Partyflock

Forumonderwerp · 1032810
7 volgers · 45655x bekeken
Betreft: stad: Ibiza

Onderwerp is dubbel!

Zie "Ibiza 2010" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
De Beheerder van Ibiza Topic 2006 heeft de moeite genomen om het 2009 topic te openen, want een 6 is tenslotte een 9 (als je 'm omdraait):-S

DC-10 Dicht...
Geen Afters meer...
...en Nóg Meer Italianen...
Een Gemeentebeleid om Ibiza om te toveren naar een St.Tropez/Marbella...

Moeten wij trouwe ibizatopiclezers en lezeressen, maar zeker ook Ibizagangers, ons nog wel begeven op het peperdure doch fijnste eiland van de Balearen?

Rioleer hier uw feitelijk onderbouwde meningen aangaande bovenstaand onderwerp. Ook nieuwtjes zijn meer dan welkom.
De nieuwelingen kunnen wellicht eerst het ibiza2008 topic lezen hier:
https://partyflock.nl/topic/974964:IBIZA_2008
Omdat velen alsmaar vragen over prijzen etc hier de prijslijst:
Viptafel Pacha 600€ (4 pers + 2 fles sterk incl frisdrank)
Bier clubs 10/12€
Water 10€
Baco e.d. 16€
Redbull Wodka 20€
Entree Clubs 20/35/55/70€
Vluchten +/- 320€
Villa 8 pers +/- 7000€ per 2 weken
Muziek: http://www.ibizaglobalradio.com/radio.htm
Line-ups: http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_i.htm
alvast wat plaatjes
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00294d6ca7b3ef481a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-K8MQI4HF.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=00021a090004ea12007494e01a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NR476NO4[/img]
[img width=500 height=333 cacheid=001011f9002cb4ff3b1e32e31a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ORPRECRT.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000809a50015ed519175f3741a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LZ4BV8Z6.jpg[/img]
[img width=500 height=333 cacheid=0008097f0015ed1179e8e8001a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-3688PTQI.jpg[/img]
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 08:04:
Waarom niet dan??
Hebben ons daar heftig vermaakt....?

wij (leonie en ik) zijn dit jaar helemaal niet langs bora bora geweest. Vreemd genoeg hebben wij gewoon geen behoefte gehad om daar te zijn. Overdag niet, en 's avonds ook niet...

Ik vond the underground wel cool! Weinig buitenlanders.. veel spanjaarden (duh).. alleen beetje vage muziek. Niet heel vet maar wel cool om een beetje buiten te chillen.. kletsen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lee op dinsdag 21 oktober 2008 om 21:09:
dan kan ik net zo goed naar Salou.

Tja,zijn daar nog nooit geweest en zullen daar nooit terechtkomen ook....
We vonden Bora Bora wel leuk omdat de sfeer daar losser was,mss omdat het kleiner is dan de clubs.....???

Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 21 oktober 2008 om 22:27:
Vreemd genoeg hebben wij gewoon geen behoefte gehad om daar te zijn. Overdag niet, en 's avonds ook niet...

Das toch niet vreemd???Iedereen heeft eigen keuze's dus.....!!
Voor ons was het gewoon een leuke "start" na enkele uurtjes chillen aan de villa of op een of ander leuk strandje....

Welke periode zijn jullie geweest??Mss krijg je een volledig ander publiek daar in juli-augustus??
In september vonden wij de mensen daar zeker niet verkeerd.... :lol:
Waarschuw beheerder
gezellig weer een nieuw forumpje.
Iemand misschien ervaring met Ibiza in januari/februari? Of is het er dan gewoon echt te koud dat er niets aan is? tips zijn zeer welkom!
Waarschuw beheerder
het is dan tussen de 15 en 20 graden en het eiland is compleet uitgestorven, alleen de eilandbewoners zelf zijn er dan.
pacha is wel open.

