Partyflock

Forumonderwerp · 1032810
7 volgers · 46222x bekeken
Betreft: stad: Ibiza

Onderwerp is dubbel!

Zie "Ibiza 2010" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
De Beheerder van Ibiza Topic 2006 heeft de moeite genomen om het 2009 topic te openen, want een 6 is tenslotte een 9 (als je 'm omdraait):-S

DC-10 Dicht...
Geen Afters meer...
...en Nóg Meer Italianen...
Een Gemeentebeleid om Ibiza om te toveren naar een St.Tropez/Marbella...

Moeten wij trouwe ibizatopiclezers en lezeressen, maar zeker ook Ibizagangers, ons nog wel begeven op het peperdure doch fijnste eiland van de Balearen?

Rioleer hier uw feitelijk onderbouwde meningen aangaande bovenstaand onderwerp. Ook nieuwtjes zijn meer dan welkom.
De nieuwelingen kunnen wellicht eerst het ibiza2008 topic lezen hier:
https://partyflock.nl/topic/974964:IBIZA_2008
Omdat velen alsmaar vragen over prijzen etc hier de prijslijst:
Viptafel Pacha 600€ (4 pers + 2 fles sterk incl frisdrank)
Bier clubs 10/12€
Water 10€
Baco e.d. 16€
Redbull Wodka 20€
Entree Clubs 20/35/55/70€
Vluchten +/- 320€
Villa 8 pers +/- 7000€ per 2 weken
Muziek: http://www.ibizaglobalradio.com/radio.htm
Line-ups: http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_i.htm
alvast wat plaatjes
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00294d6ca7b3ef481a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-K8MQI4HF.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=00021a090004ea12007494e01a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NR476NO4[/img]
[img width=500 height=333 cacheid=001011f9002cb4ff3b1e32e31a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ORPRECRT.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000809a50015ed519175f3741a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LZ4BV8Z6.jpg[/img]
[img width=500 height=333 cacheid=0008097f0015ed1179e8e8001a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-3688PTQI.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe jij eens ff interpunctie doen. en een taalcursusje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 maart 2009 om 23:23:
beste lui vraagje moet jee echt uit om naar de clubs te gaan of zijn de strand feetsje ook tof wat kosten die dan en als ik op you tube kijk bor bora hoe is day dan en hoelaat gaan die dicht enzo wil prijzen en tijden alvast bedankt wat is redlijk zakgeld voor 8 dagen normaal gek doen ga rond begin juli??

,. --> als jij je eens gaat verdiepen in die 2 tekens, dan kom je al een heel eind. Succes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 maart 2009 om 23:23:
beste lui vraagje moet jee echt uit om naar de clubs te gaan of zijn de strand feetsje ook tof wat kosten die dan en als ik op you tube kijk bor bora hoe is day dan en hoelaat gaan die dicht enzo wil prijzen en tijden alvast bedankt wat is redlijk zakgeld voor 8 dagen normaal gek doen ga rond begin juli??

Hahahahaaaaaa wat een lastige vraag zeg?!?
Waarschuw beheerder
Net een week ibiza geboekt!
We gaan van 9 tot 16 september. Eerste keer op dit "legendarische" eiland, we zien het helemaal zitten!
Ik hoop stiekem op een heropening van circo loco want dit feest wil ik heeeel graag mee kunnen maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JasperW op dinsdag 24 maart 2009 om 19:11:
Net een week ibiza geboekt!

We hebben een groentje! ;-) De eerste stap is gezet, go for it!

We gaan van 9 tot 16 september. Eerste keer op dit "legendarische" eiland, we zien het helemaal zitten!

Waar is je verblijf?

Ik hoop stiekem op een heropening van circo loco

Wie niet? Maar gaat niet gebeuren ben ik bang!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op woensdag 25 maart 2009 om 08:53:
Waar is je verblijf?

