Partyflock

Forumonderwerp · 1036504

Wat is jullie mening over de uitspraak "anale sex is steeds populairder en minder taboe" met taboe bedoel ik eigenlijk meer mee dat je er steeds meer op tv en op internet over leest.

Ik neem tenminste aan dat de meeste mensen niet open erover uitspreken dat ze aan anale sex doen.

zo *niet* taboe, dat ik geen beeld meer heb, over hoe een kut er uit moet zien :yes:
Soms is anaal best lekker, ligt er echt een beetje aan, waar ik zin in heb met wie etc.. Soms is anale seks zelfs meer genieten als vaginale seks..

Zolang je het nog nooit geprobeert hebt kun je er ook geen mening over hebben..

maar eerst voor de anale sex. goed kontsquirten, (F)

moet er op dit moment niet aan denken, aan anale sex. Zoveel gedoe.
Je kunt niet ff vanaf het begin af aan hard genomen worden, dat gaat ten koste van me kont denk ik.

wat ik nou ook toch heb, als ik die mannen hoor zeggen, ik vind anale sex geweldig en doe het vaak, ik automatisch ga kijken of zijn vriendin ook partyflock heeft om te kijken hoe ze der uit ziet.
Uitspraak van J0yce! op maandag 17 augustus 2009 om 09:37:
Zolang je het nog nooit geprobeert hebt kun je er ook geen mening over hebben..

feit :yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 augustus 2009 om 11:33:
ik automatisch ga kijken of zijn vriendin ook partyflock heeft om te kijken hoe ze der uit ziet.

Ja, dat hebben we bij jou ook, en ik heb hard gelachen.
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 21 augustus 2009 om 11:43:
Ja, dat hebben we bij jou ook, en ik heb hard gelachen.

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 00:40:
blijkbaar is de kut niet meer goed genoeg

ja indd en weet je waarom?

hun pikkie is zo klein dus hebben ze klein gaatje nodig anders verdwalen ze enzoo

hahahaha :P

anaal is enkel maar op internet geil...

:roflol:
als ik mijn vrouw in den anus neuk:honger: krijg ik dan ook een dikke grote zwans want u weet 1e klas bemesting of gaat dat alleen voor planten op:$

:lol:
Uitspraak van *Richard op zondag 23 augustus 2009 om 11:18:
als ik mijn vrouw in den anus neuk krijg ik dan ook een dikke grote zwans want u weet 1e klas bemesting of gaat dat alleen voor planten op

Volgens je vrouw mag je dan wel 3maal dags aan de gang gaan en dat 3seizoenen volhouden, ze hoopt dan op wat groei;)
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 23 augustus 2009 om 12:52:
Volgens je vrouw mag je dan wel 3maal dags aan de gang gaan en dat 3seizoenen volhouden, ze hoopt dan op wat groei

of zal pokon beter helpen:lol:
ain't nothing like the great pink pussy better to get lost there than tot get stuck in someone's anus :P