Waarschuw beheerder
Ik ben in Februari met mn vriendje een weekje op Ibiza geweest om te kijken hoe de winter daar is i.v.m. verhuisplannen, het was uitgestorven, kil en vochtig, hebben 3 dagen lekker weer gehad en 4 dagen regen en best fris.
De haven en kleine straatjes zijn volkomen uitgestorven, alleen het deel bij Figuretas leeft, de winkeltjes daar zijn wel gewoon open.
De bewoners zijn wel uitermate relaxt in de winter met name omdat alle toeristen dan pleite zijn en het lekker rustig is, maar het eiland *zucht* het eiland is en blijft prachtig, bloeiende amandel bomen, alles groen en veel bloemetjes, de strandjes allemaal leeg&verlaten, de clubs dicht maar de kleintjes (grial enz.) zijn wel open, en Pasha natuurlijk.
Wij hadden een mazzeltje, de promoter van gorgeous was jarig en gaf haar feestje in DC10 en zo stonden we 9 feb. in een afgeladen DC10 te feesten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LLetje op woensdag 22 oktober 2008 om 13:09:
Iemand misschien ervaring met Ibiza in januari/februari?

Volgens mij moet je dan ook nog eens de boot pakken, zo ver ik weet was het 2 jaar geleden nog zo dat het vliegveld in de winter dicht was. ;)
Vind het eind Oktober al scary daar, lege stranden, verlaten hotels... Misschien wel leuk om een centje bij te verdienen, alles helpen schoonmaken, schilderen etc. :lol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 16:51:
alles groen en veel bloemetjes

Hoeft ook niet per se, heb eens een jaar winter in Ibiza gezien dat er gewoon sneeuw lag, maar dat was dan ook wel extreem :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben gewoon weer van d' partij... Begin July en eind September! Ik merk het wel wat de beperkingen/regeltjes zijn tegen die tijd... Als het echt zo krap gaat worden dan zullen er nóg meer "illegale" feestjes gegeven worden :)

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
[img width=431 height=647 cacheid=001207f8002cc5d95dc508141a025b7975]http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/48/l_61449989a2f5482c8b60870726af952d.png[/img]
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
Ach, gelukkig is er nog J.A.C.K. – Zaterdag 15 november – Comedy Theater Amsterdam

Men neme de volgende ingrediënten:

-Een intieme locatie waar zelden een feest wordt georganiseerd, in hartje Amsterdam
-Driehonderd vrienden, bekenden, partypeople en ravers
-Dik decor, aankleding, extra licht en geluid, en een snufje alcohol
-Vette muziek: beginnend met funk, 80s en hiphouse, naar acid, klassiekers en vergeten klappers

Mix deze op zaterdagavond 15 november aanstaande tot een explosieve cocktail door elkaar, en je hebt J.A.C.K.! Deze unieke éénmalige rave vindt plaats in het Comedy Theater aan de Nes: een soort mini Paradiso waar deze nacht eens geen stand up comedians staan te raaskallen of bands hun gitaarmuziek laten schallen, maar dj’s hun dikste platen uit 20 jaar house aan elkaar lijmen. Geen dure headliners, maar wel gasten die een feestje weten te bouwen!

De mensen achter schrale slemppartijen als Punkboy, De Schillenhut, Uit je Paasei, Haarlem Ordinair en andere vuige fuiven hebben zich verzameld om de tent opnieuw af te breken. Doch, deze in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. De wanstaltige organisatie achter J.A.C.K. belooft immers niets en houdt zich daar dan ook aan!

