Partyflock

Forumonderwerp · 1041663

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Negerinnen kunnen veel dieper pijpen dan blanke vrouwen. En dat is lekkerder voor de man. Ook omdat een negerin vollere lippen heeft is het lekkerder voor de man als een negerin hem pijpt. Wij negerinnen kunnen ook veel beter sperma doorslikken dan blanke vrouwen. Blanke vrouwen zeuren teveel als de man wil dat de vrouw sperma slikt. Ze moeten niet zeuren maar naar de man luisteren want de man weet wat hij wil en wat lekker is. Ook voor de vrouw.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 10:03:
Jij bent een gore rascist

nee hoor heb vanochtend me tanden goed gepoetst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 december 2008 om 19:29:
Negerinnen kunnen veel dieper pijpen dan blanke vrouwen. En dat is lekkerder voor de man. Ook omdat een negerin vollere lippen heeft is het lekkerder voor de man als een negerin hem pijpt. Wij negerinnen kunnen ook veel beter sperma doorslikken dan blanke vrouwen. Blanke vrouwen zeuren teveel als de man wil dat de vrouw sperma slikt. Ze moeten niet zeuren maar naar de man luisteren want de man weet wat hij wil en wat lekker is. Ook voor de vrouw.

Jij spoort echt niet he... Uhhu...zwarte vrouwen kunnen beter slikken, omdat ze zo'n grote bek hebben zeker... Alsof die zwarte wijven beter naar hun mannen luisteren..zwarte mannen zitten er meer onder dan blanke hoor... :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Jij gaat mij niet vertellen dat jij beter slikt dan dese swarte meisje ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen ervaring mee. maar mijn blanke vriendin krijgt van mij een dikke 10

Waarschuw beheerder
Uitspraak van IndiGo Donderjager op woensdag 17 december 2008 om 10:47:
Jij gaat mij niet vertellen dat jij beter slikt dan dese swarte meisje

Oke...dat die negerinnen altijd al van zichzelf vinden dat ze zoveel beter zijn dan de blanke vrouwen..alsof je op een blanke reet niet zo kunnen spanken.. maar hoe in hemelsnbaam zou t beter slikken nu bij een bepaald ras horen..

Dit is puur en alleen allemaal t verschrikkelijke ego dat al die zwarte wijven hebben! Met wij zijn mooier, beter en heter...ga toch fietsen man flauw gemauw allemaal!! een mens is een mens...dat die dikke lippen er voor sommige mannen mooier uit ziet om hun lulletje heen..tsja, dat wil niet zeggen dat dat mens beter zou kunnen slikken

Uitspraak van k.bouter op woensdag 17 december 2008 om 11:34:
geen ervaring mee. maar mijn blanke vriendin krijgt van mij een dikke 10

Juist...want waarom zou een blanke niet zo kunnen zuigen/slikken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 17 december 2008 om 09:37:
dat ze goed katoen kunnen plukken is belangrijker.

en pinda's ? nerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 16 december 2008 om 19:42:
Ieuwwww

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 11:55:
en pinda's

goed kunnen koken.trut
Waarschuw beheerder
donateur
Oke...dat die negerinnen altijd al van zichzelf vinden dat ze zoveel beter zijn dan de blanke vrouwen..alsof je op een blanke reet niet zo kunnen spanken.. maar hoe in hemelsnbaam zou t beter slikken nu bij een bepaald ras horen..

Dit is puur en alleen allemaal t verschrikkelijke ego dat al die zwarte wijven hebben! Met wij zijn mooier, beter en heter...ga toch fietsen man flauw gemauw allemaal!! een mens is een mens...dat die dikke lippen er voor sommige mannen mooier uit ziet om hun lulletje heen..tsja, dat wil niet zeggen dat dat mens beter zou kunnen slikken

Jij neemt het wel heel persoonlijk op zeg ,hehe :D

Mij serieuze reactie zou zijn "praatjes vullen geen gaatjes , geen woorden maar daden" :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van IndiGo Donderjager op woensdag 17 december 2008 om 12:17:
Jij neemt het wel heel persoonlijk op zeg ,hehe

Kword gewoon een beetje moe van die topic's van Big Jummy met hoe goed ze wel niet zouden zijn...

En al helemaal doordat er door een zwarte meteen geschreeuwd word dat een blanke racist is..terwijl die zwarten veeeeeel erger zijn :P
Waarschuw beheerder
Waarom zijn negerinnen zo rijk ? omdat ze de portomonee door je kont naar buiten zuigen :roflol: :roflol:

:nocheer:
Waarschuw beheerder
ik houd niet zo van rose kussens in een bruin bankstel!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van k.bouter op woensdag 17 december 2008 om 13:25:
bruin bankstel!!!!!

Dat kan ook gewoon met de verkeerde locatie te maken hebben :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 12:22:
Kword gewoon een beetje moe van die topic's van Big Jummy met hoe goed ze wel niet zouden zijn...

En al helemaal doordat er door een zwarte meteen geschreeuwd word dat een blanke racist is..terwijl die zwarten veeeeeel erger zijn :P

je neemt Miss BigButt toch niet serieus???? ik ben een negerin en zelfs ik laat dr lekker uit haar/zijn nek lullen;)

Waarschuw beheerder
donateur
Negerinnen kunnen veel dieper pijpen dan blanke vrouwen.

