Partyflock

Forumonderwerp · 1037168
19 volgers · 51711x bekeken
Betreft: artiest: Sequence
artiest: Ominous
artiest: Sequence & Ominous
Waarschuw beheerder
+15-3
donateur
:lief: Voor alle (trouwe) fans van Sequence en Ominous :lief:

[img width=644 height=477 cacheid=00102af2002ce46c45e1aee01a025efc1f]https://album.partyflock.nl/75637401.jpg[/img]

MIXEN SEQUENCE & OMINOUS OM TE DOWNLOADEN:

Sequence & Ominous - True Dedication To Early Hardcore
Downloadlink: http://www.megaupload.com/?d=A84MNLEW

Sequence & Ominous - True Dedication To Early Hardcore - Part 2
Downloadlink: http://www.megaupload.com/?d=ONM9BUFJ

Sequence & Ominous - Pandemonium 15-03-2008 (True dedication to Early Hardcore - Part 3)
Downloadlink http://www.megaupload.com/nl/?d=A4OG4ZIH

Sequence & Ominous - Pandemonium 23-12-2006
Downloadlink: http://www.megaupload.com/?d=X83YYWYX

Sequence & Ominous - Frenchcore & UK Hardcore Mix oktober 2006
Downloadlink: http://www.megaupload.com/nl/?d=ELFO3R7T

Sequence & Ominous - Pandemonium 27-12-2008 in The Sand
Downloadlink: http://www.megaupload.com/nl/?d=FOWFOYKQ

Sequence & Ominous - Eden Rave 2008
Downloadlink: http://www.megaupload.com/?d=22TKZOHD

Sequence & Ominous - Intoxicated 2009
Downloadlink: http://www.megaupload.com/?d=4AQVF104

Sequence & Ominous - Pandemonium 26-12-2009
http://www.megaupload.com/?d=FUWWFE9H

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, een kut feest en eeuwenlang treinen :lol:
Waarschuw beheerder
3 km voor Den Bosch stil staan, dan met je nike,s door de sneeuw richting station lopen.
en daar te horen krijgen dat er door het weer geen treinen meer rijden :rot:
Sta je in je winter warme ausie broek met natte nike,s in -10 of zo.:rot:

On Hell of a ride !!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja wij hadden toen trein eerder, die van 6:50 ofzo, waren om 10 uur thuis (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 oktober 2010 om 18:37:
Lang leve de auto 8)

Normaal gesproken wel maar waren nu met te veel man dus dacht we gaan nog eens gezellig treinen :rot:

Uitspraak van The Chatterer Cenobiteraver op maandag 11 oktober 2010 om 18:16:
toen we het een uur later maar eens gingen vragen

Stonden toen een conducteur en 2 politie agenten, vroegen ze ons waar we eigenlijk waren geweest.
Wij Pandemonium in sporthallen zuid, zij de conducteur nog dat zal wel geen eo jongerendag feestje zijn geweest he :roflol: ik vond het wel een goede :lol:

sta je daar stinkend naar zweet en bier, met je gezicht op half 7 :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 oktober 2010 om 18:37:
Kwart voor 7 shz uitgelopen, half 8 thuis 8)

Haha :D

ja als ik had gedacht dat het zo zou lopen, was ik ook gewoon de bob geweest :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Chatterer Cenobiteraver op maandag 11 oktober 2010 om 18:43:
Normaal gesproken wel maar waren nu met te veel man dus dacht we gaan nog eens gezellig treinen :rot:

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 oktober 2010 om 18:44:
Haha :D

ja als ik had gedacht dat het zo zou lopen, was ik ook gewoon de bob geweest :yes:

Een van ons had blijkbaar iemand wakker gebeld, omdat die de avond ervoor had gezegd dat als we niet thuis konden komen, hij ons wel wilde ophalen..Dus we hadden vantevoren al besloten dat we dus "niet thuis konden komen" 8) en dus gebeld naar die gast en verrassend genoeg stond ie om 7 uur nog voor de deur ook :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: dan dat ie dat ff doet :D
Waarschuw beheerder
Idd :jaja: Kende die gozer geeneens, maar heeft me keurig netjes voor me deur afgezet (Y)

Als iemand mij zou wakker bellen voor zoiets, dan had ik diegene keihard verrot gescholden en opgehangen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 oktober 2010 om 18:54:
Als iemand mij zou wakker bellen voor zoiets, dan had ik diegene keihard verrot gescholden en opgehangen 8)