Maar toch zorgt J.A.C.K voor wat stabiliteit in deze roerige tijden waarin de ene na de andere stabiliteit staatseigendom wordt. Want J.A.C.K. wil dat JIJ een aandeel koopt in J.A.C.K., en wel NU! Een aandeel dat niet fluctueert en waarbij je voor slechts 12,50 euro instapt. En je weet, de aandelen staan laag en hun waarde kan aanzienlijk gestegen zijn op zaterdagnacht 15 november vanaf 23.00! Mits de wereld dan nog niet ten onder is gegaan aan recessies, depressies en andere ellende…

Dus haal ogenblikkelijk je laatste centen van ICEsave of de staatsbank en koop nu dit waardevaste aandeel voor maar 12,50 euro op www.punkboy.nl/jack ! Check alvast deze site voor inspiratie en vette filmpjes en voeg je eigen niet te missen filmpjes toe. Ook word je beloond als je eigen originele beeldmateriaal op cd-rom of dvd meeneemt op de avond zelf. Denk aan beelden van die eerste vakantie in Lloret, je beste houseparty, of bruut festival bezoek van 2008. Je loopt wel het risico herkend te worden, want deze beelden zullen onderdeel vormen van het feest. Zo zie je maar weer, J.A.C.K. is naast waardevast ook nog eens zeer 2.0 en interactief bezig! En je feestvreugde is gegarandeerd, bij deze.

J.A.C.K. – To the sound of the underground
Zaterdag 15 November 2008
23:00 - 05:00
Comedy Theater
Nes 110 - Amsterdam
Tickets 12,50 euro via: www.punkboy.nl/jack
https://partyflock.nl/party/136571:J_a_c_k
Waarschuw beheerder
Nou goed Frank... ouwe spammer... Ik ben erbij, mede omdat dit feest door mijn broer georganiseerd wordt en al mijn vrinden er ook zijn. Het wordt vast fijn:D ik vind dat Luuk er ook bij moet zijn... Sugarcoated heeft ook al toe gezegd... en de rest hier dan???
Ik ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
misschien willen jij en Food zelfs n plaatje opzetten?
Waarschuw beheerder
ik zal eens in mijn oude platenkast kijken... wellicht Panik Album van Speedy J?
Waarschuw beheerder
had het al aan japie gemeld maar ik ben dan naar i love techno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op woensdag 29 oktober 2008 om 22:34:
i love techno

Check die minus set! Tering wat een geil genot van dikke beats! Underworld is natuurlijk ook een leuke!
(K)
Waarschuw beheerder
Rocco: Ik was even in Ibiza omdat een vriendin van mij ging trouwen maar voor de inspiratie hoef ik daar niet heen. Bij de clubeigenaren daar heerst een graaicultuur.

http://www.partyscene.nl/news/headlines/2008/november/interview_rocco_veenboer_awakenings_2008
Waarschuw beheerder
tja.. inspirerend is het niet echt meer idd.
zit zelf nu ook steeds meer te twijfelen, de enige feesten die ik nog de moeite waard zou vinden zijn we love space en cocoon, daarnaast vrij weinig.

Waarschuw beheerder
Cocoon was idd niet zo heel boeiend. Als je echt alle soorten wil moet je naar We Love...
Waarschuw beheerder
Ik begrijp het aan de andere kant wel! Ik bedoel bij cocoon heb je wel nog minimal.. Waar je bij de andere tenten veelal house hoort..
DC-10 (L) Ik hou ervan!! In Londen worden nog wel circoloco feesten gegeven.. Maar goed, Engels publiek is toch echt helemaal niets.. Was naar the fabric geweest daaro met loco dice.. Echt geen flikker aan.. Het was ook voor het eerst dat ik uitging waar niet gerookt kon worden.. Best vreemde (stinkende) ervaring.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zaterdag 8 november 2008 om 21:51:
Engels publiek is toch echt helemaal niets..

Die vermaken zich wel in San Antonio hoor :9 8) :lol:
Waarschuw beheerder
Leuk die verhalen van rocco over lasers etc. Maar kijk naar het leukste feest op ibiza:-) in DC-10 daar had je tot 2007 alleen twee bouwlampen hangen. Denk dat dat dus geen invloed heeft. Ik denk dat de toeristeninkomsten op ibiza flink gaan tegenvallen in 2009. We hebben dan inmiddels Laagconjunctuur, Mensen met minder geld gaan het iets minder riant doen. festivalletjes in Duitsland of lekker naar Berlijn. Wellicht dat wanneer er een nieuwe gemeenteraad word gekozen eind volgendjaar dat er gestemd wordt op diegene die vóór de afterhours zijn en dat alles weer wordt teruggedraaid.

