Partyflock

Forumonderwerp · 1036171

Onderwerp is dubbel!

Zie "Joran van der Sloot handelt in Thaise meisjes" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Joran van der Sloot lijkt een arrestatie niet af te wachten. De 21-jarige Nederlander, die in Thailand leeft, is sinds vrijdagavond spoorloos.

De Thaise justitie is door de enorme aandacht in ons land wakker geschud en heeft direct via de ambassade in ons land de beelden opgevraagd van de undercoveroperatie van Peter R. de Vries, die gisteravond werd uitgezonden.

De Vries bevestigde gisteren dat het beeldmateriaal, waarin Joran Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie, nu wordt vertaald door Thais ambassadepersoneel.

Feest

Joran van der Sloot heeft vermoedelijk vrijdagavond meteen Bankgok verlaten, op de dag dat het nieuws van de tweede undercoveroperatie tegen hem naar buitenkwam. Hij bezocht die avond volgens getuigen nog een feest, maar keerde niet meer terug naar zijn huis.

Volgens een Nederlandse getuige stapte hij 's avond op een binnenlandse vlucht naar het eiland Koh Samui voor de Thaise kust. De man stelt Joran aan boord van het toestel te hebben herkend. De advocaat van Joran, mr. Bert de Rooij, liet gisteren weten dat het overleg met zijn cliënt "maar moeizaam" verloopt.

"Ik hoop op snel contact. We zullen dan als eerste bespreken of het verstandig is om in Thailand te blijven. Van wat ik ervan hoor, is daar zelfs een voorarrest niet mals, ongeacht of er nu bewijs is of niet. Daar wil niemand in een cel belanden."

Bron: telegraaf.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 10 november 2008 om 13:37:
25 muts

8) Foutje, het ging om de zelfverheerlijking van die dude B)

Uitspraak van DanM op maandag 10 november 2008 om 13:36:
Als je gisteren goed had opgelet over die zaak Natalee zal je gezien hebben dat er geen zaak is, en dat Peter ervoor zorgt dat er wél een zaak is door zijn gegraaf...

Er is wel een zaak bezig, waar voor het einde van het jaar uitspraak over gedaan word. Heeft Peter er met deze uitzending voor gezorgd dat er meer nieuws is over Natalee? Niet echt geloof ik. Het geeft alleen maar weer wat een rare gast die Joran eigenlijk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 13:45:
Er is wel een zaak bezig, waar voor het einde van het jaar uitspraak over gedaan word.

Toch raar dat het zó lang moet duren...;)?
Het geeft alleen maar weer wat een rare gast die Joran eigenlijk is.

Dat zal de bedoeling van Peter ook geweest zijn, hij legt nu wel een link, echt veel respect voor vrouwen heeft die van der sloot niet..:/
persoonlijk heb ik gisteren zitten genieten, best staaltje journalistiek van die Peter...:respect: en die joran trapt er met open ogen wéér in...:lol: sukkel...(y)
zelfverheerlijking

Mwah....nogmaals , peter heeft best een verleden in de journalistiek, denk niet dat hij zelfverheerlijking nodig heeft...let wel, de uitzending gaat de wereld rond, de info die hij geeft over zichzelf wordt elders echt wel op prijs gesteld...;)
Waarschuw beheerder
Vergeet niet dat Peter ook onschuldige mensen uit de bak gehaald heeft [ Puttense Moordzaak ] hij lult echtgeen poep hoor..:O verstand van zaken heeft hij wel, mede de reden dat hij die Joran gebelt heeft om hem te confronteren...en die 1000 euro is een fooi voor peter..;) [ wordt gwoon betaald door zijn eigen productiemaatschappij..]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 10 november 2008 om 13:54:
Toch raar dat het zó lang moet duren...?

Tja.. Maar er is in ieder geval nog wel een zaak bezig. Jij zegt eerder dat er geen zaak is..

Dat zal de bedoeling van Peter ook geweest zijn, hij legt nu wel een link, echt veel respect voor vrouwen heeft die van der sloot niet..

Ja, ik zeg toch ook niet dat dit feit ook niet de bedoeling was?
Alleen ik vind het gewoon irritant dat Joran uiteindelijk nog steeds lacht en overal onderuit komt :)

nogmaals , peter heeft best een verleden in de journalistiek, denk niet dat hij zelfverheerlijking nodig heeft..