We hebben gekozen voor een hotel, club bahamas in playa d'en bossa.
Als het ons bevalt dan huren we een volgende keer wel een appartement of eventueel een villa samen met wat vrienden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JasperW op woensdag 25 maart 2009 om 09:15:
We hebben gekozen voor een hotel, club bahamas in playa d'en bossa.
Als het ons bevalt dan huren we een volgende keer wel een appartement of eventueel een villa samen met wat vrienden.

Reken er maar op dat het gaat bevallen ;)
Eerste jaar ook gedaan, hotel, op zich handig om het eiland te verkennen. Je hoeft niets op te ruimen, eten wordt voor je gemaakt etc.

Villa heeft echter andere voordelen: meer vrijheid, eigen voorraad eten en drank, minder last van andere mensen / andere mensen minder last van jou, eigen zwembad etc.!

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
'DC10 hire Beckhams lawyers' says completely unproven rumour

Don't believe a word of this but our scandalous rumour of the day is, allegedly, the heads of Circo Loco have hired David Beckham's lawyer to sort out the situation with DC10 and the Spanish authorities.

The totally unproven rumour we heard through an undisclosed source claims they've managed get the ban on the venue lifted and the club will open in June.

As with all Ibiza gossip do not take this as gospel - we're only passing on the Chinese whispers we've heard.

Bron: http://www.mixmag.net/content/dc10-hire-beckhams-lawyers-says-completely-unproven-rumour
Waarschuw beheerder
laten we het hopen zeg.. want zoals het er nu uitziet zit er misc nog wel een weekje ibiza voor mij in :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op woensdag 25 maart 2009 om 15:09:
weekje ibiza voor mij in

wanneer dan?
ik wil ook en ik heb nog steeds niet geboekt:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op woensdag 25 maart 2009 om 16:46:
reisje van sytz

wanneer waar hoeveel?
Kunnen we geen villa huren?

Waarschuw beheerder
Sorry was al laat en lag in bed toen ik dat schreef.
Maar goed sorry voor de overlast doei.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 25 maart 2009 om 20:17:
Kunnen we geen villa huren?

contact sytz :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 22:45:
Sorry was al laat en lag in bed toen ik dat schreef.
Maar goed sorry voor de overlast doei.

maakt niet uit meid. laat op de avond verander ik ook altijd in een analfabeet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefotronic op donderdag 26 maart 2009 om 09:25:
maakt niet uit meid. laat op de avond verander ik ook altijd in een analfabeet.

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Even een update:

[img width=843 height=209 cacheid=0010712f002d5eb011a1e2761a0277591b]http://img140.imageshack.us/img140/7379/ibz3.jpg[/img]

(People from Ibiza op de juiste plaats gezet, en Zoo Channel toegevoegd, ik lees overigens in sommige berichten dat Hed Kandi op de zaterdag zou komen in Eden)

De line-ups zullen er overigens ook al snel komen, via Myspace zijn er al heel wat artiesten bekend, maar bijv. Cocoon kwam vorig jaar ook rond deze tijd al met het theme en de line-ups! Kan ieder moment zijn dus, Cocoon heeft overigens plannen om dit jaar om 18:00u te beginnen. Deze hadden ze vorig jaar ook al, alleen werd dat op het laatste moment afgeblazen op last van de overheid (behoorlijk kut, we stonden om 18:30 op een lege parkeerplaats voor Amnesia!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hed Kandi is op zaterdag @ Eden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 26 maart 2009 om 14:06:
Hed Kandi is op zaterdag @ Eden

Thx, fixed!

Wat is er eigenlijk aan de hand met El Divino, op sommige sites wordt deze club als 'sinking ship' genoemd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 101 op donderdag 26 maart 2009 om 14:25:
Wat is er eigenlijk aan de hand met El Divino, op sommige sites wordt deze club als 'sinking ship' genoemd.

volgens mij gaat ElDivino weg. De haven wordt opnieuw ingedeeld en er is geen plek meer voor 'het goddelijke'
Artiest Mizla
Waarschuw beheerder
Knoop doorgehakt, begin juli naar Ibiza voor een weekje in App. Arlanza Bossa II.

Iemand ervaringen met deze toko....beetje goed vertoeven?

Hoop dat de 'rumour' hierboven waar is, Dc-10 lijkt me toch wel erg vet!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=493 height=230 cacheid=001071d0002d5fc4b4a0a48c1a027783d5]http://www.meganite.co.uk/newsletter/meganitenews_03_2009/meganitenews_03_2009_01.png[/img]

Meganite '09 komt er dus ook, dag is nog onbekend, maar verwacht dat deze ongewijzigd blijft en dus waarschijnlijk op Woensdag in Privilege staat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 101 op vrijdag 27 maart 2009 om 08:09:
Meganite '09 komt er dus ook, dag is nog onbekend, maar verwacht dat deze ongewijzigd blijft en dus waarschijnlijk op Woensdag in Privilege staat.

kunnen we tegenwoordig ook naar ayianapa en mykonos voor een meganite?
waar ligt dat eigenlijk?
Waarschuw beheerder
ayia napa was toch ook zo'n dramatische britse kolonie?
Waarschuw beheerder
Holy shit, zie net op Ibiza-Spotlight de volgende namen bevestigd voor Cream op 30 juli:

Paul van Dyk
Sasha
Hernan Cattaneo

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op vrijdag 27 maart 2009 om 12:36:
Sasha
Hernan Cattaneo

tjezus... miscchien dan toch maar een keer naar cream nooit geweest namelijk :bloos:
Waarschuw beheerder
Hehe, gewoon doen ;)

Hoop wel dat Sasha en Hernan in de Main draaien...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op vrijdag 27 maart 2009 om 12:41:
Hehe, gewoon doen

Hoop wel dat Sasha en Hernan in de Main draaien...

zijn er dan wel 'Gewillige cheap ass Cyberdog sletjes met Glowsticks' aanwazig?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 27 maart 2009 om 14:30:
zijn er dan wel 'Gewillige cheap ass Cyberdog sletjes met Glowsticks' aanwazig?

Die zijn er wel nog, al neemt het aantal elk jaar af, vorig jaar zag je het al niet veel meer, maar in '07 was dat aantal een stuk hoger. Als je het cyberdog en de glowsticks weglaat tussen Gewillige cheap ass sletjes: Enorm veel! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een update:

[img width=843 height=195 cacheid=0010723b002d60690831d1f81a02779690]http://img300.imageshack.us/img300/9512/ibz4.jpg[/img]

2 feesten toegevoegd bij Eden, Meganite definitief op woensdag in Privilege en Kiss Da Funk op de juiste plaats gezet (El Divino).

Inside Out @ Eden Ibiza

All new for Summer 2009

This summer will be one to remember. Inside Out is a brand new event that is going to rock the island of Ibiza by taking over Mondays at the world famous Superclub, Eden, San Antonio for 2009.

Inside Out plans to be the San Antonio’s number one underground house event with two rooms of distinctive cutting edge sounds.

“Inside” the main room will see progressive house, tech house, and techno all mixed together with a Balearic twist.

“Out” in the back room the most innovative sounds will be played for cool crowd. Expect upfront electro, fidget house and wonky house, and all that is keeping dancefloors moving throughout the UK. There will also be a special twist to the funky room to make this party the most talked about of the year. More info to come!

Each week, resident DJ’s Nathan Viva & Alex Ellenger will be joined by a different high profile promoter and special guest DJ to bring their take on the UK dance scene to Ibiza. No stone will be unturned to get the very best in up and coming DJ’s & Promoters to join in the fun and take your summer to another level.

The season opens on 15th June for 14 special parties with the closing party taking place on the 14th September.

So, you wanna come “Out” or wanna stay “Inside”? Either way this is night for you.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
cyberdogs en glowsticks heb ik idd niet veel gezien,maar die sletjes lopen overal wel rond.Vooral in San An.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 101 op vrijdag 27 maart 2009 om 14:51:
progressive house, tech house, and techno all mixed together with a Balearic twist.

Niet verkeerd! (y)

Waarschuw beheerder
Heeeeerlijk eiland!! zodra je op dat vliegtuig terug stapt heb je al weer heimwee.
Maargoed hebben jullie ervaring met in de september maand nog een lastminutes te boeken?
Of zouden jullie nu al boeken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 01:24:
Maargoed hebben jullie ervaring met in de september maand nog een lastminutes te boeken?
Of zouden jullie nu al boeken?

Dat verschilt per keer.
Ik weet dat ze b.v. in Duitsland een vliegtuig charteren en als er nog geen stoelen zijn verkocht dan is de prijs laag. Wanneer het vliegtuig voller wordt dan gaat de prijs omhoog en de laatste stoelen zijn soms belachelijk duur. Zetten ze voor die dag nóg een vlucht in, dan begint de hele procedure weer opnieuw.
We hebben in september wel eens gevlogen voor 125 euro per persoon, maar ook wel eens voor bijna 300 eur per persoon.
Als je niet tijdsgebonden bent heb je een groot voordeel, al was het maar omdat de weekend vluchten bijna altijd de duurste zijn; dan wisselen de appartementen en de huurhuizen...
Onze favorieten de laatste paar jaar zijn www.germanwings.com en www.airberlin.com De laatste is samengegaan met LTU, een zusteronderneming van Lufthansa. Beiden zijn overigens gegarandeerd van een uitstekende service en een jonge vloot.
Succes met boeken!
Waarschuw beheerder
donateur
Daar issie dan, uit het Raveline magazine 🇩🇪 dat nu uitkomt:

[img width=800 height=1100]http://www.flipkix.nl/images/events/cocoonibz09.jpg[/img]

Wordt voor mij 2 en 3, kijk 't meest uit naar de 3e avond!
Waarschuw beheerder
Mooi! Daar ga ik 14/09 zeker uit men dak gaan :p
Waarschuw beheerder
***For your personlised Service in Ibiza***

***For the best V. I. P. Tables, booking in Restaurants and Club's***

>>> as well Last minute <<<

Apartments, Houses for the rental & sale. Boat-car rental stretch limo, Hummers, etc etc

So I intends to survive you a VIP-treatment on the Party - island Ibiza,

Come to be member http://ibizavipserv.hyves.net

see for more http://vipthings.com

contact us,

nikit@Ibizavipservice.com
Mob: +423663114511
Mob: +34609624013
Mob: +31624161634

Greetzz Marina & Mr.Nikita™
Waarschuw beheerder
Heb net even dit onderwerp doorgelopen en wat krijg ik zin in mijn vakantie!!!
28 juni lekker 2 weken vertoeven in een villa in Ibiza....
Fijn dat hier de updates staan van alle feesten!
Ik hou het hier in de gaten!
Tips zijn altijd welkom!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roohna op zondag 29 maart 2009 om 23:27:
Fijn dat hier de updates staan van alle feesten!
Ik hou het hier in de gaten!
Tips zijn altijd welkom!

graag gedaan:)

Nog iets, aanstaande vrijdag is er nog een Time Warp Warm-up in Cocoon met Carl Cox en Sven Vath B2B. Ik denk dat ik wel ff ga kijken:D
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Time warp 1 keer.. hoeft niet meer zozeer..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op maandag 30 maart 2009 om 21:00:
Time warp 1 keer.. hoeft niet meer zozeer..

