou daarom bij hem weg zijn.
Tijs wilde geen commentaar geven.

De manager van Tiësto was vanavond eveneens niet bereikbaar voor commentaar.

http://www.telegraaf.nl/prive/2838409/__Eenzame_kerst_voor_DJ_Tiesto___.html?p=4,2

Waarschuw beheerder
Dat is ook echt een reden om bij iemand weg te gaan idd.
Waarschuw beheerder
kneus

wanneer komt ie ns uit de kast?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hardworkdedication op zaterdag 20 december 2008 om 16:20:
Gokje: ze hoopte op een huwelijk in gemeenschap van goederen en toen dit uitbleef, was het gedaan met haar gevoelens

Das ook mijn eindconclusie :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 20 december 2008 om 17:15:
Tiesto draagt altijd van die strakke shirts waar zijn tepels door heen steken, en dat zegt toch wel wat over zijn geaardheid.

Dat jij daar op let :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 20 december 2008 om 17:27:
Nee dat zegt helemaal niks. Zo is Harm Edens qua gedrag en kleding gewoon op en top hetero, terwijl die gast toch echt een nicht is.

En zeker als ie begint te praten :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tiesto :respect:

Met of zonder vrouwtje (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op zaterdag 20 december 2008 om 19:49:
Zal me niks verbazen als die Tiesto ooit es zegt: dit is me vriend

:lol:
Tijs heeft gewoon een zachte persoonlijkheid :D
En zijn vrouwelijke kant is wat meer ontwikkeld, is verder weinig nichterigs aan hoor :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 20 december 2008 om 21:43:
Tiesto :respect:

Met of zonder vrouwtje (y)

Mee eens, helemaal een Top-gozer, die ondanks het grote succes met beide benen op de grond is gebleven :respect:

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 20 december 2008 om 21:47:
Mee eens, helemaal een Top-gozer, die ondanks het grote succes met beide benen op de grond is gebleven

:roflol: :lol:

Waarschuw beheerder
Kan gebeuren..
Hij had jaren geleden wel leuke nummers, tegenwoordig is het niet veel meer :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pietertje Geluk op zaterdag 20 december 2008 om 20:22:
wat jij wilt, fijne fijnerd!

Doet wel pijn zo'n rafelige wond aan je anus, mijn lul is groooooot (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook in het glazen huis draaien, glas seks met kerst 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 04:18:
glas seks met kerst 8)

Glas seks is t zelfde als een anus met doorzichtige splinters ofzoow?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 04:21:
Glas seks is t zelfde als een anus met doorzichtige splinters ofzoow?

Was een reactie op deze toppa, niet op jau antwoordeng.. *kuch*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
;/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nieuw binnen op 1: Eenzame kerst - Andre Hazes (Tiesto JWT Remix)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 12:40:
Nieuw binnen op 1: Eenzame kerst - Andre Hazes (Tiesto JWT Remix)

:respect: die Tijs.. gekke topboii
Waarschuw beheerder
Toch zie ik voordelen van en relatie met iemand die 20 jaar jonger is :P

Kan je elke woensdagmiddag neuken :P

Waarschuw beheerder
Hij zit straks heel alleen kerstfeest te vieren :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Technomania op zondag 21 december 2008 om 15:08:
Toch zie ik voordelen van en relatie met iemand die 20 jaar jonger is :P

Kan je elke woensdagmiddag neuken :P

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Classic Girl op zaterdag 20 december 2008 om 11:49:
DJ tRiesto :cry:

hahah en jij bent een nobody en hij niet dus hou je mond :loser:
Waarschuw beheerder
Ik zou der wel eenmalig doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 16:19:
hahah en jij bent een nobody en hij niet dus hou je mond :loser:

Tiesto is wel redelijk een nobody, hij maakt ze eigen platen niet, en zn platen zijn binnen de trance eigelijk maar heel matigjes... Cosmic Gate of DuMonde zijn 10000xbeter dus relatief gezien is ie wel een nobody ja....

alleen een nobody met heeel erg veel fans, die gewoon van oppervlakkige inhoudsloze shit houden.