Ik weet niet of jij met het begin hebt opgelet, maar die gast is echt zwaar vol van zichzelf. Hij heeft goede dingen gedaan, maar vond dit lichtelijk overdreven (Y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 11:00:
free joran

:respect:

die bitches weten zelf ook wel dat zij de hoer moeten spelen. Hoeveel meisjes gaan er wel niet weg op deze manier, en komen een paar maanden later terug met dikke doekoes.

het is voor die meiden gewoon dikke doekoes, iemand moet die meiden toch helpen? En Joran doet dat.

zie echt het probleem niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 14:23:
Jij zegt eerder dat er geen zaak is..

Geen zaak in de zin van dat het allemaal erg moeizaam gaat, als er een zaak geweest was zou vd sloot met ze ass in de bak zitten...
Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 14:23:
maar die gast is echt zwaar vol van zichzelf.

Zo zie jij dat..:/ persoonlijk vindt ik dat helemaal niet zo vol van zichzelf is, íedereen is vol van hem, anders krijg je als programmamaker geen emmy..;)
Hij brengt het wellicht een beetje overdreven/dramatisch, maar zo is die man nou eenmaal....niks verkeerds aan zijn houding, maar dat is mijn mening..:)
Het begin van het programma begon met de ontvoering van Freddy H. en zijn chauffeur, die ontvoering is mede door hem opgelost, mag best gezegd worden...en nogmaals, wat je gisteren heb zitten kijken is wereldwijd te zien, prime-time....een klein beetje achtergrond info is dan niet weg, men moet wel weten wie De vries is..;)

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 10 november 2008 om 14:35:
men moet wel weten wie De vries is..

:respect: voor deze man, vind het nog steeds jammer dat hij de politiek niet is ingegaan. mijn stem zou die hebben (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 12:57:
Joran lacht hard, niemand die m pakt

nou hoor net op de radio dat justitie hier in NL em in ieder geval niet gaat vervolgen naar aanleiding van de uitzending van gister..
Waarschuw beheerder
donateur
Jorang de mang die alles kang..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 15:01:
nou hoor net op de radio dat justitie hier in NL em in ieder geval niet gaat vervolgen naar aanleiding van de uitzending van gister..

:aai:
Waarschuw beheerder
Hij brengt het wellicht een beetje overdreven/dramatisch, maar zo is die man nou eenmaal....niks verkeerds aan zijn houding, maar dat is mijn mening..

Tja, ieder zn ding he? Ik hou persoonlijk niet zo van mensen die het overdreven/dramatisch brengne, dus vandaar mijn irritatie aan het begin v/h programma.

begin van het programma begon met de ontvoering van Freddy H. en zijn chauffeur, die ontvoering is mede door hem opgelost, mag best gezegd worden...en nogmaals, wat je gisteren heb zitten kijken is wereldwijd te zien, prime-time....een klein beetje achtergrond info is dan niet weg, men moet wel weten wie De vries is..

Djeez, alsof niemand weet wie die gast is :roflol: Anders had ie toch ook geen Emmy gekregen?
En dat van die Freddy H. zaak waar ie dat boek over heeft geschreven, dat weten we nu toch wel? Ik vond het nogmaals erg overdreven.

Maar dat jij zo'n mega Peter fan bent kan jij ook niets aan doen 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 15:01:

Dat zeg ik... B)

Waarschuw beheerder
Cool.

Ik hoop dat ie ergens heen gaat waar men geen uitleveringsverdrag heeft met NL en Thailand en waar PrdV geen contacten heeft.

Hij is een ongelooflijke lambal maar ik vind dat ie wel genoeg media aandacht gehad heeft. Beter zenden ze weer eens re-runs van Pim de Pinguin uit, das vergeleken met die shit van gister echt ontzettende kwaliteits-TV :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 16:05:
Maar dat jij zo'n mega Peter fan bent kan jij ook niets aan doen

:lol: ja daaaag....ik heb alleen respect voor wat hij doet, want hij doet wat eigenlijk justitie zou moeten doen, maar die hebben het te druk met boetes uitdelen voor te hard rijden...:)
Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 16:05:
dat weten we nu toch wel?

:aai: ja , dat weten we nu wel...;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 16:06:
Ik hoop dat ie ergens heen gaat waar men geen uitleveringsverdrag heeft met NL en Thailand en waar PrdV geen contacten heeft.

NL heeft met alle naties uitleveringsverdragen behalve Indonesie en Paraguay

Thailand waarschijnlijk wel met Indonesie

in Paraguay zaten enkele Heineken-ontvoerders....weet niet of het Peter R was die ze daar vond...

