Partyflock

Forumonderwerp · 1034452
1046x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie doet weleens wheelie maken op zen scooter/motor? Of misschien andere geklke acties plaatsen met fiets/scooter/motor? Had zelf altijd een runnertje maar sinds ik n auto heb gekregen had ik m weggedaan maar mis dat wel soms lekker vroeger hangen en planken in de buurt
Waarschuw beheerder
ding is al een tijdje weg..
Tis 7 aug 2007 gebeurd.. :(

En mn ouders zijn ff anti-motor, dus het gaat nog ff duren..
Maar er komt er heus nog wel 1 terug. 1x besmet met het virus, en het gaat er nooit meer uit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judas :[ op zaterdag 1 november 2008 om 20:07:
En mn ouders zijn ff anti-motor, dus het gaat nog ff duren..

Neem aan dat je minimaal 18bent gezien t feit dat je je motorrijbewijs hebt? laat je je nog door je ouders vertellen wat je wel en niet mag kopen dan? 8)
Waarschuw beheerder
kheb geen zin om te happen rex, sorry :p
Waarschuw beheerder
vind het wel een vrij normale opmerking van michel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op zaterdag 1 november 2008 om 21:06:
laat je je nog door je ouders vertellen wat je wel en niet mag kopen dan?

Wou net zeggen :/ Mijn moeder houd alleen maar haar hart vast als ik weer een dagje circuit ga doen. Zelf haat ze liever niet mee omdat ze na 2 keer hard remmen en 3 bochten al misselijk is :lol: Mijn pa die is (was) zelf ook altijd gek van snelheid, 2x een motor plat gereden op de ring en eentje op assen 4 tanden kwijt en straat exceem :lol: Maar hij doet het nu wel rustig aan, ook niet zo gek als je al 65 bent :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FapKeuning op dinsdag 4 november 2008 om 12:35:
Mijn pa die is (was) zelf ook altijd gek van snelheid

hehe ik lust ook af en toe wel een paar graemmes

Uitspraak van FapKeuning op dinsdag 4 november 2008 om 12:35:
4 tanden kwijt

:lol: zeker Gerben tegengekomen die is ook vaak op Assen
Waarschuw beheerder
haha die ding gaat wel egt hard ouwe :lol:
Waarschuw beheerder
ben zondag op me bek gegaan met raptor :P
eerste keer datk op een raptor reed nooit zwaarder gereden dan 250 tweetakt op quad.
en merkte dat ie wheely neiging had dus wat ging ik doen, wheely's proberen te maken
dat ging op zich goed maar na aantal wheely's (beginner wheely's) ging het fout toen ik neer kwam zag ik dat ik op een kuil af ging. Kon niet echt meer remmen dus werd beetje gecatapulteerd:P hahaha nu wat last van me rug/nek blauwe scheen en een beetje lichte hersenschudding. Het leuke was ik lag gestrekt op de grond quad stond gewoon recht op alsof niets aan de hand is:P haha
nou was me weer een avontuur maja das risico van crosse;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Mattie van mij hierin ook, lekker opzwepings muziek :D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Wel grappig om te zien al die wheely's

maar doe aub ff helmpie op en en doe het waar het een beetje veilig is voor de andere weggebruikers
Waarschuw beheerder
ja hijs lekker he die ene liedje, die andere gruwelijke achtervolgingsmuziek was ook vers heb je die nog

Waarschuw beheerder
donateur
Vette shit ouwe!
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Wheelie...artikel 5...(y)
Waarschuw beheerder

Classic :respect:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Paar jaar geleden wel gelachen op CPZ met die lui van DoDare....staat er zon dikke surinamer met een Hyabusha stoer te doen op het Paddock, geeft gas en zijn Hya vliegt er vandoor zonder hem erop..:lol: zegt de 4 jarige nichie van mijn maat tegen die Surinamer; Tja, moet je maar niet zo stoer doen...:roflol: je had die Surinamer moeten zien kijken..:|:lol: hele bike aan gort..(y)
Uitspraak van DanM op woensdag 5 november 2008 om 14:24:
zegt de 4 jarige nichie van mijn maat tegen die Surinamer; Tja, moet je maar niet zo stoer doen... je had die Surinamer moeten zien kijken..

hahahah zei ze dat serieus.. ze heef wel gelijk
Waarschuw beheerder
:yes: bijdehand meiske hoor...(y) iedereen lag dubbel, en mister stoer wist niet hoe die het had...:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 5 november 2008 om 14:53:
bijdehand meiske hoor...(y) iedereen lag dubbel, en mister stoer wist niet hoe die het had..

haha ja dat is het nadeel je ken vallen :D
En die kinderen zijn bijdehand tegenwoordeg :lol:
Waarschuw beheerder
alleen burn outs :)