Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 december 2008 om 21:17:
beauties with working brains
das juist prachtig, ik ben er fan van, vind vrouwen het facinerensd op de aard bol, maar dan ook alles van hoe ze lopen, eten, opmaken, uitkleden alles zijn prachtig om te zien, vind ook jammer als een vrouw zich niet kan kleden, mooi lijf te grote broek, ben ook geen fan de skinnyjeans het hele figuur gaat naar de klote.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 december 2008 om 21:17:
Hij zei ook letterlijk dat ie haar nooit had DURVEN benaderen omdat hij ervanuit ging dat ze niet geinteresseerd was en / of al voorzien was.
ken der genoeg van ja, heb zelf een vriendin, maar praten mag, heb het ook wel eens met mooie meiden er over, hun snappen er soms zelf ook geen bal van.
maar er zal vast een kern van waarheid inzitten
zit er ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 december 2008 om 21:22:
Nadeel is wel, zoals ik het zelf geregeld heb ervaren, dat als een vrouw niet benadert wordt, ze al snel in de veronderstelling is niet aantrekkelijk (genoeg) te zijn
klopt, collega van me, bloed mooie meid maar ziet het hier door niet.
kan het ook wel klopen (jullie vrouwen kunnen daar het best op antwoorden) dan ze dan als nog liever een wat lelijkere jongen hebben en lief, dan een soort van model met een grote ego, zie ook wel eens moiie meiden lopen met een jongen er naast dat ik denk huh hoe kan hij dat dan.