Partyflock

Forumonderwerp · 1032691

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Hallo allemaal :)

Deze track is geïnspireerd door, zoals de titel al doet vermoeden, Infected Mushroom. Ik ben altijd al een fan geweest. Toen ik laatst naar 1 van hun optredens ging ontplofte mijn hoofd bijna, wat vet!! Een paar dagen later kreeg ik thuis een mega inspiratie impuls, waardoor ik deze track in bijna 1 sessie heb gemaakt.

Voor de geïnteresseerde, alle leads komen uit de Juno-106 of Albino 2 :)

Download 192kbs MP3
PartyFlock Stream
laatste aanpassing

Goa heeft dat ook. Maar Psytrance (waar goa onder valt) is een genre dat meerdere substijlen heeft he. Net als dat je onder Trance hardtrance, progressive, tech-trance, uplifting etc. hebt, heb je dat ook met Psytrance. Onder psytrance valt ook weer van alles. Zoals Progressive, dark, full on, chill etc.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 23:16:
Goa heeft dat ook. Maar Psytrance (waar goa onder valt) is een genre dat meerdere substijlen heeft he. Net als dat je onder Trance hardtrance, progressive, tech-trance, uplifting etc. hebt, heb je dat ook met Psytrance. Onder psytrance valt ook weer van alles. Zoals Progressive, dark, full on, chill etc.

Pfff ik heb nu in 1 post zoveel substijl hokjes gelezen dat ik halverwege de draad al kwijt was haha.

hehe ja ik ook :P

:lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 14:14:
Dit had zo van Infected Mushroom zelf kunnen zijn.

:S mushroom troep is niet om aan te horen, en die van void pointer wel, verklaar:)

Gewoon puur qua de stijl bedoel ik 't.

Xeno, kap eens met je meningen als feiten te formuleren ;)

Idd, zeer irritant.

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 16:47:
Xeno, kap eens met je meningen als feiten te formuleren

hij vergelijkt jou shit met eentonige rommel, das een belediging jij bent veel beter, ik hielp je hoor :/ ;)

Jij vindt het eentonige rommel, dat betekent nog niet dat iedereen het met je eens is. Ze zijn voor mij helden, dus in feite heb je me eigenlijk beledigd ;) (K)

En waarschijnlijk heeft ie ooit eens 2 of 3 nummertjes van ze gehoord... ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 17:26:
heb je me eigenlijk beledigd

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 17:19:
jij bent veel beter

;)