:yes: of het moeten goede vrienden in nood zijn. dan sta ik natuurlijk altijd paraat ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Chatterer Cenobiteraver op maandag 11 oktober 2010 om 18:57:
of het moeten goede vrienden in nood zijn. dan sta ik natuurlijk altijd paraat ;)

Ja dan wel natuurlijk, maar we waren alles behalve in nood 8) En hoefden ook niet met de trein terug :9 En bovendien heb ik helemaal geen rijbewijs dus hoef niet bang te zijn dat ik voor zoiets word wakker gebeld 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 oktober 2010 om 16:37:
Happy :cry:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had wat ik ervan moest verwachten.
Maar er hing echt een mega gezellige sfeer zoals ik die ken uit de jaren 90(Y)
+ dat het mij niets koste :D

Uitspraak van The Chatterer Cenobiteraver op maandag 11 oktober 2010 om 18:57:
of het moeten goede vrienden in nood zijn. dan sta ik natuurlijk altijd paraat

Zolang er drank en drugs zijn is er voor mij geen nood.
Zie je nou wel dat ik gewoon geleefd word :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 oktober 2010 om 19:28:
Nee dan ben je gewoon een ordinaire junk

nee, dat meen je niet. Zou dat het nou echt wezen dan? :lol:
Maar heb wel weer zin in een feesje. heb er al weer 1 werkdag opzitten.
Bijna weer woensdag 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Chatterer Cenobiteraver op maandag 11 oktober 2010 om 20:00:
:yes: ik ook Vrijdag Mondial in beek en Zaterdag Hardbeat the reunion .

Vette line up, jammer dat het geld op is :lol:
Waarschuw beheerder
hey Rob, het was zekers leuk je toch gezien te hebben op PD! wat vond jij ervan?
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Chatterer Cenobiteraver op maandag 11 oktober 2010 om 20:00:
ik ook Vrijdag Mondial in beek

Zo maar eens richting de studio om plaatjes te pakken. :) Weer ff lekker knallen vanavond daar op Proud 2 be Hardcore. :yes:

Uitspraak van Mandarientje op donderdag 14 oktober 2010 om 19:47:
hey Rob, het was zekers leuk je toch gezien te hebben op PD! wat vond jij ervan?

Was er pas vrij laat maar ik vond het zeker leuk. Leuke opzet, anders een keer. Wel veel te veel geouwehoerd met iedereen, maar dat lijkt vooral inherent aan mijn feestbezoek. :D

Jij goed genoten?
Waarschuw beheerder
Oh, en nog evendit:

THUN-DER-DOME!!!!! :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 15 oktober 2010 om 22:31:
THUN-DER-DOME!!!!! :devil:

beter line-up tot nu toe dan verwacht,
maar die week erna ook PRSPCT xl 12 ....
Waarschuw beheerder
donateur
kan allebei toch? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 oktober 2010 om 22:32:
beter line-up tot nu toe dan verwacht,

Ik vind het een goeie line-up. Denk dat de mensen hele vette sets kunnen verwachten dit keer juist, met minder standaard tracks. Juist was minder in het zelfde patroon en onverwachter. Laat dat maar een trend zijn. Ik denk dat Thunderdome dit keer wel eens hele hoge ogen kan gooien op muziekaal gebied. :yes:

De afhakers, die niet gaan omdat er een paar namen niet staan, hebben volgens mij niet door dat dit juist goed is. Wanneer alles steeds hetzelfde is dan zal een ander deel juist meer en meer blijven afhaken omdat het niet verfrissend blijft. Er is overigens al een heel groot deel van de laatste jaren afgehaakt natuurlijk. Daardoor zijn er nu veel minder feestjes (vooral qua kleine), waardoor deze mensen die eigenlijk debet zijn (indirect verantwoordelijk) aan het feit dat de door hun zo geliefde "standaard" namen minder boekingen en dus geld genereren.

Eigenlijk dus een win-win situatie die mijns inziens navolging zou moeten krijgen. Belangrijk voor iedereen in de scene is dus dat dit een succes wordt.