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=39697350]{element is niet toegankelijk}Wellicht dat wanneer er een nieuwe gemeenteraad word gekozen eind volgendjaar dat er gestemd wordt op diegene die vóór de afterhours zijn en dat alles weer wordt teruggedraaid.[/quotedat zou de oplossing zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlexyFrank op woensdag 29 oktober 2008 om 17:22:
misschien willen jij en Food zelfs n plaatje opzetten?

Een nieuw Tag Team is born! Ik ga even in de oude doos grabbelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op maandag 10 november 2008 om 09:41:
Wellicht dat wanneer er een nieuwe gemeenteraad word gekozen eind volgendjaar dat er gestemd wordt op diegene die vóór de afterhours zijn en dat alles weer wordt teruggedraaid.

voor autoriteiten zo'n rigoreuze beslissing hebben genomen zijn we minimaal 5 jaar verder,
ze willen natuurlijk eerst zien of ibiza écht afhankelijk is van wat vrijere wetgevingen.
maar tegen die tijd is ibiza waarschijnlijk al zo veranderd dat wij het niet meer terug herkennen:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op vrijdag 7 november 2008 om 22:00:
de enige feesten die ik nog de moeite waard zou vinden zijn we love space en cocoon, daarnaast vrij weinig.

Zijn ook de feesten waarvoor ik nog een keer terug wil. Maar dat wordt dan 2010...

Uitspraak van ZAZAZA op maandag 10 november 2008 om 09:41:
Mensen met minder geld gaan het iets minder riant doen. festivalletjes in Duitsland

:jaja: :smoke:
Waarschuw beheerder
beetje laat dit en zou best kunnen dat dit al aan bod is gekomen in het vorige topic, maar toch nog maar ff verhaaltje geplukt van djscene:

‘Fight for your right to party!'
Clubeigenaren, horeca-uitbaters, hotelmanagers, taxichauffeurs… Iedereen die zijn brood verdient met de jaarlijkse stroom dance-toeristen, begint de gevolgen van het nieuwe uitgaansbeleid op het partyeiland te merken. Met een grote demonstratie in de binnenstad van Ibiza Stad wil men het tij keren.

Maandag 4 augustus gaat het gebeuren; een protestactie op de Vara de Rey in het centrum van Ibiza (om 19:00 uur). De organisatoren zijn naar verluidt ‘mensen die verbonden zijn met de clubscene van het eiland’. Maar iedereen die het eiland een warm hart toedraagt, wordt van harte uitgenodigd om deel te nemen, want Ibiza heeft het dit jaar zwaar.

Naast de gevolgen van de slechte economie, waar elk vakantieoord deze zomer mee geconfronteerd wordt, blijkt dat het partyeiland door de berichtgeving over het nieuwe harde uitgaansbeleid nog eens extra hard getroffen is. Hotels en clubs blijven half leeg en diverse bars in het havengebied hebben hun deuren al moeten sluiten. Het zijn dus niet alleen de clubbers die lijden onder het nieuwe beleid.

Ook is er veel ontevredenheid over de willekeur van de Balearische gezagsdragers. DC-10 moest opnieuw zestig dagen dicht, zonder duidelijke reden. Bij de dagelijkse kleurrijke optochten door de straten (om publiek voor die avond te trekken) mag er geen muziek meer gedraaid worden. La Troya kreeg het dringende advies om hun flyers en posters na tien jaar ineens aan te passen, omdat deze ‘niet smaakvol’ zouden zijn. Maar de Space wordt vervolgens wel doodleuk verzocht om de deuren open te houden tot oktober, zodat de toerist nog wat langer uitgeknepen kan worden.

