Partyflock

Forumonderwerp · 1034424

AMSTERDAM - Anouk, die onlangs bekendmaakte te gaan scheiden van Remon Stotijn, heeft haar huis te koop gezet. Fans die nog wat geld over hebben kunnen haar optrekje aan de Vondelstraat in Amsterdam kopen voor 2,2 miljoen euro.

De zangeres trouwde in 2005 met de rapper, met wie ze drie kinderen kreeg. In mei maakte het tweetal bekend uit elkaar te gaan.

Het herenhuis aan het Vondelpark kocht Anouk vorig jaar voor 1,6 miljoen euro. Het huis heeft elf kamers waaronder drie badkamers, zes slaapkamers en een fitnessruimte. Ook heeft de stadsvilla een tuin en een groot dakterras.

Een parkeerplaats is los te koop voor 100.000 euro.

In een interview in De Telegraaf vertelde Anouk eerder over haar verhuisdrift: “Ik ben behoorlijk verhuizerig aangelegd. Het is bijna een verslaving. Ik vind het overal leuk. Heb ook diverse huizen. Dan zijn we ergens op vakantie en denk ik: wat een leuk plekje. Dan wil ik daar onmiddellijk gaan wonen. Dus schaf ik er een huisje aan. Tegen de tijd dat het is ingericht, heb ik alweer een andere plek gevonden die ik helemaal geweldig vind. Ik neem nauwelijks iets mee als ik verkas. Twee knuffels die ik al mijn hele leven heb en mijn kinderen. Om de rest geef ik geen drol”, aldus de zangeres begin juli.

Bron: Telegraaf.nl + http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=3f44d11d-9eb2-459d-883e-ce09eeb0fdc5&objecttype=DetailKoopObject

Leuk optrekje voor een lekkere bak centen :p
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 17:04:
Je hebt gelijk; die dames op het platteland zijn veel mooier

:lol:

Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 oktober 2008 om 21:10:
Djiezoez man, wat heb jij het VERSCHRIKKELIJK hoog in je bol!!! Doe 's effe normaal en ga masturberen of zo. WAT een Pino ben jij. Zo,dat is er uit. Ik ga slapen. blijf jij vooral zeggen wat je niet schreef en andersom, OK? Welterusten, meester *kots

Ze hebben jou ook echt niet met te veel cellen toebedeeld hè?! Continu de zaken verdraaien ten gunste van je eigen zegje, ten einde je eigen bekrompen gedachtegang als waarheid te betitelen. Iedere idioot kan zien wat er staat, maar het is jou nog niet gelukt. Chappeau! Een welgemeend applaus!

Ergens zal er ongetwijfeld nog wel een boekje 'Lezen, schrijven & discussiëren voor dummy's' te lenen zijn, toch? En wanneer je van daaruit de regels jezelf eigen hebt gemaakt.... dan.. heel misschien dan.. heb ik nog wel eens zin om op internet de nodige tijd aan je te besteden. Dit is echt weer verspilde moeite, al was ik mezelf daar eigenlijk al van bewust gelet op je gedrag in de het forum "actueel".

Voor de rest.... aap, noot, mies, vuur, mus, Pim, etc, etc. Good luck!

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 28 oktober 2008 om 11:23:
Ongelooflijk dat je met dergelijke kutmuziek en dito stem blijkbaar dit soort panden kunt kopen.

Zegt een man die "muziek" maakt op de computer :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 11:33:
In Amsterdam zitten de verfijnde vrouwen/dames.

:yes:

In Amsterdam zitten de verfijnde vrouwen/dames.

met een viswijven accent

Urk en Volendam... euhhh Vollegram bedoel ik???? :S

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 28 oktober 2008 om 11:29:
Verschil is dat ik weet dat ik geen zangstem heb en dus niet kan zingen, al is mijn Engelse uitspraak in ieder geval wel beter dan dat huis, tuin en keuken Engels van haar.

:S
Heee plaatjesdraaier, wat lul je nou slap man, je ziet bijna groen van jaloezie :/

Beste Nieuwe Single ("Nobody's Wife") (1998)
Beste Nieuwkomer (1998)
Beste Single (2000)
Beste Vrouwelijke Artiest (2000, 2003, 2005, 2006)
Beste Live Act (2000)
Beste Videoclip (2000, 2006)
Beste Rock Act (2006)
Belgische TMF Awards (4)

Beste Vrouwelijke Artiest Internationaal (2005)
Beste Album Internationaal (2005)
Beste Videoclip Internationaal (2005)
Beste Live Act Internationaal (2006)
Edison Awards (6)

2 Awards (1999)
Beste Nederlandse Vrouwelijke Artiest (2000, 2003, 2006)
Beste Artiest (stemming jury) (2000)
Beste Single (2001)
Overig

Noorderslag Popprijs 2001
Gouden Harp 2003
3FM Radio Awards
Beste Vrouwelijke Artiest (2005, 2006)
Schaal van Rigter (best single "Girl") (2005)
Duiveltje (artiesten kiezen hun beste collega) (2005)
Beste zangeres (2008)
Beste artiest rock (2008)
Beste album (2008)
MTV Awards: Best Dutch/Belgium Act 2005
Twee medailles (best female and single international "Girl") on Humo's Pop Poll 2005 België

(zie ik jou nog niet doen hoor plaatjesdraaier :gaap: )
laatste aanpassing

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 28 oktober 2008 om 21:45:
Ze hebben jou ook echt niet met te veel cellen toebedeeld hè?! Continu de zaken verdraaien ten gunste van je eigen zegje, ten einde je eigen bekrompen gedachtegang als waarheid te betitelen. Iedere idioot kan zien wat er staat, maar het is jou nog niet gelukt. Chappeau! Een welgemeend applaus!

