Partyflock

Forumonderwerp · 1039424
Is er toevallig iemand aanwezig vandaag die mij kan helpen...?

Ik heb namelijk wat probleempjes met me computer:

Dat ding had alweer een maand of 2 uitgestaan toen ik van 't weekend maar het besluit had genomen om windows opnieuw te installeren. Had ik ook nog nooit gedaan, maar dat is dan weer wel gelukt... Maar nu is die computer dus de instellingen van me geluidskaart kwijt en van me processor.

Ik snap hier dus werkelijk geen hout van, is er iemand die mij hiermee een beetje kan helpen?

Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op maandag 1 december 2008 om 15:26:
ooit gehoord van meerdere computers in 1 huis? vast niet... zeker te weinig hersens voor om dat te kunnen begrijpen, of je bent net zo arm als "Kenny", je pappie en mammie zijn zo arm dat ze de pc (voor zover je het een pc kunt noemen) maar hebben gestolen van de winkel!

arme jij... maargoed er zijn tenminste nog aardige mensen op partyflock die "wel" willen helpen...

So kiss my ass!

Gutteguttegut mevrouw heeft lange tenen hoor :aai: maar geeft niet hoor, niet iedereen weet Google of internet goed te gebruiken want tsja, het blijft een goede bron voor informatie alleen het is wel een kunst om dat te vinden. Altijd de weg van de minste weerstand kiezen vind ik zwak en getuigt van weinig initiatief (n) maar goed, alles doet het nu weer?? :lol:

Drivers installeren

heb je geen cd's en weet je niet wat voor moederbord/geluidskaart etc je hebt.. download dan SIW software en zoek even op wat voor moederbord je hebt typ die naam vervolgens in google en waarschijnlijk heb je dan al een site gevonden met de goeie drivers.
Computer is weer helemaal de ouwe :D

Dennis1711 en SCZPHRNC.... :bah:

Heel erg bedankt voor jullie hulp! :) Drivers zijn geinstalleerd! En alles werkt weer zoals het zou moeten, sterker nog... Hij loopt nu beter dan ooit tevoren! :bounce:
en ik ga toch even de moeite nemen om je te melden dat je een domme kut bent :kots: