Partyflock

Forumonderwerp · 1032635
2 volgers · 16484x bekeken
Waarschuw beheerder
[img width=800 height=450 cacheid=001010c5002cb2816140b7e01a0258f0e4]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12000/123116.jpg[/img]

World at War is het vijfde deel uit de Call of Duty-serie en keert terug naar de gebeurtenissen rondom de Tweede Wereldoorlog. De game speelt zich, in tegenstelling tot voorgaande delen, echter gedeeltelijk af in Oost-Azië en Rusland, waar je als soldaat te maken krijgt met een totaal andere manier van oorlogvoering.

De Japanners waar je mee te maken krijgt zijn namelijk bereid te sterven voor hun land en keizer, en zullen daarom minder snel dekking zoeken wanneer ze geen ammunitie hebben of bijna het leven laten. Ook klimmen ze in bomen, vallen ze aan uit het gras en andere begroeiing. Daarnaast speel je in Call of Duty: World at War tevens als een soldaat in het Russische leger, waarbij je zowel de Japanners van het Sovjet-territorium af moet zien te houden en aan de andere kant opstoomt richting Berlijn om het tij te doen keren in Europa.

In de strijd tegen de nieuwe vijand krijg je de beschikking over een groot wapenarsenaal, met bijvoorbeeld een vlammenwerper. In de Aziatische bossen en jungles schuilt op elke plek gevaar en de vlammenwerper geeft spelers de mogelijkheid bomen, struiken en ander gewas in vuur en vlam te zetten en zo de vijand uit te roken. Daarnaast kent World at War een reeks voertuigen om de wilde omgevingen eenvoudiger te doorkruisen en soldaten enigszins te beveiligen tegen de gevaren van hun tegenstanders.

World at War bevat, net als zijn voorganger, uitgebreide online multiplayer-mogelijkheden, waarbij met zestien man in totaal gevochten kan worden. Nieuw is de mogelijkheid om met vier personen online in de coöperatieve modus te spelen. Zo worden spelers gedwongen samen te werken tegen de vijand, terwijl zij de missies uit de singleplayer gezamelijk voltooien.

[img width=800 height=450 cacheid=001010c8002cb2851b80e4801a0258f0e4]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12000/123114.jpg[/img]

Nog ff wachten en hij is er. De multiplayer beta is inmiddels volop bezig, en moet zeggen het ademt echt call of duty. De setting is weer even wennen na "modern warfare" maar toch wordt dit opzeker weer een topper.
toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op dinsdag 25 november 2008 om 13:40:
nee lijkt mij stug eigenlijk, je zal mss meer opties op je muis hebben zodat je geen keys hoeft te gebruiken (bv zo'n razor muis) maar schieten etc ligt toch aan je eigen neem ik aan.

Een goede muis maakt dus echt wel een wereld van verschil.
Des te hoger de DPI-waarde des te preciezer je kunt richten. Verder hebben de razermuizen ook een response tijd van 1ms.
Dat verschil merk je wel.

Maar het is wel zo dat een slechte speler nooit een goede speler zal worden met behulp van een goede muis. Een goede speler zal er wel beter van worden. Je kunt het een beetje vergelijken met een slecht of een goed tennisracket.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 13:11:
Naar mijn mening is het op de xbox 360 een stuk leuker aangezien iedereen met dezelfde controller speelt, en geen master muizen.

ben ik het ook wel mee eens. + dat het op de consoles een stuk minder cheatgevoelig is dan op de pc. op de Pc hebben mensen vaak
allerlei cheats mee draaien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind er geen ruk aan, zeker niet als je net daarvoor brothers in arms , hells highway gespeeld hebt. dat speelt beter, en ziet er veeel beter uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 14:12:
ben ik het ook wel mee eens. + dat het op de consoles een stuk minder cheatgevoelig is dan op de pc. op de Pc hebben mensen vaak

PC wannibi gamers zijn ook geen echte gamers.

