zijn wel grenzen aan
mijn DD zijn iig echt
mag ik dat eens voelen?
zucht, er is er geen 1 actief hoor
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 29 oktober 2008 om 14:57:
mijn DD zijn iig echt
mag ik dat eens voelen?
oel maar
ja, dat is ook zo.. maar hoe "terecht "is dat.. mag je er zoveel voor gebruiken om jezelf beter te voelen?
Het moet natuurlijk wel in proporties zijn, niet zoals lola ferrari, dat is gwn lelijk.
nee maar van een a naar een C is niet zo heel erg overdreven, ik vraag me gewoon af in hoeverre je je daar beter door kunt voelen.. het lijkt mij namelijk niet dat als je opeens wel borsten hebt je opeens een beter persoon wordt
zegmaar de maat die ik tot m'n 21ste had
Niet een beter persoon, maar wel zelfverzekerder.
Kan best geloven dat mensen die zo goed als niet hebben er depressief van kunnen zijn....
De een kan er mee leven, de ander niet.
En wat is er dan zo verkeerd om er iets aan te laten doen, om je beter te voelen over jezelf.
heb je kinderen gehad, of is er voor mij gewoon nog hoop?
je moet heeeeeeeeeeeeel veel meer geld uitgeven aan kleding en ze zitten in de weg
zegmaar de maat die ik tot m'n 21ste had
heb je kinderen gehad, of is er voor mij gewoon nog hoop?
ja in mijn ogen niets, maar ik vraag me af of het wel helpt, als je eenmaal borsten hebt, ga je dan niet naar andere dingen kijken waar je je beroerd om kunt voele?
werd jezelf ook dikker of ist afgevallen fies? of echt uit het niets dat ze begonnen te groeien?
Ik zeg altijd maar zo: wat ik van voren mis (borsten) zit bij mij van achteren (ass)
En dat is nog voorzichtig uitgedrukt
En dat is nog voorzichtig uitgedrukt
k ben wel wat aangekomen ja. maar goed ook want 50 kilo bij 174 is niet goed
ass heb ik ook
borsten zijn echt het enige wat ik zou willen veranderen.. maar als ik borsten heb en nergens meer onzeker over ben(tuurlijk is er zat wat beter kon maar dat heeft iedereen wel ) dan vraag ik me af of ik dan niet toch wat anders vind wat wel wat improvement kan gebruiken
Wel lekker om in te knijpen Toy
ik ben met dezelfde lengte van 42 naar 58 gegaan... nog steeds geen borsten
perfect lichaam.
nee hoor, heb ook een buik
ja ik heb er helaas ook geen borsten voor terug
dus 20 kilo aankomen, dat weer eraf werken en dan heb ik borsten?
Heb wel eens mensen gezien waarbij de buik groter is dan de borsten, ziet er echt gaar ui
Als ik aankom, groeit alleen mn buik en mn gezich
Dat kan je eraf trainen....
Heb wel eens mensen gezien waarbij de buik groter is dan de borsten, ziet er echt gaar uit
ik ook?
wil iedereen nou ineens aan m'n tieten voelen?
ik ben niet zo sportief
nou das bij mij absoluut niet
i know
Sorry, ik ben meer van het knijpen dan van het slaan
heb ik niet
tuurlijk
kan ik daar enige rechten aan ontlenen?
Hoezo ineens?
wat had je in gedachten?
een lange, opwindende avond en nacht..
Je kunt gewoon zien als het nep is
Heeft ze pf?
Spring er wel tussen
Als het mooi gedaan is, waarom niet...
Ligt eraan. Soms mooi (als je niet ziet dat ze nep zijn) maar meestal lelijk want je ziet vaak dat het nep is.
Ja lijkt mij ook. MAar volgens mij zijn de meeste met van die harde ballen er erg blij mee. Tja
met rotzooi in je tieten...
jouw keuze was: "nee lelijk"
Als een vrouw heel erg onzeker is over de grote van haar borsten en ze wil siliconen waarom niet. Kan me best voorstellen dat je ze dan wil laten vergroten.
Al ben ik wel van mening dat het er wel zo natuurlijk mogelijk uit hoord te zien en dat het in proporties moet zijn met de rest van het lichaam.
dan vind ik het best.
maar geen balonnen !!!
wat vinden jullie van vrouwen met siliconen?