Ergens zal er ongetwijfeld nog wel een boekje 'Lezen, schrijven & discussiëren voor dummy's' te lenen zijn, toch? En wanneer je van daaruit de regels jezelf eigen hebt gemaakt.... dan.. heel misschien dan.. heb ik nog wel eens zin om op internet de nodige tijd aan je te besteden. Dit is echt weer verspilde moeite, al was ik mezelf daar eigenlijk al van bewust gelet op je gedrag in de het forum "actueel".

Voor de rest.... aap, noot, mies, vuur, mus, Pim, etc, etc. Good luck!

Kom je nou klaar als je dit schrijft? :rot:
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 oktober 2008 om 11:50:
Noem er 's eentje die ze wel aan kunnen horen daar; m.a.w. dat geldt voor alle Nederlandse artiesten, toch. Ik heb gewoon respect voor iemand die vanaf haar 14e jaar diverse kindertehuizen heeft gezien en nu een huis aan de Vondelstraat in Amsterdam te koop heeft staan voor 2.2 miljoen euries.

:respect:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 oktober 2008 om 22:04:
(zie ik jou nog niet doen hoor plaatjesdraaier )

Aaaahhhh gut, een beetje tegengas tegen je vriendje? :aai:

Jou zie ik in je leven nog helemaal niets doen, niets anders dan samen met je vriendje nieuwsitems copy-pasten van andere sites naar Partyflock. :respect:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 oktober 2008 om 21:53:
Zegt een man die "muziek" maakt op de computer

De platen die je van haar (met band) hoort, die worden gearrangeerd met de computer; oftewel, ze worden compleet in elkaar gezet uit losse onderdelen alvorens deze afgemixed worden op een mengtafel.

Veel plezier met je "mattie" verder nog. Ik ben het oeverloze gelul alweer meer dan zat.

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 28 oktober 2008 om 12:22:
Golden Earring, Urban Dance Squad, Candy Dulfer, George Baker Selection en Shocking Blue zijn er een paar. Van de laatste tijd zelfs Ilse de Lange nog daarbij.

(y)

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 28 oktober 2008 om 12:22:
En dan hebben we nog een groot scale aan eendagsvliegen uit de jaren '60 t/m '80 die daar een hitje hebben meegepakt.

Jerny Kaagman :nocheer:

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 28 oktober 2008 om 22:11:
Ik ben het oeverloze gelul alweer meer dan zat.

Dacht dat je het nooit zou zeggen. Vergeet je banjo niet te poetsen en tel je platen nog even voordat je gaat slapen :bye:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 oktober 2008 om 21:10:
Djiezoez man, wat heb jij het VERSCHRIKKELIJK hoog in je bol!!! Doe 's effe normaal en ga masturberen of zo. WAT een Pino ben jij. Zo,dat is er uit. Ik ga slapen. blijf jij vooral zeggen wat je niet schreef en andersom, OK? Welterusten, meester *kots*

ooo de parkeerplaats kost maar een ton, kost een deur dan wel niet :x?

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 oktober 2008 om 22:08:
Kom je nou klaar als je dit schrijft?

8)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 oktober 2008 om 22:13:
Vergeet je banjo niet te poetsen en tel je platen nog even voordat je gaat slapen

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 28 oktober 2008 om 19:59:
Je gaat me toch niet vertellen dat je de reactie niet begrijpt? Vanwaar schrijf je dit dan?

Jezus gast en jij bent 30?:lol:

Mijn zoontje van bijna 2 is nog volwassener dan jouw.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 oktober 2008 om 22:04:
(zie ik jou nog niet doen hoor plaatjesdraaier :gaap: )

Moet dat dan? Ik kijk zelf nooit naar awards (die dingen zeggen me compleet helemaal niets), aangezien dat heel persoonlijk ligt.

koop ik liever anouk zelf
Zo net een afspraak gemaakt, vanmiddag even kijken :D 11 kamers bevalt me wel :cheer:

Uitspraak van Dubbelfrisss op donderdag 30 oktober 2008 om 15:07:
Zo net een afspraak gemaakt, vanmiddag even kijken 11 kamers bevalt me wel

Alsof jij dat kan kopen :S
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:09:
Alsof jij dat kan kopen

Ha Ha Ha

Uitspraak van Dubbelfrisss op donderdag 30 oktober 2008 om 15:14:
Ha Ha Ha

Ik schat je ongeveer in.......... twee ton max. :nocheer:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 15:06:
Leuk optrekje voor een lekkere bak centen

ze het t wel kaal ingericht :9

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 15:09:
Alsof jij dat kan kopen

alsof jij niet weet war sarcasme is :nocheer:

Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 28 oktober 2008 om 14:28:
een parkeervergunning bij het vondelpark kost echt geen 7 tientjes per jaar

Oud-West euro 105,72

t scheelt niet veel :flower: (bron stadstoezicht)
laatste aanpassing
nice optrekje
Mooi huisje

Alleen als ik haar erbij krijg :kwijl: