Partyflock

Forumonderwerp · 1036991
wie gaat er nog meer lekker kansloos van de paddos genieten voor ze verboden worden :$?
ik weet niet...
wil het nog wel eens doen maar als dat niet kan overleef ik het ook wel :)
Zelf kweken is de toekomst!!! 8) Rot maar op met die overheid van ons, overal is een oplossing voor..

Heb laatst al een keer een nieuw soort growkit besteld, en het is te gemakkelijk voor woorden! Bovendien haal je zo 250 gram verse paddo's van 1 kitje, dus dan heb je meteen een mooie voorraad ;)

Check deze site maar eens: www.mondomycologicals.com

Peace!
Uitspraak van JerK op woensdag 26 november 2008 om 17:07:
Heb laatst al een keer een nieuw soort growkit besteld, en het is te gemakkelijk voor woorden! Bovendien haal je zo 250 gram verse paddo's van 1 kitje, dus dan heb je meteen een mooie voorraad

mij teveel gedoe :P
Uitspraak van Skippengs op woensdag 26 november 2008 om 21:20:
mij teveel gedoe

De setjes hier:
http://www.wapwinkel.nl/shop/paddo-kweek-c-42.html
Zijn zeker niet teveel gedoe. Water er op gieten en 2 weken wachten... dan oogsten :bounce:
Ga het niet meer doen voordat het verboden wordt, alleen erna ;D
Uitspraak van Kneder-verseder op dinsdag 25 november 2008 om 23:01:
lekker paddo's in onbekend bos hopelijk gaat ook sneeuweng

shrooms :p
Uitspraak van Matthijs op donderdag 27 november 2008 om 16:00:
Ga het niet meer doen voordat het verboden wordt, alleen erna

:cheer: maar wat nou als die vereniging van smartshopeigenaren het proces tegen de staat morgen wint :O
Uitspraak van waakschaap op donderdag 27 november 2008 om 17:59:
maar wat nou als die vereniging van smartshopeigenaren het proces tegen de staat morgen wint

Dan zit t r dik in dat ik t nog wel ervoor doe :) Vrees alleen dat t nergens op uit gaat lopen.. Er is geen enkel logisch argument tegen de punten die VLSO aankaarten in te brengen, maar logische argumenten worden de laatste tijd helaas nauwelijks gebruikt mbt drugsbeleid :(
Uitspraak van Matthijs op donderdag 27 november 2008 om 18:17:
maar logische argumenten worden de laatste tijd helaas nauwelijks gebruikt mbt drugsbeleid

tja, alle nederlanders met een tuin of op mos op het dak zijn al vervolgbaar :S
Rechter heeft beoordeeld dat t verbod door mag gaan :/ VLOS gaat ws. in hoger beroep
lekker labiele lui :roflol: ga ff iets verbieden wat overal groeit :roflol: idioten wedden dat er nu lui de bossen intrekken voor de paddos :lol:

kijken of het verbod word opgeheven als er mensen overlijden door het eten van giftige paddestoelen. ;)

edit: en als we toch aan het verbieden zijn, doe dan direct openbaar roken verbieden; alcohol drinken verbieden; een avondklok instellen; ownee laten we de discotheken ook verbieden want daar is teveel plezier :S
laatste aanpassing
Uitspraak van Skippengs op vrijdag 28 november 2008 om 17:36:
wedden dat er nu lui de bossen intrekken voor de paddos

net als deze film :p
Uitspraak van mr turner op donderdag 27 november 2008 om 16:59:
shrooms

zei je ja:P ken em niet, keertje kijken
kreeg net nieuws door dat de kweekbak begint te kiemen :D

dus misschien vrijdag wel klaar :woop:
nou ik ga om 8 uur paddo's vreteng :woepwoep:
dus als je chocolade vreet space je em nog meer ?
Uitspraak van Kneder-verseder op zaterdag 29 november 2008 om 16:47:

nou lijkt er wel op, heb toen een reep pure chocolade van die olifant gegeten en toen was de trip heftiger dan anders.

ik doe altijd maar een half bakje eigenlijk, waarom weetikniet:P

Uitspraak van Blutz² op woensdag 26 november 2008 om 22:07:
De setjes hier:
http://www.wapwinkel.nl/shop/paddo-kweek-c-42.html
Zijn zeker niet teveel gedoe. Water er op gieten en 2 weken wachten... dan oogsten

en toch vind ik het teveel gedoe :P ik heb geen warme plek of iets dergelijks en een gemiddeld plantje gaat albij me dood :lol:
Uitspraak van Skippengs op zaterdag 29 november 2008 om 17:08:
nou lijkt er wel op, heb toen een reep pure chocolade van die olifant gegeten en toen was de trip heftiger dan anders.

van die olifant aha oke

Uitspraak van Skippengs op zaterdag 29 november 2008 om 17:08:
ik doe altijd maar een half bakje eigenlijk, waarom weetikniet

ja man ik ook , is tog half porsie ? vanavond maar 1 hele porsie vreten is tog voor de laatse x
Uitspraak van Kneder-verseder op zaterdag 29 november 2008 om 16:47:

Chocola is volgens mij een lichte MAO-Inhibitor en hierdoor zou je het effect idd wat meer kunnen merken :)
Uitspraak van Kneder-verseder op zaterdag 29 november 2008 om 17:37:
tog voor de laatse x

laat jij je vrijheden inperken door zo'n verbod wat nergens over gaat? :o
ja jongen maar je weet zelf ook wel dat er nu niet zo goeien komen als voorheen .
ik doe is rustig aan , als je dan beetje op nieuws hoort dat er mense doodgaan door illegale paddo's ofzow jwz
hoor nu hier en daar verhalen dat per gemeente bepaald word of het verboden is ofniet.

lekker belangenrijk :/ maar welke gemeentes hebben het nu doorgevoerd? waar kan ik dit vinden?