Cheaters :looser:
Waarschuw beheerder
Ik heb geen idee speel al jaren met een simpele lasermuis, en dat voldoet. :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 14:12:

Overal worden cheats gebruikt, zowel pc als console.

Alleen lame, maar is er niet een soort punkbuster ofzo.
Of dat je mensen hun GUID kan checken?
(ik ben admin bij mn clan + punkbusteradmin) maar weet niet of dat op consoles ook is (vrees van niet? :()
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die mensen sporen niet wat heb je aan cheaten niks eigenlijk en de meeste cheats die werken toch niet online...op sommige na dan maar dat zijn dan meer virtual hacks ofzo zoals bij bf2 had je een cheat kon je door muren heen kijken en schieten

op de console ken je ook cheats gebruiken natuurlijk maar bij spellen zoals gta4 en saints row2 zodra je een cheat gebruikt ken je het spel nooit 100% uitspelen

ik zelf heb ook een razer muis en toestenbord en ik moet eerlijk zeggen dat ik met deze muis beter game dan met een normale omdat deze sneller reageert en geef daardoor vaker headshots

maar goed zo ff een uurtje of 2 cod knallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yugo4Life op dinsdag 25 november 2008 om 14:37:
op de console ken je ook cheats gebruiken

wat voor cheats zijn dat dan? heb je die ook bij CoD Waw? dat is echt triest als mensen dat gebruiken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 25 november 2008 om 14:41:
wat voor cheats zijn dat dan? heb je die ook bij CoD Waw? dat is echt triest als mensen dat gebruiken!

Tijdens de beta versie al helaas :(, kijk youtube eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 25 november 2008 om 14:41:
wat voor cheats zijn dat dan? heb je die ook bij CoD Waw

voor console heb je cheats als oneidig veel kogels en geld en dat soort crap

voor cod waw heb je hele trainers en cheats zoals god mode alle wapens munitie noem maar op

zijn dingen die een hele spel verneuken en game experince
Waarschuw beheerder
Heb hem net gekocht, alleen bij de 3e missie "Hard Landing" krijg ik een direct X error.
Ik had gegoogled en de nieuwe direct x geinstalleerd, meerdere en hij bleef nog steeds wegvallen.
De eerste 2 missies deed hij prima.
Heb er goed de smoor in :S
Heb windows XP en alle vereisten.
Iemand een oplossing, plaats hier of stuur een pb.
Alvast bedankt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 25 november 2008 om 14:47:
ben alweer op 48

damn hoelang speel jij dan per dag

volgens mij zat er gisteren een fout in het spel bij mij ik knalde iemand neer kreeg 565xp
maar het is nog steeds blijven staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 25 november 2008 om 15:01:
uurtje of 2, en als ik s'weekends vroeg wakker ben wat lange

aaaaaaah ok ik speel ook zo iets niet langer dan 2.5uur want dan begin ik meestal mijn concentratie te verliezen en dan gaat alles mis

maar ja ben zondag pas begonnen met het spel online te spelen maar komt goed hoop eind deze week ergens rond level 40 te zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JanTerror op dinsdag 25 november 2008 om 14:51:
krijg ik een direct X error.

nieuwste dx 9.c downloaden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nergal op dinsdag 25 november 2008 om 15:07:
nieuwste dx 9.c downloaden

Had ik al gedaan.
Heb hem er nu af gegooid, direct x 9.c geinstalleerd en nu cod5 er weer op.
Kijken of hij het nu doet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yugo4Life op dinsdag 25 november 2008 om 15:07:
aaaaaaah ok ik speel ook zo iets niet langer dan 2.5uur want dan begin ik meestal mijn concentratie te verliezen en dan gaat alles mis

fles water en koppijng pilleng erbij en gaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 november 2008 om 17:50:
vanaaf ff Charly van achter ownen

my bro RAY THE GAY:LOL::LOL:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 101845, 4176}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 16:05:
fles water en koppijng pilleng erbij en gaan

Kan ik wel gebruiken ja!