Zijn wel paar uitzonderingen maar dat betreft allemaal platen van meer dan 5 jaar oud :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:22:
Tiesto is wel redelijk een nobody

keep telling that to you self;)

Waarschuw beheerder
die gewoon van oppervlakkige inhoudsloze shit houden.

JOUW mening;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 16:26:
JOUW mening;)

Klopt, maar wel een mening die door de meeste recensenten van tijdschriften enzo wordt gedeeld.... de recensies over zijn vinyls zijnmeestal zo bedroevend dat ze niet eens geplaats worden :loL:
Waarschuw beheerder
Tiesto met zijn jankmuil

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 16:24:
keep telling that to you self;)

Jij hebt geen idee OF ik iets in de muziek doe, en ook geen idee hoe serieus ik word genomen of niet, als dat het geval zou zijn.

Maar goed je bedoelt natuurlijk dat iedereen die kritiek op Tiesto uit jaloers is? Opzich een logische gedachte, maar is het weleens in je opgekomen dat sommige mensen niet jaloers kunnen zijn omdat ze die emotie gewoon niet kennen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:31:
Maar goed je bedoelt natuurlijk dat iedereen die kritiek op Tiesto uit jaloers is? Opzich een logische gedachte, maar is het weleens in je opgekomen dat sommige mensen niet jaloers kunnen zijn omdat ze die emotie gewoon niet kennen?

ik bedoel niet dat je jaloers bent ma kijk eens na de hoeveelheid mensen die gek zijn op zijn muziek;) ik vind zijn mzuiek ni geweldig ma voor veel anderen is dat het wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:29:
Klopt, maar wel een mening die door de meeste recensenten van tijdschriften enzo wordt gedeeld....

Nou en
Uitspraak van Sahin[HkW] op zondag 21 december 2008 om 16:30:
Tiesto met zijn

vette bankrekening

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 16:33:
ik bedoel niet dat je jaloers bent ma kijk eens na de hoeveelheid mensen die gek zijn op zijn muziek;) ik vind zijn mzuiek ni geweldig ma voor veel anderen is dat het wel

Ik ook niet, maar ik heb wel respect voor wat hij bereikt heeft. Zijn platenkeus is namelijk wel veel beter dan zijn eigen producties en hij moet het hebben van zijn kwaliteiten als 'tastemaker' dus iemand die gewoon platen selecteert die het goed doen in de clubs, en daarmee een smaakmaker is voor wat mensen luisteren.

Maar het probleem is een beetje dat het hem allemaal naar de bol is gestegen. Gelukkig is hij nu als no.1 afgelost geworden door 2 artiesten, PvD en Armin, die niet alleen tastemakers zijn, maar die ook daadwerkelijk hun eigen platen maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:36:
PvD en Armin

zijn idd beter(L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:34:
Nou en
Tiesto met zijn
vette bankrekening

Wat zou jij liever hebben? Een career bouwen en 1 van de top-dj's ter wereld zijn, maar geen top-10, eerder rond de 90e plek ofzo, en precies zelf de muziek maken die je mooi vindt, of met commercieel werk waarmee je je aanpast aan mensen hun smaak, de nummer 1 spot behalen?

Volgens mij is beroeps-DJ zijn sowieso ontzettend vet, of je nu de nummer-1 bent die er miljonair mee wordt, of een wat minder grote naam die slechts 5.000 euro per maand eraan verdient....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb wel respect voor wat hij bereikt heeft

een nobody met heeel erg veel fans, die gewoon van oppervlakkige inhoudsloze shit houden.

Dit getuigt niet echt van respect, hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PvD en Armin, die niet alleen tastemakers zi

Pardon??? PvD een tastemaker??? Heb je die aardappel wel 's goed bekeken als hij draait? Staat alleen maar een beetje in z'n laptop te staren en vergeet z'n publiek TOTAAL. Sorry, maar dat noem ik geen tastemaker...
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:40:
Wat zou jij liever hebben?

