tuurlijk, san je moet wel een beetje oppassen dat die groeiende neus niet je beeldscherm omgooit he
tuurlijk, san je moet wel een beetje oppassen dat die groeiende neus niet je beeldscherm omgooit he
Ik denk persoonlijk dat San haar raarste plek geweest is in een winkel waar je houten spulletjes kunt kopen..
en uit frustratie heeft ze pinokkio van de plank gerukt is bovenop zijn neus gaan zitten en toen is gaan schreeuwen Lieg Pinokkio Lieg verdomme
Ik denk persoonlijk dat San haar raarste plek geweest is in een winkel waar je houten spulletjes kunt kopen..
en uit frustratie heeft ze pinokkio van de plank gerukt is bovenop zijn neus gaan zitten en toen is gaan schreeuwen Lieg Pinokkio Lieg verdomme
Ik loop niet dagelijks schaars gekleed hoor
red je bent wel erg funzig vandaag
word het weer tijd voor een beurt
heb jullie niks verkeerds gedaan ...toch...
Waarschijnlijk niet gewerkt in de speelgoedwinkel vandaag
Gaat leuk met die dames onderling, ook goedavond skattie's
Wat voor een speelgoed??
Hamertje tik bedoel je waarschijnlijk....
goedavond skattie's
uuhhh toy's for boy's
nee schat..die mep je derin
Huh? Boys are Toys toch....
als je zacht kussentje heb..dan druk je die er zo in met je vinger..
Echt wel, helemaal zonder jou
Wat voor baan??
Ik doelde op dat kussentje van kurk van hamertje tik...maar kwam er iets anders uit
doe even sociaal...
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mop
Kan echt niet hé
Aaahh gossie
doe even sociaal...
feestman
( heb spw gedaan )
op de piemel van mn vriend hihihi
Uitspraak van Feestman700 op woensdag 11 maart 2009 om 22:07:
doe even sociaal...
Goed gezegd ouwe.
acherin volle tourincar
tuin van een woonboot, ja dat kan (1e x)
de fysiotherapiepraktijk van mijn vader (ik had de sleutel en een leuk vriendje )
in het bos
bij de bushalte
auto
etcetc..
op de piemel van mn vriend hihihi
Je bent echt net een kleinkind....
:kotssmiley:![]()
Slet!!!!
Je bent echt een net kleinkind....
WTF doe je dang?
Uitspraak van Simple Chic op woensdag 11 maart 2009 om 22:35:
hehe ging wel wat moeilijk hij had zo'n kapstok met 3 flessen en allemaal slangetjes eraan hihih het was m ook wat te veel hij viel bijna flauw
echte liefde is dat