Wij kunnen in ieder geval niet wachten op het lekker raggen met Thunderdome tracks, zoals het hoort dus eigenlijk. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Querina op zaterdag 16 oktober 2010 om 12:26:
kan allebei toch? :)

ik ben ook maar een arme scholier :[
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 16 oktober 2010 om 16:35:
Wij kunnen in ieder geval niet wachten op het lekker raggen met Thunderdome tracks, zoals het hoort dus eigenlijk.

Zoals Proud 2 be hardcore? Een set met weinig alledaagse gedraaide tracks. Net als bij Niek stonden weer te weinig mensen te dansen. Daarnaast leek het ook wat Duitse praktijken hebben, want de tent liep om vier uur al zowat leeg. Geluid stond wel keihard, maar echt zuiver vond ik het niet.
Soortgelijke geluid had ik ook in Duitsland, maar verschil daarmee is dat de Bass je ook nog omver blies. Mijn shirt trilde ervan :p

Al met al toch wel een fijn feestje en een pokke end rijden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 15 oktober 2010 om 22:30:
Zo maar eens richting de studio om plaatjes te pakken. :) Weer ff lekker knallen vanavond daar op Proud 2 be Hardcore. :yes:

En of het weer lekker geknald heeft :D
Hardbeat heeft ook goed geknald zaterdag :P zo goed dat een iemand woensdag naar de doktor moet omdat die nog steeds niks hoord :S

Gelukkig had ik oordopjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Chatterer Cenobiteraver op maandag 18 oktober 2010 om 13:06:
zo goed dat een iemand woensdag naar de doktor moet omdat die nog steeds niks hoord

Hoort hij/zij inmiddels weer wat?

Haha, zie net het report van Q-Base. Ben fantastisch geknipt weer haha. :D
Waarschuw beheerder
Oke... :| sluiten de movie zelfs af met me. Cool! :D Dacht eerst dat alleen 1 zin er in stond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 21 oktober 2010 om 22:17:
Hoort hij/zij inmiddels weer wat?

Niks meer van gehoord :D hoop het voor hem van wel :D

Heb eindelijk mijn Pioneer DJM-700 binnen :bounce: De madness kan beginnen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie zijn een van de redenen dat ik thunderdome meepak!
Waarschuw beheerder
Wij kunnen in ieder geval niet wachten op het lekker raggen met Thunderdome tracks, zoals het hoort dus eigenlijk

vinyl of cd????

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judas of Junnes op zaterdag 23 oktober 2010 om 16:07:
vinyl of cd????

Het verschil zou zijn? :) Ik weet namelijk wat het verschil is. Als we met platen gaan draaien (en diegene die we willen draaien in het bijzonder) gebeurt het volgende:

- Het klinkt helemaal nergens naar en de hele dynamiek komt niet over
- Draaitafels zijn niet goed afgesteld dus het geluid gaat 'rondzingen'
- Er staan helemaal geen draaitafels en dan hebben we een probleem

Als we met cd's gaan draaien gebeurt dit:

- De tracks komen wel goed over en hebben wel hun dynamiek
- Geen rondzingend geluid, maar juist prima geluid
- We kunnen alles draaien wat we willen
Artiest {SHOWLIST artist 8058, 67587}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 oktober 2010 om 16:19:
Er staan helemaal geen draaitafels en dan hebben we een probleem

Dan wel ja. Vind ook dat ze die shit gewoon moeten regelen en goed afstellen. Als je voornamelijk oude hardcore draait dan draai je toch gewoon met vinyl? Als je met dynamiek de afwisseling tussen cd en vinyl bedoelt dan begrijp ik je punt wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Das_nylpaerdt op zaterdag 23 oktober 2010 om 16:46:
Vind ook dat ze die shit gewoon moeten regelen en goed afstellen. Als je voornamelijk oude hardcore draait dan draai je toch gewoon met vinyl?

