Zelf kweken is de toekomst!!!
Rot maar op met die overheid van ons, overal is een oplossing voor..
Heb laatst al een keer een nieuw soort growkit besteld, en het is te gemakkelijk voor woorden! Bovendien haal je zo 250 gram verse paddo's van 1 kitje, dus dan heb je meteen een mooie voorraad
Check deze site maar eens: www.mondomycologicals.com
Peace!
Heb laatst al een keer een nieuw soort growkit besteld, en het is te gemakkelijk voor woorden! Bovendien haal je zo 250 gram verse paddo's van 1 kitje, dus dan heb je meteen een mooie voorraad
Check deze site maar eens: www.mondomycologicals.com
Peace!
Uitspraak van Kneder-verseder op dinsdag 25 november 2008 om 23:01:lekker paddo's in onbekend bos hopelijk gaat ook sneeuweng
shrooms
Uitspraak van waakschaap op donderdag 27 november 2008 om 17:59:maar wat nou als die vereniging van smartshopeigenaren het proces tegen de staat morgen wint
Dan zit t r dik in dat ik t nog wel ervoor doe
lekker labiele lui
ga ff iets verbieden wat overal groeit
idioten wedden dat er nu lui de bossen intrekken voor de paddos 
kijken of het verbod word opgeheven als er mensen overlijden door het eten van giftige paddestoelen.
edit: en als we toch aan het verbieden zijn, doe dan direct openbaar roken verbieden; alcohol drinken verbieden; een avondklok instellen; ownee laten we de discotheken ook verbieden want daar is teveel plezier
kijken of het verbod word opgeheven als er mensen overlijden door het eten van giftige paddestoelen.
edit: en als we toch aan het verbieden zijn, doe dan direct openbaar roken verbieden; alcohol drinken verbieden; een avondklok instellen; ownee laten we de discotheken ook verbieden want daar is teveel plezier
laatste aanpassing
Uitspraak van Kneder-verseder op zaterdag 29 november 2008 om 16:47:dus als je chocolade vreet space je em nog meer ?
nou lijkt er wel op, heb toen een reep pure chocolade van die olifant gegeten en toen was de trip heftiger dan anders.
ik doe altijd maar een half bakje eigenlijk, waarom weetikniet
De setjes hier:
http://www.wapwinkel.nl/shop/paddo-kweek-c-42.html
Zijn zeker niet teveel gedoe. Water er op gieten en 2 weken wachten... dan oogsten
en toch vind ik het teveel gedoe
nou lijkt er wel op, heb toen een reep pure chocolade van die olifant gegeten en toen was de trip heftiger dan anders.
van die olifant aha oke
ik doe altijd maar een half bakje eigenlijk, waarom weetikniet
ja man ik ook , is tog half porsie ? vanavond maar 1 hele porsie vreten is tog voor de laatse x
Uitspraak van Kneder-verseder op zaterdag 29 november 2008 om 16:47:dus als je chocolade vreet space je em nog meer ?
Chocola is volgens mij een lichte MAO-Inhibitor en hierdoor zou je het effect idd wat meer kunnen merken
Uitspraak van Kneder-verseder op zaterdag 29 november 2008 om 17:37:tog voor de laatse x
laat jij je vrijheden inperken door zo'n verbod wat nergens over gaat?