Partyflock

Forumonderwerp · 1041456
Waarschuw beheerder
MOH RADIO LIVE TOP 100 2008 – DE STEMBUSSEN ZIJN GEOPEND

Na het overdonderend grote succes van vorig jaar kon het niet uitblijven. De MOH Radio Live!-crew, bestaande uit DJ Mercenary, The Menace en DJ Only, gaat dit jaar opnieuw een marathon-uitzending organiseren rond de honderd beste tracks van het afgelopen jaar. Dinsdag 30 december zullen de jocks bekend maken wat volgens het publiek de honderd beste platen van het jaar waren. Maar daar hebben zij wel de hulp van het publiek bij nodig!

Om de lijst samen te stellen, kan iedere hardcorehead zijn favoriete top 10 samenstellen en mailen naar mohradiolive@gmail.com. De top 10 moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
• De tracks moeten in 2008 zijn uitgebracht;
• De tracks zijn verschenen op vinyl óf een artiestenalbum;
• Er mogen geen mash-ups in de lijst voorkomen.

Heb je even niet meer zo scherp wat er allemaal dit jaar is uitgekomen? Dat is niet zo vreemd, het aanbod in 2008 van geweldige tracks was overweldigend. Om je een handje te helpen, heeft de MOH Radio Live-crew een lijst van 510 tracks opgebouwd die dit jaar allemaal zijn uitgebracht. Heb je even geen inspiratie meer, dan kun je de database downloaden via deze link. Check welke vette tracks allemaal dit jaar het levenslicht zagen, maak hiervan een selectie en stuur deze top 10 door naar mohradiolive@gmail.com!

Natuurlijk staat hier wel wat tegenover vanaf de kant van de radioshow. Om jullie toewijding tot het samenstellen van de beste lijst te belonen, zal de MOH Radio Live!-crew veel hardcore-goodies weggeven tijdens de show. Iedereen die zijn top 10 instuurt, maakt kans op dikke prijzen als cd’s, t-shirts en vele andere hardcore-hebbedingetjes.

Naast de presentatie van de honderd beste tracks van 2008, zal deze extra lange uitzending van MOH Radio Live ook bol staan van de optredens van verschillende top-DJ’s. Wil jij weten wie de MOH Radio Live-studio komen rocken, houd dan goed de MOH Radio Live-hyve in de gaten: http://moh-radio.hyves.nl. Hier kun je ook tracklists terugvinden van eerdere uitzending, reageren op de polls en foto’s van artiesten die onze studio al bezochten. Check it out!

Reserveer dus vast jouw computer op dinsdag 30 december: het wordt een lange, knalharde en vooral memorabele uitzending van MOH Radio Live!. De show is elke dinsdagavond tussen 19.00 en 22.00 uur te beluisteren via http://www.hardcoreradio.nl en http://www.mohradio.com.

Masters of Hardcore Radio Live – made with true dedication to underground music.

MOH Radio Live Top 100 2008
Dinsdag 30 december 2008
10.00 – 22.00
Hosted by: DJ Mercenary, The Menace & DJ Only
http://www.hardcoreradio.nl
http://www.mohradio.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 18:41:
ik ga nu ook maar es eten

Ik heb het net gedaan tussen die vorige post van me en deze B) 2 hamburgers, een bak aardappelschijfjes en wat sla 8)
Waarschuw beheerder
Dit is nummer 13?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 30 december 2008 om 18:49:
k heb het net gedaan tussen die vorige post van me en deze 2 hamburgers, een bak aardappelschijfjes en wat sla

Ik heb me net ff paar saucijzebroodjes in de oven geflikkert :P kookwekkertje mee b) 8 minuten genieten
Waarschuw beheerder
ah net op tijd terug voor dit nummer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 30 december 2008 om 18:50:
Dit is nummer 13?

Ik zal het anders zeggen, deze kwam na Infinity? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 30 december 2008 om 18:51:
Ik zal het anders zeggen, deze kwam na Infinity?

