Partyflock

Forumonderwerp · 1032974
1 volger · 8990x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
wegens succes herhaald..

wie gaan er in 2009?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Nikky op dinsdag 13 januari 2009 om 11:07:
iemand een idee?

Appartement pakken dat dicht bij het centrum ligt. Ons appartement van vorig jaar lag volgens de reisboeken 900 meter van het centrum. Dat klopte echt niet, want voordat wij in het centrum waren, dan hadden we een uur gelopen ofzo over ongeveer 2 km. En dat schoot niet bepaald op door de Kamenitza`s;)

Misschien een handige link: http://www.villaitta.com/files/map.jpg (SB is al wel weer veel veranderd).
Waarschuw beheerder
Dank je.. die link had ik ook gebruikt toen ik in 2007 naar Sunny Beach ben geweest.. kon die link alleen niet meer vinden :(
Dus nou weet ik wel precies weer waar ik wel en niet moet boeken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willieisgek op dinsdag 13 januari 2009 om 11:45:
dan hadden we een uur gelopen ofzo over ongeveer 2 km. En dat schoot niet bepaald op door de Kamenitza`s

ze verkochten wel om de 15 meter bier in van die kraampjes :-D 3 liter flessen :lief:

Uitspraak van DaanBaa$ op maandag 12 januari 2009 om 19:52:
een andere keer hadden we zo'n zweed zn digitale camera afgepakt weet je nog

Ooh ja idd, ja moet ie maar in het Nederlands vragen of we een foto willen maken :-)

Waarschuw beheerder
Jurretje antwoord me vraag eens gozert :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 13:10:
Jurretje antwoord me vraag eens gozert

haha sorry had er over heen gelezen, maar daar niet volgens mij :-/

Waarschuw beheerder
haha ok :D

ruzie met bulgaren daar (n) gelijk overal mensen uit de winkels, uitsmijters in discotheken ook corrupt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 18:42:
Het grootste minpunt van Bulgaria is toch wel het verschrikkelijke eten

Dan heb je denk ik echt de verkeerde restaurantjes bezocht.. ik heb er 14 dagen goed & lekker gegeten :)

Waarschuw beheerder
nou je had voor mij ook wel mogen koken hoor Nikky :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 14:57:
nou je had voor mij ook wel mogen koken hoor Nikky

Hahaha.. wie weet is dat nog slechter te eten dan in de slechte restaurants in Bulgarije ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Nikky op dinsdag 13 januari 2009 om 15:00:
Hahaha.. wie weet is dat nog slechter te eten dan in de slechte restaurants in Bulgarije

nou toch had ik het er wel voor gewaagd ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Nikky op dinsdag 13 januari 2009 om 14:40:
Dan heb je denk ik echt de verkeerde restaurantjes bezocht.. ik heb er 14 dagen goed & lekker gegeten

:O

Waar dan?

Wij van de 14 dagen, 12 slecht;)

Maar ik sluit me aan bij mijn voorgangert:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 14:57:
nou je had voor mij ook wel mogen koken hoor Nikky

Waarschuw beheerder
Pfff ja waar.. haha die namen weet ik al allemaal niet meer.. :no:
Maar als ik van de zomer daar ben dan weet ik het wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Nikky op dinsdag 13 januari 2009 om 15:58:
Pfff ja waar.. haha die namen weet ik al allemaal niet meer..
Maar als ik van de zomer daar ben dan weet ik het wel

SMS me dan maar even, oke?

Waarschuw beheerder
die italiaanse tent ken je lekker eten B)

Waarschuw beheerder
werken overigens wel smerige mensen daar :dood:
Waarschuw beheerder
Bij santé zo'n karaoke bar/ restaurant wat jij wil hadden ze wel goeie uiensoep. En nog een keertje lekkere burito's gehad wel pittig maar te eten. De rest bras :-/

Waarschuw beheerder
Ook weer geboekt!
voor de 2e keer naar Bulgarije Sunny Beach...6 aug. in Royal Sun App. voor 13 dagen!
Niks mis met het eten..het is idd eventjes selecteren..en dan gewoon daar blijven eten :)
als het drinken maar goed is denk? :D
Waarschuw beheerder
Dat ik 't eten was vergeten!

Die kebabdingen zijn té lekker, maar van dat eten in die restaurants zijn wij ziek geworden.
En die ranzige tosti's met plakken ham én kaas van 1-2cm. dik, nooit meer!
Bij de heineken house kan je wel gewone tosti's krijgen btw.
Waarschuw beheerder
bij dat tentje op de hoek bij de viking, daar hadden ze goeie chicken kebab:D ook die hotdogs daar waren goed te doen

Waarschuw beheerder
Wij willen met een mannetje of 10 naar Royal Sun.