:lol:
Dikke BS!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:40:
Dikke BS!!

Bruine Slet?

Waarschuw beheerder
donateur
Bull Shit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lol: oooooooooooooooow :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:34:
ik laat dr lekker uit haar/zijn nek lullen;)

het is een het denk ik :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 17 december 2008 om 14:15:
het is een het denk ik :)

wou ik ook nog vermelden maar "uit haar/zijn/HET nek lullen" stond zo stom :lol:
Waarschuw beheerder

bewijs het eens.................

Ze moeten niet zeuren maar naar de man luisteren

denk dat die negerinnen niet weten in welke tijd we leven !!!!! dominante trezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 11:52:

Godallemachtig [img width=19 height=16 cacheid=00044634002d08d90b5ba39d1a02658e3e]http://forum.zelfbouwaudio.nl/images/smiles/eusa_pray.gif[/img] wat een geile taal :lol: .
HapHap ;)

Waarschuw beheerder
Dat ze meer slikken is bij sommige (de meeste) wel een feit lijkt mij zo :lol:
Jeeeezz, er zal er eentje op je hoofd gaan zitten ;), verdomme, nou je hoeft je hele leven niet meer voor je gezichtsbruinertje te zitten :lol:.

Grapje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Even voor de duidelijkheid, ik val op donkergetinte dames dus het is mar dat je het weet ;)
Ik heb daar vroeger hier wel eens een topic over geopend in mijn vorige leven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 december 2008 om 22:55:
Geldt ook voor mijn poezelz

ja togggg :D goed zo ;)
Waarschuw beheerder
Wij negerinnen kunnen ook veel beter sperma doorslikken dan blanke vrouwen.

:o goh, heb je dan een speciale techniek wat betreft doorslikken van sperma?? :S
Tis toch simpel...hap, slik weg? Of ga jij eerst ff flink gorgelen, kauwen, bellen mee blazen, je tanden ermee poetsen en daarna doorslikken?

Ze moeten niet zeuren maar naar de man luisteren want de man weet wat hij wil en wat lekker is. Ook voor de vrouw.

:lol: ik pis zowat in me broek van het lachen!
Tis toch wel heel triest dat jou man beter weet wat jij lekker vind dan jijzelf? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op donderdag 18 december 2008 om 19:54:
goh, heb je dan een speciale techniek wat betreft doorslikken van sperma??
Tis toch simpel...hap, slik weg? Of ga jij eerst ff flink gorgelen, kauwen, bellen mee blazen, je tanden ermee poetsen en daarna doorslikken?

ik pis zowat in me broek van het lachen!
Tis toch wel heel triest dat jou man beter weet wat jij lekker vind dan jijzelf?

Ik vraag me altijd sterk af wie hier nu altijd het woord doet van dit account :lol: ;)
Waarschuw beheerder
Liever dat ze niet slikt en wel pijpt, dan niet pijpen en wel slikken.

Waarschuw beheerder
goh, heb je dan een speciale techniek wat betreft doorslikken van sperma?? :S

:roflol:
FILMPJE!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 19:59:
Ik vraag me altijd sterk af wie hier nu altijd het woord doet van dit account

Eigenlijk wisselen we elkaar af
Maar dit keer was de vrouwelijke helft van dit profiel de schuldige ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 20:02:
FILMPJE!!!

Nou liever niet, heb net gegeten! :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Roetmop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 20:02:
FILMPJE!!!

je vroeg er zelf om :lol:

http://www.slutload.com/watch/9ErOOaJPcO/Sexy-Rayveness-swallow-3-big-cumshots.html

:edit: foutje, dit is een blanke dame :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 20:12:
je vroeg er zelf of :lol:

http://www.slutload.com/watch/9ErOOaJPcO/Sexy-Rayveness-swallow-3-big-cumshots.html

:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

negerinnen moeten dood. of koken. meer niet.

Waarschuw beheerder
Het geluid loopt niet helemaal parallel, maar ze doet er vanalles mee en laat een lekker boertje :lol:

Ok, nou, zo kan nie wel weer :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 18 december 2008 om 20:20:
negerinnen moeten dood. of koken. meer niet.

Lekker bezig weer menseeee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 18 december 2008 om 20:54:
Lekker bezig weer menseeee.

inderdaad bizar, ik heb "haar" al uitgenodigd voor een date, maar ik hoor niets :(

Waarschuw beheerder

Ach kut, flikker toch op...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 20:57:
inderdaad bizar, ik heb "haar" al uitgenodigd voor een date, maar ik hoor niets :(

Misschien omdat je een zielige ouwe dwerg bent?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronnai op donderdag 18 december 2008 om 21:27:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronnai op donderdag 18 december 2008 om 21:27:

Nah ik denk eerder dat het hetero is.

Voor de rest zit deze jonge heer erg goed in zijn vel ;)

Waarschuw beheerder
kweet niet hoor.. ieder zn mening..:D

Waarschuw beheerder
kweet niet hoor, ieder zn eigen mening en ervaring..:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 21:26:
Ach kut, flikker toch op...

Ja want iedereen weet dat jij dat veel beter kan.

Leuk die one-liners.

Waarschuw beheerder
ie bah!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:49:
Bull Shit!

Waarschuw beheerder
hoe kun jij dat nou zeggen dan:looser:
of je moet een vent zijn en je eigen hebben late pijpen door een blanke en toen door en negerin...