Partyflock

Forumonderwerp · 1030945
Ik heb een tijdje een fase gehad dat ik alles wilde proberen.
Paddo's vondt ik wel leuk kreeg er last van me maag van.
XTC Is leuk alleen krijg er altijd koppijn van
blowen ging gelijk over me nek.
Zo als je ziet lukt niks eigenlijk.
Wil gezellig mee naar feesten, maar wil het ook volhouden wat is nu aan te raden. Heb altijd die blauwe mutsibusi pillen. Lichtere heb ik het ook bij.
Waar krijg je nou geen hoofdpijn van? Maar zit je wel lekker in je vel en heb je ook extra energie?

als je vrijdag uit je werk komt gelijk je nest in, zodat je diezelfde nacht niet meer kan slapen.
de volgende dag precies hetzelfde, time het zo'n beetje dat je 2-3 uur voor het feest pas wakker wordt.
dan is je bioritme naar de klote en kan je de hele nacht doorgaan.
mocht je per se drugs willen gebruiken, probeer eens aan ephedra te komen.
sommige smartshops verkopen dit nog wel onder de toonbank.
alleen niet teveel nemen tenzij je van hartkloppingen houdt.

Uitspraak van 1985claudia op donderdag 2 oktober 2008 om 20:06:
Wil gezellig mee naar feesten, maar wil het ook volhouden wat is nu aan te raden. Heb altijd die blauwe mutsibusi pillen. Lichtere heb ik het ook bij.
Waar krijg je nou geen hoofdpijn van? Maar zit je wel lekker in je vel en heb je ook extra energie?

neem gewoon een overdosis heb je nergens last meer van :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 22:10:
neem gewoon een overdosis heb je nergens last meer van

:cheer: paracetamol :cheer:
Ik werk teveel slaap te weinig, weet uitgerust uitgaan is een must. Maar sta zelf ook achter de bar. Heb niet echt wat nodig alleen ik ben van 11 tot 3 best gezellig, alleen de mensen waar ik mee uitga gaan vaak tot 8 uur door, na 3 uur heb ik het wel een beetje gehad en kak ik in. In het begin nam ik een pilletje en ging gezellig verder. Maar ga zo verscrhikkelijk knarsen dat ik er knallende koppijn van krijg en pijn in mijn bek de volgende dag dat ik dat eigenlijk niet zo zie zitten.
Maar is er niet iets behalve redd bull, iets van energie dingen hoeft geen drugs te zijn, (lust geen koffie) waardoor ik de rest bij kan houden. Ben trouwens een meisje geen hij.
Ik ben nooit echt een voorstander van drugs geweest alles wat ik probeer gaat vaak mis.
Maar is er niet iets wel of geen drugs waardoor je geen pijn in je bek van krijgt, Een vriendin zij dat ik amfetamine moest proberen, maar heb hier ook geen ervaringen mee?

neem gewoon heel veel pakjes kauwgom mee;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 oktober 2008 om 02:48:
neem gewoon heel veel pakjes kauwgom mee

Hahah..idd,

En als je nou is een pilletje probeert waar minder mdma inzit? Waarschijnlijk zul je dan ook wel minder gaan knarsen lijkt me,! Als ik nu iets stoms zeg vergeef het me dan maar hahah :P

Als ik naar een party ga en ik heb geen zin om wat te gebruiken en ik drink mixdrank dan kan ik ook gewoon tot 8 uur door blijven gaan hoor,!

Suc6 ermee..

nee dan moet er juist minder speed in zitten mdma geeft het lekkere trippende gevoel:)

Uitspraak van 1985claudia op donderdag 2 oktober 2008 om 20:06:

hahahah
misschien kan je huisarts je raadplegen...