Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
iemand een idee?
dan hadden we een uur gelopen ofzo over ongeveer 2 km. En dat schoot niet bepaald op door de Kamenitza`s
een andere keer hadden we zo'n zweed zn digitale camera afgepakt weet je nog
Dan heb je denk ik echt de verkeerde restaurantjes bezocht.. ik heb er 14 dagen goed & lekker gegeten
nou je had voor mij ook wel mogen koken hoor Nikky
Als je van tevoren gewoon duidelijke afspraken maakt, schijnt het niet zo te zijn
En toen zei Skoebenakie in het Nederlands, dat hij zijn spiegel eraf zou stompuh en toen was het allemaal goed.
Mooi is dat, in het Nederlands tegen hun zeveren. Kan wel met een rekening komen; betaal toch niet
Maar ik heb op andere sites veel gelezen dat je beter geen taxi kunt nemen omdat ze vaak meer vragen dan het afgesproken bedrag?
Wij hebben er ook een keer last van gehad. En toen zei Skoebenakie in het Nederlands, dat hij zijn spiegel eraf zou stompuh en toen was het allemaal goed.
Maar ik heb op andere sites veel gelezen dat je beter geen taxi kunt nemen omdat ze vaak meer vragen dan het afgesproken bedrag?
ik heb er verder nooit problemen mee gehad
Hotel Majestic
http://news.guide-bulgaria.com/SE/Bourgas/Nessebar/Sunny_Beach/News.aspx?3570=Taxi_Driver_Robs_Dutch_Tourist_in_Bulgarias_Sunny_Beach
Ik zie ook nog een artikel (en dat was van 11 december 2008) dat het aantal boekingen dramatisch slecht was. Ze willen dus toeristen gaan lokken (of hebben dat al gedaan) door de prijzen laag te houden. Beterrrrrrrrrr
Vage gast die overal wel aan kon komen
"Ik betaal toch niet".
tja als ik het zo zie..gaat het juist best wild met de boekingen dusse
en de lage prijzen zijn nu wel weg hoor
die discotheken daar, elke dag dezelfde muziek (ze draaien gewoon elke dag dezelfde cd)
die lange met die bril in die bocht aan een verlaten stukje van da straatje langs het water
die cd heeft non-stop opgestaan langs het zwembad .