Waarschuw beheerder
Paraguay dan maar (y)
Waarschuw beheerder
Prima dat Peter die etterbak blijft achtervolgen. Die Joran en zijn vader deugen voor geen meter en denken overal mee weg te komen. Voor de verdwijning van Natalee zullen ze hem wel nooit meer berechten, maar een paar jaar in het Bangkok Hilton lijkt me een mooi alternatief

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 16:24:
Paraguay dan maar

aiii....arme Joran ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Meijer_(crimineel)

"Misdaadjournalist Peter R. de Vries spoorde hem in 1994 in Paraguay op. Meijer was daar met de Paraguayaanse Maria Christilda getrouwd bij wie hij drie kinderen had, en hij exploiteerde een restaurant. In 1995 werd hij gearresteerd. Door een procedurefout kwam hij enkele weken later weer vrij. In 1998 werd Meijer opnieuw gearresteerd. Na een jarenlang juridisch gevecht werd Meijer in 2002 aan Nederland uitgeleverd. Meijer had zijn straf in Paraguay willen uitzitten om zijn vrouw en kinderen te kunnen blijven zien."
Waarschuw beheerder
hahaa hij bosste peter gister net zo hard 1000 euries gratis erbij weetje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 10 november 2008 om 13:56:
Vergeet niet dat Peter ook onschuldige mensen uit de bak gehaald heeft [ Puttense Moordzaak ]

Ook heeft hij de zaak van lucia de b nog eens goed bekeken wat ook tot resultaat had dat ze nu weer vrij is!!
Waarschuw beheerder
Ik bedoel maar..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op maandag 10 november 2008 om 16:49:
Ook heeft hij de zaak van lucia de b nog eens goed bekeken wat ook tot resultaat had dat ze nu weer vrij is!!

dat is zeker niet alleen zijn verdienste!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gogem op maandag 10 november 2008 om 16:36:
hahaa hij bosste peter gister net zo hard 1000 euries gratis erbij weetje

nou joh!! :S

En nu vlucht ie weg de moordenaar maar je weet het he : "Joran what goes around comes around ..." Ze zullen je afrekenen voor jouw gewetenloosheid en walgelijk minachting voor VROUWEN!! Je blijkt geen enkel respect voor het menselijk leven te hebben en is er alleen maar op uit om anderen te misbruiken.

Opjagen (desnoods tot aan zijn dood) en anders oppakken deze smerige hond!! Sluit hem maar voor de rest van z,n leven tussen de Thais, deze weten wel raad met dit soort smerige mannetjes!!! (Daar zal hij een paar vierkante meter moeten delen met weet ik hoeveel gevangen, geen bed en weet ik niet wat voor ziektes daar heersen. Joran je zult je straf niet ontlopen en je zult er achter komen dat je beter had kunnen bekennen)

Krijgt ie eindelijk eens genoeg aandacht daar en mag hopen dat ie langzaam wegrot samen met zijn vader en krijgen ze hem niet....dan mag ik hopen dat ze een kogel door zijn kop heenjagen (y)

En wat betreft dat gezeik over dat peter mediageil is en alleen maar voor het geld doet, flikker toch met dat gezeik...zolang het rechtsysteem blijft falen en elke keer weer gerechtelijke dwalingen zijn dat heeft peter het volste recht om zulke smerige figuren zoals Joran tot aan zijn dood te blijven achtervolgen en dat hij zijn Emmy laat zien is niet meer als normaal hoor, denk maar eens een keer goed na wat deze man voor nederland heeft betekent en waar hij zich zijn hele leven al voor inzet...en misschien moet hij zijn verborgen camera-lichten ook eens laten schijnen over die z.g. brave elitaire linkse rakkers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 10 november 2008 om 17:07:
dat is zeker niet alleen zijn verdienste!

Hij was wel de eerste die met feiten kwam waardoor ze onschuldig was.. Daarvoor geloofde iedereen dat ze schuldig was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 17:39:
Ze zullen je afrekenen voor jouw gewetenloosheid en walgelijk minachting voor VROUWEN!! Je blijkt geen enkel respect voor het menselijk leven te hebben en is er alleen maar op uit om anderen te misbruiken.

Dat highschool smatje was geen vrouw en verdient net zo min respect als welke blonde omhooggevallen cokeslet dan ook...