De clubscene in Ibiza vreest dat ze de concurrentieslag met de vele festivals in Europa verliest en hoopt de overheid met de demonstratie duidelijk te maken dat op deze manier niet alleen het nachtleven, maar ook de economie van het eiland om zeep geholpen wordt. Ben je dus aankomende maandag op Ibiza, dan weet je wat je te doen staat: ‘Fight for your right to party!'

Bron: Ibiza-Voice
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 11 november 2008 om 14:50:
‘Fight for your right to party!'
Clubeigenaren, horeca-uitbaters, hotelmanagers, taxichauffeurs… Iedereen die zijn brood verdient met de jaarlijkse stroom dance-toeristen, begint de gevolgen van het nieuwe uitgaansbeleid op het partyeiland te merken. Met een grote demonstratie in de binnenstad van Ibiza Stad wil men het tij keren.

Maandag 4 augustus gaat het gebeuren; een protestactie op de Vara de Rey in het centrum van Ibiza (om 19:00 uur). De organisatoren zijn naar verluidt ‘mensen die verbonden zijn met de clubscene van het eiland’. Maar iedereen die het eiland een warm hart toedraagt, wordt van harte uitgenodigd om deel te nemen, want Ibiza heeft het dit jaar zwaar.

Naast de gevolgen van de slechte economie, waar elk vakantieoord deze zomer mee geconfronteerd wordt, blijkt dat het partyeiland door de berichtgeving over het nieuwe harde uitgaansbeleid nog eens extra hard getroffen is. Hotels en clubs blijven half leeg en diverse bars in het havengebied hebben hun deuren al moeten sluiten. Het zijn dus niet alleen de clubbers die lijden onder het nieuwe beleid.

Ook is er veel ontevredenheid over de willekeur van de Balearische gezagsdragers. DC-10 moest opnieuw zestig dagen dicht, zonder duidelijke reden. Bij de dagelijkse kleurrijke optochten door de straten (om publiek voor die avond te trekken) mag er geen muziek meer gedraaid worden. La Troya kreeg het dringende advies om hun flyers en posters na tien jaar ineens aan te passen, omdat deze ‘niet smaakvol’ zouden zijn. Maar de Space wordt vervolgens wel doodleuk verzocht om de deuren open te houden tot oktober, zodat de toerist nog wat langer uitgeknepen kan worden.

De clubscene in Ibiza vreest dat ze de concurrentieslag met de vele festivals in Europa verliest en hoopt de overheid met de demonstratie duidelijk te maken dat op deze manier niet alleen het nachtleven, maar ook de economie van het eiland om zeep geholpen wordt. Ben je dus aankomende maandag op Ibiza, dan weet je wat je te doen staat: ‘Fight for your right to party!'

Bron: Ibiza-Voice

Gozer dit is dus ècht oud nieuws...
De betoging was wel een succes overigens
Waarschuw beheerder
Jiiiiihaaaaaa

Transavia vlieg vanaf komend jaar rechstreeks op ibiza...
http://www.transavia.com/hv/nl-NL/reisgids/vliegtickets/Spanje/vliegticket-Ibiza?city=IBZ&osadcampaign=zomerschema_1108&link=2
nu boeken en straks voor lekker weinig erhene! (alhoewel... zo weinig ook weer niet:()
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 13 november 2008 om 16:17:
Jiiiiihaaaaaa

Transavia vlieg vanaf komend jaar rechstreeks op ibiza...
http://www.transavia.com/hv/nl-NL/reisgids/vliegtickets/Spanje/vliegticket-Ibiza?city=IBZ&osadcampaign=zomerschema_1108&link=2
nu boeken en straks voor lekker weinig erhene! (alhoewel... zo weinig ook weer niet:()

Ehm dat was vorig jaar ook al zo! Over oud nieuws gesproken :)

Waarschuw beheerder
Nope geen oud nieuws... Ze vlogen altijd al in 1 keer... Maar alleen op zondag en woensdag... Nu gaat dat maandag/woensdag/vrijdag & zondag worden. Plus de tickets zijn cheaper!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DVD op donderdag 13 november 2008 om 21:43:
Ehm dat was vorig jaar ook al zo!

was dat toen niet alleen in combi met een appartement/hotel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DVD op donderdag 13 november 2008 om 21:43:
Ehm dat was vorig jaar ook al zo!