Daar gaat het niet om; je loopt Tiesto behoorlijk af te zeiken en imo onterecht. Daarbij vergeet je dat het allemaal om smaak gaat en daar valt nou eenmaal niet over te twisten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:40:
Dit getuigt niet echt van respect, hoor

Ik heb respect voor wat hij bereikt heeft. Niet voor de manier waarop. Dat had ik namelijk pas gehad als hij al zijn platen zelf maakte etc.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:43:
Ik heb respect voor wat hij bereikt heeft. Niet voor de manier waarop

Lekker belangrijk...de manier waarop. Commercieel gezien is hij gewoon de beste ter wereld met de vetste bankrekening en miljoenen fans. Simpeler is het niet. Dat iemand daar geen respect voor heeft, getuigt meer van jaloezie. Whateverrr...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:46:
Lekker belangrijk...de manier waarop. Commercieel gezien is hij gewoon de beste ter wereld met de vetste bankrekening en miljoenen fans. Simpeler is het niet. Dat iemand daar geen respect voor heeft, getuigt meer van jaloezie. Whateverrr...

Iemand zijn eigenheid bewaren en alle dingen op eigen kracht bereiken verdient imo meer respect dan succes behalen met het verkopen van je ziel ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En nee ik ben niet jaloers, als ik had willen staan waar Tiesto nu stond dan was ik wel DJ geworden in plaats van supervisor in een callcentre ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:50:
Iemand zijn eigenheid bewaren en alle dingen op eigen kracht bereiken verdient imo meer respect dan succes behalen met het verkopen van je ziel

:gaap:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:50:
En nee ik ben niet jaloers, als ik had willen staan waar Tiesto nu stond dan was ik wel DJ geworden...

Ja joh, zo makkelijk is het ook gewoon. Dat niemand dat snapt, he? :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:53:
Ja joh, zo makkelijk is het ook gewoon. Dat niemand dat snapt, he?

Je doet alsof het uniek is wat hij gepresteerd heeft. Dat is het dus niet, er zijn miljoenen mensen die het talent ervoor hebben, de meesten blijven echter hangen in de hobby-fase en maken liever een maatschappelijke carriere omdat dat veel zekerheden heeft.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:53:
:gaap:

Het is gewoon 100% juist, en dat jij dat ontkent zegt meer over jou dan over de juistheid ervan. ALs jij namelijk groot wordt door 100% je eigen ding te doen, verdien je gewoon meer respect dan wanneer je groot wordt door je aan te passen aan anderen. En waarom? Omdat een kunstenaar een groter kunstenaar is als zijn werken echt uit het hart komen, dan wanneer hij alleen maakt wat mensen mooi vinden.

Het enige dat je wel terecht ter discussie kan stellen, is of dit op Tiesto van toepassing is. Nou ik heb hem eens in een interview horen zeggen dat ie graag meer techno wilde draaien in zijn sets, dan het publiek zou willen.

Met andere woorden, hij doet niet hetgene dat ie het liefst doet en dat valt voor mij onder ziel verkopen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 17:07:
Je doet alsof het uniek is wat hij gepresteerd heeft. Dat is het dus niet, er zijn miljoenen mensen die het talent ervoor hebben, de meesten blijven echter hangen in de hobby-fase en maken liever een maatschappelijke carriere omdat dat veel zekerheden heeft.

Dus is het juist uniek dat Tiesto het wel zo voor elkaar heeft (y). En ik wil niet veel zeggen, maar als er eentje op deze wereld zekerheden heeft, is het Tiesto wel.
Het is gewoon 100% juist

Het is JOUW juistheid. Prima.
Met andere woorden, hij doet niet hetgene dat ie het liefst doet en dat valt voor mij onder ziel verkopen

Als ik volgende week voor duizenden mensen 4 uurtjes lang hardstyle moet draaien en daar een paar ton voor vang, dan verkoop ik voor 4 uurtjes mijn ziel. Doe niet zo principieel.

