Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 20:08:wil je nou echt een wonker zijn?????
liever een wokkel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 01:03:wilde
olifant
neemt
kikker
erg
raar
waarom krijg ik daar nou weer beelden bij
whahaha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 00:58:briljant
2de keer vandaag
of was het toen nog voor 12en?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 01:07:![]()
Hee opper wonker
Lekker gewonkt vandaag?
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 1 november 2008 om 01:29:bassie
Paranoia Moskow
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 01:48:Hee opper wonker
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 01:59:NUENEN groet VALKENSWAARD
Valkenswaard groet terug
hoe is het in het prachtige pittoreske Nuenen?
daar liggen mijn roots
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 07:22:En Blaadjes die gooien we weg
daar krijgen we hoofdpijn van
Een betonnen hoofd
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 17:42:Valkenswaard groet terug
aloha
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 17:42:hoe is het in het prachtige pittoreske Nuenen?
Daar gaat t wel goed,ze hebben bijna alle wegen verhard
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 17:42:daar liggen mijn rootsme opa heb er een cafe gehad vroegah
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 17:42:De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 18:48:Daar gaat t wel goed,ze hebben bijna alle wegen verhard
Haha weet ik ik loop er meestal 2 keer per jaar doorheen
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 18:48:en hoe hete die kroeg??
denneknop ofzo geloof ik "van de wildenberg" heette me opa
ken je bas trommar ook toevallig?
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 18:48:so true
mijn hersenen staan al op stand by hoef dadelijk alleen maar in me bedje te gaan liggen slapen doe ik al zowat
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 18:53:Haha weet ik ik loop er meestal 2 keer per jaar doorheen
das meer dan zat
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 18:53:denneknop ofzo geloof ik "van de wildenberg" heette me opa
nog nooit van gehoord *denneknop* ken wel n Berkenbosch
en vd Wildenberg...is dat de vader van Cindy? die toen naar Spanje is verhuisd
vroeger hadden ze n dancing *cintonio*
en n andere vd Wildenberg...die had n pompstation n ESSO met Datsun garage
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 18:53:ken je bas trommar ook toevallig?
ben slecht in achternamen
welk gedeelte van Nuenen woond die?
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 18:53:mijn hersenen staan al op stand by hoef dadelijk alleen maar in me bedje te gaan liggen slapen doe ik al zowat
Ik ben nog klaarwakker ... lekker jointje draaien,en chillen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:06:en vd Wildenberg...is dat de vader van Cindy
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:06:en n andere vd Wildenberg...die had n pompstation n ESSO met Datsun garage
nissan toch? das wel een leuk verhaal me opa heet jan van de wildenberg maar niet die met die garage
me opa en oma zijn al heel lang uit elkaar had ons oma een paar jaar terug iets met die andere jan van de wildenberg
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:06:nog nooit van gehoord *denneknop*
weet ook niet zeker of het zo heette is van ver voor mijn tijd
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:06:ben slecht in achternamen
welk gedeelte van Nuenen woond die?
nu in brandevoort werk ik wel eens mee samen kwam ook uit Nuenen en wil weer terug hij had heimwee
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:06:Ik ben nog klaarwakker ... lekker jointje draaien,en chillen
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 19:48:nissan toch? das wel een leuk verhaal me opa heet jan van de wildenberg maar niet die met die garage
me opa en oma zijn al heel lang uit elkaar had ons oma een paar jaar terug iets met die andere jan van de wildenberg
daar n zoon van
heeft lang verkering gehad met n vriendin van mij (was toen n vriendin)
was eerst n datsun garage..daarna is t n nisan garage geworre
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 19:48:weet ook niet zeker of het zo heette is van ver voor mijn tijd
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 19:48:nu in brandevoort werk ik wel eens mee samen kwam ook uit Nuenen en wil weer terug hij had heimwee
heimwee naar Nuenen???