En Joran moordenaar? Hoe de fuck wil je in bezopen toestand een perfecte moord plegen? Op iemand die je pas een dag kent? Als hij haar heeft vermoord is hij een genie, en immuun voor drank, en helderziend :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 17:50:
Dat highschool smatje was geen vrouw en verdient net zo min respect als welke blonde omhooggevallen cokeslet dan ook...

Euh :S?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 17:39:
zijn vader

wat een dombo joh, en maar geld aan zijn zoontje geven zodat ie ver weg zijn gangetje kan gaan :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 17:53:
Euh :S?

Vind jij jezelf een cokeslet dan? Nee? Nou dan heeft het geen betrekking op jou en hoef je je ook niet beledigd te voelen.

Vind je van wel? Jammer voor jou, maar ik bedoelde dat niet dus hoef je je ook niet beledigd te voelen.

Als ik het over een vrouw heb dan bedoel ik een dame. En dat was ze dus absoluut niet ;)

Die Natalee was gewoon een prom queen, zo;n doos die alleen maar goed is in mooi wezen en in stiekem drank en drugs gebruiken, en sex hebben terwijl haar moeder dat nooit mag weten...

Heb ik niet echt respect voor, ik heb respect voor mensen die gewoon normaal doen en die zichzelf kunnen beheersen...
Waarschuw beheerder
donateur
He can run but he can't hide ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 18:05:
Vind jij jezelf een cokeslet dan? Nee? Nou dan heeft het geen betrekking op jou en hoef je je ook niet beledigd te voelen.

Toevallig voelde ik me ook totaal niet aangesproken, (afgezien van het feit dat ik nog nooit coke heb gebruikt) me prima weet te gedragen (Y)

Als ik het over een vrouw heb dan bedoel ik een dame. En dat was ze dus absoluut niet

Je kende haar niet persoonlijk, alleen v/d verhalen.. Misschien was ze wel naief, misschien liet ze zich meeslepen op het moment, weet jij veel?

Heb ik niet echt respect voor, ik heb respect voor mensen die gewoon normaal doen en die zichzelf kunnen beheersen...

Dat is een keuze, maar dan nog verdiend niemand het dat de familie waarschijnlijk nooit meer het lichaam van Natalee vind, en de hoofdverdachte 1 of andere gek is die zich niet weet te gedragen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
run, forest, uhhh ....joran runnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 18:20:
Je kende haar niet persoonlijk, alleen v/d verhalen.. Misschien was ze wel naief, misschien liet ze zich meeslepen op het moment, weet jij veel?

Ik heb sowieso geen respect voor chicks die na 1 avond al sex hebben met een gast.

Dan is er tog geen uitdaging meer aan?

Uitspraak van roomsterr' op maandag 10 november 2008 om 18:20:
Dat is een keuze, maar dan nog verdiend niemand het dat de familie waarschijnlijk nooit meer het lichaam van Natalee vind, en de hoofdverdachte 1 of andere gek is die zich niet weet te gedragen (Y)

Klopt. Alhoewel, heb die ma van die chick op TV gezien en wat een achterlijke teringyankee is dat zeg... ik heb sowieso al best veel tegen Amerikanen, maar zij is echt de belichaming van alles wat ik kut aan dat volk vind.

Maar goed, je hebt opzich zeker gelijk als je zegt dat niemand het verdient om vermoord te worden (nou ja bijna niemand dan, neem aan dat je ook wel eens iemand hebt gekend die je het liefste de nek om had willen draaien ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 19:40:
Klopt. Alhoewel, heb die ma van die chick op TV gezien en wat een achterlijke teringyankee is dat zeg... ik heb sowieso al best veel tegen Amerikanen, maar zij is echt de belichaming van alles wat ik kut aan dat volk vind.

Heel irritant om naar te luisteren idd
Waarschuw beheerder
Die msn-gesprekken...wat een kleuters zeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jorang is een echte player

JWT!
Waarschuw beheerder
donateur
als je meerdere gevallen van onterechte veroordeling hebt teruggedraaid en onopgeloste moord en misdaadzaken hebt opgelost... dan ben je één van de weinige die zich op de borst mag kloppen en arrogant mag zijn.

jammer dat je in NL niet beter dan de rest MAG zijn, ook al ben je het wel. Die gast is 't in elk geval wel, met of zonder snor.

Waarschuw beheerder
donateur
Jorang is een hosselaar pur sang, die boi regelt zelfs zijn smatjes vanuit de cel jwz!

Peter r de vries :cry: kan het niet hebben dat hij een sexloos huwelijk heeft en Jorang die chimeids kan neukeng waar hij wil!