In een perfecte wereld wel ja. ;) Helaas hebben we aan den lijve ondervonden dat ook dat tegenwoordig niet meer een zekerheid is. Het staat voor de duidelijkheid in onze rider, maar wij zijn nog maar één van de weinigen (soms zelfs de enigen) die überhaupt nog onze platen meeslepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 oktober 2010 om 17:12:
wij zijn nog maar één van de weinigen (soms zelfs de enigen) die überhaupt nog onze platen meeslepen.

ik ken het gevoel. zelfs de cd is alweer achterhaald. usb-sticky is voldoende tegenwoordig. de techniek doodt de romantiek. maar je doet er niks aan. de muziek blijft en daar gaat het allemaal om toch?
Waarschuw beheerder
Ach, we fucken alle tracks een beetje op zodat het op Thunderdome NOG beter overkomt. Gaat knallen worden. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 23 oktober 2010 om 18:04:
we fucken alle tracks een beetje op

dat is wel weer een van de voordelen van digitale techniek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 23 oktober 2010 om 18:04:
Ach, we fucken alle tracks een beetje op zodat het op Thunderdome NOG beter overkomt. Gaat knallen worden.

je kan maar één keer voor de 1e keer op thunderdome laten zien wie je bent.

dan moet je het wel in één keer goed doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 oktober 2010 om 17:12:
In een perfecte wereld wel ja. Helaas hebben we aan den lijve ondervonden dat ook dat tegenwoordig niet meer een zekerheid is. Het staat voor de duidelijkheid in onze rider, maar wij zijn nog maar één van de weinigen (soms zelfs de enigen) die überhaupt nog onze platen meeslepen.

:respect: :respect: :respect:

echt vind het nog steeds klote dat er bijna al1 met cdtjes worden gedraaid eens een keer lekker scratchen en trucjes uithalen zoals dat altijd zo mooi kon met platen hoor ik niet meer!!! :(:(:(
Waarschuw beheerder
De afhakers, die niet gaan omdat er een paar namen niet staan, hebben volgens mij niet door dat dit juist goed is. Wanneer alles steeds hetzelfde is dan zal een ander deel juist meer en meer blijven afhaken omdat het niet verfrissend blijft.

Is toch ook niet erg? Komen er alleen maar meer liefhebbers;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HKE-Jeroen op zondag 24 oktober 2010 om 14:10:
Is toch ook niet erg? Komen er alleen maar meer liefhebbers;)

Maar het moet natuurlijk wel rendabel blijven voor de organisatie;)
(voor de rest ben ik het wel met je eens)
Waarschuw beheerder
donateur
Nu al ingehangen? Damn!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 oktober 2010 om 16:19:
Als we met cd's gaan draaien gebeurt dit:

Je cd blijft hangen want er zit een kras op.. Vinyl slaat het gewoon over :p

Mij gaat het om de muziek de kraakjes en dingetjes in een plaat heeft zo zijn charmes, maar goed ook dat kan je op cd overzetten. Meeste DJ's hebben dat juist weggefilterd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op dinsdag 26 oktober 2010 om 14:40:
Je cd blijft hangen want er zit een kras op.. Vinyl slaat het gewoon over :p

Die cd spelers zijn niet zo gevoelig. En de cd's blijven in principe gewoon goed als je ze netjes in je map bewaard. :)

En 'gewoon' overslaan? Zondag sloeg het al over als je ademhaalde, dus na 2 platen al verder gegaan met cd's. Bewees mijn punt maar weer eens dat het vrijwel nergens meer goed geregeld is. Ook al heeft de organisatie de beste intenties, het lijkt een utopie te worden om het goed voor elkaar te hebben tegenwoordig. Uitzondering daargelaten natuurlijk. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard :) Maakte ook een grapje. Weet wel dat cd's goed blijven in een mapje. Heb anders wel een keer een vastzittende cd op een feest gehoord ;) Niet tijdens jullie set btw.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 oktober 2010 om 14:52:
Uitzondering daargelaten natuurlijk.

Net als geluid goed afstellen is dat tegenwoordig een groot probleem. Denk dat ze dat niet meer aangeleerd krijgen.
Grootste nadeel dat zoveel apparatuur plug 'n play is terwijl een handmatige setting altijd wel iets beter is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zondag was het inderdaad ook weer noodzakelijk om cd's te draaien. De keren ervoor, met uitzondering van alleen Proud 2 be Hardcore, ook.

Rustig de komende tijd zeg. Heel erg jammer (missen er ook een paar door een op vakantie gaande Mike) maar geeft tegelijkertijd ook wel weer de tijd om ons goed voor te bereiden op Thunderdome en tegelijkertijd een mooi uitgerbreide cd-map uit te werken. Even tracks verbouwen zodat ze draaibaar zijn enzo. Gaat helemaal goed komen.
Waarschuw beheerder
maar uh heren met platen is het toch ook veel leuker om bv te scratchen en trucjes uit te halen?????