Maar sommige denken dat het te ver lopen is naar het centrum, maar aangezien er best veel mensen gaan lijkt dat wel mee te vallen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon hotel kuban pakken net als ik, midden int centrum en tegenover The Corner (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 22:13:
Maar sommige denken dat het te ver lopen is naar het centrum, maar aangezien er best veel mensen gaan lijkt dat wel mee te vallen?

Is te lopen, ong. 10-15 min.

Taxi is maar 2 euro p.p.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 januari 2009 om 09:07:
Taxi is maar 2 euro p.p.

Maar ik heb op andere sites veel gelezen dat je beter geen taxi kunt nemen omdat ze vaak meer vragen dan het afgesproken bedrag?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 januari 2009 om 11:16:
Maar ik heb op andere sites veel gelezen dat je beter geen taxi kunt nemen omdat ze vaak meer vragen dan het afgesproken bedrag?

Als je van tevoren gewoon duidelijke afspraken maakt, schijnt het niet zo te zijn ±'
Waarschuw beheerder

nou niet bij ons
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 14 januari 2009 om 11:19:
Als je van tevoren gewoon duidelijke afspraken maakt, schijnt het niet zo te zijn

Wij hebben er ook een keer last van gehad. En toen zei Skoebenakie in het Nederlands, dat hij zijn spiegel eraf zou stompuh en toen was het allemaal goed.

Anderen hebben er ook wel eens last van:

http://news.guide-bulgaria.com/SE/Bourgas/Nessebar/Sunny_Beach/News.aspx?3570=Taxi_Driver_Robs_Dutch_Tourist_in_Bulgarias_Sunny_Beach
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willieisgek op woensdag 14 januari 2009 om 12:45:
En toen zei Skoebenakie in het Nederlands, dat hij zijn spiegel eraf zou stompuh en toen was het allemaal goed.

Mooi is dat, in het Nederlands tegen hun zeveren. Kan wel met een rekening komen; betaal toch niet :-)

Waarschuw beheerder
Ik ga van 30 juli tot 10 augustus met 3 vriendinnen! Ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Glade Viking op woensdag 14 januari 2009 om 15:26:
Mooi is dat, in het Nederlands tegen hun zeveren. Kan wel met een rekening komen; betaal toch niet :-)

Vooral doen daar!;) Kijken hoe lang je zo'n houding vol houdt bij die bulgaren van "Ik betaal toch niet".

Nooit problemen mee gehad, probeer anders een vaste taxichauffeur te vinden.
Nummer vragen en bellen, af en toe wat extra's geven dan doet ie alles voor je, zelfs kunstjes.:)
Wij hadden 'speedy'. Vage gast die overal wel aan kon komen en had z'n bmw m3 (nieuwe!) in taxikleuren en taxistickers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 januari 2009 om 15:30:
Ik ga van 30 juli tot 10 augustus met 3 vriendinnen! Ben benieuwd

Wij gaan van 3 tot 13 augustus :cheer:

Gaat wel goed komen daar lijkt me ;)
Waarschuw beheerder
Wij gaan vanaf 16 juli met zn zessen 8 dagen naar Hotel Majestic in Sunny Beach!! Iemand ervaring met dit hotel? Op Vakantiereiswijzer krijgt 't na 174 reacties een 8,5, dus is vast wel ok :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op woensdag 14 januari 2009 om 15:30:
Kijken hoe lang je zo'n houding vol houdt bij die bulgaren van "Ik betaal toch niet".

15 dagen vorig jaar ;-), maar die bulgaren bij ons hadden niet allemaal een loi-cursus Nederlands gedaan :aai:
Waarschuw beheerder
Wij hebben er ook een keer last van gehad. En toen zei Skoebenakie in het Nederlands, dat hij zijn spiegel eraf zou stompuh en toen was het allemaal goed.

i don't have change zeetie. da denk :lol:
Waarschuw beheerder

Ze proberen je idd af te zetten maar je moet echt een redelijke prijs afspreken voordat je de taxi instapt.. ik heb er verder nooit problemen mee gehad :)
Waarschuw beheerder
wij hadden voor 2 taxi's 1 prijs afgesproken wij die taxi's uit op de bestemming betaal ik het bedrag aan die chauffeur met mn zatte kop terwijl ze in die andere taxi zouden betalen:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Nikky op woensdag 14 januari 2009 om 19:08:
ik heb er verder nooit problemen mee gehad

Meestal hoor je daar ook niks over meiden die problemen hebben met Bulgaren.
Ze moeten het eerder van ons hebben, *** volk.

