Als dat die plantjes in potten waren,ben ik bang dat er weinig te roken valt voor jou...
Wel trouwens dat ze het andere gesloten hebben i.v.m. beleid...als ze daarmee `handel` bedoelen ben ik wel benieuwd wat ze er mee bedoelen,over prijzen praten enzo...alsof dat niet op al de topic`s gebeurd !!
Ach ja,zal wel weer 1 of andere mongool op envelopjes hebben gedrukt...
hehe nee heb geen potjes zijn niet die die van mij is minder zielig hehe maar vanavond komen de betere foto's want heb nu teveel licht
op die foto zijn er dacht ik 3. mar wat je op die foto ziet is toch al snel een metertje of 5 bij 2 opp.
ben wel blij dat we er van af zijn. eentonig zeg, dat knippen
Mijn laatste bericht in het vorige topic ging over mijn opzet in de pubertijd en een deel onkostenvergoeding in die tijd.
Heb geen prijzen genoemd, Dus denk niet dat dat het was
Mischien de eerder genoemde prijzen van eerder die week ?
Het blijft een mooi gezicht hoor zo'n handje vol buiten planten.
Als ik de ruimte had
Zou waarschijnlijk toch met een knuppel in de tuin moeten gaan slapen om alle m.......tjes uit de tuin te jagen
In vorige topic stonden de prijzen per kilo...Ik hoor hier en daar in Den Haag dat een kilo eigenlijk rond de 2000 zit droog. En hoe zit dat voor Marokkaanse hasj dan? Wat zijn daar de prijzen van?
Ohja, vraagje..wat rookt de gemiddelde topicvolger per dag ongeveer? Ik zit meestal op 3a5gram, op een normale dag..Als ik uitreken hoeveel ik uitgeef per jaar aan m'n blowtjes pfff kan dan beter een voorraad aanleggen whahahan want no money
je hebt ook genoeg kwekerijen die ontdekt worden, omdat de bewoners [ als die er al wonen, want vaak staat t pand gewoon leeg ] er gewoon een zooitje van maken. vloeistofbassins die overlopen, met als gevolg dat de hele vloer blank staat dat zie je zo vaak hehe.. En veel worden er gevonden omdat de naaste bewoners simpelweg last hebben van de geur
Misschien wat beter nadenken over de afzuiging
D8 al topic dicht
Mja ga zelf ook eens weer beginnen denk ik met een paar plantjes mis het wel erg die hele fase van zn plantje vond altijd er bezonder!
Og ging die aflevering niet over die nieuwe helicopter,op afstand bestuurbaar,met geurherkenning?
Waar ze ook nog eens infrarood onder kunnen hangen,warmtezoekers.
Maargoed het is nog in een testfase,en ze hebben er op het moment maar 1.