Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 december 2008 om 22:16:leuk dat je zo over haar praat..
En ook nog beweren dat ze een hele lieve vriendin is
Uitspraak van partystoeipoes op dinsdag 2 december 2008 om 22:26:En ook nog beweren dat ze een hele lieve vriendin is
die 'vriendin' zal het vast super leuk vinden als ze dit zou lezen.
NOT
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 december 2008 om 22:41:die 'vriendin' zal het vast super leuk vinden als ze dit zou lezen.
NOT
Uitspraak van Sonny B. Good op dinsdag 2 december 2008 om 22:10:afgekicked van de xtc?
ben juist weer begonnen
whahahaa
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 december 2008 om 22:41:die 'vriendin' zal het vast super leuk vinden als ze dit zou lezen.
jawohl!
ik denk dat ze t wel kan waarderen.. misschien ziet ze dan zelf ook in dat ze niet zo raar is schijnbaar..
guess i am.. And I LOVE IT!
Uitspraak van partystoeipoes op dinsdag 2 december 2008 om 23:26:Tuurlijk
alsof je me kent.. ik ben heel direct houden mensen van
Uitspraak van Sharon!!!75GVD werd ik maar is een keer goed verliefdop vrijdag 5 december 2008 om 19:47:
dan ist wel klaar met : liefde voor de man gaat door de maag
verklaar je nader
Uitspraak van Sharon!!!75GVD werd ik maar is een keer goed verliefdop vrijdag 5 december 2008 om 19:47:
misschien een idee om die vlinders niet steeds dood te knuppele
Indien je er geen namen bij noemt, kan het over iedereen gaan toch?!
Een vriendin, kan in principe ook een fictief persoon zijn,
maar echt iemand 'belachelijk' maken gebeurd hier niet volgens mij.
On-topic; Ik ben op dit moment heel erg verliefd, ben nu bijna 25,
en misschien ben ik nu wel voor het eerst echt verliefd!! Dus het kan soms veel later komen, dan je denkt.
Een vriendin, kan in principe ook een fictief persoon zijn,
maar echt iemand 'belachelijk' maken gebeurd hier niet volgens mij.
On-topic; Ik ben op dit moment heel erg verliefd, ben nu bijna 25,
en misschien ben ik nu wel voor het eerst echt verliefd!! Dus het kan soms veel later komen, dan je denkt.
Uitspraak van FapKeuning op vrijdag 2 januari 2009 om 20:38:Ik word uit princiepe niet verliefd meer, geil worden is genoeg...
hm, zit wat in