Vandaag echt zo'n dag dat ik telkens doodga na 6 kills, host has left the game,
connection interrupted, game lobby closed, ALLES! Grrrr... ben er even helemaal klaar mee..

Dalijk weer verder B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yugo4Life op dinsdag 25 november 2008 om 14:46:
voor cod waw heb je hele trainers en cheats zoals god mode alle wapens munitie noem maar op

hoe kom je daaraan dan?? moet je dan een code invoeren ofzo? snap der geen zak van

owja ik zit op level 17 (h)

Waarschuw beheerder
gvd, zit totaal niet in mn cod element :lol:, speel 1 potje search, verloren met 1-4 en daarna een potje WAR.. bleh.. ff geen xbox deze abengt :vaag: heeeeeeeeeeeeeel :vaag: :|

Uitspraak van Ruthless op dinsdag 25 november 2008 om 21:16:
Dalijk weer verder

zou je als de sodemieter niet ff een xbox aanschaffen Ruud, k zeg t nu al 2 jaar tegen je :D, btw op de ps3 zuigt codWAW, minder mooi beeld jwt :9
laatste aanpassing

Artiest ProCeela
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 22:31:
zou je als de sodemieter niet ff een xbox aanschaffen Ruud, k zeg t nu al 2 jaar tegen je , btw op de ps3 zuigt codWAW, minder mooi beeld jwt

dat niet alleen , die controller is niet gemaakt voor FPS :9
Waarschuw beheerder
moet nog ff de mappen leren kennen.
Vind de wapens van COD4 wel leuker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 22:31:
gvd, zit totaal niet in mn cod element , speel 1 potje search, verloren met 1-4 en daarna een potje WAR.. bleh.. ff geen xbox deze abengt heeeeeeeeeeeeeel

haha. dat heb je soms ja. Dan mislukt ook gewoon echt alles. :D
Waarschuw beheerder
spelen jullie met f zonder headset?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 13:24:
haha. dat heb je soms ja. Dan mislukt ook gewoon echt alles

en mn controller was nog koud 8), maargoed.. vnaaf maar weer ff probereng. en fifa natuurlijk, btw emilio, we moeten nog ff een rematch feyenoord - ajax doen he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 16:00:
we moeten nog ff een rematch feyenoord - ajax doen he

haha is goed. wie had er ook alweer gewonnen? jij toch? Volgens mij echt zo'n nutteloos kutdoelpunt

Waarschuw beheerder
word constant dood geknald online :lol: gek word ik ervan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 16:41:
word constant dood geknald online gek word ik ervan

trug skietuhhh 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 16:35:
wie had er ook alweer gewonnen? jij toch? Volgens mij echt zo'n nutteloos kutdoelpunt

ohhh speelt dat jong PES net zo als COD4 (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 26 november 2008 om 16:47:
trug skietuhhh 8)

hehe voordat ik heb geschoten, ben ik meestal al dood :lol: maarja kwestie van oefenen denk ik !? moet nog ff een headset halen binnenkort :yes: ff die kut engelsen en russen uitscheldeng

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 16:35:
haha is goed. wie had er ook alweer gewonnen? jij toch? Volgens mij echt zo'n nutteloos kutdoelpunt

2 - 0 in de verlenging ;), waren idd geen beautys, maarja :D een win is een win :lol:, jij haalde een doorgebroken speler onderuit = rood, dus toen vielen er gaatjes achterin

Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 26 november 2008 om 16:47:
ohhh speelt dat jong PES net zo als COD4

fifa09 woehaa, pes saqz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
krijg je ook gouden wapens halen bij codwaw ?
ben al aardig op weg moet alleen nog headshots bij de submachine guns

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 17:08:
2 - 0 in de verlenging , waren idd geen beautys, maarja een win is een win , jij haalde een doorgebroken speler onderuit = rood, dus toen vielen er gaatjes achterin

o ja dat was het idd.

