Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 18:51:zoeken.... google ofzo
je bent gewoon te lui
Heb al een tijd rond gekeken op Google maar daar zie ik niet echt wat tussen staan, niet mijn ding
Uitspraak van ^VonDutch® op dinsdag 7 oktober 2008 om 18:52:Qlimax?
Jep, idd QLIMAX!
duh tis ook geen kledingzaak
Nee, het is een boeren dorp!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 18:58:Jep, idd QLIMAX!
weet je al wat je aantrekt dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:02:weet je al wat je aantrekt dan?
Nou, nog niet helemaal precies.. Me idee was dus een hotpants en een leuk shirtje erboven en laarzen.. Maar misschien is het ook wel weer wat te "sletterig"??? En je kan beter een beetje ruim van tevoren gaan bedenken wat je aan trekt ipv op het allerlaatste moment lijkt mij.. Vooral als je het wilt bestellen via internet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:06:"sletterig"??
neem maar van mij aan dat dat best kan als je maar lekker bent
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:10:en je hebt dikke tieten, das een pre
Hè kut, nou dan gaat het dus over voor mij.. Dan ga ik maar gewoon in een lange broek en een vest
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:06:Nou, nog niet helemaal precies.. Me idee was dus een hotpants en een leuk shirtje erboven en laarzen.. Maar misschien is het ook wel weer wat te "sletterig"??? En je kan beter een beetje ruim van tevoren gaan bedenken wat je aan trekt ipv op het allerlaatste moment lijkt mij.. Vooral als je het wilt bestellen via internet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:02:weet je al wat je aantrekt dan?
Als je haar maar goed zit
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:14:Hè kut, nou dan gaat het dus over voor mij.. Dan ga ik maar gewoon in een lange broek en een vest
vind je zelf dat je geen borsten hebt
ik vind je sexy, je kunt het hebben
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 18:58:Nee, het is een boeren dorp!
ga je naar Hoorn, loop je ff de Cockpit ( kom maar met de leuke toespelingen) in op t kleine Noord, of Boa-C... hebben ze vaak wel wat hangen heur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 21:53:ga je naar Hoorn, loop je ff de Cockpit ( kom maar met de leuke toespelingen) in op t kleine Noord, of Boa-C... hebben ze vaak wel wat hangen heur
kijk, daar heb k nou wat aan.. thanks! grappig dat je dat feest als je uit noord brabant komt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2008 om 10:16:bijclub wear zou ik nooit wat kopen hoor...
kwalitatief heel beroerd pasvorm van 0,0 echt gewoon eenno-go
???
Ben heel benieuwd waarom deze reactie is...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2008 om 14:01:???
Ben heel benieuwd waarom deze reactie is...
zie PB, als je het ook hier wilt horen;
stiksels die los zitten, Z-kwaliteit stoffen (verviltende) kleding die niet goed aan elkaar genaaid is(stoflijnen niet gevolgd) broekjes met ongelijke pijpen...
je prijs/kwalieit verhouding is gewoon echt uitzonderlijk slecht
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 18:58:Qlimax?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 18:58:Jep, idd QLIMAX!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:06:Nou, nog niet helemaal precies.. Me idee was dus een hotpants en een leuk shirtje erboven en laarzen.. Maar misschien is het ook wel weer wat te "sletterig"??? En je kan beter een beetje ruim van tevoren gaan bedenken wat je aan trekt ipv op het allerlaatste moment lijkt mij.. Vooral als je het wilt bestellen via internet
Dat ga je toch niet menen he
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 21:29:Ik heb oplossing , pak een aansteker en zet je broek in de fik, heb je zo een hotpants hoor
Pfff man, die dingen kun je overal krijgen
Zelfs bij de Hema, Zeeman of Hans Textiel..
Of op de markt , Hunkemoller, H&M..
Inspiratie loos?
Nou ja:
www.chilla.nl
www.club-wear.nl
Daar hebben ze de leukste
BTW: Hotpants hoeft niet sletterig te zijn. Ligt gewoon aan je houding
Of op de markt , Hunkemoller, H&M..
Inspiratie loos?
Nou ja:
www.chilla.nl
www.club-wear.nl
Daar hebben ze de leukste
BTW: Hotpants hoeft niet sletterig te zijn. Ligt gewoon aan je houding
laatste aanpassing
je prijs/kwalieit verhouding is gewoon echt uitzonderlijk slecht
Of je moet gewoon zelf even in zien dat je niet alle kleding kunt hebben..
Club wear heeft een uitstekende kwaliteit en prijzen
Weet niet of je ooit wat bij andere internet site's wat hebt besteld, maar daar gaat het er veel slechter aan toe hoor..
Niet alleen is het veel te duur bij die andere site's, ook het bezorgen duurt 3 weken.. Had een pakketje van club wear binnen 3 dagen in huis

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)