Ja flappie... Dat feest is gewoon in Cocoon club frankfurt Met Cox en vath... hoe vaak zie je hun nog B2B draaien. Trouwens de laatste keer dat Ik Cox gezien heb is 9 jaar geleden als afsluiter op dancevalley. Ik geef die neger nog een kans zichzelf te bewijzen terwijl ik nippend aan mijn wodkatje mij aan het voorbereiden ben op de stevige after in RobertJohnson;P
ik ben nooit op TW geweesten ik zou het ook niet aankunnen, Ik denk dat ik rond 9 uur s'ochtend zou sterven:P
Waarschuw beheerder
wat is dat met dat gekopieer van jou de laatste tijd berend, kan je het niet meer opbrengen zelf ff iets denegrerends te tikken? ;)
Waarschuw beheerder
heb PB naar PF gestuurd... wordt aan gewerkt... ze vonden mijn commentaar te braaf... wordt aangepast
Werkzaam bij Carebox
Waarschuw beheerder
Wil graag gaan maar denk dat het pas 2010 wordt
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=600 height=801 cacheid=00107490002d6446dec958cb1a02785f7c]http://news.cocoonclub.net/images/cocoon_ibiza_2009.jpg[/img]

time to celebrate:
cocoon ibiza and 10 years of craziness!

die geschichte von sven väth und cocoon und vor allem von ibiza ist in den vergangenen jahren auf jede erdenkliche art und weise unzählig oft und gleichermaßen ausführlich erzählt worden. interviews, presse-erklärungen, party-reviews, foren-beiträge und vieles mehr lassen eigentlich kaum noch platz für ergänzungen. cocoon ibiza ist und bleibt einer der eckpfeiler im ibizenkischen party-universum, das in jedem sommer zur insel-invasion ruft. dass wir inzwischen ins fette zehnte jahr gehen, hätte nach den ersten schweren jahren aber wohl nie jemand zu prognostizieren gewagt. deshalb ist das jahr 10 für uns vor allem das jahr des dankes!

zuerst geht natürlich ein ganz besonderes dankeschön an unsere gäste, die uns von anfang an unterstützt haben und an die künstler, die dies ebenfalls immer getan haben und auch noch tun. allen voran sind hier ricardo villalobos und richie hawtin zu nennen, denen sven schon sehr früh sein vertrauen ausgesprochen hat und damit wie schon so oft sein einzigartiges gespür für die entwicklung der musik und clubkultur bewiesen hat. aber auch alle anderen cocoon-residents und gast-djs haben es geschafft, den sound der insel in den letzten jahren neu zu definieren. house und techno in ihrer jetzigen form würden ohne cocoon auf ibiza wohl anders verstanden werden. die performances abseits der musik hatten bei cocoon ebenfalls von beginn an einen besonderen platz. namen wie die freaks aus london oder rosalind „rose“ bee sowie die cocoon-eigenen performances stehen für eine neue qualität, die in diesem jahr nochmals getoppt werden dürfte. zum großen jubiläum wird in diesem jahr die amerikanische burlesque-ikone dita von teese ein gastspiel geben, auf das wir uns ganz besonders freuen.

last but not least müssen wir uns natürlich noch beim amnesia ibiza bedanken – immer noch einer der besten clubs der welt und der perfekte ort für die montäglichen cocoon-nächte. seit letztem jahr hat das amnesia nochmals einen gang hochgeschaltet und mit der neu gestalteten terrasse jetzt zwei gleichberechtigte floors geschaffen, die so auf der insel einzigartig sind.