Ik ben echt slecht in fifa vind ik zelf. Ik ben meestal wel de hele wedstrijd beter, maar maak het nooit af.
Ik geef het ook vaak dom uit handen.

Uitspraak van $roytjuh$ op woensdag 26 november 2008 om 17:40:
krijg je ook gouden wapens halen bij codwaw ?

geen idee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 17:01:
hehe voordat ik heb geschoten, ben ik meestal al dood

Goed zo :)

Dan ebn ik niet de enige :lol: hehehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 17:01:
hehe voordat ik heb geschoten, ben ik meestal al dood

had ik in het begin ook :yes:
maar gaat wel steeds beter! heb nu meestal wel meer kills dan dat ik gekillt word:)
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Kar98k heeeeeerscht! _0_
Helaas zelf nog niet vrijgespeeld. :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jœy [Blames] op donderdag 27 november 2008 om 01:09:
Kar98k heeeeeerscht! _0_

nee mang. of de m1garand met sniper scope, of die laatste sniper (anti tank), daar schiet je iemands been of arm mee af (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 26 november 2008 om 20:32:

Het verschilt bij mij nog weleens. Soms zijn er niet zoveel mensen online, en dan pakt hij soms wat hogere levels die bij mij worden ingedeeld... Ja dat ben ik al gauw wat vaker en sneller dood... :9
Waarschuw beheerder
voor de PC cod waw spelers
dit is mijn server een mixed gametype HC rotatie
IP = 85.236.109.8:29760
alles mag behalve geen marty noobdrop
joinedpublicclan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nergal op donderdag 27 november 2008 om 13:14:
alles mag behalve geen marty noobdrop

wimp die kilt je zeker altijd :lol:

pussy :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 27 november 2008 om 14:26:
wimp die kilt je zeker altijd

die perk is net zo lame als de tering katten van je :[

Waarschuw beheerder
net COD5 gekocht :D ben benieuwd , ff instaleren nu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 november 2008 om 15:07:
net COD5 gekocht ben benieuwd , ff instaleren nu

Dat wordt kappen met poker jonge!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nergal op donderdag 27 november 2008 om 15:03:
die perk is net zo lame als de tering katten van je

:gaap:

die katten vreten je op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R| op donderdag 27 november 2008 om 15:35:
Dat wordt kappen met poker jonge!

neehoor gezonde afwisseling ;-)

heb COD4 ook fanatiek gespeeld.

Zit nu ff onine met de multiplayer maar bijna gene FFA actie :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 14:20:
brothers in arms , hells highwa

kutspel :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 26 november 2008 om 20:32:

mijn zwager zat gisteren ff te kijken toen ik online speelde, die lachte zich natuurlijk rot...:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Dubbele XP-week voor WaW-Limited Edition bezitters (X360, PC)
Nieuws | 27 november 2008 - Mensen die de limited edition van de Call of Duty: World at War voor de Xbox 360 of PC hebben, krijgen een week lang dubbele Experience Points. De actie begint op Sinterklaasavond (vrijdag 5 december) en duurt tot vrijdag 12 december. Heb je de speciale uitvoering van de game en ga je in deze periode online knallen, dan kun je de extra ervaringspunten in de wacht slepen.

Het is nog niet bekend of de PlayStation 3-bezitters van de speciale uitvoering ook een soortgelijke actie kunnen verwachten. De vorige keer dat er extra XP uit werd gedeeld in CoD 4, kwam deze actie ook naar de PS3. World at War kreeg op InsideGamer een 9-. Wil je weten waarom de game dit cijfer heeft verdiend, lees dan de recensie van deze Call of Duty.

Waarschuw beheerder
lukt me niet om online te spelen :S

[img width=800 height=426 cacheid=001034c7002cf5a5a2f79d551a02619645]http://img.photobucket.com/albums/v299/nemrah/CODonlineserviceerror.jpg[/img]

[img width=800 height=400 cacheid=001034ce002cf5a9d1a0531e1a02619645]http://img.photobucket.com/albums/v299/nemrah/CODserverFail.jpg[/img]