Nee, Vengeance kwam tussendoor :)
Waarschuw beheerder
Ach, Endymion zal die dalijk wel draaien (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 30 december 2008 om 18:49:
Ik heb het net gedaan tussen die vorige post van me en deze 2 hamburgers, een bak aardappelschijfjes en wat sla

heeft 't gesmaakt? :D

Ik heb friete en frikandelle gehad
Waarschuw beheerder
11. Neophyte vs. Tha Playah feat. MC Alee - The Ultimate Project
12. Tha Playah vs. Evil Activities - Cold As Me
13. Endymion & Evil Activities - Vengeance
14. Outblast - Infinity
15. Neophyte vs. Tha Playah - Great Succes!
16. Weapon X - Planet Rocker
17. Angerfist feat. Cixx & Kokka - Brother's Keepers
18. Denekamps Gespuis - Gas Met Die Zooi [Tha Playah Remix]
19. DJ D - Imagine [When I Found You]
20. DJ Paul Presents - Offensive Thrillah
Waarschuw beheerder
the ultimate project (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]Hardcore 4 Die LevenG :xtc: JWT [NL] op dinsdag 30 december 2008 om 18:55:
Koning stoeptegel voor de 2de keer jah
mijn 2de account ook al
mijn derde is vanmiddag verbannen (hubbertie blubbertie blub)
en nu deze maar gebruiken

Stouterd!
Waarschuw beheerder
Wahaha, loopt hij nou te vloppen? 8) Hij kan het niet meer aan :no:
Waarschuw beheerder
Pledge Of Resistance ? :D
Waarschuw beheerder
Pledge of Resistance dus op 10 8)
Waarschuw beheerder
weer een nieuw uur :)
Waarschuw beheerder
Hier net het eten klaar.
Wordt dus een deel v/d top10 missen. :s

Eet (drink) en luister smakelijk allen. :)
Waarschuw beheerder
ik ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Echt vette shit dat Pledge op 10 staat :respect:
En zeker terecht (y)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar deden ze eerst tot en met de nummer 1 afspelen en toen kwamen er 2 keer dj's draaien.
Geloof angerfist een uur en day-mar maar kan het verkeerd hebben:)
Waarschuw beheerder
vet!!
Waarschuw beheerder
Ik verwacht nog sowieso Worldwide Crisis, Nobody Said It Was Easy, Still Nr. 1 en Nasty. De rest weet ik eigenlijk nog niet :/
Waarschuw beheerder
Lekker nummer jonge vooral als je buren hebt die jou bass goed kunnen horen;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL] Terror Japper [NL] op dinsdag 30 december 2008 om 19:03:
Vorig jaar deden ze eerst tot en met de nummer 1 afspelen en toen kwamen er 2 keer dj's draaien.
Geloof angerfist een uur en day-mar maar kan het verkeerd hebben:)

Ik denk ook dat het de bedoeling was dat EA nu zou draaien, maar die heeft problemen met z'n studio en is daarom daar. Dan zou daarna Endymion komen (die zijn dan om 9 uur klaar) en dan de top 10 afmaken. Denk ik. Maja, EA is er niet dus die fucked alles op :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 30 december 2008 om 19:04:
EA is er niet dus die fucked alles op

Jah geef hem maar weer de schuld:P
Kan er ook niks aan doen dat zijn technici alles voor hem verneuken:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 30 december 2008 om 19:03:
Worldwide Crisis, Nobody Said It Was Easy, Still Nr. 1 en Nasty

Hoop echt dat Nobodie Said It Was Easy niet op 1 staat. Doe dan idd Worldwide Crisis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 30 december 2008 om 19:03:
De rest weet ik eigenlijk nog niet

No Place To Hide, als ie nog niet voorbij gekomen is iig ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]Hardcore 4 Die LevenG :xtc: JWT [NL] op dinsdag 30 december 2008 om 19:05:
maybe eentje van unexist?

Denk het niet eigenlijk. Ik zou het wel godsgruwelijk vet vinden als mijn nummer 1, de D-Passion remix van Payback, er nog in zou komen :)
Waarschuw beheerder
en ik hoorde iets dat plague in het gebouw was en miss ook nog langs zou komen ofnie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op dinsdag 30 december 2008 om 19:05:
No Place To Hide, als ie nog niet voorbij gekomen is iig ;)

Die is er inderdaad ook nog!