Uitspraak van Kweuzel op woensdag 14 januari 2009 om 16:12:
Hotel Majestic

Ja, is volgens mij een lomp mooi groot hotel dicht bij of aan zee.
Waarschuw beheerder
donateur
http://news.guide-bulgaria.com/SE/Bourgas/Nessebar/Sunny_Beach/News.aspx?3570=Taxi_Driver_Robs_Dutch_Tourist_in_Bulgarias_Sunny_Beach

Ik zie ook nog een artikel (en dat was van 11 december 2008) dat het aantal boekingen dramatisch slecht was. Ze willen dus toeristen gaan lokken (of hebben dat al gedaan) door de prijzen laag te houden. Beterrrrrrrrrr :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 14 januari 2009 om 23:48:
Ik zie ook nog een artikel (en dat was van 11 december 2008) dat het aantal boekingen dramatisch slecht was. Ze willen dus toeristen gaan lokken (of hebben dat al gedaan) door de prijzen laag te houden. Beterrrrrrrrrr

tja als ik het zo zie..gaat het juist best wild met de boekingen dusse :)
en de lage prijzen zijn nu wel weg hoor :)
Waarschuw beheerder
Vage gast die overal wel aan kon komen

Iedereen daar kon volgens mij overal wel aankomen. :lijn::xtc:
De 'portier' van die hoerekast eh, red rose? Was vooral erg behulpzaam 8)

En voor die taxi's echt maximaal 15leva's betalen waar ook naar toe en anders

"Ik betaal toch niet".

Taxi's genoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 08:35:
tja als ik het zo zie..gaat het juist best wild met de boekingen dusse
en de lage prijzen zijn nu wel weg hoor

Ja ik vind het ook vreemd inderdaad. Toen wij gingen boeken, was ons appartement rond de bouwvak al volgeboekt. Ah, onze boeking is geregeld dus boeieeeee :D

Waarschuw beheerder
die discotheken daar, elke dag dezelfde muziek (ze draaien gewoon elke dag dezelfde cd) :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 14:11:
die discotheken daar, elke dag dezelfde muziek (ze draaien gewoon elke dag dezelfde cd)

Het is goede muziek, dus van mij mogen ze:P
Waarschuw beheerder
Van 23 juli t/m 3 augustus Appartement Royal Sun Holiday...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaanBaa$ op donderdag 15 januari 2009 om 10:06:
De 'portier' van die hoerekast eh, red rose? Was vooral erg behulpzaam

die lange met die bril in die bocht aan een verlaten stukje van da straatje langs het water :D

Waarschuw beheerder
die discotheken daar, elke dag dezelfde muziek (ze draaien gewoon elke dag dezelfde cd)

Boeiee meestal ben ik zo lazerus dat ik het me toch niet meer kan interesseren. Bovendien heb ik de motoriek van een plank hout dus buiten hardcore en hardstyle kan ik toch bijna nergens op uit de voeten:lol:. Lekker iedere avond keilebakken, daar gaat het om8)!
Waarschuw beheerder
(ze draaien gewoon elke dag dezelfde cd)

Ik had een cd bij met "normale" muziek en vroegen of die baas van ons appartement die op wilde zetten. Nou dat was een verademing voor hem die cd heeft non-stop opgestaan langs het zwembad :-/.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Nikky op woensdag 14 januari 2009 om 19:08:
Ze proberen je idd af te zetten maar je moet echt een redelijke prijs afspreken voordat je de taxi instapt.. ik heb er verder nooit problemen mee gehad

Wat een forum picca:-O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 15 januari 2009 om 17:56:
die lange met die bril in die bocht aan een verlaten stukje van da straatje langs het water

Ehhm zo ver gaat mn geheugen niet O:) Maar het was daar idd niet zo druk, beetje verlaten straatje met 1 kroeg er nog naast. Water, geen idee :no: Hoe die kerel eruit zag weet ik ook niet meer wel een bril iig en hij zag er beetje uit als een nerdje 8)

Uitspraak van Den Glade Viking op vrijdag 16 januari 2009 om 10:30:
die cd heeft non-stop opgestaan langs het zwembad .

Die early hardcore cd was wel zo af :( Hakken op de zwembad-bar zat er niet in helaas