Volgens mij vlogen leonie en ik in 2007 ook al met transavia..
Waarschuw beheerder
in 2007 kon ik geen directe vlucht krijgen.. volgens mij heb ik alleen in 2005 direct gevlogen

Waarschuw beheerder
Afgelopen september rechtstreeks Amsterdam Ibiza(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 14 november 2008 om 12:20:
was dat toen niet alleen in combi met een appartement/hotel?

nee geen combi dit jaar, alleen vlucht. En het kon idd alleen op woensdag en zondag. Voor een villa perfect is bijna altijd op zondag! Was iets meer dan 300 euro incl. kwijt...

De prijzen gaan langzaam omhoog ivm beperkt aantal stoelen voor lage prijs, let maar op. Zou vroeg boeken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 13 november 2008 om 23:31:
Nu gaat dat maandag/woensdag/vrijdag & zondag worden.

Dat is echt beter!!

Waarschuw beheerder

die lopen nog wel een beetje achter:
Maar de doorgewinterde partyganger kan ook gewoon 24 uur lang feesten.

[img width=15 height=15]http://whizkunde.mine.nu/porto/images/smilies/icon_got_emo.gif[/img]
Waarschuw beheerder
@ ZAZAZA:

Een tafeltje in bijv. Amnesia, is dat moeilijk te regelen en wat kost da?:p
Waarschuw beheerder
Gewoon bellen, en veeeeeel geld meenemen, Meer dan bij Pacha
Waarschuw beheerder
Hmm, jammer dat m'n Spaans onder de maat is dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op dinsdag 18 november 2008 om 23:17:
Een tafeltje in bijv. Amnesia,

is niets aan..:(

De Vip in de Amnesia is echt overschat! Vond het niets aan.. Als je een tafel hebt en je bent met al je vrienden kan he leuk zijn, maar het voegt denk ik niet echt veel extra waarde toe.. Of je nou op de vip loopt of een tafel hebt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op vrijdag 21 november 2008 om 09:56:
is niets aan..

De Vip in de Amnesia is echt overschat! Vond het niets aan.. Als je een tafel hebt en je bent met al je vrienden kan he leuk zijn, maar het voegt denk ik niet echt veel extra waarde toe.. Of je nou op de vip loopt of een tafel hebt..

kan me voorstellen dat het op een druk cocoonavondje best prima is hoor een tafel. Als is het alleen maar om je glas bij te vullen met al het lekkers wat je hebt staan. Als ik een tafel heb, dan banjer ik die hele tent door, om af en toe ff te chillen en een wodka te bekommen an meimem Tisch...:D
Waarschuw beheerder
ik voel er wel iets voor om dit jaar een tafel te doen bij renaissance in pacha
Waarschuw beheerder
De kans is groot dat ik volgend jaar geen ibiza pak.. Leonie en ik gaan naar Suriname... Lekker bij mijn familie zitten en heerlijk eten... Misschien plakken we nog een weekje brazil of sint maarten er aan vast.
Waarschuw beheerder
(alhoewel... zo weinig ook weer niet:()

idd voor openingsweekend 2009 betaal je nu 292 euries als je vrijdag t/m woensdag gaat ... die vliegtax maakt het altijd zo duur tegenwoordig
Waarschuw beheerder
:cheer: kga met un vriendin 2 weekjes naar Ibiza:cheer:
wordt super:d
en ik hoef alleen maar ticket te betalen gelukkig :)
haar pa heeft daro ene villa O:)
en hij moet toch elke dag werken :cheer: :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand toevallig een site met appartementjes erop? Voor 2 personen?
En is Figueretas een beetje gunstig om te zitten?
laatste aanpassing