Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dit meen je toch niet echt heh!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 14:04:Dat had hij al wel door denk ik
Dat mag je dan hopen dat ie dat al door heeft
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 14:08:nu even serieuse reacties aub.
Trek een shirt aan.
Moet ik blijven herhalen?
laatste aanpassing
dat doe je toch niet zo dan... 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 14:08:Ja en daarvoor ben ik hier dus..
nu even serieuse reacties aub.
a: mensen kunnen vaak hier niet eens een serieus topic aan. Daar wordt iedereen al afgemaakt....
b: Als ze al serieus zijn is dat niet in topics als deze
c: Vrij in te vullen....
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 14:08:nu even serieuse reacties aub.
Dat kan je hier wel vergeten hoor
hier? volgens mij zit je dan verkeerd!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 14:10:En ik heb een shirt aan smflk
Denk dat je jezelf beter verkoopt als je alle foto's zonder shirt ff shift-delete
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 13:59:Mijn verkering is na 1 jaar uitgegaan en voel me nu best eenzaam.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 13:59:Ik ben op zoek naar een jongen of een meisje met wie ik naar feestjes kan gaan..
Mijn verkering is na 1 jaar uitgegaan en voel me nu best eenzaam.
Dus wie o wie zou het leuk lijken een keertje met mij te stappen?
Wil je 'n knuffel?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 14:19:Hoi Jimmy ik hou van Harcore
Hoi audiowaste oke lijkt me leuk heb je a.s. Zaterdag wat te doen..
Ik pb je wel even oke?
Dit meen je toch niet serieus
Uitspraak vanDit meen je toch niet serieus ...je weet zelluf
op maandag 10 november 2008 om 14:23:
Jawel, dat meent hij serieus
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 14:19:Hoi audiowaste oke lijkt me leuk heb je a.s. Zaterdag wat te doen..
Ik pb je wel even oke?
leuk markie mag ik ook mee?
heb geen vrienden.
groetjesssssss
Uitspraak vanDit meen je toch niet serieus ...je weet zelluf
op maandag 10 november 2008 om 14:23:
Net zo serieus als dit hele topic
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 14:25:leuk markie mag ik ook mee?
heb geen vrienden.
groetjesssssss
Ja alsjeblieft, voordat ik verkracht wordt
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 14:10:gozer...wat doe je jezelf aan.... Dit wordt alleen maar ellende Waarom zul je je vragen?
a: mensen kunnen vaak hier niet eens een serieus topic aan. Daar wordt iedereen al afgemaakt....
b: Als ze al serieus zijn is dat niet in topics als deze
c: Vrij in te vullen....
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 13:59:Dus wie o wie zou het leuk lijken een keertje met mij te stappen?
Ik gok dat je niet overspoeld wordt door pb.tjes.
laatste aanpassing
Uitspraak vanJa alsjeblieft, voordat ik verkracht wordtAudiowaste
op maandag 10 november 2008 om 14:28:
Pas maar op straks verkracht ie jullie alle twee