den musikalisch kompromisslosen weg, für den cocoon auf ibiza in den letzten zehn jahren stand, werden wir natürlich auch in diesem jahr weitergehen und sogar noch stärker ausbauen. mit dem offenbacher reboot, federico molinari vom frankfurter label „oslo“, livio & roby aus rumänien, dem englischen tech-house-superstar radioslave, dem deutschen shootingstar nick curly sowie dem franzosen guillaume & the coutu dumonts und dem chilenen jose luis ordenes a.k.a umho begrüßen wir in diesem jahr gleich mehrere tolle neue acts, die exemplarisch für die aktuelle entwicklung von house und techno stehen. unter den neuzugängen dürfte auch das live-set von joris voorn ein besonderes highlight werden und neben cocoon head sven väth, der in diesem jahr sage und schreibe 13 mal der gastgeber sein wird, stehen auch die residents der letzten jahre wieder an den reglern der beiden cocoon-floors. loco dice wird fünf gigs spielen, einen davon mit seinem produktionspartner martin buttrich; richie hawtin ist dreimal zu gast und wird zusammen mit magda, barem und gaiser live auch gleich einen eigenen minus-abend für cocoon zelebrieren. marco carola darf selbstverständlich ebenfalls nicht fehlen und wird zweimal dabei sein. ricardo villalobos wird die zentrale rolle auf der amnesia-terrasse spielen und ganze siebenmal seinen einzigartigen magischen sound präsentieren – unter anderem hat er sich zum saisonabschluss die chicagoer house legende dj sneak an seine seite gebucht.

neben den aus den letzten jahren bekannten cocoon- und cocoonclub-artists andré galluzzi, c-rock, chris tietjen, frank lorber, karotte und tobi neumann begrüßen wir in 2009 mit markus fix und cassy auch zwei neuzugänge aus dem eigenen haus. mit dorian paic, dubfire, josh wink, luciano, matthias kaden, onur özer, raresh, tiefschwarz, vera und zip sind wieder alle freunde des hauses auf der weissen insel und selbstverständlich dürfen auch heuer unsere beiden ibiza-residents arian und mart aus dem amnesia nicht fehlen.

der wahnsinn geht also weiter und gemeinsam zelebrieren wir das jahr 10 auf der mystischen sonneninsel – ein ganz besonderes jahr und eine magische dopplung der jubiläen! denn während cocoon ibiza sein 10-jähriges feiert, geht zeitgleich der frankfurter cocoonclub in sein fünftes jahr. es wartet nach diesem langen, harten und grauen winter also ein ganz besonderer sommer auf uns: 10 jahre cocoon ibiza – die party geht weiter!

Bron: Cocoon
Waarschuw beheerder
ook al draait die gast nog wel eens een vette set.. en ook al doet hij met ontbloot bovenlichaam staand op de dj booth vette kunstjes met de low en mid freqs van zijn mixer terwijl 400 chicks op de dansvloer een orgasme krijgen..

vath moet gewoon dood
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grappig, als je kijkt naar de lineup van 24/8 dan staat er eerst karotte en carola en daarna pas vath en reboot,
en normaal staan de bovenste namen altijd voor de 2 djs die in de main draaien en de onderste op het terras.
apart dat ie dan zichzelf in het terras zet.. zal wel lekker druk worden daar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _affie op woensdag 1 april 2009 om 21:50:
vath moet gewoon dood

Dan haal hem maar eens snel uit je favorieten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op woensdag 1 april 2009 om 23:01:
Dan haal hem maar eens snel uit je favorieten!

Hoezo dan? Als ie straks dood is luister ik nog steeds met evenveel plezier naar zijn heldensets.
Z'n naam staat er gewoon te vaak en hij krijgt iets te veel aandacht. Daarom moet hij gewoon dood. Verder blijft het een held.

Als jij straks met een overdosis pep en tulband achter de draaitafels staat, zal ik precies hetzelfde over jou zeggen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _affie op woensdag 1 april 2009 om 23:27:
Z'n naam staat er gewoon te vaak en hij krijgt iets te veel aandacht.

Whahaha.. wat een onzin.. sorry hoor maar dit is de slechtste beargumentatie die ik ooit heb gelezen.. Cocoon is vath.. En hij staat er een aantal dagen niet.. En als je vath niet wil zien ga je toch lekker naar het terras (behalve dan 24/8)..

Ik had er 22/6 wel willen zijn.. of 21/9!