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 19:48:daar heb ik ook zin in
lekker hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:55:daar n zoon van
heeft lang verkering gehad met n vriendin van mij (was toen n vriendin)
was eerst n datsun garage..daarna is t n nisan garage geworre
aha wat is de wereld klein he
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:55:snap ik....dat was vorige eeuw
vruuger
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:55:heimwee naar Nuenen???
schijnbaar omdat ie nu kinderen heeft kenne ze mooi spelen
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 19:55:lekker hoor
niet de blaadjes he
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 19:59:aha wat is de wereld klein he
volgens mij hete die Peer .. maar dan moet ik zo ver terug denken
da was
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 19:59:vruuger
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 19:59:schijnbaar omdat ie nu kinderen heeft kenne ze mooi spelen
Ikke blij,dat mijn zoon alweer 21 word...vind kindertjes leuk,maar wel als ze sávonds mooi naar hun papa & mama terug gaan
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 19:59:niet de blaadjes he
is n lekker stuff jointje
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 20:10:is n lekker stuff jointje
puff puff some of the dutch stuff
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 20:10:vind kindertjes leuk,maar wel als ze sávonds mooi naar hun papa & mama terug gaan
lease kids
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 20:10:denken
en dat op zondag
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 20:16:puff puff some of the dutch stuff
deze is dutch stuff
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 20:16:lease kids
nein danke
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 20:16:en dat op zondag
denk liever na op zondag
dan op maandag
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 20:30:denk liever na op zondag
lekker van de kaart filosoferen over het leven en als je weer nuchter bent snapte er nog geen zak van en blijkt het weer eens dat het nergens over ging
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 20:30:dan op maandagof dipdag
Gelukkig is me werk niet al te moeilijk
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 20:42:lekker van de kaart filosoferen over het leven en als je weer nuchter bent snapte er nog geen zak van en blijkt het weer eens dat het nergens over ging
precies zo ..... heerlijk
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 20:42:Gelukkig is me werk niet al te moeilijk
das idd wel n voordeel
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 21:28:wat doe jij voor werk?
zit wegens omstandigheden thuis
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 21:37:zit wegens omstandigheden thuis
full time begaaier dus?
of valt het mee
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 21:40:full time begaaier dus?
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 21:40:of valt het mee
t valt wel ... maar niet mee
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 22:31:Is al een dagtaak op zich
t is n levensstyle
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 22:31:wat dan tegen?
ach... ik klaag niet
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 22:37:Haha en die gaat jou goed af volgens mij
Doe altijd mn best
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 22:37:hoe komt het of wil je er niet over praten
gesprekstof,om in t WONKERStopic neer te zetten
Das geen strak plan
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 22:40:.... lijkt me niet echt
gesprekstof,om in t WONKERStopic neer te zetten
Das geen strak plan
o ja we zijn offtopic
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 22:40:Doe altijd mn best
Ken nog veel van jou leren dat heb ik wel door
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 22:49:o ja we zijn offtopic![]()
en t is zondagavond
en alles word steeds vaager
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 22:49:Ken nog veel van jou leren dat heb ik wel door
ik zal wel ff voordoen......hoe da t nie moet
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 22:57:en t is zondagavond
en alles word steeds vaager
ik ga aan me eerste zonde van vandaag beginne een biertje
of ik moet vanmorgen ook meetellen
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 22:57:ik zal wel ff voordoen......hoe da t nie moet
ach wie bepaald "hoe het moet"
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 23:08:k ga aan me eerste zonde van vandaag beginne een biertje
of ik moet vanmorgen ook meetellen
netjes ... ben trots op je
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 23:08:ach wie bepaald "hoe het moet"
da bedoel ik...... en t woordje MOET ....
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 23:17:netjes ... ben trots op je
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 23:17:da bedoel ik...... en t woordje MOET ....daar heb ik n gruwelijke hekel aan
ik ook daarom werk ik voor mezelf
niet dat je dan kan doen en laten wat je wil maar toch
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 2 november 2008 om 23:30:k ook daarom werk ik voor mezelf
niet dat je dan kan doen en laten wat je wil maar toch
nee , n eigen bedrijf heeft zo ook zn voordelen & zn nadelen
ik weet er alles van
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 23:52:zn voordelen & zn nadelen
ik weet er alles van
of ja niet alles doe het pas 1,5 jaar
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 00:07:aldoende leert men
idd elke keer wordt je wijzer
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 00:12:als t goed is wel
sommige leren t nooit nl
nee en het ligt ook niet altijd aan jezelf
valt niet mee heb ook mensen ingehuurd gehad maar die snappen het niet helemaal of ze geven er niks om
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 00:22:Niet erg ontopic stelletje wonkers...
eeeej Opper WONKER
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 3 november 2008 om 00:23:valt niet mee heb ook mensen ingehuurd gehad maar die snappen het niet helemaal of ze geven er niks om
personeel kan je maken & breken
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 3 november 2008 om 00:30:jep is net als met klanten ze moeten het je gunnen dat is alles
nix zo erg,als afgunstige mens (N)