Partyflock

Forumonderwerp · 1040164

Waarschuw beheerder
Zeker driehonderd meisjes in het zuidwesten van Kenia zijn op de vlucht geslagen om aan hun besnijdenis te ontkomen. De meisjes, van wie sommigen slechts negen jaar zijn, verblijven in twee kerken in de provincie Nyanza. Dat berichtte de BBC vandaag.

Het besnijden van meisjes is verboden in het Afrikaanse land. In sommige plattelandsgebieden is het gebruik echter nog gemeengoed onder de etnische Kuria-bevolking. De besnijdenissen symboliseren de overgang van meisje naar vrouw en vinden traditioneel plaats in november en december.

De politie zorgt er bij de opvangcentra voor dat de gevluchte meisjes niet worden weggehaald of lastiggevallen. Volgens een mensenrechtenactiviste worden dagelijks ongeveer tweehonderd meisjes besneden in het district Kuria.

bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/103575/-Keniase-meisjes-vluchten-voor-besnijdenis.html

Ik zeg: doe net alsof je ze terug wil brengen naar de familie en elk familielid die zich meldt meteen folteren tot ze smeken voor de kogel. Dat zal ze leren, beetje weerloze kinderen mishandelen :[

Bovendien zie je zo maar eens dat besnijdenis van vrouwen niks met de islam van doen heeft, maar dat ff terzijde :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 december 2008 om 14:18:
ik hoop voor je vriendin of voor jezelf dat je m beter kan vinden dan spellen

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoop voor je vriendin of voor jezelf dat je m beter kan vinden dan spellen

:lol:
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 december 2008 om 12:54:
verschil tussen cultuur en geloof! ken je dat?

als je dan zo vriendelijk wil zijn om uit te leggen wat dat is? een clitoris van Russische afkomst of zo (Y)
ik hoop voor je vriendin of voor jezelf dat je m beter kan vinden dan spellen :s

Aan je reacties is te merken dat die van jou nog gevonden moet worden. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 december 2008 om 15:46:
Heey, ik en mijn mede-schapen zijn ook gevlucht naar Nederland omdat wij niet willen vechten voor ons vaderland :lol:........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jœy [Blames] op woensdag 10 december 2008 om 18:22:
Aan je reacties is te merken dat die van jou nog gevonden moet worden.

lol, onderbouw je statement, je hebt niet één goed argument om je opmerking te staven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 06:03:
lol, onderbouw je statement, je hebt niet één goed argument om je opmerking te staven ;)

Argumenten genoeg.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 december 2008 om 12:54:
verschil tussen cultuur en geloof! ken je dat?

als je dan zo vriendelijk wil zijn om uit te leggen wat dat is? een clitoris van Russische afkomst of zo (Y)
ik hoop voor je vriendin of voor jezelf dat je m beter kan vinden dan spellen :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn gwoon wilden daar :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 december 2008 om 23:15:
maargoed wat kan mij t verrotten wat ze in Afrika uitspoken eigelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jœy [Blames] op zondag 14 december 2008 om 20:22:
Argumenten genoeg.

tot nu toe heb je er nog niet een uit je blijkbaar onuitputtelijke voorraad gebruikt jongetje.