MONEY TALKS.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 17:20:
En ik wil niet veel zeggen, maar als er eentje op deze wereld zekerheden heeft, is het Tiesto wel.

Nu wel ja. Dat had ie nog niet toen ie besloot fulltime dj te worden.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 17:20:
MONEY TALKS.

Bullshit walks.

En nee, dat iemand veel geld verdient door te doen wat ie eigelijk liever anders gedaan zou hebben, vind ik niet echt geweldig. Ik ben een communist, ik hecht aan rijkdom geen waarde. En das niet omdat ik arm ben, voor mijn eigen portemonnee zou ik juist VVD-er moeten worden, maar dat is omdat ik principieel BEN.

Dus nee, ik DOE niet principieel, ik BEN het.

Jij hebt daar een compleet andere mening over, en die respecteer ik, ik vind het alleen fout.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 17:28:
Nu wel ja. Dat had ie nog niet toen ie besloot fulltime dj te worden.

Dus??? Dat is dus meer dan een goeie keus geweest. En hoe je het ook beredeneert, "Thijssie" heeft het 'm gewoon geflikt. STINKEND SCHATHEMELRIJK (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pablo Escobar was dat ook. Saddam ook. Bush is ook rijk, en zelfs Hitler was miljonair dankzij de royalties van Mein Kampf.

Rijkdom is niet per se een reden voor respect. Maar ik bedoel niet dat de rijkdom van hem een reden is om hem met Hitler oid te vergelijken, alleen dat zijn rijkdom an sich geen respect af dwingt, dat moet ie maar met zijn muziek en zijn platenkeus doen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 17:37:
alleen dat zijn rijkdom an sich geen respect af dwingt, dat moet ie maar met zijn muziek en zijn platenkeus doen

En laat zijn muziek en platenkeus nou bij miljoenen mensen wereldwijd in de smaak vallen. Knap he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee dat is niet knap want hij gaat gewoon op zoek naar de sounds die mensen aan spreken en vervolgens betaalt hij Cor Fijneman of Waakop Rijers om hem ook zo;n plaatje te maken.

Bijvoorbeeld Dance 4 Life is een Marcos & J K Walker (als die namen je :uberhaupt wat zeggen, denk t wel eigelijk) imitatie, met een slappe melodie ook nog eens, Lethal Industry is voorafgegaan door tientallen zelfde soort platen van andere producers, enzovoorts.

Er zaten slechts een paar unieke platen tussen die echt vernieuwend waren, zoals Theme from Njorefell en Flight 643....

En dat iets bij veel mensen in de smaak valt zegt niks over de kwaliteit, Corry Konings was ook populair maar poe heej wat een hoogstaande muziek is dat zeg :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 17:53:
Nee dat is niet knap want hij gaat gewoon op zoek naar de sounds die mensen aan spreken

En dan is het toch verdomd knap dat hij van tevoren inschat wat mensen aanspreekt, toch? Als dat zo makkelijk was, liepen er miljoenen Tiesto's rond...en er is er toch echt maar eentje :yes:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 17:53:
En dat iets bij veel mensen in de smaak valt zegt niks over de kwaliteit, Corry Konings was ook populair maar poe heej wat een hoogstaande muziek is dat zeg

Corry Konings dient net als Tiesto een doelgroep en ook voor Corry Konings heb ik daarom respect. Los van haar muziek of dat nou wel of niet van hoogstaande kwaliteit is, daar gaat het niet om. Over smaak valt niet te twisten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 december 2008 om 16:29:
Klopt, maar wel een mening die door de meeste recensenten van tijdschriften enzo wordt gedeeld.... de recensies over zijn vinyls zijnmeestal zo bedroevend dat ze niet eens geplaats worden

en god zei: het was goed